Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Did you Miss me?

Ga naar beneden 
+2
Augustus
Marc
6 plaatsers
AuteurBericht
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 11:15

Haha Iris vet lief dat je me mailde <3

Maar oké ik was dus druk met mijn toetsperiode, werken, school en The Script.
Stond gister daar al om 9.30 ong. Ik was er als dertiende, maar mijn groep was alleen al met 10 en die drie andere kende ik ook ongeveer. Maar ik stond vooraan. Echt vlak voor Danny. Danny, Mark en Ben hebben me ook alledrie aangekeken en ik heb Dwnny aangeraakt en omg beste dag van mijn leven. It was so worth it.

Toetsperiode is tot nu toe ook echt heel goed gegaan! 8.1 voor scheikunde en ik mag rekenen op een 6 voor economie. Ik hoop dat het een 6.1 wordt want dan sta ik voldoende voor economie!

Ik heb het heel erg druk met school, verjaardagen, werken, concerten, Artis en mijn sociale leven dus ik zal binnenkort wel weer reageren, maar ik weet niet of dat vandaag ng gaat gebeuren.

How's everyone?
En Chris; hoe vond jij het?
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 16:05

Wow nice Denny! Van je cijfers enzo!
OMG THE SCRIPT WAS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VET ZE ZIJN LIVE ZO GEWELDIG ABSOLUTELY MEMORABLE EVENING
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 20:28

I KNOW RIGHT haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:25

OMG DANNY IS ZO KNAP HÈ vanaf mijn plaats was hij echt net zo groot als een... Lego poppetje ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:26

Maar dat vraag ik me dus altijd al af hè, als je daar dan heel vroeg staat, wat doe je dan de hele dag? Mag je dan alvast binnen staan, zodat je niet de koud wordt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 0:15

Nope dat mag niet, maar je kan tot dat het echt druk wordt wel weg om te plassen of te eten. Zeker met een nummer systeem zoals wij deden.

Echt het was zo mooi hoe je zag dat ze er van genoten. Zeker Danny. Ik wou hem zo graag een knuffel geven.

Vanaf mijn plek waren ze levensgroot haha. Zo vreemd. Zeker toen ook bij the Voice, ik had ze nog nooit gezien en ze waren gewoon precies als op de plaatsjes. Dat klinkt heel stom, maar dat had ik eigenlijk nog nooit echt met iemand gehad. Het is zo raar. Ik haat het dat het nu voorbij is. Maar goed Pinkpop, volgende tour... Ze zijn nog niet van me af.

En gvd IYCSMN wordt de nieuwe singel. Daar moet ik altijd bij janken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 0:17

Nice! Ga je ook naar pink pop! Me too! Hopen dat ED SHEERAN komt.... Hij is nog niet aangekondigd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 0:20

Whoehoe! Go Denny! ;D Echt leuk van je punten en The Script... Ik kan geloven dat ze geweldig waren. Vandaag waren ze in BE, maar niemand wou mee. Ach ja! Volgende keer misschien.
Nog veel plezier en succes met wat je doet! Mikn rapport komt eraan. Geen examens meer tot de zomer, dus ik moet ook mn best gan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 9:42

Ik wou wel mee haha, maar van mijn ouders mocht ik niet.
Vandaag nog een concert haha ik ben zo brak morgen...
Volgende keer ga ik hoe dan ook ook naar België en dan moet je me maar joinen! Moet je wel vroeg gaan want anders dan kun je niet meer bij me komen x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 12:20

Super goed Denny! En mooi dat het leuk was! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 14:36

haha awesome! niets zo leuk als een goed concert!
ik zou ook graag naar pinkpop willen dit jaar, maar ik weet niet of ik het kan betalen.. en om nou alleen voor ben howard/passenger te gaan is ook niet echt waar voor m'n geld xd
en ik wil naar best kept secret: arctic monkeys ftw!

en mooi van je punten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Did you Miss me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did you Miss me?   Did you Miss me? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Did you Miss me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: