Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kermis

Ga naar beneden 
+16
Tristan
Jeremy
Joseph
Riley
Peter
Alex
Jay
Thomas
Elle
Florrie
Isobel
Woody
Tara
Lexi
Julian
Maia
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:30

Kermis met net die valentijnsdetails erin verwerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:35

Julian had zijn arm om Florrie's schouders heen geslagen en had zijn andere hand in zijn hand gestopt. Met een glimlach drukte hij een kus op haar slaap en keek de kermis rond. Het was al aardig druk. Er liepen zoveel stelletjes rond: oud en jong. Maar ook vrienden en vriendinnen en kleine kinderen die met elkaar speelden en van hun suikerspinnen smulden. 'Oke, ik geef toe dat ik toch blij ben dat ik met je mee bent gegaan.' Hij had eerst geweigerd, maar Florrie had hem zo weer overgehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:38

Lexi liep hand in hand over de kermis met Jay. Ze had voor de gelegenheid haar haren eens gekruld en ze had haar nieuwe laarzen aan. Ze had al een tijdje uitgekeken naar vanavond en ze was dan ook blij toen Jay voor haar deur stond om haar op te halen (?) 'Waar zullen we eerst naartoe gaan?' vroeg ze aan hem en keek hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:40

Tara lachte om Peter zijn opmerking. De avond tot nu toe was helemaal perfect geweest. Ze had haar arm door die van hem geslagen en liet speels haar hand in die van hem vouwen. Zijn jaszakken waren lekker warm. Terwijl ze in de rij stonden voor wat drinken leunde ze met haar hoofd tegen zijn schouder. 'Dankjewel om mijn Valentijn een beetje minder miserabel te maken.' glimlachte ze naar hem en drukte een speels kusje op zijn wang. Peter was fijn, na alles was hij fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:41

Woody had Isobel's hand vast en keek om zich heen. Hij had het helemaal niet op zoveel drukte, maar tegelijkertijd wilde hij ook niet de kans verspillen om iets leuks met Isobel te doen op valentijnsdag. En hij vond het wel leuk dat Thomas en Elle mee waren. Hij mocht Thomas graag en voor Isobel was het goed Elle er bij te hebben. Helaas had zijn jongste zusje zich ook bij hen opgedrongen en niemand had haar kunnen weigeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:44

Isobel keek met een glimlach de kermis rond. Ze waren samen met Elle, Thomas en Alex hier naartoe gekomen en ze had er ongelofelijk veel zin in. Ze was blij voor Elle dat ze nog steeds iets met Thomas had en ze vond het ontzettend leuk om eens iets gezelligs te doen met Woody. Ondanks dat het koud was, vermaakte ze zich nu al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florrie

Florrie


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 32

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:44

Florrie had ook haar arm om zijn middel geslagen en hield in haar andere hand een fototoestel vast. Nu ze was gestopt met haar baan, had ze samen met Julian bedacht dat ze misschien wel fotografe kon worden bij gelegenheden zoals deze; Florrie was gek op fotograferen, dus was ze er ook heel opgewonden over. 'Toch wel?' glimlachte ze en keek hem aan. 'Het heeft wel iets he, kleine dorpjes en hun tradities. Moet je kijken, dit kan je toch gewoon niet in de grote stad vinden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:48

Ondanks dat Woody het niet zo'n goed plan had gevonden, vond Elle het daarentegen wel leuk dat haar zusje mee was gegaan met hen. Ze had het de laatste tijd zo moeilijk gehad en ze gunde haar zusje echt eens een enorm leuke middag. Ze had Alex' hand vast, terwijl ze haar andere arm om Thomas' middel had geslagen. Met grote ogen keek ze rond; elk jaar was ze weer overdonderd dat valentijnsdag altijd zo'n spektakel in Mystic Falls was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:57

Thomas sloeg een arm rond Elle haar hals heen en glimlachte even naar haar. Een zachte kus werd tegen haar slapen gedrukt. Het was leuk om met haar te zijn en met haar familie. Hij kende Isobel een beetje. Allemaal wel gezellige mensen. 'Dus waar willen jullie in?' Hij hield van een beetje spanning. 'Je durft toch wel in het reuzenrad hé?' grijnsde hij tegen Elle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:12

Jay glimlachte naar Lexi. Het had zo goed gevoeld om haar lichaam tegen dat van hem te voelen toen ze op de motor zaten, maar nu haar koude handen (?) in die van hem te voelen, leek alles perfect te zijn. Hij had haar een roosje gegeven toen hij voor haar deur stond, maar deze avond wou hij helemaal perfect laten lopen. 'Lexi, aan u de keuzen aangezien ik verschrikkelijk ben in kiezen én u de vrouw bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:15

'Het reuzenrad stel ik tot zo laat mogelijk uit,' lachte Lexi. Ze had ongelofelijke hoogtevrees, ze vond het al eng om vanaf boven aan de trap naar beneden te kijken, laat staan om in zo'n wankelend karretje te zitten. 'Anders dan gaan we in de botsauto's! Dat vond ik vroeger altijd het leukste.' lachte ze. Dan ging ze met haar vader in een autootje, en Thomas met hun moeder en Emma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:24

Jay lachte en keek haar aan. 'Bang? Geen zorgen. Ik hou je ongetwijfeld wel goed vast,' glimlachte hij speels, maar ook uitdagend. 'Niet te geloven dat Lexi Starling-McKenzie mijn Valentijn is. En ongelofelijk dat jij nu voorstelt om in de botsauto's te gaan en ik maar zit te twijfelen hier...' Hij nam haar mee die richting in en al snel stonden ze in de wachtrij waarbij hij haar net iets te dicht tegen zich aan trok. 'Oei sorry,' glimlachte hij, maar toch keek hij haar aan met een glimlach. Hij wou niet te haastig zijn, maar ze hadden nog afgesproken hiervoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:31

Lexi sloeg een arm om hem heen en glimlachte. 'Ja, ik ben echt doodsbang in dat ding. Vroeger als we naar de kermis gingen moesten ze me al meesleuren omdat ik er ander niet in durfde. Maar nu heb ik een sterke jongen die me beschermt.' grinnikte ze. De wachtrij was best lang, maar dat maakte haar niet zoveel uit, als ze het maar gezellig hadden met z'n tweeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:36

Alex kneep in haar zus hand en glimlachte opgewekt naar haar. Ze had er in eerste instantie niet zo'n zin in gehad. Dat hele valentijnsgedoe had ze nooit echt interessant gevonden en zeker nu met Joe en Willy, sloeg ze het liever over. Maar de kermis bezocht ze wel met veel plezier. Ze was blij dat ze met haar broer en zus meekon, Ruby moest werken en anders had ze hier maar alleen rondgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:39

Jay lachte en liet de ene hand voorzichtig los om haar zo tegen zich aan te trekken. Het was een liefelijke omhelzing. 'Ik beloof hierbij om je plechtig te beschermen met mijn leven,' glimlachte hij naar haar. Ze had geen idee van wat hij was, ze had geen idee gehad van hoeveel hij van haar zusje had gehouden. Nou... Houden van was een groot woord, maar Lexi had zeker geen idee wat zij met hem deed. Hij voelde zich op zijn gemak bij haar. 'Zeg het als je het koud krijgt straks. Dan trakteer ik je wel op chocomelk of zoiets.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 97

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:44

Peter speelde met Tara's vingers en drukte haar lichaam zacht tegen het zijne aan. Ze was een stuk kleiner dan hij was, maar dat vond hij zelf altijd erg fijn. 'Met alle plezier.' zei hij terug en glimlachte na haar kus. Hij had nog steeds niet het initiatief genomen, maar hij vond het wel prima zo. Dat was het leuke aan het spel, het wachten, de spanning, tenminste dat maakte hij zichzelf wijs. 'Wat wil je drinken?' vroeg hij toen ze eindelijk aan de beurt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:46

Riley glimlachte naar Joe. 'Echt leuk dat je me mee vroeg, Joe. Bedankt. Anders had ik weer voor de buis gezeten met een grote bak ijs. Zo cheesy ben ik wel nog op Valentijn.' Hier in Mystic Falls deden ze het altijd zo groots... Alsof het een schande was als je het niet vierde. Ze haakte haar arm in de zijne. 'Dus wat wil je gaan doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:46

'Ik zou nu een heel genant verhaal kunnen vertellen over Elle en een bepaald reuzenrad, maar dat doe ik maar niet.' Woody gaf Elle een por in haar zij en wreef over Alex' haar. Ergens had hij op een dag met alleen Isobel gehoopt, maar hij deelde het toch wel graag met zijn zusjes. Zo vaak deden ze nou ook weer niet iets samen zonder hun ouders en dat was toch weer heel anders. Hij kuste Isobel op haar haar en wreef over haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:50

Julian lachte naar Florrie en knikte. 'Oke, nee, dit is wel iets unieks, ik heb het nog nooit eerder zo bombastisch meegemaakt, maar het bevalt me wel. Het feit dat ik een mooie dame aan mijn arm heb, helpt daar ook wel een beetje aan mee.' Hij stopte haar midden in de menigte om haar teder te kussen en keek toen om zich heen. 'Dus met welke attracties kan ik die glimlach stralend houden?' vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:50

Elle porde Woody terug en moest lachen. 'Als je het maar laat, Woody!' lachte ze. Vroeger was ze doodsbang geweest voor hoogtes. Alhoewel, daar kwam ze pas achter toen haar ouders haar meenamen in een reuzenrad. Nu was ze er gelukkig overheen gegroeid. 'Durf jíj wel in een reuzenrad, Thomas?' plaagde ze en trok uitdagend een wenkbrauw op. 'We moeten ook nog een wedstrijd houden met schieten! Misschien win ik deze keer wél van je,' glimlachte ze, doelend op de middag bij Thomas thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:51

Tara keek even op naar de man die drankjes verkocht en weer moeiteloos zijn ogen draaide. Hij stond daar alleen terwijl hij enkel maar koppeltjes of die in wording zag voorbij komen. 'Chocomelk, warme.' Hierbij zuchtte ze en legde zich beter tegen hem aan. Het was Valentijn... Dan mocht je overdreven geromaniseerd doen. Zacht streelde ze langs zijn heup met haar hand. Het was een beetje uitdagend, beet op haar lip en keek hem zo weer aan. Tara wist dat Peter genoot van dat; van het uitdagen en het spelen, maar ze wist ook dat hij verder geen interesse in haar zou hebben. Eenmaal hij haar had, zou ze niets meer betekenen. En dat deed best pijn. Ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florrie

Florrie


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 32

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:56

Ze zuchtte vol geluk uit en keek hem met een brede glimlach aan toen ze weer haar ogen geopend had. Ze kon niet meer ontkennen dat ze tot over haar oren verliefd was op Julian. 'Zal ik je iets heel cliché's en beschamends vertellen?' giechelde ze en boog naar zijn oor. 'Ik heb altijd erover gedroomd dat ik ooit in het reuzenrad zat met een hele leuke man en dat we bovenin vast kwamen te zitten en zo de zon onder zagen gaan.' Ze keek hem aan en moest lachen. Ze pakte haar camera tevoorschijn en maakte een foto van hem. 'Attractie's? O wauw, ik kom eigenlijk nooit op de kermis, dus ik zou niet weten wat leuk is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 17:58

'Hey Woody, vertel het me maar na vandaag.' lachte Thomas en streelde over haar wang. 'Het is oké om bang te zijn hoor, Elle. Lexi gilde het altijd uit als ze in het reuzenrad moest en daarna begon ze te huilen. Werkelijk... Zo verschrikkelijk irritant.' Weer lachte hij zijn aanstekelijke lach. 'Ga je mijn handje vasthouden dan? En wedstrijdje? Je gaat niet winnen van me kleintje. Of wat hangt er nu aan vast?' Hij zou maar niet erbij melden dat het te koud was om kleding uit te trekken... Woody zou het vast niet op prijs stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 18:04

'Dan hoor je het zeker.' zei ze met een glimlach. 'Maar alleen als ik je mag trakteren op een suikerspin? Of hou je niet van suikerspinnen?' Zelf was ze dol op al die zoetigheid, van die grote roze plukken suikerspin die smolten op je tong, dat was misschien nog wel haar favoriete deel van de kermis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitimema 11 feb 2013 - 18:08

Julian rolde zijn ogen bij haar romantische fantasiebeeld, maar hij lachte toch. Florrie was soms zo puur en meisjesachtig, maar hij vond het allemaal geweldig. 'Hé, geen foto's van mij. Ik ben te fotogeniek.' Hij nam haar mee, verder het kermisterrein op en stopte toen voor de rij van het reuzenrad. 'Vanuit de top kun je wel práchtige foto's maken.' stelde hij met een glimlach en wees naar boven. 'En het is erg leuk en knus in zo'n bakje.' voegde hij nog met een grijns toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kermis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kermis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 14Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: