Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Weiland

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:19

'Een heel erg goed plan,' verbeterde ze hem plagerig en hield haar benen om hem heen geslagen. Teder, maar ook vurig kuste ze hem en opende de bovenste knoopjes van zijn overhemd. Voordat hij zou kunnen protesteren, legde ze haar vinger tegen zijn lippen aan en glimlachte ze. 'We gaan niet zo ver. We hebben nog een hele avond te gaan,' fluisterde ze verleidelijk en drukte haar lippen weer op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:30

Ze wou niet zo ver gaan, maar vond het wel nodig om hem zo te verleiden. Weer kuste hij haar en beet even speels op haar onderlip voor hij zijn hoofd weghaalde. 'Hoor ik daar een belofte?' grijnsde hij breed en streelde d estof weg die haar buik verborgen hield. Maia was een prachtige vrouw, wondermooie vrouw. 'Nee, dit is een slecht plan. Zo kwijn ik nog weg van verlangen. Werkelijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:38

'Je hoorde daar inderdaad een belofte,' giechelde ze en kuste weer passioneel zijn lippen. Daarna ging ze verder met het openen van zijn overhemd, zodat al snel zijn borst tevoorschijn kwam. Verlangend drukte ze een kus op zijn huid en daarna weer op zijn lippen. 'Kom op, Jeremy, hoe veel mensen kunnen nou zeggen dat ze dit gedaan hebben in het weiland?' lachte ze en beet zacht op haar lip, terwijl ze haar shirt uit deed. 'Verder blijft alles aan!' lachte ze en trok hem weer naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:53

Jeremy sloot enkel zijn ogen en kreunde diep van genot. Het klonk niet als een kreun, maar eerder als een diep, verlangende, grom. Zijn lippen weken perfect tegen die van haar. Zijn handen klauterde door haar haren. Met een grijns staarde hij naar de mooie lingerie die hem begroette. 'Dat zeg je nu,' lachte hij plagend en vorlijk. Zijn lippen vonden haar hals en beten licht in een schouderblad. 'Niet veel mensen kunnen dit zeggen, maar ik vind het echt geweldig. Die gespannenheid tussen ons vind ik echt heerlijk. Sorry, mijn woorden... Ze komen er vandaag niet zo uit als ik wil blijkbaar. Hij legde het hemd onder haar hoofd en drukte terug zijn lippen op die van haar terwijl een hand langs haar zij streek. De BH-bandjes werden ook van haar schouders geschoven zodat hij haar kon kussen en strelen. Haar borstkas kende een minuut rust. Voor hem was dit te heerlijk om te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 8:37

Een zachte, lange kreun kwam uit haar mond toen hij zo bezig was met zijn aanrakingen en kusjes. Haar handen waren strak gebonden om zijn rug en ook haar benen klemde ze harder om zijn middel heen. Met pretoogjes keek ze hem aan toen hij haar aan keek. 'Je ziet er sexy uit in die rijdbroek,' giechelde ze plagerig en gleed met haar handen langs de stof van de broek. Liefdevol drukte ze wat kusjes op zijn lippen en legde haar hand op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 10:27

Jeremy liet zich kussen en drukte zonu en dan zijn lippen terug. Haar lichaam dat zo dichtbij dat van hem was, kon voor niks anders zorgen dan opwinding, verlangen. Speels gleed een hand langs haar jeansbroek. 'Zeg als je het te koud krijgt hé.' Met een glimlach keek hij haar aan. Dit was geweldig. Stiekem vroeg hij zich af hoe het zou zijn om hier liefde te bedrijven, maar dan weer herinnerde hij zich wat Maia zei én het feit dat hij geen papa wou worden. Niet nu. 'Dit wou ik al de hele rit doen,' verklaarde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 mei 2013 - 20:40

Ze glimlachte en knikte. 'Dan zal ik het zeggen,' zei ze zachtjes en kuste weer liefdevol zijn lippen. Onder geen enkel beding kon ze het koud krijgen met zijn lichaam tegen de hare. Ze zuchtte zachtjes met rode wangen en legde haar handen op zijn borst. 'Je hebt vast geen, ehm... bescherming mee?' Ze betrapte zich erop dat ze ernaar verlangende en vooral op dit moment, hier liggend in de weide. 'Zullen we anders maar verder rijden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 mei 2013 - 21:55

Jermey keek haar hoofdschuddend aan. Toch zuchtte hij weer diep en kuste haar nog enkele malen. 'Ik heb zo geen zin om op te staan, maar we moeten wel hé...' Zuchtend ging hij meer van haar af, maar keek haar aan met een glimlach. 'Volgens mij gaan we echt eens onszelf onder controle houden. De volgende keer dat dit gebeurd... Man...' Hij begon te lachen. 'Maia, waarom ben je zo onweerstaanbaar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 mei 2013 - 22:05

Ze glimlachte naar hem en knikte. 'We moeten inderdaad,' lachte ze en stond op, om hem moeizaam weer op zijn benen te trekken. Snel trok ze haar bovenstukjes weer aan en streek ze haar haren plat. Daarna gaf ze het hemd weer aan Jeremy en drukte een kus op zijn lippen. Ze kneep zachtjes in zijn handen. 'We gaan gewoon snel naar je huis toe, niet waar?' zei ze met pretoogjes en liep overdreven heupwiegend naar het paard toe, terwijl ze plagerig over haar schouder keek. Ze kon niet goed met complimentjes om gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 1:01

'Geef me nog even,' kloeg hij en deed het hemd weer aan, verstrooit knoopte hij het dicht terwijl hij naar Maia haar geheupwieg keek. Ze was zo'n prachtige vrouw, maar al snel lachtte hij. 'Hmm, gingen we niet paardrijden vandaag?' Ook hij liep terug, maakte het los en stapte op het paard om haar daarna erbij te zetten. Weer zat ze zo dicht tegen hem en weer was hij bewust van haar. De spanning lag te hoog om nu nog verder te gaan alsof er niks wa sgebeurd. 'Thuis is het weiland hier niet hé Maia... Misschien was het wel de spanning...' Jeremy keek haar aan en begon te lachen. 'Wat kraam iktoch uit van onzin?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 17:01

Ze liet zich op het paard zetten en sloeg haar been weer over de rug van het paard heen, zodat ze steviger zat. Een klein stukje draaide ze zich om en drukte een liefdevolle kus op zijn lippen. 'Laten we eerst maar zorgen dat we weer veilig bij de manege aan komen, niet waar?' glimlachte ze en pakte voorzichtig weer de teugels vast. 'Wil je me helpen met rijden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 18:17

'Goed plan,' lachtte Jeremy en had haar even liefdevol teruggekust. Normaal liep hij altijd de verkeerde vrouwen tegen, maar zij leek tot nu toe erg goed bij hem aan te sluiten op vlak van persoonlijkheid. 'Natuurlijk wil ik dat.' Hij spoor het paard aan om rustig te wandelen naar de manége. 'We moeten vaker deze dingen doen.... Weg, wij twee...' glimlachte hij, maar wist dat ze het niet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 19:31

Maia hield deze keer stukken rustiger de teugels vast en luisterde glimlachend naar Jeremy's woorden. Ze had nooit gedacht dat ze hier, nota bene in Mystic Falls, de jongen van haar dromen zou tegen komen. 'Dat moeten we zeker vaker doen,' zei ze enthousiast en bekeek toen de weide. 'En misschien kunnen we mijn moeder hier weleens een keer brengen. Frisse lucht zal haar goed doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 20:35

'Nog helemaal geen slecht idee, nee.' Jeremy zag hoe ze al meer en meer de manege bereikte. 'Mystic Falls heeft toch vele mooie plekjes waar we je moeder met gemak naar toe kunnen brengen? Komt allemaal wel in orde dus. Volgens mij doet het haar ook wel eens goed om niet meer die vier muren te zien.' Al snel genoeg stonden ze weer in de stallen en hielp hij haar eraf. 'Dus nu nog haar borstelen en dan kunnen we naar huis lijkt me.'

Bij zijn thuis verder ofso?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weiland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland   Weiland - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weiland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: