Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 drukte drukte drukte.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

drukte drukte drukte.  Empty
BerichtOnderwerp: drukte drukte drukte.    drukte drukte drukte.  Icon_minitimema 3 jun 2013 - 23:21

Ik heb het de aankomende twee weken echt super druk, dus ik ga er niet veel zijn. Ik zit met werk en m'n opvoeringen binnen aankomend weekend, wat betekend van 11 uur 's ochtends, tot 11 uur 's avonds enkel en alleen maar musical, musical, musical. Wat natuurlijk super leuk is, maar ook ontzettend vermoeiend. (dat is vrijdag, zaterdag, zondag)

dan de week erna moet ik sowieso vier dagen werken, en dan komen de gewoonlijke dingen erbij: zangles, musical, extra repetities etc.

dus, ik zal niet ontzettend veel online zijn en voornamelijk gewoon tussendoor reageren. (:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

drukte drukte drukte.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: drukte drukte drukte.    drukte drukte drukte.  Icon_minitimema 3 jun 2013 - 23:30

Succes ! Ik ga voornamelijk me concentreren op de proefwerken, maar ik reageer wel gewoon. Beetje onregelmatig waarschijnlijk aangezien m'n nieuwe gsm hier niet wilt op inloggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
drukte drukte drukte.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: