Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 afwezigheid..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:55

Jup, ik ben dit weekend druk druk druk. Morgen moet ik werken, maar ben ik er in de avond wel en zonder moet ik helpen bij voorstellingen/zelf spelen in de avond, dus dan ben ik er helemaal niet. :3

just so you guys know! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 17:04

Ik heb een feestje vanavond en voor de rest ga ik dit weekend tot maandag het er goed van nemen, want er is een dorpfeest met reggamuziek. Sorry, ik woon echt in een boerengat waar er niks te doen is buiten deze paar dagen.
Voor de rest ben ik deze zomer er meestal wel 's avonds, want ik ben leiding van de speelpleinwerking hier. Dus daarom ben ik meestal erg moe. (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 21:12

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik wil nog wel graag doorgaan met t rpg. Hoe kijken jullie er tegen aan en wat spreken we af? :3

Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden, aangezien ik nu best vaak online ben, terwijl er niemand is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 15:38

Misschien is het handig als we elkaar een beetje op de hoogte houden met wanneer we online zijn? Ik zit overdag vaak met werk en de avonden zijn vaak ook wel gevuld, maar ik wil wel nog door deze vakantie! Dusseh misschien moeten we gewoon een keertje zeggen van: maandag avond rond zo laat! En dan is het niet erg als je nog niet kan ofzo, maar dan doen we nog wat (:

Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitimema 8 jul 2013 - 0:13

Ja dat lijkt me inderdaad een strak plan. Overdag zit ik ook vaak met werken enzo, maar meestal ben ik in de avonden wel beschikbaar, ligt er een beetje aan per week..

Maar ik zit aankomende week zo met m'n rooster, dan kunnen we er met z'n drieën misschien een beetje op afstemmen en kijken wat voor iedereen goed uitkomt.

Maandag, woensdag, vrijdag werken.
Dinsdagavond en woensdagavond repetities

En verder ben ik, als er niets tussenkomt, gewoon beschikbaar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitimema 8 jul 2013 - 0:54

Morgen familie en dan de laatste dag van het feest hier in het dorp. Dinsdag tot vrijdag speelpleinwerking, maar vrijdag moet ik niet gaan dacht ik. Zaterdag en zondag vrij. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





afwezigheid..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid..    afwezigheid..  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afwezigheid
» Afwezigheid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: