Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe Meets?

Ga naar beneden 
+14
Sophie
Alex
Thomas
Kate
Stephen
Woody
Peter
Noah
Tara
Lexi
Jay
Isobel
Elle
Julian
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:55

Oke, nou Iris en ik hadden gisteren maar besloten om het makkelijk te maken om verder te gaan met meets het drama iet wat in te perken. Thomas is gebeten en dat is het zo ongeveer, want anders kunnen we echt niet verder op het moment. Het feest kan gewoon door zijn gegaan? Of het kan afgekapt zijn, maar niet iedereen daar weet wat er natuurlijk gebeurd is.

Nu kunnen er dus nieuwe meets komen en ik dacht dat Julian en Noah misschien konden meeten? Dat Julian Thomas eventueel gevonden heeft en hij niet weet wat hij moet doen.. En misschien kunnen Woody en Thomas meeten? Ik weet niet of Thomas in het ziekenhuis kan liggen, dat ze hem nog behandelen voor bloed verlies ofzo en dat ze niet door hebben dat ie aan het veranderen is? En Woody denkt bij Thomas misschien Elle te vinden en wil zijn vriend eigenlijk ook wel spreken natuurlijk.

En eh verder heb ik nog even geen meets in gedachten (: en ik wil even weten hoe Lau precies erover denkt wat er met Thomas gebeurd is etc.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 19:17

Hey girls! Sorry, ik heb geen idee hoe ik een nieuw topic aan maak, dus moet het zo maar even. Ik hoop dat jullie fijne dagen hebben en het lekker weer in NL is. Hier is het ten minste echt BLOODY hot joepie! Bye bye!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 19:24

en ik geloof dat we niet verder gaan met dat drama gedoe en zo, dus ik weet niet zo goed of en waar ik kan reageren... dus, wil iemand meeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 22:19

ik denk dat het het handigste is als we in dit topic gewoon de meets plaatsen die we willen houden, en dat de andere goedkeurt of niet en dan gewoon beginnen..

Ik vind Julian en Noah trouwens prima. Ik vind dat Elle er een keertje achter moet komen dat Noah ook een heks/tovenaar (of hoe je het dan ook wilt noemen) is. Dus misschien een meet tussen hen, dat ze hem met Julian heeft gezien en dan aan hem gaat vragen hoe hij hem kent en blahblahblah, dus als je dat leuk vind kan je ergens met Elle reageren.

Ik vind trouwens ook dat Alex het van Isobel moet weten, en dat ze meeten ofzo.

En, misschien dat Alex een keer naar Joe toe gaat en dat Joe dan alleen thuis is en echt helemaal dronken is of zoiets. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 22:34

Thomas kan in het ziekenhuis liggen, maar ik vraag me eerder af wat Julian zou doen op dit moment? Ik bedoel moet ik echt gaan beschrijven hoe Thomas verandert? Het lijkt me sowieso al moeilijk voor hem. We kunnen ook doen dat het een tijd geleden is van het feest, Thom verandert is, weet wat hij is, maar het moeilijk is voor hem om onder controle te houden. Daardoor dat hij zich van iedereen afzondert zoals zijn zus, Elle, Woody...
Ik wil sowiesowel nieuwe meets. Mét Thomas, maar ook met de andere. Dus als jullie zin hebben; laat maar van jullie horen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 22:40

Ik vind dat Lexi en Jay op vakantie moeten xd.

En ik vind sowieso dat Lexi en Thomas een keer moeten meeten, Zoë en Thomas, Zoë en Dan... Gewoon de hele McKenzie-Starling Clan laat maar zeggen XD

en k wil sowieso met iedereen eigenlijk wel meeten. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 0:16

Jay en Lexi dan maar een vakantiehuisje aanmaken in de omgeving? Ik antwoord morgen erop dan als ik terug ben van speelpleinwerking.
En ja ! McKenzie-clan ftw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 8:08

Dat van Thomas klinkt zo inderdaad beter! Misschien is het dan ook wel een idee om hem te laten meeten met Julian?

Alex/Isobel is ook een leuke meet! En Willy moet er nog steeds achter komen wat Alex is..

Waar zullen we Noah/Julian doen? Bij Noah thuis?

En Thomas/Woody dat Woody hem op komt zoeken omdat hij wil weten waarom hij Elle ontwijkt en hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 17:58

Noah en Julian is prima. Ik zal zo reageren, ff de honden uitlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:19

Ja, Julian en Thomas lijkt me perfect? En neem dat er wat tijd zit tussen Thom x Woody meet dan die van Julian en Thom. Maar waar gaan ze meeten? Ik stel voor Woody x Thomas bij McKenzie huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:21

Waar zullen we de McKenzie-clan laten meeten? Of in ieder geval Dan/Zoë ofzo? Of Zoë/Thom, of wie dan ook xd? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:23

Kies jij maar !
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:25

waarom moet ik altijd kiezen? D:

Ik wil sowieso nog een Dan/Zoë meet, dus misschien kunnen we daar in ieder geval mee beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 28-11-12
Leeftijd : 41

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:31

hmm Julian/Thomas.. misschien dat Julian hem ergens op school onderschept?

en btw Chris, als je ergens wilt/kan reageren kan dat bij Stephen/Kate en anders kunnen we een nieuwe meet openen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:37

Ik wil ook best nog een nieuwe meet starten Chris! Zeg maar welke je wilt, ik vind alles prima (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 8:51

Is goed en dat omdat jij goed kan kiezen i.t.t. ik. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 97

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 21:19

Ik zal anders alvast wel met Woody reageren bij het huis van McKenzie-Starling familie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 21:21

Oh, maar wacht, daar is nog een Elle/Thomas meet, dan moeten we even een andere plek verzinnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 23:41

Nee, reageer er maar hoor. Voor Julian en Thomas misschien ergens in het bos of één van die plekken?
Het lijkt me te verwarrend als die meet van Elle x Thomas nog door gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 13:11

oke, dus als ik het goed heb gelezen, zal ik reageren voor elle/noah en zal ik nog reageren bij stephen/kate! ik weet niet of ik nu tijd heb (ik zit stiekem op de comp hehe en anders zal ik het zsm doen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 13:31

oh oh oh en elle en thomas moeten echt meeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 13:32

OH EN TEOH EN THOMAS trouwens iris ik moet nu stoppen, ik zal vanmiddag/vanavond (hopelijk) met stephen reageren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 23:59

TEOH EN THOMAS ZEKER EN DAT ERGENS IN DE STAD OF BOSJES?

Van wie heeft hij trouwens zo'n ring ofso? Want technisch gezien kan hij niet in het daglicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 9:50

IN DE STAD ik zal vandaag wel even reageren of als jij sneller bent, kan juj alvast reageren! Ring kan hij wel van teoh hebben? Of of tristan, dat hij stiekem hem in de kamer legt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 21:20

Julian kan hem er ook wel aan geholpen hebben? Aangezien hij zich al probeert te bekommeren over Thomas?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe Meets? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Meets?   Nieuwe Meets? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe Meets?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: