Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 vakantie.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: vakantie.    vakantie.  Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 23:25

Ja, ik denk ik zet het even in een nieuw topic. Vanaf aankomende woensdag (24 juli) ga ik naar mijn oma in brabant toe, en ik weet niet of ik m'n laptop meeneem. Ik kan daar sowieso reageren op mn iPod etc. maar ik weet niet of ik heel vaak online ga zijn. Die week erna, van 29 juli tm. 8 augustus zit ik (toch) in Duitsland. Ik zou eerst niet gaan, maar ik ga er nu toch een weekje naartoe. Daar heb ik helemaal geen wifi, dus die week zal ik er helemaal niet zijn.

Daarna ben ik weer gewoon actief! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie.    vakantie.  Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:00

Ik ga ook 29 juli op vakantie en ben de 10e/11e weer terug. Dus dan ben ik er ook niet. Daarna nog een paar daagjes weg, maar voor derest zal ik er nog wel zijn. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie.    vakantie.  Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 19:35

Ik ga aankomende zondag naar Parijs, daar blijf ik een week, dan vlieg ik door naar Londen, daar blijf ik een week en dan ben ik de.... ehm... nou ja die zondag weer thuis! Geen idee of ik wi-fi heb!
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie.    vakantie.  Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 9:53

Ik heb tm zondagavond gewoon internet en dan ben ik aanwezig, vanaf maandag ben ik er niet want dan ben ik in Duitsland, tot en met... donderdag 8 augustus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie.    vakantie.  Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:05

Terug in NL! OMG vannacht pas om half 4 in mijn bed, ik ben kapot
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie.    vakantie.  Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:31

Ah gossie. Even lekker bijslapen vandaag (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vakantie.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vakantie.    vakantie.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vakantie.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: