Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Alex en Willy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alex en Willy    Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 14:02

Alex drukte haar lippen op die van hem en sloeg haar armen om zijn nek. 'Als ik wist dat het jou zou irriteren om een jurk aan te doen, dan had ik dat voorgesteld, maar ik weet dat je dat helemaal niet erg zou vinden om te dragen.' Ze giechelde en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. 'Ik ook.' Ze zuchtte en richtte haar ogen weer op hem. 'Je hebt met het hele jaar nog, iedere dag. En hopelijk ook daarna.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alex en Willy    Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 16:22

Willy glimlachte vol geluk en drukte een liefdevolle kus op haar voorhoofd. 'Ik hoop ook dat we elkaar nog heel, heel lang kunnen uitstaan,' grinnikte hij en verwisselde zijn vale shirt voor een wat netter overhemd. Daaronder deed hij een gewone spijkerbroek aan en zijn sneakers. Vermoeid ging hij op zijn bed zitten, terwijl hij Alex bij de kast liet. Dat verhuizen was niet niets en de laatste nachten sliep hij ook al niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alex en Willy    Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 17:10

'Als je dat wilt, is het misschien maar goed dat we nu een feestje hebben. Anders wordt die héle lange relatie wel erg eentonig,' grapte Alex niet gemeend. Toen ze voor de kast stond duurde het even voor ze vond wat ze aan wilde trekken. Uiteindelijk ging ze toch maar voor een jurk, want wanneer zou ze het anders dragen? Ze kleedde zich om en toen ze de jurk aan had, draaide ze enthousiast in het rond. Ze liet zich naast Willy op het bed vallen en pakte glimlachend zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alex en Willy    Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 17:14

Willy moest hard lachen om haar woorden en knikte. 'Misschien is het inderdaad maar eens goed om een feestje te bezoeken,' knipoogde hij en nam haar in zijn armen, om haar lippen teder te kussen. Daarna stond hij op en trok hij haar ook omhoog. 'Je ziet er trouwens adembenemend uit,' glimlachte hij en greep naar zijn keel. 'Letterlijk en figuurlijk.' Lachend nam hij haar mee de deur uit, richting het feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alex en Willy    Kamer van Alex en Willy  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Alex en Willy
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elle's kamer
» Willy's huis
» Huis van Sophie en Willy
» William ''Willy'' Theodore Peterson
» Huis van Ruby en Willy Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: