Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sophie's huis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 18:06

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 18:08

Willy had zijn muts diep over zijn hoofd getrokken en klopte hard op de deur van het huis van Sophie. Geduldig stond hij te wachten, terwijl hij naar de straat keek. In de tijd dat hij terug was in Mystic Falls had hij Alex maar weinig gezien, maar des te meer was hij opgetrokken met Sophie. Ze hadden elkaar ontmoet in een clubje en hebben daarna veel tijd samen besteed. Hij zag haar als een goede vriendin en dat was goed om te hebben na de breuk tussen hem en Alex. Dan was het zien van Alex minder pijnlijk dan het voorheen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 18:47

Sophie was gehuld in een donkerblauwe fleecebroek met herten erop en twee lange kniekousen erover. Ze was pas net wakker en zag er nogal brak uit toen er op de deur werd geklopt. Nadat ze haar chocolademelk op de tafel had gezet snelde ze naar de deur toe. Met een glimlach opende ze hem en keek lachend naar Willy die voor de deur stond. 'Ik bied alvast mijn excuses aan dat ik er zo uitzie,' lachte ze. 'maar ik had me een beetje verslapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 18:53

Willy draaide zich om toen er open werd gedaan en al snel gleden zijn ogen naar haar broek met hertjes. Voordat hij het wist, had hij al de slappe lach. 'Wauw, ik dacht dat ik de enige was in Mystic Falls met hertenkleding,' pestte hij haar en liep naar binnen. Snel deed hij zijn jas en schoenen uit en drukte een vriendschappelijke kus op Sophie's wang. 'Goed geslapen? Was het gisteren een beetje laat geworden?' lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:13

Sophie begon ook te lachen en sloot de deur achter hem dicht. 'Man het is koud.' mompelde ze en sloeg haar eigen armen om zich heen. 'Ja, ik heb nog nooit zo heerlijk geslapen als vannacht en ja het was laat.' grinnikte ze onschuldig en glimlachte naar hem. 'Wil je iets te drinken om op te warmen? Koffie of ook een mok chocomelk?' vroeg ze, terwijl ze naar de woonkamer liep en haar eigen mok oppakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:17

Willy liep achter haar aan de woonkamer in en knikte. 'Ook een kop chocolademelk, graag. Mijn moeder maakte dat vroeger altijd voor me,' glimlachte hij en plofte neer op de bank. Nieuwsgierig bekeek hij haar. 'Wat heb je gisteravond dan gedaan?' Zelf moest hij werken, dus had hij niet meegekund, waar ze ook heen was geweest. 'Trouwens, vandaag draait er een goede film... Wil je met mij erheen gaan?' vroeg hij nonchalant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:21

'Oh er was een feestje in de stad, het was niet heel bijzonder maar wel gezellig.' Ze was met een paar vriendinnen geweest en daarna hadden ze nog wat in het centrum rond gehangen. Veel gedronken had ze gelukkig niet, ze was enkel erg moe. 'Ligt eraan wat voor een film het is, jij flirt.' lachte ze, terwijl ze naar de keuken liep en een mok chocomelk inschonk, om deze in de magnetron te zetten. Ze liep weer terug naar de woonkamer en plofte naast hem op de bank neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:24

Hij wou tegen haar in brengen dat hij geen flirt was, maar hij hield wijselijk zijn mond. Sophie kon je toch nooit ompraten. 'Het- het is een romantische film,' gaf hij met een rood hoofd toe, terwijl ze gelukkig in de keuken stond en hem niet kon zien. 'Maar Jackie Chan heeft een bijrol, dus ik moet er naartoe.' Normaal zou hij met Alex geweest zijn, maar dat was nu natuurlijk niet meer mogelijk. En misschien zou het juist wel heel erg leuk worden met Sophie. Hij glimlachte toen ze weer naast hem kwam zitten en hij blies in zijn handen om ze weer warm te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:29

'Jij ook altijd met je Jackie Chan.' lachte ze en gaf hem een por in zijn zij. 'Nou, aangezien ik vanavond toch niets te doen heb, ga ik wel mee.' Toen de magnetron begon te piepen, stond ze weer op en haalde ze de warme chocomelk eruit. Vanuit de koelkast pakte ze de slagroom, waar ze er een veel te grote dot van op spoot en vervolgens gooide ze er nog wat mini-marshmallows overheen. 'Zo, een warme chocomelk voor meneer.' zei ze, toen ze terug was in de woonkamer en hem glimlachend aankeek. 'Ik moet me nog wel omkleden voor, voordat we gaan.' lachte ze en keek naar haar eigen outfit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:32

Met grote ogen keek hij naar de mok chocomelk met slagroom en marshmallows. 'Wauw, dit moet wel de beste chocomelk zijn die ik ooit heb gehad,' gaf hij met een glimlach toe en dronk er voorzichtig van. Ondertussen keek hij nogmaals naar haar broek en haalde zijn schouders op. 'Ik vind het niet erg om met je gezien te worden als je die broek aan hebt, hoor,' lachte hij en kneep even geruststellend in haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:43

'Dat is het ook.' giechelde ze en pakte zelf haar mok weer op. Ze trok haar benen tegen zich aan en nam er een grote slok van. 'Maar ik vind het zelf wel erg als andere me zo zien.' lachte ze en stal met haar vinger een lik slagroom van zijn beker af. 'Mm,' Ze was altijd al dol geweest op slagroom en gebruikte dan ook altijd veel te veel. 'Hoe laat draait de film eigenlijk? Wil je daarvoor ook nog ergens iets gaan eten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:49

'Even denken, ik geloof dat hij om tien uur draait. Dan kunnen we inderdaad beter eerst iets gaan drinken in het centrum,' stemde hij in en dronk zijn chocomelk op. Zo warmde hij gelukkig wat op en hoefde hij niet constant in zijn handen te blazen. 'En we hebben nog een hele dag om te vullen. Dus, heb jij nog leuke plannen waar ik aan kan deelnemen?' vroeg hij met een brede glimlach en pikte een marshmallow uit haar slagroom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:57

'HĂ©!' riep ze lachend toen hij een marshmallow bij haar weg graaide en begon te lachen. 'Eh.. ik denk dat het eerst eens verstandig is als ik me zo even ga douchen en omkleden, enkel zijn dat geen plannen waar je aan kan deelnemen.' lachte ze. 'Ik moet sowieso ook nog eventjes het centrum in voor wat dingetjes, dus daar kan je ook mee naartoe als je dat gezellig vind? En verder weet ik zeker dat wel wat tijd kunnen opvullen saampjes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:02

Zuchtend zakte hij onderuit op de bank. 'Ik weet zeker dat je daar uren over gaat doen, terwijl ik hier saai moet wachten. Heb je geen film voor mij die ik kan gaan kijken?' Hij pakte zijn lege mok op en bracht deze naar de keuken. Daarna kwam hij sloffend weer terug. 'Maar die dingetjes kopen lijkt me leuk, ik vind het altijd gezellig in het centrum in de winter. En inderdaad, verder kunnen we vast wel iets leuks verzinnen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:13

'Nee, ik doe er geen uren over. Als ik snel wil zijn, dan kan ik snel zijn. Kijk, soms is het gewoon leuk om je te plagen.' grapte ze en stond op. 'Nee, echt ik ben over een half uurtje klaar. En je weet waar de films staan, onder in het kastje.' riep ze hem na, terwijl ze naar boven snelde en haar kamer indook om kleding te pakken en onder de douche te springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:18

Willy zuchtte en keek toe hoe ze naar boven rende. Nadat hij haar chocomelk had opgedronken, dook hij in het kastje met DVD's, maar vond geen enkele goede. Toen herinnerde hij zich dat ze nog enkele films op haar kamer had, dus liep hij langzaam de trap op omhoog. Pas toen hij er zeker van was dat ze onder de douche stond, en zich dus niet aan het omkleden was in haar kamer, liep hij de overloop op. 'Ik ben even in je kamer!' riep hij door de badkamerdeur heen, maar betwijfelde het of ze het gehoord had. Toch liep hij de kamer in en zocht in haar kastje met DVD's naar een leuke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:23

Sophie neuriede wat terwijl ze haar haren waste en zichzelf compleet inzeepte met haar favoriete doucheschuim. Toen alles uitgewassen was, zette ze de kraan uit en pakte ze een handdoek van het rek af. Ze droogde zich snel af en sloeg de handdoek om zichzelf heen, om zo naar haar eigen kamer te lopen. Toen ze de deur opende en iemand in haar kamer zag staan, gaf ze geschokt een gil, waardoor ze tevens haar handdoek losliet - de op de grond viel. Snel pakte ze hem weer op en probeerde zichzelf zo goed mogelijk te bedenken. 'Oh mijn god Willy!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:28

Toen Willy Sophie hoorde, draaide hij zich om, op het punt om iets te zeggen. Toen pas realiseerde hij zich dat haar handdoek was gevallen en dat hij haar schaamteloos aan het bekijken was. Onmiddellijk draaide hij zich om en voelde hij hoe hij rood werd. Op 18-jarige leeftijd was hij er misschien met een grap vanaf gekomen, maar hij was nu volwassen: dit hoorde op een volwassen manier opgelost te worden. 'Sophie, het spijt me heel erg. Ik- ik had je kamer niet in moeten gaan, maar ik zocht iets,' zei hij met een frons, terwijl hij nog steeds omgedraaid stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:30

Nadat ze haar handdoek weer fatsoenlijk vast had, was ze even stil. 'Nee, het maakt niet uit. Ik schrok gewoon, kan gebeuren.' Ze was er zeker van dat dit niet de eerste keer was dat hij een meisje naakt had gezien en daarbij was haar lichaam niet iets waar ze zich voor schaamde. 'Wat zocht je?' vroeg ze met gefronste wenkbrauwen en keek naar de kleding op haar bed. 'Al wil ik me nu wel graag omkleden.' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:33

Willy voelde zijn rode wangen gelukkig wegtrekken en draaide zich langzaam om, om haar nu gelukkig met handdoek te zien. Hij kon nu zeggen dat hij niets had gezien, maar ze wisten beiden dat dat een leugen zou zijn. Dus zweeg hij er maar over. 'Een DVD,' gaf hij toe en zuchtte, terwijl hij de kamer uit liep. In de kier van de deur keek hij haar nog even aan. 'Ik zal je nu alleen laten,' zei hij met een klein glimlachje en sloot de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:39

Toen Sophie er zeker van was dat de deur dicht was, liet ze haar handdoek zakken en kleedde ze zich om. Ze had zich niet geschaamd, maar het was toch zeker een ongemakkelijk moment geweest. Toen ze zich omgekleed had keek ze kort in de spiegel, waarna ze de deur opende. 'Nu mag je weer binnenkomen hoor.' zei ze met een glimlach en liep naar de kast waar ze haar make-up bewaarde. Ze was niet van plan om veel op te doen, maar ze wilde er wel een beetje presentabel uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:47

Willy bleef geduldig op de gang wachten tot Sophie zich had omgekleed. Ondanks dat Sophie deed alsof het niet zo'n groot probleem was, kon hij zich toch voor zijn hoofd slaan voor zijn stommiteit. Hij ging weer haar kamer binnen, toen ze zich had omgekleed, en hij ging op de rand van het bed zitten. 'Nogmaals, het spijt me echt, Sophie,' zei hij nogmaals en pakte even haar hand in een verontschuldigend gebaar vast. 'Dit overkomt alleen ons twee, niet waar?' lachte Willy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 20:54

'Het maakt niet uit, echt niet. Het is gebeurd, we kunnen er nu toch niets meer aan veranderen.' Hij had haar naakt gezien, dat was een feit en meer was er ook niet aan: Het was niet romantisch, het was een ongeluk. 'Jup, alleen wij kunnen in zo'n situatie terecht komen.' Nadat ze het laatste beetje mascara op had gedaan, keek ze tevreden in de spiegel. 'Zo,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 21:14

Hij bekeek haar via de spiegel en glimlachte. 'Je ziet er mooi uit, Sophie,' zei hij gemeend en rekte zich toen uit, om daarna op te staan. 'Dus, wat zullen we gaan doen? De langgezochte DVD maar bekijken? Of naar buiten gaan? Of gewoon wat kletsen?' Hij pakte in elk geval de DVD uit het kastje en keek haar afwachtend aan. Enkel durfde hij niet meer met zijn ogen weg te kijken van haar gezicht: er zat een bepaalde spanning tussen hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 21:24

'Laten we dan na al die moeite maar die film opzetten, dan heeft het tenminste nog een reden gehad.' lachte ze en plofte neer op haar bed. 'Je weet hoe de dvd speler werkt, giechelde ze en gaapte diep. Het was dan wel middag, ze was nog steeds doodmoe van afgelopen nacht. 'Welke film heb je eigenlijk gepakt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sophie's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sophie's huis   Sophie's huis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sophie's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Noah's huis
» Het huis van Jeremy
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Willy's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: