Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Bos

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:21

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:24

Teoh liep op zijn hoede door het bos en voelde hoe zijn hele lichaam zich in een vampierentoestand veranderde. Hij had al veel te lang niet meer gejaagd en het was zo erg geworden dat Teoh het bloed uit het vlees dat Eleanor voor het avondeten wou bereiden slurpte. Dus had ze hem op pad gestuurd om te gaan jagen, voordat het uit de hand zou lopen. Teoh hoorde een geluid naast zich, reageerde meteen en had al snel een konijn in zijn handen. Treurig keek hij naar het spartelende beestje, maar al snel zette hij zijn tanden erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:27

Genevieve had Teoh de afgelopen twee dagen gevolgd, maar was nog niet op het goede moment gekomen om hem aan te spreken. Constant was hij bij die trut - Eleanor, of hoe ze dan ook mocht heten. Ze wilde hem in ieder geval alleen zien en dit was het eerste moment dat ze hem alleen had. 'Zo, vegetarisch geworden?' merkte ze sarcastisch op en wees naar het konijn in zijn handen. 'Ja, ik weet het - wat doe ik hier? Ga weg, bla-bla-bla. Bespaar me die onzin, Teoh.' sprak ze, voordat hij ook maar iets kon zeggen en sloeg haar armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:32

Teoh had zo'n dorst gehad en het was zo heerlijk om bloed weer te proeven dat hij de persoon naast zich helemaal niet had horen aankomen. Geschrokken liet hij het beest vallen toen hij een stem hoorde en stond hij haastig op. Zijn ogen vernauwden zich in vijandigheid, maar stonden ook verbaasd en nieuwsgierig. 'Wat wil je van me, Genevieve?' vroeg hij uiteindelijk en sloeg ook zijn armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:35

'Ik wil helemaal niets van je.' zei ze en trok een wenkbrauw op. 'Doe toch eens niet zo vijandig joh. Je had ook gewoon kunnen vragen hoe het met me ging? Ook leuk om jou weer te zien. Bedankt voor de goede seks 30 jaar geleden?' Als hij dat zou ontkennen ging het niet helemaal lekker: de seks was ook werkelijk goed geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:39

Teoh haalde diep adem en voelde hoe langzaam zijn gebalde handen ontspanden. 'Sorry, je hebt gelijk,' stemde hij in: wie weet wat ze nu wel allemaal van plan met hem was? Dan kon hij maar beter doen wat ze wou. 'Hoe gaat het, Genevieve? Paar jaar geleden was je zomaar verdwenen... Wat heb je allemaal in de tussentijd gedaan?' vroeg hij oprecht benieuwd. Hij moest lachen en schudde ongelovig zijn hoofd. 'Nou, heel erg bedankt voor de goede seks en dat je me hebt veranderd in een vampier. Echt geweldig,' zei hij sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 15:42

Genevieve keek hem aan. 'Gewoon, paar keer de wereld over geweest. Hier een paar mensen bang gemaakt, achterna gezeten door wat jagers, onnodig geld uitgegeven in veel te luxe hotels - je kent het wel.' zei ze schouderophalend en leunde nonchalant tegen een boom aan. 'Ah, kijk, daar over dat laatste ding wilde ik het nog even met je hebben.' zei ze, terwijl ze los kwam van de boom en naar hem toeliep. 'Terwijl ik aan het reizen was, heb ik wat dingen gevonden... dingen waar jij wellicht interesse in hebt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 21:27

Teoh schudde lachend zijn hoofd. 'Oh nee, dat weet ik niet. Ik ben al die tijd bij Eleanor gebleven.' Bij haar volgende woorden Teoh trok argwanend een wenkbrauw op en zette hij enkele stappen naar haar toe. 'Je hebt iets... Waar ik wellicht interesse in heb?' vroeg hij ongelovig en keek haar met grote, benieuwde ogen aan. 'Wat is het dan, Genevieve? Wat heb je gevonden tijdens die reizen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 10:37

'Je bent veel te braaf... saai.' merkte ze op en sloeg haar armen over elkaar heen. 'Denk je echt dat ik het zo makkelijk ga vrijgeven? Er moet natuurlijk wel íets tegenover staan hè.' Ze haalde de rugzak van haar rug af en hield het voor hem. 'Zo dichtbij en toch zo ver weg. Geloof me als ik zeg dat je er geïnteresseerd in bent, echt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos   Het Bos Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: