Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Café-restaurant Queen of Hearts

Ga naar beneden 
+8
Joseph
Elle
Augustus
Riley
Peter
Tara
Kai
Admin
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 22:03

Augustus worstelde zich moeizaam door de drukke menigte en kwam ten slotte eindelijk bij de bar aan. Daar bestelde hij snel een biertje en kwam een beetje op adem. Hij hield niet van drukke cafés en had dan ook spijt dat hij gekomen was. Hij nam op een stoel plaats en wachte geduldig op zijn drankje. Ondertussen staarde hij een beetje naar de menigte en toen weer naar de barmannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 22:27

Riley keek opeens op toen een knappe jongeman naast haar kwam zitten. Via de spiegels van de toog zocht ze zijn oogcontact. Het zou raar zijn om zo maar iets tegen hem te zeggen. Toch zo meteen. Ze had zin in gezelschap, maar niemand had ze kunnen meenemen. Nee, Riley had niet vaak vrienden. Of wel waren ze ouder en vorig jaar gaan verder studeren waardoor zij achterbleef in dit verlaten gat. Ze herkende de jongeman niet. Misschien was hij nieuw? En daarbij leek hij het niet echt naar zijn zin te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 9:35

Hij keek in een spiegel en zag opeens dat zijn ogen kruisten met een beeldschone vrouw die naast hem zat. Gelukkig kreeg hij net zijn biertje en kon hij daar snel een slok van nemen, voordat hij straks nog rood zou worden. Hij voelde haar ogen nog steeds op hem, dus keek hij naar haar op en glimlachte. Hij had al wat drankjes op, en voelde dat hij gelukkig niet zo verlegen was als altijd. Hij boog zich naar haar toe. 'Weet jij of er hier altijd van die goede muziek wordt gedraaid?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 11:17

Riley glimlachte ook naar de jongeman, maar toen deze wegkeek verwachtte hij niet een verdere reactie. Toch sprak hij haar aan. 'Queen of Hearts heeft de beste muziek van de stad aangezien ze hier tenminste ook alternatieve muziek en rock draaien. Tenminste als je daar van houdt. Zaterdag is het hier altijd druk. De jeugd gaat hier dan wel eens op café. Hun broodjes zijn trouwens lekker. Voor als je eens ergens wou eten onder de middag.' Dit gezegd nam zij ook een slokje van haar drank. 'Nieuw vlees in de Falls?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:56

Hij glimlachte en nam een slok van zijn bier. 'Ik geloof dat je hier wel vaak komt,' lachte hij en knikte toen. 'Yup, een maandje oud. Jij woont hier vast al een tijdje?' Hij keek haar aan en knikte. 'Ik kom nogal vaak in de Burnt Beans. Het is dichtbij mijn huis en best wel gezellig.' Hij bekeek de vrouw even en schatte haar leeftijd. Misschien twintig jaar? Hij wist het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 18:09

Riley lachte even en keek hem aan. Hij sprak een beetje dubbel. Misschien had hij er eentje teveel op. 'Hoeveel heb je er al van die op als ik vragen mag?' Ze kende Burnt Beans kende ze wel. Het was ook een favoriet plekje. 'Ja, daar hebben ze echt heerlijke koffie. Ik kom er meer door de dag, maar Queen of Hearts is echt gezellig 's avonds. Wel, gefeliciteerd. De liefde na gejaagd dat je hier gevangen zit of wat brengt je hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 18:18

Hij fronste en keek naar het biertje dat hij in zijn hand had. Misschien had hij er toch meer op dan dat hij wou. 'Ehm...' zei hij en dacht diep na. 'Ik zou het werkelijk niet meer weten.' Hij keek haar aan en schudde zijn hoofd, terwijl hij nog een slokje nam. 'Nee joh, ik ben hier enkel om te werken. Natuurkundeleraar.' Hij keek haar zijdelings benieuwd en geïnteresseerd aan. 'En jij?' Ze werkte vast al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:09

Riley lachte en keek hem aan. 'Jij? Natuurkundeleraar? Ben je er soms mee aan het lachen?' Hierbij ging ze met een hand door haar haren en dronk een slok bier. 'Ik zit achter de banken. Getergd te worden door een teveel aan informatie. Student dus.' Hierbij glimlachte ze naar hem. 'De jouwe hopelijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:15

Hij kon nog net met moeite zijn slok in slikken, om daarna luid te hoesten en haar verward en verbaasd aan te kijken. Dacht hij eens een mooie, interessante vrouw te ontmoeten, was het dus een leerling van hem. Leerlingen waren verboden gebied was hem altijd geleerd. 'Nee, nee, ik meen het serieus, ik ben echt natuurkunde leraar. En inderdaad, misschien wel de jouwe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:30

Riley lachte en wreef daarna haar rood gestiftte lippen weer over elkaar. 'Dat had je blijkbaar niet verwacht. Zie ik er an zo goed uit?' lachte ze weer. 'Riley trouwens. En jij wass...?' Het was erg fijn om te weten dat ze werkelijk ouder werd geschat door ook knappe, jonge, aantrekkelijke mannen. 'En als we daardoor opeens niet meer kunnen omgaan met elkaar; ik ben journalist,' grijnsde ze knipogend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:36

Hij schudde ongelovig zijn hoofd met een glimlach en knikte toen schuldbewust. 'Ik had je ouder geschat. Student, werkende. Sorry, ik bedoelde het positief.' Hij keek haar aan en verwonderde zich over dit meisje. Dit zou helemaal niets worden tijdens zijn les. Hij werd al veel te veel afgeleid door vrouwen. 'Augustus.' Hij trok een wenkbrauw op en lachte. 'Aha, journaliste dus. Kan ik een drankje voor je kopen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:43

Riley wedde dat zijn lessen erg interessant zou worden. Journalistiek zou haar de perfecte loopbaan lijken. Of iets met reclame of fotografie. 'Augustus? Leuke naam eigenlijk. Emh, bier!' Ze grijnsde en keek hem aan. 'Hoeveel heb je er eigenlijk feitelijk op?' Hij wees naar zijn flesje, maar keek hem plagend aan. Dronken leerkrachten konden ook leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:45

'Tja, je kan het niet lekker afkorten. August, dat klinkt niet. Gus? Tja, afgezaagd, heb ik al teveel gehoord. Je kan er weinig mee.' Hij fronste en keek nogmaals naar zijn biertje. 'Ik heb echt geen idee, Riley, en leerlingen horen dat niet te vragen,' wees hij haar lachend toe. 'En alsjeblieft, zet dit niet in de schoolkrant. Dan ga ik je sowieso altijd een drie geven, voor de rest van het jaar.' Hij grijnste speels en bestelde twee biertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 22:50

Riley grijnsde en bracht hun gezichten dihcter bij elkaar. 'Ik heb beroepsgeheim. Bedankt,' Ze nam het biertje aan en klinkte kort tegen de zijne. 'Maar kunnen we vanavond even dat leerling-leeraar-gedoe laten vallen? Ik wil dansen, Augie!' Ze glimlachte met het flesje aan haar lippen nam een slok en liet zich van de barkruk afgleiden. Heupwiegend bewoog ze al lichtjes op de muziek. 'Kom?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 15:55

Hij lachte en nam nog een slok van zijn biertje. Hij zou zulke problemen krijgen als iemand hem met zijn leerling zou zien. Ach, maar wie zouden er hier nou zijn? Zeker geen leerlingen, enkel Riley schatte hij. 'Sorry, ik doe niet aan dansen. Ik ben te klunzig,' grinnikte hij. 'We kunnen wel even naar buiten? Of wat dieper het café in gaan? Misschien kan je me dan overhalen om te dansen, als niemand kijkt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 16:11

Riley nam zijn hand vast en trok hem zo mee van zijn stoel terwijl ze in de andere hand het biertje vast had. 'Wat als jij nu eens wat meer plannen uitvoerde in plaats van ze door te vertellen? Dan stonden we te dansen nu.' Hierbij grijnsde ze plagend. Ze had ook wat op en werd daar altijd zo gelukkig van, vrolijk, opgewekt, maar op de grond liggen overgeven was helemaal niets voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 16:16

Hij liet zich toch overhalen en liep gewillig achter haan aan. Hij dronk steevast door van zijn biertje en begon al een beetje de goede controle over zichzelf te verliezen. Hij nam haar mee naar een knus, donker hoekje en pakte haar vast, om zo te dansen. Niemand leek op hun te letten en hij kon ook enkel in haar ogen kijken. 'Jij gaat me nog zoveel problemen bezorgen,' grinnikte hij hoofdschuddend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 16:41

'Ik ben Riley aangenaam,' glimlachte ze tegen Augustus zijn wang aan terwijl ze danste. Hun ene hand hield ze vast en bewoog hun zo wat meer naar gelijk. 'En waarschijnlijk ga jij me dit nooit vergeven. Dus waarschuw als dat flesje leeg is, ja!' Ze maakte ruimte tussen hen en lachte zo haar tanden bloot. Het was fijn om even niet te denken. Om de haarde te laten draaien en mee te draaien. Op een goede manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:45

Hij glimlachte naar haar en pakte haar handen vast, om zo te dansen. Ze kon het goed en dat had hij ook verwacht. Dit was zo'n meisje die al haar leeftijdsgenoten kon veroveren. 'Ik ga het je inderdaad nooit vergeven,' grapte hij en duwde haar nog wat dichter tegen de muur aan toen er wat mensen langs kwamen lopen. 'Ooit eerder zo met een docent omgegaan?' vroeg hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 0:02

Riley glimlachte en beet zonder er enige besef op haar lip toen ze de muur tegen haar rug voelde. Dit was verleidelijk, sexy. Het was zoals in de films. 'Hmmm, dat is geheim dat ik je nooit zal vertellen.' glimlachend keek ze hem aan en zong een stukje van de tekst mee. 'Maar wat als ik nu zei dat jij mijn eerste bent? Eerste leuke docent, due niet flipt als hij een leerling na school ontmoet? zo'n docent. Maar ik hoop echt wel dat je mijn leekracht bent.' Speelsheid kwam terug. Hij was knap, het was zaterag en zij greep haar kansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:46

Nieuw

Riley had afgesproken met Joe. Het had lang geduurd voordat ze de SMS had durven versturen, maar aangezien het vanavond rock-night was; goedkoop; lekke, bier, goede muziek en eventueel love muziek, wist ze dat ze hem wel mee zou krijgen. Hier zat ze dan ook in een zwarte skinny broek, ruimvallende top en knalrode lipstick zoals altijd. Ergens was ze best zenuwachtig; ze beschouwde Joe aks een vriend, maar sinds Valentijn hadden ze niet zoveel aandacht meer aan elkaar geschonken. Hierbij dronk ze dan ook maar wat van haar biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph


Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:51

Joe had verbaast opgekeken toen hij het sms'je van Riley had gekregen, maar tegen een goede stapavond had hij geen bezwaar op dit moment. Het zou hem vast helpen om zijn hoofd een beetje leeg te krijgen en daarbij zou hij misschien wel wat inspiratie opdoen vanavond. Toen hij een parkeerplaats had gevonden, parkeerde hij de auto en sloeg hij het portier achter zich dicht. Er klonk al goede muziek uit het café, toen hij in de straat liep en toen hij de deur opende, kwam de geur van bier en het geluid van gezelligheid hem tegemoet. Al snel zag hij Riley zitten en liep naar haar toe. 'Hé Riley!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 23:58

Riley had haar hand als ondersteuning onder haarkin en staarde voor zich uit. Enkel niet voor lang; Joe leek goed op tijd te zijn. 'Hey jij,' glimlachte ze naar hem, maar liet haar hand rusten totdat hij plaats nam naast haar op het bankje. Hierbij deed ze haar handen langs zich. 'Gaat het wel een beetje met je?' Ze hadden nog even ge-sms't en hij leek nood te hebben aan een avondje niksen. 'Antwoord maar niet,' Ze keek met een droevige glimlach hem onderzoekend aan, maar omhelsde hem even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph


Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 0:02

Joe dacht na bij haar vraag, maar toen ze zei dat hij deze beter niet kon beantwoorden, grijnsde hij. 'Vanavond gaat alles prima,' antwoordde hij toch maar en omhelsde haar even stevig. Rond meisjes voelde hij zich altijd zo'n lange slungel. Hij was best lang gebouwd, hij was op zich ook wel breed, maar niet zo breed dat het zijn lengte compenseerde. 'En hoe gaat het met jóu? Een beetje zin in vanavond.' Hij bestelde voor hen beide nog een biertje, aangezien die van haar bijna leeg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 0:09

Riley glimlachte naar hem. 'Als je zo blijft bij bestellen dan zal ik jou en iedereen hier binnen platknuffelen.' Ze werd blijkbaar erg aanhankelijk als ze dronken was. Kussen deed ze niet snel, maar knuffelen maar al te graag. 'Met mij gaat het wel. Ik voel me erg eenzaam de laatste tijd. Mijn nonkel is bezig met zijn band, papa met zijn werk.... Fotografie heb ik wel gehad ondertussen dus ik focus me op muziek. Enkel lukt het schrijven me niet zo... Best balen. En wanneer krijg ik nu mijn privé-concert?' Zo'n dingen vergat ze jammer genoeg niet zo snel. Joe had haar wat belooft en ze zou het ook nog krijgen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café-restaurant Queen of Hearts   Café-restaurant Queen of Hearts - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Café-restaurant Queen of Hearts
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rick's café
» Rick's Café

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Stad-
Ga naar: