Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nachtclub ''La Luna''

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:33

'Veel geoefend? Toe maar.' Ze was vrij en het kon haar vrij weinig schelen wat hij in zijn leven deed, maar zo nu en dan verlangde ze wel naar iemand zoals hem. Naar iemand die om haar gaf en iemand die haar kon plezieren op een manier dat alleen hij dat kon. In al die jaren had ze voor mensen gezocht die haar hetzelfde gevoel konden geven, maar dat was haar nog nooit gelukt. Niemand anders had Marie Louise kunnen veranderen in het persoon dat ze nu was. 'Tuurlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:50

Hij glimlachte en pakte haar hand vast, om haar zo mee te nemen naar de bar. Onderweg liet hij haar nog ronddraaien en tilde haar toen op een barkruk, waar hij naast ging zitten. Hij bestelde een nieuw rondje en keek toen naar Marise. Hij kon niet ontkennen dat hij blij was om haar te zien. 'Ben je van plan om lang in Mystic Falls te blijven?' vroeg hij benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:56

Ze keek hem even aan en haalde haar schouders op. 'Ik weet het nog niet, als het me bevalt wel - ik slaap nu nog in één of ander motel aan de rand van de stad, dus ik moet het nog even aankijken.' Eigenlijk bleef ze nooit lang op één plek hangen, maar Mystic Falls bood mogelijkheden om hier langer te blijven. Ze had tenslotte verhalen gehoord van vampieren die zich hier al meerdere jaren gevestigd hadden nog nog steeds onopgemerkt waren gebleven. 'En jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 13:07

Hij haalde ook zijn schouders op. 'Ik heb hier een huis, als je wil kan je bij mij een tijdje wonen. Ik ben er toch de meeste tijd niet.' Hij keek haar aan en nam nog een slok van zijn drankje. 'Ik blijf hier nog een tijdje. Ik moet wat dingen afhandelen.' Hij wilde dat hij haar kon vertrouwen, maar dat deed hij gewoonweg bij geen enkele vampier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 13:20

'Dingen afhandelen? Dat klinkt interessant, vertel verder.' zei ze met een zoete glimlach rond haar mond en dronk van haar drankje. Ze was altijd een nieuwsgierig persoon geweest en ze wilde alles van iedereen weten. Ze dacht nog na over zijn eerdere aanbod en knikte. 'Dat huis van jou klinkt erg uitnodigend, ik zal wel eens komen kijken of ik het wat vind.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 17:49

Hij keek in zijn glas en schudde zijn hoofd. 'Gewoon, dingen afhandelen.' Het ging haar totaal niets aan. Als hij haar volkomen vertrouwde, dan zou hij het wel eens aan haar vertellen. Ze wist niet eens zijn hele geschiedenis, laat staan dat ze dit zou weten. Hij streek met zijn hand langs haar wang en drukte zacht zijn lippen op de hare. 'Het gaat niet om het huis, maar de mensen erin,' murmelde hij en keek brutaal in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 17:57

Marise keek hem aan. 'Duidelijk iets wat je me niet wilt vertellen.' zei ze geamuseerd. 'Dan moet ik ook nog maar eens zien of ik dat persoon wel leuk vind.' murmelde ze net zo uitdagend terug en dronk wat. Haar blik was eveneens op hem gevestigd en ze streek zachtjes met haar nagels langs zijn borstkas heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 18:16

'Iets wat ik je inderdaad ook niet ga vertellen,' zei hij eerlijk en kalm. Het ging niemand en ook echt niemand iets aan, behalve hijzelf. Hij pakte haar hand die over zijn borstkas streek vast en verstrengelde zijn vingers ermee. 'Ik zou er dan maar aan wennen, want ik heb een heleboel geheimen, Marise,' fluisterde hij in haar oor en drukte daarna zijn lippen op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 18:28

Marise keek hem aan. 'Nou, misschien moet je je dan maar eens openstellen.' stelde ze voor en keek naar hun handen. 'Want misschien verander ik wel van gedachten en blijf ik lekker in mijn hotel, tenzij je natuurlijk erg graag wilt dat ik bij je in kom wonen.' Ze draaide zich om op haar kruk, zodat ze tegen hem aanzat en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 18:31

Hij moest lachen en schudde ongelovig zijn hoofd. 'Je bent echt vreselijk, weet je dat?' murmelde hij in haar oor en sloeg zijn armen om haar heen, toen ze tegen hem aan ging zitten. 'En dan blijf je toch in je stoffige hotel zitten? Dan mis je wel mijn kingsize bed, rainshower en collectie geweldige films en boeken.' Hij drukte zijn lippen in haar nek en streelde haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 18:37

Marise trok haar wenkbrauw op. 'Ik? Vreselijk?' vroeg ze verbaast en begon te grijnzen. Ze wilde dat hij haar zou vragen of ze bij hem wilde komen wonen. Zou smeken, maar dat zat er op dit moment niet in. 'Misschien doe ik dat wel. Maar dan mis je wel mijn warme lichaam tegen je aan in je king size bed. Mijn lippen samensmeltend met die van jou onder je rainshower en dan moet je je geweldige films in je eentje kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 19:53

Hij beet op zijn lip en zag beelden voor zich van haar woorden. Hij nam nog een slok en dacht even diep na. Een echte relatie zouden ze nooit krijgen, dat was gewoon te laat. Maar soms wat plezier met elkaar... Dat was niet mis. Als reactie drukte hij enkel vurig en hard zijn lippen op de hare en streek met zijn hand langs haar been. Een paar weken zo leven vond hij niet erg. Als er teveel gevoelens bij zouden komen, zouden ze meteen kunnen stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 19:57

Marise glimlachte bij zijn reactie. 'Zie je wel dat je het wilt? Dat je niet zonder verleiding kunt. Zonder het warme lichaam van een vrouw.' fluisterde ze verleidend in zijn oor en keek hem weer aan. Hij zou haar niet kunnen weerstaan, dat wist ze wel. Ze wilde het uit zijn mond horen, dat hij het zei tegen haar - het haar liet merken, maar hij was koppig - dat wist ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 20:02

Hij sloot zijn ogen bij haar woorden en voelde zijn lippen langzaam van elkaar loskomen. Hij voelde verlangen en opwinding tegenover Marise, maar ook kwetsbaarheid en hij merkte dat híj de leiding niet meer had. Abrupt stond hij op en haalde een hand door zijn haren. 'Ik ga even buiten roken,' mompelde hij en liep weg. Het was net zoals met Gracia, en juist om haar wou hij niet toegeven dat hij Marise altijd vrijwillig in zijn leven wou, omdat dat ook niet zo was. Marise zag hem als een speeltje, en hij haar ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 20:04

Toen hij abrupt wegliep begon ze schamper te lachen. 'Loop niet weg voor je verlangen lieve Tristan.' zei ze hem en keek lachend naar de barman die haar verward aankeek. 'Ik ben zo terug.' zei ze tegen hem, liet haar drankje staan, en stond op. Heupwiegend liep ze achter Tristan aan en ging buiten tegen de muur aanstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 20:11

Hij hoorde haar woorden en zag haar achter hem aankomen naar buiten. Hij wees boos en waarschuwend naar haar, terwijl hij ook een sigaret op stak. 'Het wordt enkel seks, Marise, niets anders. Want ik voel niets meer voor je en zal niets meer voelen, net zoals jij niets voor mij voelt, ook al kan je nog zoveel beweren.' Met trillende handen van woede haalde hij de sigaret uit zijn mond. Hij vond het vreselijk als mensen gebruik maakten van zijn kwetsbaarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 20:34

Marise hield onschuldig haar handen omhoog. 'Rustig Tristan, ik zeg toch helemaal niets.' zei ze luchtig en pakte zijn sigaret van hem af. 'Je voelt niets meer voor me? Maak dat maar iemand anders wijs, Tristan.' vertelde ze hem. Ze zag het wel, hij wilde het alleen niet toegeven. 'Dat je het niet wilt toegeven is iets anders, als je niet wilt dat ik bij je kom wonen moet je het zeggen - al ben jij wel degene die het voor heeft gesteld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 20:57

'Ik heb geen zin dat je een spelletje met me speelt, Marise,' zei hij beschuldigend. 'Dat ik me kwetsbaar opstel en dat jij er gebruik van gaat maken.' Hij had haar veranderd, maar kon dat ook zo ongedaan maken. Hij schudde gefrustreerd zijn hoofd. 'Nee, nee... Natuurlijk mag je bij me komen wonen! Maar het moet niet enkel uit mij komen, Marise. Heb je eigenlijk wel zin om bij me te komen wonen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:03

'Jeetje wat ben jij veranderd..' mompelde ze en sloeg haar armen over elkaar. 'Waar is de Tristan gebleven van al die jaren geleden? Die lol kon hebben op een avond als deze en het niet uitmaakte of het om lol of liefde ging?' vroeg ze zich hardop af. 'Tuurlijk wil ik bij je komen wonen, maar ik wil geen huisje boompje beestje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:07

Ze begreep hem verkeerd, al lag dat ook aan hem, omdat hij maar niet goed uit zijn woorden kwam. Hij zuchtte en haalde opnieuw een hand door zijn haren. 'Ik wil gewoon niet dat je me gebruikt, Marise. Ik heb het eerder gehad met een vrouw die ik een vampier had gemaakt en ik ga er geen herhaling van krijgen. Want je kan vast wel raden wat ik met haar heb gedaan.' O shit, nu ging hij dreigen. Hij schudde snel zijn hoofd. 'Sorry, dat had ik niet moeten zeggen. En ik wil ook echt geen huisje, boompje, beestje, geloof mij maar.' Waarom kwam hij toch niet uit zijn woorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:16

Marise keek hem aan en nam een trekje van de sigaret die ze zojuist van hem had afgepakt. 'Wat wil je dan wel? Je wilt me wel van achteren nemen - maar het mag niet al te serieus zijn, en dan gebruik ik je ineens. Sorry, maar waar haal je vandaan dat ik je gebruik? Ik wil gewoon lol hebben dat is alles.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:22

Hij liep naar haar toe en legde zijn handen op haar schouders. 'Het spijt me, dat had ik allemaal niet moeten zeggen. Het is enkel... Ik heb een vrouw ontmoet, een menselijke, en ik weet niet wat ik ermee aan moet. Ik begin me weer menselijker te voelen. En de laatste tijd hebben vrouwen me nogal zitten opfucken, vampiervrouwen.' Hij kuste zacht haar lippen. 'Maar we gaan nu gewoon lol maken, nietwaar?' Hij glimlachte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:35

Marise schudde zijn handen van haar schouders af. 'Dus enkel omdat ik een vampier ben reken je me maar meteen af?' riep ze geërgerd. 'Wie zit hier nou gebruik te maken van wie? "Uh, vampierenvrouwen zitten me op te fucken." maar ondertussen kus je me wel even mooi. Rot toch op Tristan! Als je zo graag een menselijke vrouw wil zoek je die maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:39

'We gebruiken elkaar, Marise!' riep hij terug. 'Wat is nou zoenen en seks hebben zonder gevoelens? Juist ja, helemaal niks. Jij wil of wou het, ik wil het, en nu ben ik weer de dader? Wees überhaupt blij dat ik je zo gemaakt heb,' siste hij. Hij pakte zijn sigaret weer van haar af en stopte hem tussen zijn lippen. Ze leken wel een stel mensen, discussiërend en drama schoppend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:43

'Oh geloof me, ik had heus wel iemand anders gevonden als ik dat had gewild!' snauwde ze naar hem en draaide haar rug naar hem toe. 'Goed we hebben allebei schuld - maar als je toch al hebt besloten dat je met een of ander wijf verder wilt - waarom sta je hier dan met mij? Waarom zoen je me dan? Waarom wil je me dan naast je onder de douche of in je bed?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtclub ''La Luna''   Nachtclub ''La Luna'' - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtclub ''La Luna''
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Stad-
Ga naar: