Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oh trouwens,

Ga naar beneden 
+4
Joseph
Alex
Lexi
Marc
8 plaatsers
AuteurBericht
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 1:19

als het iemand iets interesseert, ik wens jullie ook alvast een fijne jaarwisseling toe en een gelukkig nieuwjaar! Gezien een meet om 1-2uur 's morgens op 1 januari met Iris er sowieso niet inzit omdat ik dit jaar dan in Londen ben en is het bij mij dit jaar één uur later 2013! Dacht ik... Of eerder? Nee, later toch? Nouja boeien je snapt me (:

En andere Iris; ik heb het heel druk met leren voor mijn tweede toetsperiode en ga donderdag bij mijn werk beginnen met van 8.30 tot 17.00 werken, naar Londen en dan weer werken dus ik reageer alleen 's avonds laat. Sorry!
4 januari ben ik 's avonds schaatsen. 22 Januari is de laatste dag dat ik toetsen heb en 15 januari heb ik mijn eerste toets. Tussendoor nog werken op zaterdag van 10.00 tot 16.00 en 25 januari is natuurlijk The Script, maar daarna kan ik geloof ik weer anytime, behalve dan als ik op school zit, op zaterdag werk of zondagochtend in Artis aan het tekenen/schilderen ben.
Geldt overigens ook voor Laura (: en Iris als ze wil. Chris ging niet meer op me reageren, maar het mag ook voor haar gelden if she likes.

By the way; hoe gaat het met jullie? Nog leuke dingen gedaan of gepland staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 12:25

Ik heb geen idee welke Iris aan mij gevraagd werd, maar veel plezier in Londen! En succes met alles wat je gaat doen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 13:17

Ik ga ook naar Londen! Vanavond al :'D
Maar je moet maar kijken wanneer je reageert joh! Enne alvast gelukkig nieuwjaar dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 14:00

Echt?! Dat meen je niet? Hoe lang? Een vriendin van mij die is volgens mij zondag of maandag terug gekomen uit Londen haha, grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 14:03

Ik kom de 29e al weer terug. Ik ben super excited! Maar jij gaat echt met oud&nieuw? Dat is wel super vet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 14:23

Haha onmogelijk, Sarah is vandaag terug gekomen en als jij terug komt ga ik weg zo ongeveer haha. Ja ik zit er echt met oud en nieuw 1 januari 's avonds laat kom ik weer thuis haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph


Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 14:27

En ik ga 21 februari ga ik! YAY! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 22:23

Ik wil wel een keer met je meeten, Denise! Very Happy allemaal heel veel plezier in Londen! Spot Ed Sheeran voor me PLEASE
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:06

Echt raar, Maud gaat dan weer precies als ik thuiskom xD

Is goed Chris. Met wie? Waar? Ik reageer wel als ik terug ben, ik vind in principe alles prima (:

Tot later xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 13-10-12

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:12

veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticfalls2.actieforum.com
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:13

Thanks (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:20

Yes is goed! Anders ehm Marc en Tristan? Ergens in de stad? Veel plezier, we starten hem wel als je weer thuis bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:30

Ik wil Marc trouwens ook wel meeten met Marise :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 0:34

Veel plezier en een fijn eindejaar! KUSJE
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 22:59

Haha is prima. Ooh Iris, ben jij ook in Winter Wonderland geweest? Omg ik ga nooit meer naar een kermis in Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 23:00

ik? Nee, ik ben daar niet naartoe geweest :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 23:07

De Iris die net terug is uit Londen haha (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 23:11

ah, ik dacht al :')

maar Iris is toch nog niet terug?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 23:16

Oh ik dacht dat ze vandaag terug kwam? Ze had het hier ergens gezegd haha, maar ik ga weer naar de hotel kamer. Ik ben al vanaf zes op haha ik ben echt dood en het internet hier is niet vooruit te branden. Welterusten xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 23:17

hahaha ooh. ja zou best kunnen - ik heb geen idee eigenlijk XD

maar, veel plezier in Londen en weltrusten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 10:14

29ste, dat was gisteren toch? Haha thanks (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 13:40

Yes, ik ben in Winter Wonderland geweest, maar daar zijn we alleen maar doorheen gelopen, niet echt ergens in geweest ofzo. Maar het was echt súper druk xd. Maar wel leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 22:38

Ja wij zijn ook nergens in geweest, ik wou eigenlijk in die enorm hoge zweefmolen, maar die was £6 of £7, belagelijk haha, maar dan weer je hoe de schaatsbaan eruit ziet (: Ik heb er overigens wel iets gekocht hahahahha sokken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oh trouwens, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh trouwens,   Oh trouwens, Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh trouwens,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: