Aantal berichten : 303 Registratiedatum : 28-11-12 Leeftijd : 41
Onderwerp: Julian Goode wo 23 jan 2013 - 1:05
FC: Rob James-Collier
Volledige naam: Julian Goode Geboortedatum+leeftijd: 17 maart. Hij is nu 29 jaar oud. Korte innerlijke omschrijving:Julian zit nogal complex in elkaar. Hij is een vat vol tegenstrijdigheden. Aan de ene kant is hij sympathiek en een gezelligheidsman, maar hij sluit zich net zo goed af van anderen. Hij heeft in ieder geval een vrij donkere humor met een hoop sarcasme en ironie. Julian is niet erg snel tevreden over iets. Klagen is waarschijnlijk zijn numero één bezigheid. Maar hij is niet een typische zwartkijker, want hij heeft zo zijn manieren om te genieten van het moment en het leven. Op de goede momenten is hij een topman, iemand die je jouw vriend wil noemen, maar gedurende de slechte momenten kan hij nogal doorslaan. Zijn werk heeft hem nogal verhard. Uiterlijke kenmerken:Julian heeft gitzwart, kort haar dat hij soms naar achteren kamt, maar een andere keer nonchalant over zijn voorhoofd laat hangen. Hij is niet erg groot of breed, maar bezit enige lenigheid en kracht vanwege zijn werk. Julian heeft fel blauwe ogen en een lichte huid. Verder draagt hij eigenlijk alles, zolang de gelegenheid er maar naar vraagt. Hij heeft een opmerkelijk litteken op zijn hand dat hij het liefst verbergt: Julian is daarom alles met links gaan doen. Familie: Julian heeft nog een oudere betweterige zus. Zij heeft het ideale leventje: rijke man, groot huis, dochter en zoon, en een goede baan. Julian is nogal het tegenovergestelde, al is het alleen al dat hij wél het heksengen heeft en zijn zus, Rose, niet. Zijn vader is al overleden vanwege een slecht hart, zijn moeder woont nog steeds in zijn geboortedorp. Van haar heeft hij zijn talenten gekregen. Extra: Julian is naar Mystic Falls gekomen voor zijn werk, dat klinkt vrij triest aangezien hij als conciërge werkt op de High School. Maar dat is slechts een bijbaan. Julian is een full-time vampierenjager. En geen met een morele achtergrond, maar slecht met de ideologie dat de hoogste bieder zijn verdienste krijgt. Hij wordt niet alleen door sterfelijke ingezet om de ondode wezens te laten verdwijnen maar ook door weerwolven, andere heksen en mede-vampieren. Dat is zijn werkelijke reden om naar het dorp te reizen. En Julian neemt graag de tijd om zijn werk goed te doen, dus zal hij er nog wel even zitten. Door: Iris²
(Ik heb van Hannah Julian gemaakt, want ja, Hannah ging niet werken xd. En we hebben vast geen twee vampierjagers nodig. En Iris ik moet jou nog wat vragen! En dat ga ik vast en zeker vergeten, dus daarom zet ik het hier xd En waarschijnlijk gaat hij zo anders worden dan ik hem heb beschreven, dus alvast excuses!)
Augustus
Aantal berichten : 139 Registratiedatum : 16-12-12 Leeftijd : 33
Onderwerp: Re: Julian Goode wo 23 jan 2013 - 7:25
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] OMG HIJ IS ZÓ LEUKKKKKKKK AAAAAAAAH
Isobel
Aantal berichten : 821 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Julian Goode wo 23 jan 2013 - 21:34