Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 weerwolven zwangerschap

Ga naar beneden 
+2
Elle
Sophie
6 plaatsers
AuteurBericht
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 23:18

Ja, even een random topic hoor. Maar ik las de meet van Woody/Elle en ik begon even na te denken over hoe weerwolven in vredesnaam zwanger kunnen worden.

Er zijn namelijk een paar opties;
- Ze kan helemaal niet zwanger worden
- Ze wordt zwanger en op één of andere wijze stopt de weerwolf cyclus en ze veranderd gewoon niet meer in die 9 maanden
- Ze wordt zwanger en veranderd iedere maand toch


Wie wat waar en hoe? Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik dacht - laat ik t eens in de groep gooien, is wel leuk om daar misschien iets voor te verzinnen ofzo :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 9:01

- Ik denk dat de transformaties altijd door zullen gaan en dat je dus constant je kind verliest bij de eerste transformatie tijdens de zwangerschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 10:08

Ik denk ook dat het niet zo soepel zal gaan. Als het kind dood gaat bij een transformatie is er misschien wel een uitweg door de transformatie te vermijden. Alex raakte een keer verwond waardoor ze niet veranderde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 10:27

Hah, dacht ik niet bij na toen Ellie zwanger was... Ik heb nu toch ook Tara? Wink Ik dacht gewoon dat dor het transformeren van Eleanor juist Tara dit gen overnam, maar ze gewoon transformeerde goedkeurende de zwangerschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 13:16

Ik weet niet. Ik denk dat de transformatie gewoon stopt in die negen maanden. Stel t zijn een soort hormonen ofzo hè - ik lul ook maar iets - en dat die aanmaak gewoon stopt in die negen maanden? :3

Ja, of het gaat gewoon door, dat kan ook hahaha, al lijkt dat me wel erg ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 14:22

Naar zouden vrouwelijk weerwolven dan niet gewoon eeuwig zwanger willen zijn? Ik denk niet dat dat kan zeg maar. En bovendien: wolven kunnen ook gewoon zwanger zijn, dus een transformatie kan wel tor het kind echt groot begint te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 14:38

ja true, daar zat ik later ook aan te denken. Gewoon eeuwig zwanger blijven xd. maar ja, weetje - het hoeft ook niet te kunnen, want feitelijk gezien is het toch onmogelijk. We moeten alleen even bedenken wat wij hier in het rpg gaan aanhouden :3

Ik denk gewoon, zwanger en transformeren xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 14:41

Yup en het risico dat door het transformeren het kind te vroeg kan komen door al die spanning op de baarmoeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 15:44

Die kinderen gaan gewoon echt dood tidens een tranfsormatie. Maar inderdaad, het is biologisch niet eens mogelijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





weerwolven zwangerschap  Empty
BerichtOnderwerp: Re: weerwolven zwangerschap    weerwolven zwangerschap  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
weerwolven zwangerschap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: