Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Marcus Williams

Ga naar beneden 
+3
Woody
Tara
Marc
7 plaatsers
AuteurBericht
Marc

Marc

Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 14:12

Volledige naam: Marcus Williams ofwel Marc.
Geboortedatum+leeftijd: Hij is op 20 jarige leeftijd veranderd en is geboren op 26 december 1849 dus in 1869 is hij veranderd.
Korte innerlijke omschrijving: Als mens was Marc een harde werker die het beste met iedereen voor had. Iedereen een handje hielp en zijn best deed voor het meisje waar hij op was gevallen. Inmiddels is Marc een levensgenieter, hij heeft een groot deel van zijn menselijke gevoelens uitgezet. Het enige wat hem nog interesseert zijn mooie vrouwen, drank en plezier maken. Hij is eigenwijs en houdt ervan een spelletje te spelen. Spelletjes waarbij hij uit eindelijk krijgt wat hij wilt zijn absoluut favoriet. Toch is hij nog steeds niet iemand die een vrouw als een voorwerp ziet, zeker niet als een voorwerp dat voor eenmalig gebruik is. Hij krijgt graag aandacht van vrouwen dus daar doet hij ook iets voor. Inpalmen, ruzie maken al moet hij de schouder zijn om op uit te huilen, hij krijgt het voor elkaar. Moeite doen voor een dag is daarbij zeker niet de bedoeling. Krachten in de strijd gooien als het dwingen van mensen komen daar voor hem niet aan te pas. Toch is het in de geschiedenis slechts een enkeling gelukt daadwerkelijk zijn hart te stelen. Marc is een goede toneel speler, de onschuldige hardwerkende jongen gaat hem het beste af, misschien heeft hij toch niet alles uit geschakeld, maar een ding is zeker, het hangt van zijn bui af hoe hij iemand behandeld.
Uiterlijke kenmerken: Het opvallendste aan Marc is waarschijnlijk zijn lange donkerbruine haar. Zijn haar krult aan de onderkant en valt tot net boven zijn schouders. Bijzonder lang is hij niet met een gemiddelde lengte van 1.80 verder is zijn bouw gespierd, niet overdreven, maar wel zichtbaar. Qua kleding draagt hij eigenlijk geen opvallende dingen.
Familie: Marc is opgegroeid op het Britse platteland. Met twee jongere broers, een oudere broer, een oudere zus en een jonger zusje was het zeker niet rustig op het terrein van vader Williams. Mevrouw Williams overleed vlak na de geboorte van haar zesde kind, de jongste dochter, Marc was toen een jaar of 12. Met het grote terrein van zijn vader kon het ook niet anders dat er veel kinderen nodig waren. Ze hadden het niet erg breed voor die tijd en eigenlijk konden de monden maar net gevuld worden. Hij kon het altijd erg goed vinden met zijn oudere zus en zij vond het blijkbaar een goed idee om zich te laten veranderen in een vampier door haar verloofde, maar een leven zonder al haar siblings durfde ze niet aan, al snel waren Marc en zijn jongste zusje ook aan de beurt. Zijn jongste zusje heeft het niet overleefd en zijn oudere zus loopt nog ergens rond met inmiddels haar man. Van zijn afkomst hoor je inmiddels niets meer terug, hij wordt er liever niet aan herinnerd.
Extra: Hij is een vampier.
Door: Denise

Spoiler:

Laatst aangepast door Marc op ma 19 nov 2012 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 22:52

Me ♥ Thomas
Marc

Marc

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 23:08

Hij is zo leuk Embarassed haha nu Marc nog leuk krijgen. Haha.
Marc

Marc

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimema 19 nov 2012 - 23:43

Oké ik hoop dat hij een beetje wordt zoals ik in mijn hoofd heb, maar ik geloof dat zelfs de beschrijving al belabberd is.
Woody

Woody

Aantal berichten : 783
Leeftijd : 31

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 18:03

Oh shut up, he's awesome! En zijn gezicht maakt alles leuk :'D.
Ik wil hem meeten!
Thomas

Thomas

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 18:53

Tara wilt nog wel een vriendje erbij ;D
Ruby

Ruby

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 27

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:51

Zeg maar waar en met wie want ik heb geen idee meer wat vol is en wat niet -a-
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223
Leeftijd : 28

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:52

uh dat kan je zien door op de meet te klikken....
Ruby

Ruby

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 23:08

Dan moet ik overal klikken, oh wacht ik zal even een topic maken trouwens, wel zo netjes (:
Isobel

Isobel

Aantal berichten : 821

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:16

goedgekeurd :3
Ruby

Ruby

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 20:55

yay
Gesponsorde inhoud

Marcus Williams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marcus Williams   Marcus Williams Icon_minitime

Marcus Williams
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: Personages-
Ga naar: