Aantal berichten : 109 Registratiedatum : 30-10-12 Leeftijd : 27
Onderwerp: Zoals jullie vast wel door hebben di 20 nov 2012 - 23:15
ben ik amper nog in de chat. Dat komt omdat ik even prioriteiten moet stellen en wel in de volgorde PWS, school, opleiding zoeken, portfolio maken, sociaal leven, internet. Tussendoor nog een kamer opruimen, eten, slapen, ademhalen en cadeaus kopen voor sinterklaas. Ik weet dat als ik hier in de chat zit ik continu kijk of er mensen online zijn en lulverhalen ga houden en dan doe ik niet veel nuttige dingen meer, dus vandaar dat ik even uit de chat blijf. Op fb kun je me trouwens wel bereiken en via pm.
Als je wilt meeten, dump hier een voorstel, ik ben per ongeluk een beetje gestopt met alles bijhouden dus ik weet niet meer zo goed waar wel en niet mensen bezig zijn met een meet dus als je er een plek bij zou willen zetten zou dat super zijn (: Ik heb in de aanbieding Ruby, Jess en Marc -ik dwing Iris bij deze om Marc goed te keuren-
Ik heb trouwens ook nog meets lopen met Ruby/Willy/Alex, Jess/Noah, Jess/Alejandro en Ruby/Willy willen jullie daar nog mee verder of zeggen jullie "nah, laat maar zitten"?
IRIS ga jij trouwens zaterdag naar HKU, zou wel grappig zijn, maar ik zit in een ander gebouw haha.
Had ik trouwens al meegedeeld dat ik donderdag ga kijken op een pilotenopleiding?
Ik houd van chocoladekikkers.
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben di 20 nov 2012 - 23:18
Wisten jullie dat het meervoud van Sinterklaas Sinterklazen is? Eigenlijk best raar want er is maar één Sinterklaas... Ugh ik ben verward.
Grace
Aantal berichten : 361 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben di 20 nov 2012 - 23:23
Ja en de andere zijn hulpsinterklazen, dus er is er echt maar één.
En super leuk allemaal met HKU en pilotenopleiding! Hopelijk wordt/is het wat voor je!
En ja ik wil Marc meeten met een personage van mij, die jij moet kiezen omdat ik al gekozen heb dat ze op school gaan meeten op de parkeerplaats?
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben di 20 nov 2012 - 23:30
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik daar over na dacht.. Ugh ik moet morgen cadeautjes kopen, niet leuk, ik weet niets...
Jaaa! Alleen ik denk niet dat ik kans maak voor de HKU, en pilotenopleiding heeft ook al zo'n grote kans. Ugh ik hou niet van kiezen. HAHA ugh is mijn nieuwe stopwoordje ofzo wtf.
Uhm uhm uhm met Grace? Begin jij?
Grace
Aantal berichten : 361 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben di 20 nov 2012 - 23:36
Is goed! En ik wil wel beginnen, maar ik ga nu slapen, dus misschien kun jij net zo goed beginnen als je er nog bent (:
En komt wel goed!
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben di 20 nov 2012 - 23:40
Hmm ik ga ook slapen haha ik doe wel iets leuks ik ben toch nog iets afmaken voor ons PWS, scheelt morgen weer (:
Jeremy
Aantal berichten : 206 Registratiedatum : 20-11-12 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben wo 21 nov 2012 - 14:46
Succes! Ik heb enkel geen zin in Alejandro dus daar moeten we dan maar weer wat anders op vinden.
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben wo 21 nov 2012 - 15:02
Oké is goed (: Verzin iets leuks zou ik zeggen
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben do 22 nov 2012 - 20:24
Als ik niet reageer; internet lag er vandaag ineens uit. We krijgen zaterdag een nieuw modem, maar het kan dus dat het weer uitvalt.
Marise
Aantal berichten : 268 Registratiedatum : 18-11-12 Leeftijd : 129
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben do 22 nov 2012 - 20:25
Als ik niet online ben zijn er drie opties: 1. Ik werk 2. Ik slaap 3. Ik eet
en meer doe ik niet op een dag XD
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben do 22 nov 2012 - 21:22
Ik die op dit moment iets te veel op een dag...
Marc
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 11-11-12 Leeftijd : 174
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben za 24 nov 2012 - 13:44
Internet doet het in ieder geval weer op mijn iPod (: wil er verder nu eigenlijk nog iemand nieuwe meets starten? @Lau, wou je een meet tussen Tara en Marc starten?
Ruby
Onderwerp: Re: Zoals jullie vast wel door hebben zo 25 nov 2012 - 12:11
Ik denk dat ik aankomende zaterdag weer eens online kom in de chat. Vandaag misschien, maar dat is denk ik niet verstandig.