Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rick's café

Ga naar beneden 
+3
Joseph
Alex
Isobel
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Joseph

Joseph


Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Rick's café  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rick's café    Rick's café  - Pagina 7 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:31

'Oh,' Hij wist niet wat hij had verwacht, maar het was in ieder geval iets anders dan dit. Misschien iets heldhaftigs, of omdat ze iemand wilde redden, maar het was de eenzaamheid die haar had genekt. 'Heb je er spijt van?' Joe zou het niet kunnen. Hij wist niet waarom niet, maar hij zou zijn ouders zoiets nooit aan kunnen doen. Zijn vader kon het ook, dus waarom zou hij het niet kunnen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Rick's café  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rick's café    Rick's café  - Pagina 7 Icon_minitimema 20 mei 2013 - 19:38

Nerveus en ook beschaamd keek ze naar de grond en speelde ze met de onderkant van haar jurk. Hem aan kijken durfde ze op dit moment niet. 'Elke dag,' mompelde ze en trapte zachtjes een steentje weg. 'De ene keer heb ik minder spijt dan de ander. Als ik dingen of mensen heb om voor te leven, dan... dan ben ik soms wel blij dat ik het gedaan heb. Maar nu ben ik erg eenzaam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rick's café
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rick's Café
» Café-restaurant Queen of Hearts

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Stad-
Ga naar: