Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Maia en Kate

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 22:17

Het huis is compleet aangepast voor Maia's moeder. Overal zijn hulpmiddelen om haar leven wat makkelijker te maken. Door deze dingen waren ze noodgedwongen om in een groot huis te wonen.


Laatst aangepast door Maia op wo 29 mei 2013 - 17:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 0:01

Jeremy lachte en keek haar af-en-toe tijdens de rit aan. 'Zou ze het zo erg vinden om me op haar drempel te zien?' Zijn ene hand gleed over die van haar tot ze elkaar zowat vast handen. Soms liet hij los om de versnelling te veranderen. 'Misschien dat extra puntjes het wel doen? Ja, vind je moeder het niet erg of je zus dat ik kom? Ik kan altijd nog even blijven en dan weggaan als je dat liever hebt. Ik wil geen last zijn Maia.' Als het aan hem lag dan bedreven ze de hele avond de liefde. Hij parkeerde op de oprit van een groot huis. Het zag er mooi uit en goed verzorgd. Hij hield een deur voor haar open, nam zijn tas en hielp haar iuit de auto. 'Is het normaal om nerveus te zijn?' lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 7:42

Ze stapte de auto uit en leunde ertegenaan, terwijl ze Jeremy naar haar toe trok. Paniekerig schudde haar hoofd. 'Nee, nee, blijf alsjeblieft bij me vannacht!' fluisterde ze tegen zijn lippen. 'Mijn moeder zal niets een merken dat je er bent en Kate zal het gewéldig vinden.' Ze pakte zijn hand vast en nam hem mee haar huis in. 'Mam! Kate! Ik ben thuis.' Ze glimlachte geruststellend naar Jeremy en hing haar jas op. Ze keerde zich weer naar Jeremy en wees naar boven. 'Als ik even naar mijn moeder ga, dan kan jij alvast naar mijn kamer toe. Het is de groene kamer met allerlei dansposters,' grinnikte ze. 'Er staat een bed en televisie dus je zal je vast vermaken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 20:21

Jeremy hing zijn jas ook op en glimlachte naar Maia. 'Ik ben niet bang van je moeder hoor. Meer heb ik het benauwd bij Kate hier tegen te lopen,' lachte hij. Even nam hij haar nog vast en drukte een kusje op haar slapen. 'Dan wacht ik daar op je. Je roept maar als je me te hard mist,' grijnsde hij en liep toen richting haar kamer. Het was leuk, maar tegenover zijn kamer had deze nog iets weg van een tienerkamer te zijn. Hij legde zijn tas neer op bed en haalde er enkele testen uit om te verbeteren, dan had hij meer tijd voor Maia. Enkel lukte het niet om zich te concentreren en dacht hij steeds weer aan hun vrijpartij... Ze was geweldig; mooi, lief, slim, humor... Hij was nu al dol op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 20:30

Maia ging snel naar haar moeders kamer toe en vond haar in bed. Haar voorhoofd was nat van het zweet, dus maakte Maia snel een washandje nat en depte zo haar gezicht, zodat ze het wat koeler kreeg. Ze gaf haar moeder haar dagelijkse pillen, zorgde ervoor dat ze lekker lag en liet haar toen slapen. Daarna ging ze naar Kate toe, die doodmoe in haar bed lag, en al half sliep. Maia vertelde haar met blozende wangen dat Kate's geschiedenisleraar hier zou logeren, waarop Kate bijna uit bed viel van verbazing. Ze liet ook Kate slapen en liep toen eindelijk naar haar eigen kamer toe - op zolder - waar ze vermoeid op haar bed viel naast Jeremy. Onmiddellijk rolde ze naar hem toe, drukte een kus op zijn lippen en keek toen naar al dat papier. 'Zijn dat proefwerken?' vroeg ze nieuwsgierig en stond toen op, om wat slaapkleding uit te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 21:58

Hij glimlachte en keek op. 'Hey jij!' Hij legde zijn pen neer en streelde even door haar haren. 'Nee, geen proefwerken, maar testen. Ik heb net die van Kate nagekeken.' Hij legde het op haar plaats. Verbazingwekkend was die erg goed geweest terwijl het best een moeilijke test was. De leerstof was een beetje veel en hij had niet de tijd om het op te splitsen. Weer borgde hij de papieren op. 'Wil je nog samen douche? Of geldt dat antwoord niet meer?' Hierbij glimlachte hij naar haar en drukte Jeremy een kus in haar hals en sloeg zijn armen rond haar heen. Werkelijk zou hij de stof maar al te graag van haar lichaam rukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:10

Verwonderd keek Maia naar de test van Kate; ze had het echt goed gedaan. De ene na de andere vraag was juist. 'Ze is ook een heel slim meisje,' zei ze trots. Kate was zoveel slimmer dan zijzelf, zij die enkel aan dansen kon denken. Ze keerde zich glimlachend naar hem toe en beet even bedenkelijk op haar lip. Het was een gek idee om met de leraar van Kate te gaan douchen in hetzelfde huis als Kate met zelfs de kans dat Kate het zou horen. Toch was die kans klein, omdat Maia een eigen badkamer had op zolder. 'We moeten wel een beetje stil zijn,' fluisterde ze en liep zo uitdagend richting de badkamer, waar ze al snel haar kleding uit had. Ze deed de douche aan en wachtte tot deze warm werd, terwijl ze afwachtend naar de deur keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 23:14

Jeremy lachte weer. Een tweede keer seks zat er niet in vanavond. Niet in haar huis terwijl er iemand ziek een verdieping lager lag en een minderjarige... Daarbij waren ze snel genoeg gegaan. Hij liep door de deurpost terwijl zijn hemd op de grond viel. Uitdagend trok hij zijn shirt uit, maar eenmaal voor hem drukte hij weer zijn lippen op die van haar en ondeed zich van zijn broek om zo samen met haar onder de docuche te gaan. 'Maia,' fluisterde hj tegen haar oor en trok haar tegen zich aan. Hun ogen leken elkaar weer te vinden. Hij nam wat zeep en wreef haar voorzichtig in op haar schouders en armen, haar rug. Dit alles terwijl hij haar bleef aankijken met zijn grijns uit duizenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 23:27

Dit was bijna ondenkbaar als ze zich bedacht dat vandaag pas haar eerste date zou zijn met Jeremy. Maar toch was er iets dat hun verbond en ervoor zorgde dat ze zich zo vertrouwd met elkaar voelden. En dat was niet enkel verlangen voor elkaars lichamen en de fysieke aspecten, maar juist ook het innerlijk dat zo goed bij elkaar pasten. Liefdevol drukte ze haar lippen op de zijne en liet hem haar inzepen. Het was intiem en lief, en zo deed ze het ook bij hem terug, toen ze hem ook inzeepte. Eenmaal beiden van het zweterige en klamme gevoel verlost, stapte Maia de douche uit en pakte twee grote handdoeken. 'Ik zal naar wat kleding kijken,' zei ze en liep weer naar haar slaapkamer toe. Daar viste ze een sexy en zacht nachthempje uit haar kledingkast en liep hiermee terug. Ze vond het leuk om er extra mooi en leuk uit te zien voor Jeremy. Het was nou eenmaal nog Valentijnsdag!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 0:37

Jeremy genoot van dit moment; hun lichamen, het warme water en haar lippen die hem lieten bezwijken... Haar ogen zorgde enkel voor weer eens een brandend verlangen. Uiteindelijk nam hij de handdoek dankbaar aan. Hij liep haar lachend achterna met de handdoek rond zijn middel. Niemand kon ontkennen dat Maia er niet prachtig uit zag... Het maakte niet uit wat ze droeg. 'Wauw. Waarschijnlijk is dit de beste Valentijn die ik ooit heb gehad; eerst fantaseren over hoe seks op een motorkap zou zijn, bijna seks hebben in een auto en dan nu lepeltjes-houding aannemen met datzelfde meisje. Meer dan zomaar een jonge vrouw.' Hij deed zijn zwarte, propere boxershort aan en ging op bed zitten. Ze zag er geweldig uit, geweldig sexy. Uitnodigend hield hij zijn armen boven de dekens als teken dat ze daar zich in mocht opkrullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 7:40

Ze droogde zich uitgebreid af en trok toen het nachthempje aan. Bij zijn uitgestoken armen kroop ze tegen hem aan en sloeg haar benen en armen om hem heen. 'Je wil niet weten hoe blij ik ben dat je hier bent, Jeremy,' fluisterde ze en keek hem met een liefdevolle blik aan. Haar hand gleed door zijn haren om te eindigen achter zijn hoofd en hem zo naar haar toe te trekken. Al snel vonden hun lippen elkaar en kuste ze hem vol verlangen. Ze sloeg de dekens open en duwde hem langzaam naar achteren, zodat ze beiden lagen, en trok de dekens weer over hen heen. 'Dit is officieel mijn beste valentijnsdag!' glimlachte ze en streelde met haar hand over zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 10:51

Jeremy kuste haar terug met al dat verlangen. Haar aanrakingen zorgde ervoor dat zijn lichaam leek te sidderen van verlangen. Niets wat ze deed bood hem rust, maar dat vond hij helemaal niet erg. Toen ze lagen en zij over zijn borstkas streek en hij haar aankeek, moest hij glimlachen. 'Ik denk niet dat er ooit een betere valentijn zal komen voor mij.' Hij meende het en streelde de hand en arm zacht die hem niet gerust lieten. 'Maia, dit blijft toch niet enkel voor vandaag hé?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 16:30

'Als het aan mij lag, Jeremy, dan viel ik elke avond samen met je in slaap,' fluisterde ze en keek hem met pretoogjes aan. 'Enkel ben ik nu nog helemaal niet moe.' Ze kroop nog wat dichter tegen hem aan en sloot haar ogen toen ze in zijn armen lag. Voor het eerst had ze het gevoel alsof iemand anders voor haar zorgde, in plaats van dat zij diegene was die voor andere zorgden. Enkel wist ze niet of ze het nou een fijn gevoel vond. 'Heb jij morgen iets te doen? O wacht, jij moet natuurlijk lesgeven,' mompelde ze treurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 16:58

Jeremy glimlachte naar haar en streelde weer door haar haren. Hij wist niet of dat een teken was dat ze hem wou op die manier van een vaste relatie. Tot nu toe vond hij het fijn. Fijn was zo'n raar woord om dit te benoemen. 'Ik moet gelukkig maar lesgeven tot twee uur. Dus waar had je aangedaht?' glimlachte hij naar haar en drukte een kus op haar lippen waarna hij plagerig haar haren door de war streeK.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:44

'Zou je het misschien leuk vinden om uit Mystic Falls weg te gaan en naar het platteland te gaan en paarden op te zoeken? Ik ben zo benieuwd naar je paardrijd-skills!' glimlachte ze en verstrengelde haar benen met de zijne. Zonder zijn warmte had ze het koud in haar dunne nachthemdje dat haar huid nauwelijks bedekte. Ze tikte zacht op zijn hand toen hij haar haren door de war haalde en moest toen lachen. Ze had echt plezier met hem. 'Pas op hoor, of ik verpest jouw perfecte coupe,' plaagde ze en drukte weer haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimema 25 feb 2013 - 0:54

Jeremy draaide speels een mooie krul rond zijn vinger. 'Zoals daarstraks? Die manier vond ik anders wel heel prettig.' De andere hand gleed speels over wat stof dat haar billen bedekte. 'Lijkt me een goed idee. Ken je er wat van?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimema 25 feb 2013 - 6:49

Ze schudde haar hoofd. 'Niet erg veel. Maar mijn moeder hield erg van paard rijden voordat ze, ehm, ziek werd.' Met een treurige blik legde ze haar hoofd tegen zijn borst, maar kreeg gelukkig weer een glimlach door zijn woorden. Ze duwde haarzelf omhoog en hing zo boven hem. 'Die manier vond ik ook helemaal niet erg,' fluisterde ze en drukte haar lippen weer op de zijne. Ze trok de bandjes van haar hempje omlaag en keek hem even met een verlegen blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimema 25 feb 2013 - 18:28

'Dan ken je r toch een ieniemine beetje van? Geen zorgen. Ik ben een goede leerkracht,' lachte hij en drukte een kusje in haar als voor haar op te vrolijken. Hij ontmoeete enek weer haar ogen en liep rood aan. Stelde ze het nu werkelijk voor. 'Maia! Je brengt me nog in verlegenheid!' Hij trok haar op zich en kuste haar lippen liefdevol, passioneel, maar vooral zo verlangend
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimema 25 feb 2013 - 18:30

'O nee, nu zijn we beiden aan het blozen!' giechelde ze en kuste hem vol liefde en passie terug. Haar hemdje was half afgezakt en ze was opnieuw gaan blozen als ze geen kans kreeg door zijn lippen. Ze trok hem weer op haar en glimlachte treurig. 'Ik ken het een klein beetje, merendeels door haar verhalen. Zelf heb ik nog nooit op een paard gezeten, het lijkt me best wel een beetje eng,' gaf ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimedi 26 feb 2013 - 23:49

Jeremy glimlachte naar haar na hun kus. Hij was zo afgeleid door de blote huid die de zijne raakte, maar hij sloeg dekens om hun heen. Het was laat en de koude bedrong door te dringen. 'Ik ben er om je te beschermen,' lachte hij. 'Ik ga er de eerste keer wel mee op. En Maia, hoe moet ik me morgen ooit gaan concntreren?' Hij drukte kusjes op haar schouderblad en sleutelbeen terwijl zijn handen haar lichaam weer verkende. Netjes wel te verstaan. Zo was Jeremy nu eenmaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 7:10

Ze haalde haar hemdje onder de dekens vandaan en legde het naast het bed neer. Het begon echt al kouder te worden, dus kroop ze dicht tegen hem aan voor een heleboel warmte. 'Dat is lief van je,' glimlachte ze en drukte een kus op zijn wang, 'ik zie het helemaal zitten om samen met jou op een paard te zitten. En o god, morgen ga ik me ook echt niet kunnen concentreren tijdens mijn werk, vrees ik.' Haar handen verkende ook zijn lichaam en eindigde bij zijn boxer, die ze een klein beetje naar beneden trok, en hem ondertussen vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 22:40

Jeremy glimlachte naar haar. Nu voelde hij weer haar naakte huid op de zijne. Helemaal naakt, enkel hij had nog wat aan waar ze verandering wou in brengen. Hij glimlachte instemmend. 'Je bent echt om problemen aan het vragen hé?' glimlachte hij speels. 'Ik ben blij dat ik toch de genante momenten, dat ik Kate wat meer uitleg moet geven over de Holocaust, kon ontlopen.' Zacht streelde zijn hand over haar rug. 'Wat doe je toch allemaal met me? Dit gaat zo snel, maar het is zo perfect.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 22:58

Met een speelse blik trok ze ook zijn boxer uit en legde deze naast het bed. Meteen kroop ze weer dicht tegen hem aan en sloeg haar armen om zijn nek. 'Ik heb geen slot op mijn deur, dus juich maar niet te vroeg,' giechelde ze plagerig. Daarna keek ze hem met een tedere blik aan en streelde zijn wang. 'Ik weet het niet, Jeremy, maar.. Ik heb me in tijden niet meer zo gelukkig gevoeld als vandaag. Je laat me weer lachen en vrolijk zijn. Het is inderdaad perfect.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 8:11

Zijn handen lagen netjes op haar middel terwijl hij met een glimlach haar aankeek. Zo was Jeremy; hij was netjes opgevoed en ging respectvol om met vrouwen. Hoewel het duidelijk was wat Maia wou. Zacht streelde ze zijn vinger haar lippen. Ze was zo lief. 'Hoor ik daar nu in dat het geen slecht plan zou zijn als wij twee proberen samen te zijn?' glimlachte hij. Het zou fijn zijn; samen met haar hier liggen, rare momenten met Kate in de klas, haar familie leren kennen... Zacht drukte hij zijn lippen op de hare. Jeremy voelde zich gelukkig en zo had hij zich in tijden niet meer gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 10:34

Zacht drukte ze kleine kusjes op zijn borst en hals en zocht daarna weer zijn lippen op. Met de meest gelukzalige glimlach keek ze hem aan en drukte een zacht kusje op zijn vinger. 'Dat zou zeker geen slecht plan zijn,' lachte ze vol geluk en drukte haar zelf weer tegen hem aan. De stoppels op zijn kin kriebelde tegen haar huid en giechelend streek ze met haar vingers eroverheen. 'Ik ben zo blij met je,' fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Maia en Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Maia en Kate
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De tuin van Maia en Kate
» Kate Helen Miller
» Maia Annable Miller
» Het huis van Kai
» Huis van Florrie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: