Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Maia en Kate

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 20:14

Hij kon zich officieel gelukkig verkaren, om het zo maar cliché te zeggen. Weer glimlachte hij breed naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik ook met jou, Maia. Maar volgens nij besef ik dat morgen pas echt.' Zijn handen streelde langs haar bovenbenen en heupen. Werkelijk was ze mooi, prachtig, iedere man zou haar willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 21:42

'Vast wel, als Kate in de ochtend mijn kamer in stort en ons samen in bed ziet liggen. Of als ze je gaat bestoken met vragen tijdens het ontbijt en eist dat ze met je mee mag rijden naar school,' plaagde ze, 'dan zul je je écht realiseren dat je een relatie hebt met mij.' Ze keek hem nogmaals aan en drukte toen weer zacht haar lippen op de zijne, een kus die al snel verlangender en vuriger werd. Met smekende ogen keek ze hem aan; hij wist wat ze nu wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 22:10

Jeremy begon te lachen na die opmerking, maar al snel deerde enkel haar ogen hem. Hij had haar lippen beantwoord. Voordat hij het enkel zelf realiseerde voelde hij hoe hij hun lichamen omdraaide zodat hij boven haar hing. Hij wist wat ze wou en zij had weer dat verlangen binnen in hem losgemaakt. Ze zou krijgen wat ze wou. Zacht drukte hij zijn lippen op die van haar al even verlangend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 22:20

Ze verstrengelde haar benen met de zijne en keek hem verwachtingsvol aan. Speels beet ze zacht op zijn lip en streek met haar hand door zijn haren. Ze kon nauwelijks geloven dat ze dit deed terwijl haar zusje onder hen sliep, maar gelukkig wist ze dat Kate een enorm diepe slaapster was en ook nog eens niets kon horen van wat er op zolder allemaal gebeurden. Ze beantwoordde zijn lippen weer en trok zichzelf dicht tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 21:29

Jeremy kreunde zacht tegen haar lippen aan terwijl hij hun voorzorgsmaatregelen nam. Hij wou haar niet in problemen brengen, hun in problemen brengen, door opeens een kind te krijgen. 'Maia, ik heb je zo lief. Werkelijk.' Zijn lippen vonden verlagend de hare voor hij zich voorzicht in haar bracht met een diepe kreun. Het idee dat er mensen in dit huis waren zorgde enkel voor nog meer spanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 8:43

Maia's mond verlieten zoveel geluiden van plezier en opwinding dat het haar niet zou verbazen als de hele buurt het gehoord hard. Het was gewoon zo magisch en geweldig met Jeremy. Toen ze eenmaal klaar waren, bleef Maia hem vasthouden en verborg haar gezicht met een gelukzalige glimlach in zijn nek. 'Dat was nog beter dan vanmiddag,' giechelde ze en drukte haar lippen op de zijne voor een dankbare kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 19:17

Jeremy lachte en draaide zich naar haar toe. 'En toen complimenteerde je al mijn wipkunsten. Wat moet het dan nu wel niet zijn?' lachte hij en drukte een kus op haar kruin. Maia was geweldig in alle opzichten. Zijn borstkas bewoog nog lichtjes mee van de inspanning. 'Misschien moeten we nu eens proberen te slapen?' lachte hij en streelde door haar haren. 'Je weet nog half niet hoeveel ik nu al om je geef.' fluisterde hij tegen haar lippen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 22:03

'Laten we inderdaad maar eens proberen te slapen,' fluisterde ze terug en rekte zich even gapend uit. Daarna kroop ze weer tegen hem aan en ging zo liggen, dat ze allebei lekker lagen en ook tegen elkaar aan. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst en drukte er een zachte kus op. 'Ik geef ook heel erg om jou, Jeremy, en ik kijk heel erg uit naar morgen.' Ze gaf hem nog een laatste kus, ze sloot haar ogen en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 22:15

Jeremy werd vroeg in de ochtend al wakker. Hij merkte hoe weinig slaap hij had gehad en voelde hoe zijn naakte lichaam dat van Maia raakte. Voorzichtig draaide hij zich op zijn zij, ondersteunde zijn hoofd met zijn rechterhand en drukte een kusje op haar wang. Ze was zo een prachtige vrouw dat hij zelfs niet eens snapte hoe ze bij elkaar waren gekomen. De dekens lagen over zijn middel terwijl hij die juist aan haar kant wat hoger deed zodat ze niet zou wakker worden van de koude. Die privilege had hij namelijk. Zijn handpalm gleed zacht over haar wang waarbij hij een kus drukte op haar lippen. 'Maia?' fluisterde hij. 'Ik moet zo vertrekken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:30

Maia werd kreunend wakker en rekte zich langzaam uit. Toen pas realiseerde ze zich weer wat er gisteravond was gebeurd en dat ze nog steeds naakt was. Ze opende haar ogen en liet ze aan het licht wennen die door de gordijnen naar binnen kwam. Koppig legde ze haar armen om zijn middel en drukte een kus op zijn lippen. 'Ik wil niet dat je gaat,' mopperde ze met pretoogjes en glimlachte naar hem. 'Ik heb echt in tijden niet meer zo lekker geslapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:01

Jeremy glimlachte naar haar. Zo'n brede, jongensachtige, grijns. Ze liet hem zoveel voelen; zoveel vlinders. 'Geloof me, ik wil elke dag wel zo wakker worden of gaan slapen. Hoewel niet elke dag seks.' lachte hij. 'Nee, geen seks, het was eerder liefde bedrijven.' Hij beet in zijn lip en streek wat haren weg. 'Ik heb me in tijden niet meer zo gevoeld. En geloof me, ik wil niet weg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:59

'Wauw, je bent de eerste man die ik ooit heb horen zeggen dat hij níét elke dag seks wil met zijn vriendin,' giechelde ze en drukte nogmaals haar lippen op de zijne. Even hield ze hem zo vast en nam toen met tegen zin afstand. 'Laten we ons dan maar klaar maken,' mompelde ze teleurgesteld en rolde beetje bij beetje de dekens van hen af, zodat ze konden wennen aan de koude lucht. Ze drukte zachte kusjes op zijn borst en giechelde speels naar hem. Ze wilde niet dat hij te laat zou komen op zijn werk, maar ze kon hem gewoonweg niet los laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 0:03

Jeremy voelde hoe haar lippen zijn spieren plaagde. Weer voelde hij een hele heerlijke spanning door zijn lichaam gaan. Zacht bracht hij zijn lippen bij haar voorhoofd en drukte daar een kusje op. Daatna rolde hij zich uit haar omhelzing, stond recht en tilde haar op. Al snel stonden ze tegen de muur, haar lichaam tegen dat van hem waa1bij passionle kussen werden gedeeld. Zijn lippen verkende weer haar huid en een zachte kreun verliet zijn lippen. 'Verdomme... Ik denk dat ik niet veel concentratie ga hebben zo.' Hij nam afstand, maar hield haar in zijn armen. 'Vanavond weer dat ik naar jou kom? Of niet? Of jij naar mij?' grijnsde hij speels, maar het was een serieuze vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 16:56

Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en kuste zijn lippen liefdevol en passioneel, zelfs verlangend. Met een teder gebaar legde ze haar hand op zijn wang en streelde met haar lippen over de zijne. 'Het spijt me,' fluisterde ze met pretoogjes, 'het was tótaal niet mijn bedoeling om je de hele dag af te leiden met beelden van gisteren.' Ze giechelde en liep richting de badkamer. 'We gaan zeker weten weer vanavond samen zijn, maar ik weet nog niet waar. Hangt een beetje af van hoe mijn moeder zich voelt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 17:48

Jeremy lachte en keek haar aan. 'Ga maar douche jij en je aankleden. Dan ga ik wel kijken of je moeder nog iets nodig heeft.' Al snel had hij een propere boxershort aan en hierbij zijn kleding die zoals altijd casual netjes was. Hij nam zijn tas en liep naar beneden om daar de kamer van Maia's moeder te zoeken. Eigenlijk was het gemakkelijk te vinden en deze lag nog te slapen waardoor hij dan ook plaats nam naast haar bed. Hij hoorde vaag douche stralen (?) wat bevestigde dat hij tijd had. Hij had dit nog meer gedaan; hun ziekte weghalen ging niet en ook niet al hun pijn, maar wel een deel. Soms was dat al genoeg. Hij nam haar hand vast en prevelde vreemde woorden.

(Ik vond dat ik iets moest doen met zijn heks zijn. Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:00

'Is dat wel zo'n goed idee?' vroeg ze nog bezorgd, maar hij was de kamer al uit. Ze haalde dus maar haar schouders op en ging onder de douche staan. Zorgvuldig spoelde ze al het zweterige gevoel van zich af en waste ook nog snel haar haren. Daarna droogde ze zich snel af en liep weer haar kamer in. 'En, had ze nog iets nodig?' vroeg ze, maar zag Jeremy niet staan. Er was toch hopelijk niets ernstigs aan de hand? Snel deed ze lingerie en kleding aan, om daarna de trap af te rennen. 'Jeremy? Is er iets aan de hand met mam?' riep ze, nog steeds de trap afdalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:46

Jeremy werkte haakte zijn zin af. De spreuk zei hij een aantal keren opnieuw en opnieuw; zo had het een sterker effect. 'Nee, er is niets, Maia.' Hij liet de hand los van haar moeder die langzaam wakker werd. 'Volgens mij heb je haar heel wat te vertellen,' lachte hij over zijn schouder toen ze binnenkwam. 'Ik ben Jeremy, aangenaam.' Hij streek met een waslapje over het voorhoofd van de moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:00

Maia kwam haar moeders kamer binnen en was opgelucht om te zien dat alles goed was. Ze drukte een kus op zijn wang en sloeg haar arm om zijn middel heen. 'Mam, dit is Jeremy. Hij is mijn vriend, en ehm... hij is tegelijkertijd ook de geschiedenisleraar van Kate.' Ze nam het waslapje over en ging op haar bed zitten, om tegelijkertijd haar hoofd koel te deppen. Ze zag dat haar moeder verbijsterd was door het nieuws, maar ook heel opgewekt er over was. Meteen begon ze Jeremy te bestoken met allerlei vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:09

Jeremy glimlachte een beetje verlegen bij de vraag hoe lang ze elkaar kende en waar het allemaal was begonnen. Hij legde uit dat hij uit Engeland kwam, hoe hij verliefd werd op Maia en liet ook een heel deel weg. Werkelijk waren ze gisterenavond al luid genoeg geweest... Toch was hij blij dat niemand iets had opgemerkt. Na wat vragen excuseerde hij zich en keek naar Maia. 'Ik moet zo echt naar school. Moet ik je even af zetten bij de koffieshop of niet?' Hij kwam zijn dag niet door zonder thee of koffie waardoor hij dan ook nu daar sowieso ging stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 16:39

Maia keek met een vertederde glimlach naar Jeremy en was blij om de goedkeuring in haar moeders ogen te zien. Trouwens, haar moeder zag er ook veel beter uit dan gisteren, merkte ze nu pas op. 'Ja, graag,' glimlachte ze en drukte een kus op zijn wang. Daarna stopte ze haar moeder nog goed in en liep samen met hem naar de keuken. 'Ik denk dat Kate liever wil fietsen,' plaagde ze haar zusje, die aan de tafel zat, en prikte plagerig in haar wang. Kate kon enkel met grote ogen staren naar haar geschiedenisleraar, die de hand vast hield van haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 18:35

Jeremy glimlachte enkel naar de verbaasde tiener die haar ontbijt halfweg haar mond even pauzeerde. 'Hey Kate. Help me er aan herrinneren dat ik morgen de testen uitdeel. Ze waren redelijk.' grijnsde hij, maar keek even naar Maia. Hij had rood op zijn wangen staan. Deze situatie was meer als een beetje beschamend. Raar. 'Klaar dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 18:44

Maia drukte een kus op Kate's voorhoofd en streek met haar hand over haar haren. 'Heb een leuke dag, lieverd,' glimlachte ze en pakte toen Jeremy's hand weer vast. 'En ik ben klaar.' Ze drukte ook een kusje op zijn wang en nam hem toen mee naar de gang. 'Oké, ik ben heel blij dat dat achter de rug is,' lachte ze, terwijl ze haar jas aan deed en een sjaal om deed. Ze sloeg haar armen om hem heen en drukte nu een tedere kus op zijn lippen. 'Je deed het geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 22:45

Jeremy glimlachte naar haar en drukte een kus terug. Hij was niet zeker geweest, maar na zijn afscheidsbegroeting naar Kate toe drong het bij hem door dat dit echt was. Iemand mocht hem knijpen nu. 'Werkelijk? Het was leuk dat je moeder zo enthousiast was. En je zus... Heerlijk die blik.' lachte hij en kuste haar nogmaals nadat hij zijn jasje en schoennen aanhad. 'Moet ik je straks komen halen voor naar de manege te gaan?a
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 10:32

Ze genoot nog een enkele keer van zijn heerlijke lippen en knikte toen. 'Ja, dan gaan we meteen door naar de manege? Dat lijkt me een prima idee.' Ze ging naar buiten en wachtte tot hij de deur zou openen. Het was een mooie dag, zonnig en totaal niet koud. Ze giechelde. 'Ja, ik geloof dat Kate het nog steeds niet kan geloven, denk je ook niet? Ze is zo'n schatje.' Toen de deur open was, stapte ze in en wachtte op Jeremy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 34

Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 22:52

Jeremy hield weer de deur voor haar open en kroop ook zelf achter het stuur. 'Ja, ze is een lief, aardig meisje.' glimlachte hij en keek naar Maia. Enkel grijnsde hij en keek haar veel betekenend aan. Gosterenavond was heerlijk geweest... Het was een perfecte nacht geweest. 'Dus straks ben je een pro-Amazone dankzij mij hé!' Hierbij startte hij de auto.

- Ergens manége maken of wat gaan we doen met deze meet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Maia en Kate   Het huis van Maia en Kate - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Maia en Kate
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De tuin van Maia en Kate
» Kate Helen Miller
» Maia Annable Miller
» Het huis van Kai
» Huis van Florrie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: