Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Teoh en Eleanor

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 21:41

Eleanor keek om en glimlachte naar hem. Ze stond als een typische huisvrouw in een schortje dat rond haar heupen gebonden was, te koken. 'Niet slecht bedoeld hoor, maar je hebt echt een hele nacht liggen te zweten... Toen net de injectie in je lichaam zat. Ik heb je wat gewassen, maar een bad zal je deugd doen. Dan kan ik de lakens ook eens verversen...' Toch glimlachte ze zwak naar hem. 'Dus een kindje hé? Wauw. Lag dat altijd op je lever? Niet kunnen kinderen krijgen?' Ze voelde zich opeens schuldig dat ze Tara had en dat was goed verkeerd. Eleanor wist nog eens niet wie de vader was van Tara. Maar blijkbaar was deze had haar in ieder geval een prachtige dochter gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 21:48

Teoh keek gefascineerd rond en had er moeite mee om te beseffen dat hij zijn vampierkrachten niet meer bezat: hij kon niet meer horen, zien en ruiken wat andere niet konden. Hij was een gewoon mens geworden, zoals hij vroeger ook was. Hij keek zijn vrouw weer aan en glimlachte schuldbewust en ook een tikkeltje verlegen. 'Ja, het was één van de dingen die ik het meest miste. Dat ik je geen kinderen kon schenken naast Tara. Ik had natuurlijk al een kind en jij ook, maar ik heb Willy nooit echt gekend,' zuchtte hij. 'En nu is hij ouder dan dat ik ben...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 21:55

'Ik had nog een kindje kunnen bij maken, Teoh.' lachte ze maar liep al snel naar hem toe op de hamburger met verse groenten en echt vlees voor zijn neus te zetten. 'Enkel leek het me niet eerlijk tegenover jou.' Al snel verzorgde ze ook nog een kom met frietjes en de sauzen. Ook zijn cola werd weer op tafel gezet. 'Smakelijk,' giechelde ze tegen zijn oor en gaf hem nog een kusje in zijn hals. Daarna ging ze tegenover hem zitten en at nog wat groentjes. 'Willy zijn vriendin was of is een weerwolf. Je had hem gerust de waarheid kunnen vertellen. Ook al was die fucked up.'


Laatst aangepast door Jay op zo 15 dec 2013 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 21:57

Teoh keek haar dankbaar aan bij al dat eten en drukte een kus terug op haar wang. Al snel begon hij te eten en kreunde hij goedkeurend. Het was heerlijk om weer als mens mensenvoedsel te eten en te drinken. De cola was ook heerlijk - als vampier had hij het niet kunnen uitstaan. Willy zuchtte om haar woorden en haalde zijn schouders op. 'Zijn zus was ook een heks en Alicia natuurlijk ook. Ik wilde het hem ook vertellen, maar Alicia wilde het niet. Dus... ja.. Heb ik me maar gewoon gedeisd gehouden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 22:03

Eleanor keek hem aan. 'Volgens mij had ik je gewoon in bed moeten sleuren na die avond in de jacuzzi en je niet meer laten gaan. Enkel had je dan waarschijnlijk hondjes rondlopen hier én misschien een normaal kindje.' Hierbij glimlachte ze naar hem. 'We hadden zoveel anders kunnen doen Teoh, maar dan hadden we niet de garantie dat wij vandaag samen zaten aan deze tafel. Willy is een fantastische jongen geworden. Ik ben trots op je dat je hem toch hier en daar geholpen hebt in het leven. Ook al had hij het niet altijd door. Je bent geweldig voor Tara terwijl ze nog eens niet bloed van jou door haar aderen heeft stromen... Je bent een vader. Voor niet enkel Tara, maar voor Thomas, Lexi, Emma...' Hierbij glimlachte ze naar hem. 'Je bent de leukste onopgemerkte oom ooit. En nu kunnen dingen veranderen... Smaakt het?' Dit laatste vroeg ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 22:14

Sprakeloos keek Teoh Eleanor aan tijdens haar woorden en slikte moeizaam. Pas bij haar woorden besefte hij dat hij nog nauwelijks iets had gegeten, omdat hij naar haar had zitten luisteren. 'Het is heerlijk,' glimlachte hij en streelde met zijn voet onder de tafel de hare. Toen hij zijn bord op had, liep hij naar haar toe en knielde hij voor haar neer. 'Ik hou van je, Eleanor. En op zulke momenten weet ik weer waarom ik bij je ben en waarom ik ook altijd bij je zal blijven.' Hij drukte zijn lippen op de hare en gleed met zijn hand door haar haren heen. 'Ik weet het, ik ben een geweldige oom,' zei hij trots en knipoogde liefdevol naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 22:19

Elle glimlachte naar haar. 'Ik hou ook van jou. Ik hou ervan hoe je me levend laat voelen en zoveel om me geeft. Telkens weer. En hoe je het laat merken,' plaagde ze speels waarbij ze opstond en haar armen rond zijn nek vestigde, zacht streelde haar handen langs zijn wangen naar zijn borstkas. Het was nog steeds gespierd waarna ze speels langs de rand van zijn pyjamabroek gleed. 'En nu in bad, jij. Je verdient het om uit te rusten. Dan kunnen we zo in bed een film kijken of verder slapen.' Het was toch al avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 22:29

Teoh voelde hoe hij scherp inademde bij haar handelingen en hoe ze hem in no time opgewonden kon krijgen. Hij drukte een kusje op haar neus en stond op. 'Dan klinkt als een geweldig idee. Ik zal hem alvast aan doen,' zei hij. Nog snel ruimde hij wat spullen op en liep toen naar boven, om het bad aan te zetten en voor de spiegel te gaan staan. Fysiek was hij niet heel erg veranderd, maar hij voelde het zelf in elke porie hoe hij veranderd was. Het was heel erg wennen. Zuchtend trok hij zijn broek uit en stapte in het warme bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 23:15

Eleanor had enkel gegiecheld. Dankzij dat ze veel had opgeruimd had tijdens het koken en het afruimwerk van Teoh, moest ze enkel nog alles in de vaatwasser plaatsen. Hierna haalde ze een nieuw, warm en vooral zacht bedovertrek uit de kast het was ongelofelijk dat hij nu ook menselijk was. 'Teoh? Mag ik binnenkomen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 16:01

Teoh staarde naar het plafond en bedacht zich hoe hij het nieuws aan Daniel en Zoe zou kunnen vertellen. In eerste instantie zouden ze hem nooit geloven. En hoe zou hij het aan Tara kunnen vertellen? Het was niet nieuws dat je zomaar even over de telefoon besprak. Hij keek op toen Eleanor op de deur klopte. 'Natuurlijk, lieverd, kom binnen!' zei hij met een liefdevolle glimlach en gleed met zijn handen door zijn natte haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 21:29

'En voel je al je wat beter?' Eleanor kwam binnen en deed haar jurk uit. Al snel had ze haar jurk uit en zatze aan de rand van zijn bad om zacht zijn lippen te kussen. 'Dus wanneer dacht je dat kindje te maken?' vroeg ze uit het niets erg speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 21:41

Teoh keek op toen Eleanor binnenkwam en knikte schouderophalend. 'Het is heel erg wennen. Maar ik heb me in tijden niet meer zo... menselijk gevoeld,' zei hij met een scheve glimlach en trok goedkeurend zijn wenkbrauwen op toen haar jurk uit ging. Hij nam haar in zijn armen en trok haar zo het water in, om haar liefdevol en teder terug te kussen. Lachend drukte hij een kus op haar neus en gleed hij met zijn hand langs haar heup. 'Zo snel mogelijk. Wie weet wanneer je biologische klok is uitgetikt,' plaagde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 22:06

Eleanor kuste hem terug maar was zich bewust vanvde lingerie rond haar lichaam. Haar bedoeling was niet perse geweest om ook in dit bad te kruipen. Haar lippen vonden hunkerend die van hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 22:12

Teoh moest lachen toen haar lingerie kletsnat werd door het water en hij legde zijn hand teder op haar wang, om haar weer liefdevol verder te kussen. De kus was uitgebreid en onderzoekend: hij durfde zoveel meer nu hij weer mens was. Ze hoefden niet meer bang te zijn dat ze elkaar zouden bijten, of in elk geval, ze hoefden niet meer bang te zijn voor de dodelijke gevolgen. 'Ik hou van je, Greenheart,' fluisterde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 22:25

Eleanor voelde hoe opwindend dit werd. Teoh kreeg haar altijd al meegesleurd, maar nu was de elekectriciteit tussen hen veranderd en zij vond het heerlijk. 'Hmmm, sttt!' Ze legde haar.vinger tegen zijb lippen en ging speels op zijn schoot zitten om hem aan te kijken. 'Ik hou meer van mevrouw Gard - Greenheart.' glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Teoh en Eleanor   Huis van Teoh en Eleanor - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Teoh en Eleanor
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tara Eleanor Zoë Greenheart
» Het vakantiehuisje van Teoh
» Thomas "Tom" Teoh McKenzie-Starling
» Willy's huis
» Noah's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: