Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het vakantiehuisje van Teoh

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 19:57

Zoë liep hand in hand met Daniël naar het vakantiehuisje van Teoh. Daniël's plan voor een dubbeldate was met open armen ontvangen en nu waren ze hier. Ze zouden een weekendje blijven en dan weer teruggaan. Zoë had er zin in, het was alweer even geleden dat ze Eleanor had gezien en daarbij was ze wel weer toe aan een weekendje weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:09

Daniël stopte voor de deur en drukte een kus tegen Zoë haar wang. 'Ik ben echt zo blij dat we dit gaan doen.' Hierbij sloeg hij zijn armen rond haar heen en drukte een kus op haar lippen. Het was fijn om weer bij elkaar te zijn.
Eleanor lachte om Teoh. Vrolijk had ze rendieroortjes op en hem een kerstmuts opgezet. Terwijl ze hem hielp met alles klaar te zetten. Dit ging gepaard met vele kusjes van haar. 'Teoh?! Doe je even open?' Ze hield van dit huisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:16

Teoh trok een raar gezicht en maakte met zijn eigen mobiel een foto van zichzelf. Daarna nog eentje van Eleanor en toen weer eentje samen. 'Wauw, we moeten deze echt naar Tara sturen,' plaagde hij Eleanor. Hij stond in een seconde bij de voordeur en opende deze. 'Dannyboy! Zoe!' Hij knuffelde ze beiden hard en drukte een kus op hun wangen. 'Welcome in the Teoh mansion!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:21

Zoë begon te lachen toen Teoh opendeed en omhelsde hem stevig. 'Teoh,' zei ze lachend en liep naar binnen toe. 'Ellie waar hang je uit?!' riep ze naar binnen toe en hing haar jas op aan de kapstok. Toen ze Eleanor zag liep ze naar haar toe en omhelsde ze haar stevig. 'Ellie!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:34

'Hey kerel!' begroette hij zijn beste vriend en liet Zoë los om hem te knuffelen. Het was heerlijk om nog eens net voor Kerstmis elkaar te zien. Zo hadden ze het gevoel dat ze toch nog een beetje het samen zouden vieren. 'Hoe gaat het met je? En met jou en Eleanor?' Bij het laatste grijnsde hij lachend. Teoh kennende zou Ellie weinig rust kennen... Het was jammer om hem niet oud te zien. Samen oud worden, dat was altijd één van zijn wensen geweest.
Eleanor zette lachend de fles wijn weg en sloeg haar armen rond haar beste vriendin. 'Hey beste vriendin van me!' Ze knuffelde haar stevig. 'Ik vind dit echt zo'n goed idee! Heerlijk met z'n allen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:37

Hij knikte en glimlachte naar Daniel. 'Ja, alles gaat goed. We hebben je nog heel veel te vertellen, er zijn nogal wat dingen gebeurd.' Hij sloeg zijn arm om zijn schouder heen en grijnste. 'Tussen Eleanor en mij gaat het geweldig. En met jou en Zoe? En de kinderen? Ze hebben toch net gala gehad?' Hij nam Daniel mee naar binnen en opende een biertje voor hem. 'Wil je ook rendieroren?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:45

Zoë lachte naar haar vriendin en pakte de rendier oren van haar af, om deze zelf op te zetten. 'Zo.' zei ze met een grijns en pakte een glas wijn van de tafel af. 'Het is inderdaad heerlijk om er een weekendje uit te zijn. Zeker met de kinderen - het is heerlijk om je even geen zorgen te hoeven maken. Hoe gaat het trouwens met Tara?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 20:55

Daniël grijnsde naar Teoh. 'Ruikt het hier nu naar seks?' lachte hij en gaf zijn vriend een duwtje. Zoals hij al eerder pestte. Vroeger toen hij eens bleef slapen. 'Met de kinderen gaat het geweldig... Thomas en Emma doen echt zo hun best met sport en Lexi is te gezet op jongens en plezier hebben. Ze zijn dus een echte mix van ons beiden. En die van jou? Die kleine Willy is groot geworden!'
Eleanor glimlachte en nam ook wat wijn. 'Staat je beeldig,' hierbij nam ze een slokje en dacht na. 'We hebben Tara vertelt over ons.' Ze keek naar Teoh en glimlachte op haar speelse manier naar hem. Nog een binnenpretje van zijn opmerking van daarvoor over de foto's. 'Ze mist je wel. Wil je niet een keer met je kroost komen eten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:06

Zoë glimlachte. 'En wat vond ze ervan? Reageerde ze er een beetje goed op?' Ze nam een slokje van de wijn. 'Natuurlijk wil ik een keertje komen eten met de kids!' zei ze enthousiast. Door hun banen en drukke leven deden ze veel te weinig samen en ze vond het jammer dat Tara en Lexi bijna niet met elkaar omgingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:11

Eleanor lachte en ging met een hand door haar haren. 'Wel... Ze vond het interessant... Zoë, ze heeft ons betrapt in bed...' Hierbij werd ze een beetje rood. 'Nu niet dat we aan het vrijen waren, maar je kent het wel... Knuffelend, zoenend en tsja, naakt...' Even lachte ze en dronk weer een slokje. 'Hoe gaat het op werk? En met je Danny? Kunnen we soms nog een laatkomer verwachten?' lachte ze en nam plaats op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:16

Zoë schoot in de lach en ging naast haar op de bank zitten. 'Mijn god Ell, wat jullie wel niet allemaal uitvreten. Net kleine kinderen.' lachte ze en zette haar glas op de salontafel neer. 'Nee, geen kinderen meer voor mij. Ik vind drie wel genoeg.' Ze moest er niet aan denken om nu nog een kind te moeten krijgen. 'Maar met mij en Dan gaat alles super, al vinden de kinderen dat niet altijd even leuk om te zien - nou ja, Emma niet.' grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:26

Eleanor lachte. 'Die Emma toch! Nog zo'n schatje, maar niet bepaald haar moeder van het innerlijk. Meer kantjes van je Danny overgenomen, lijkt me.' Ze pikte weer de oortjes in en zette deze op. 'Tara kwam op het verkeerde moment thuis. Het is moeilijk om niét intiem te zijn met hem, Zoë. Ik zie jou amper, maar dat deed ik ook met Teoh. Gelukkig is hij nu meer in de buurt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 23:04

Teoh werd helemaal gek door al dat gepraat over seks; hij hield er niet van, enkel om het er met Eleanor over te hebben, maar niet met zijn stiefzus en haar man erbij. Enkel was die man ook zijn beste vriend en was dat dus nog ongemakkelijker. 'Het was hilarisch, Dan, toen haar dochter bij ons binnen kwam. Je had haar gezicht moeten zien, of Eleanors gezicht. Of de mijne.' Hij lachte en ging op de bank zitten, zodat Eleanor tegen zijn benen kon leunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 23:25

Zoë lachte. 'Ja, ze heeft inderdaad wel wat trekjes van Dan overgenomen. Vooral dat fanatieke tijdens het sporten.' Ze glimlachte naar Dan en keek Eleanor weer aan. 'Ik snap het, hij is ook zo jong en sexy.' zei ze overdreven - als grapje natuurlijk - en pakte rendier oren van de tafel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 23:46

Dan lachte en volgde zijn vriend. Dankbaar dronk hij van het verfrissende biertje. Hij nam plaats bij zijn vrouw en keek haar een beetje plagend aan. Het was leuk om samen te zijn met hun vieren. Ooit had hij Ellie niet gemogen, maar ze leek nog niet de slechtste... Niet dat hij haar gelijk mocht, maar goed. 'Dat zou ik maar al te graag zien. Telkens als ik haar kus, lijkt Emma over te kunnen geven.' Hierbij grinnikte hij en drukte hij een kusje op Zoë haar wang. 'Dus wonen jullie samen of...?'
Eleanor keek hierbij Teoh aan en zette zich tegen zijn benen. Een hand verstrengelde ze met zijn vingers. 'Phoe, Zoë... Je moest eens weten wat dat jong hoofdje met m'n hormonen doet,' lachte ze plagend en keek hem aan. 'Awww, zo wordt Teoh nog verlegen. Want we zijn weer eens over seks aan het praten. 'En hoe is Lexi? We moeten haar en Tara nog eens uit laten gaan,' lachte ze.
Dan lachte daarbij ook. 'Niet slim, Ellie. Lexi gaat me net iets te graag uit...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 21:19

Zoë grinnikte hoofdschuddend naar haar vriendin en keek naar Daniël. 'Nee, dat lijkt me inderdaad geen goed idee, Lexi neemt de woorden "uit je dak gaan" nogal letterlijk af en toe.' Het was al een paar keer gebeurd dat ze stomdronken thuis was gekomen, iets wat Zoë verafschuwde en dat had ze ook duidelijk gemaakt aan haar dochter. Toch leek ze dat soms te vergeten en deed ze wat ze zelf wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 1:58

Eleanor streek door haar haren. 'Ach, ik en Teoh waren zelf ook best wild, deden roekeloze dingen en zeiden ook de beste onzinnigheid... Natuurlojk krijgt Tara een preek bij het te veel van alcohol, maar zelf waren we op die leeftijd ook zo. Hé Zoe... De drankkast vam mijn vader plunderen bij logeerpartijtjes.' Ze leunde tegen Teoh en bracht zijn hand naar haar lichaam om deze te strelen. 'Jij Danny-boy hebt mijn beste vriendin lichtelijk verranderd. Niet slech, niet slecht.' Ze grinikte en keek hen aan. 'Dus wat gaan we doen vanavond? Scrabble spelen?' Dat laatste lachte ze plagend en dronk nog een slokje wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 9:34

Zoë knikte. 'Ik weet t, maar ik wil gewoon niet dat ze iets stoms doet. Dat ze iets doet waar ze spijt van gaat krijgen als ze dronken is.' Dat dronken zijn was nog niet eens het ergste, ze kreeg er wel een preek over en het werd zeker niet getolereerd, maar Zoë was banger voor hetgeen wat ze zou doen als ze dronken was. Ze kende Lexi goed genoeg om te weten dat ze een ritje naar huis van een vreemde echt niet zou afslaan. Godzijdank ging Thomas bijna altijd mee, en lette op haar. 'We zouden toch gaan Yatzeeën?' vroeg Zoë lachend voor de grap en dronk haar glas wijn leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 10:19

Teoh keek Daniël aan en knikte. Nou ja, het was een soort mengeling tussen schudden en knikken. 'We wonen inderdaad een soort van samen, maar laten we zeggen dat het een soort proefperiode is. Als Tara wil dat ik weg ga, dan ga ik weg. Want ik kan héél vervelend zijn,' grinnikte hij en liet zijn handen over Eleanors heupen glijden. 'Ik was eigenlijk van plan om op het dak te gaan sterren kijken, maar voor risk kom ik weer beneden. Ik ben heel erg goed in dingen veroveren.' Hij lachte en drukte een kus op Eleanors haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 11:13

Eleanor knikte begrijpend bij haar woorden. 'Tara durft nog meer als ze dronken is en dat is schrikwekkend, maar uiteindelijk vindt ze haar verstand wel weer. Thomas zorgt echt wel voor zijn zusje hé? Misschien moet ik nog een kindje kopen. Hé Teoh?' Speels keek ze hem aan en kwam meer op hem liggen voor een snel kusje op zijn lippen. 'Maar met Risk versla ik je zowiezo, liefste schat.' Hierna ging ze weer netjes tegen zijn benen zitten. 'Sorry... Ik kan het niet verhelpen...' Excuseerde ze zich tegen Zoe en Danny. Zij en Teoh waren érg aangetrokken tot elkaar.
Dan glimlachte naar zijn best e vriend. 'Ik hoop voor jou dat Tara echt nie te moeilijk gaat doen. Je lijkt me zo gelukkig en dat telt. Gefeliciteerd, vriend!' Dat sloeg op het feit dat hij een nieuwe thuis had gevonden. Even lachte hij om hen twee en keek Zoe vragend aan. 'Er zijn geen kinderen bij die er moeilijk over doen, dus Zoe loslaten deze avond zal ik bijna niet doen. Sorry schat.' Hij drukte een speels kusje tegen haar wang. 'Hey! Ik hoopte op Monopoly trouwens!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 12:24

Zoë knikte. 'Thomas zorgt wel voor die twee, soms lijkt het of hij de enige is met verstand.' merkte ze met een grijns op en keek Daniël met een glimlach aan. Ze legde haar hand op zijn bovenbeen en gaf hem een klein kusje. 'Jullie zijn niet de enige hoor die klef kunnen zijn.' lachte ze. 'Maar dat merken jullie vanzelf wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het vakantiehuisje van Teoh Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van Teoh   Het vakantiehuisje van Teoh Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het vakantiehuisje van Teoh
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling
» Huis van Teoh en Eleanor
» Thomas "Tom" Teoh McKenzie-Starling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: