Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Willy's huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 14:51

Sophie begon te lachen. 'Dat dacht ik al.' grapte ze, toen hij over haar lingerie begon en pakte ook een broodje van het bord af. Nog steeds zat ze met Robbie in haar hoofd. 'Willy, ik...' Ze staakte haar zin en keek hem aan. 'Nee, laat maar. Ik zeg het straks wel.' zei ze met een glimlachje en nam een slok van de sap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 14:55

Willy keek Sophie vragend aan bij haar onzekere en stotterende woorden. 'Dat hoeft niet hoor, je kan het nu ook zeggen!' spoorde hij haar aan en drukte daarna glimlachend een kus in haar nek. 'Wie weet waar we zometeen mee bezig zijn. En daarna... En dáárna!' Plagerig drukte hij een kus op haar wang en sloeg hij zijn arm om haar middel heen. Hij nam een slok van het sap en wachtte haar beslissing af. Nu had zij zijn nieuwsgierigheid geprikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 13:19

Sophie keek hem aan. 'Robbie is langs geweest. Hij stond twee dagen geleden in eens voor de deur, zonder aankondiging of wat dan ook.' Ze liet haar blik op het raam vallen en zuchtte uit. 'Hij wilde zijn excuses aanbieden, maar hij hing een of ander lul verhaal op over weet ik veel wat allemaal. Ik heb hem weggestuurd, nadat hij zijn verhaal had gedaan tenminste. Echt, ik hoef hem nooit meer te zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Willy's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Willy's huis
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Kai
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Noah's huis
» Sophie's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: