Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Modern Myth

Ga naar beneden 
+7
Elle
Grace
Joseph
Marise
Tristan
Tara
Noah
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 18:51

Tara schudde haar hoofd bij zijn vraag. Nee. Buiten dat ze deze man aantrekkelijk vond, niet. 'Leerkrachten tellen dan niet mee hé,' zei ze plagend. Weer een beetje speels, maar het kon helemaal geen kwaad. Noah was één van de goede mensen daarbuiten die dat wel zouden snappen. 'Nee. Er is helemaal niemand. Verliefd zijn of worden is niet aan mij besteed. Zo moeder, zo dochter, denk ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 18:54

'Ik weet zeker dat er in de gangen van de school een paar jongens schuilen die stapel op je zijn, maar waarschijnlijk durven ze het gewoon niet te zeggen.' Hij was ook altijd één van die jongens geweest: een eeuwige crush en nooit het lef om ook maar iets erover uit te spreken. 'Maar het komt nog wel, geloof mijn woorden maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 19:01

Ze staarde hem aan. Wat wist hij er nu van? Juist ja, helemaal niets. Ze plooide haar armen over elkaar en leunde meer in haar stoel. Er was helemaal niemand die zo'n gevoelens voor haar had. Wat hij aan het creëren was zou slechts een leugen zijn. Waarom haalde hij het in zijn hoofd om zoiets in haar hersenen te planten. 'Noah, ik wil het hier echt niet over hebben. Echt niet.' Ze was boos. Meer geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 19:31

Noah keek haar aan en hield zijn handen onschuldig omhoog. 'Oké, ik zeg al niets meer.' Hij snapte niet waarom ze nu ineens zo geïrriteerd was, maar het leek hem beter om er maar over op te houden. 'Ik denk dat ik zo maar eens ga. Ik moet nog wat dingen nakijken.' zei hij en dronk nog wat van zijn koffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 20:01

Tara keek hem enkel aan. 'Sorry van mijn reactie? Maar drijf het gewoon niet verder. Terwijl ik er helemaal anders over denk. Niet over liefde of vaders. Dan kan je dit verwachten.' Hierna leunde ze meer in haar stoel. 'Ben je boos op me?' Hierbij speelde ze wee kort met een pluk haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 20:15

'Ik zeg toch niets meer?' vroeg hij lachend. Hij snapte niet helemaal waar ze nu zo geïrriteerd over was. 'Nee, ik ben niet boos.' Hij was niet het type dat snel boos werd op mensen. Hij dronk het laatste beetje koffie op en stond op. 'Maar ik moet er echt vandoor. Ik heb het veel te druk en er is veel te weinig tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 20:48

'Tuurlijk.' Ze bleef zitten en staarde hem enkel aan. Hij deed dit vast expres. Enkel omdat zij kwaad geworden was. Iets wat typisch was aan mannen. 'Spreek je later misschien nog en bedankt.' Tara bleef zitten en keek hierbij even naar buiten waarbij ze wat brownie at en hierna glimlachend aankeek, maar daar weer snel mee stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:18

NEW
Tristan kwam het café binnen en trok met een minachtend gebaar zijn lip op. Het was hier zo ongelofelijk menselijk. Jongeren die samen wat dronken, een ouder stel die iets vierden of gezinnetjes die eens dachten iets origineels te doen. Toch nam hij zuchtend plaats en wachtte op Marise. Hij zou uit zijn werk meteen hier naartoe komen om haar te ontmoeten. Hadden ze niet een betere plek kunnen uitkiezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:25

Marise ritste haar leren jack open en stapte de Modern Myth binnen op haar toren hoge naaldhakken. Ze had al meerdere blikken naar zich toe gekregen en allen had ze beantwoord met een begeerlijke glimlach. Toen ze Tristan zag zitten aan de bar liep ze naar hem toe en liet ze haar armen verleidelijk over zijn rug glijden, door naar zijn borstkas. 'Hey daar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:30

Hij had een biertje besteld en dronk hier nu van. Ze was laat, en hij hield niet van wachten. Ook al waren het minuten, het was verspilde tijd voor hem. Toch was hij zijn boze gedachten alweer vergeten toen hij twee handen over zijn lichaam voelde glijden. Hij glimlachte en draaide zich toen om op zijn barkruk. 'Marise,' zei hij goedkeurend en liet zijn handen rond haar middel glijden. Even bekeek hij haar en eindigde toen weer bij haar aantrekkelijke ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:38

Marise glimlachte naar hem en kuste hem zachtjes. Ze ging op zijn schoot zitten en nam een slokje van het biertje dat hij had besteld. 'En hoe was het op je werk?' vroeg ze zich nieuwsgierig af, terwijl ze wat haren langs zijn oor wegstreek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:49

'Het was hilarisch. Ik liet ze touw klimmen en ze konden er níets van.' Hij grijnste weer door de gedachte eraan en nam zijn drankje van haar over. Bij de barman bestelde hij een ander drankje voor haar en keek haar weer aan. 'Wat heb jij vandaag gedaan?' Hij trok benieuwd zijn wenkbrauwen op en liet zijn hand over haar been gaan. Hij drukte een kus op haar lippen en keek op toen haar drankje werd gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:16

'Ik heb jou huis opgeruimd, want het was een rotzooi!' lachte ze. Eigenlijk was ze gewoon benieuwd wat hij allemaal in zijn huis had en wat hij verborg, maar helaas had ze niets interessants kunnen vinden. 'En ik heb gegeten.' zei ze met een grijns. Een heerlijke jonge man, die geen idee had wat hem overkwam, maar dat vond ze alleen maar leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:22

Hij keek haar verbaasd aan, maar al snel was hij aan het lachen. 'Wauw, je bent echt geweldig dat je dat is gelukt. Wacht, ben je ook in mijn werkkamer geweest?' Hij hield er niet van als daar spullen van plek wisselden of dat ze zijn spullen heeft bekeken. Ondanks dat het veilig in allerlei kluizen zat opgesloten, wist je het maar nooit met Marise. Hij vernauwde zijn ogen en nam ruw een slok van zijn bier. 'Ik wou je vannacht meenemen met jagen,' mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:29

'Nee, ik weet dat je daar op gesteld bent, dus dat heb ik met rust gelaten.' Oké, dat was misschien niet helemaal de waarheid, maar dat hoefde hij niet te weten. Ze had alles op precies dezelfde plek terug gelegd, maar ook daar was niets te vinden. 'Hé, dat ik ben gaan jagen betekend niet dat ik nu geen trek meer heb, je weet dat ik geen nee zeg tegen een gezamenlijke jachtpartij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:34

'Oh, oké, gelukkig,' zei hij, al zou hij thuis toch nog alles even alles nachecken. Hij kuste opnieuw haar lippen en drukte zijn voorhoofd tegen de hare. Zo keek hij in haar ogen en glimlachte verlangend. 'Je weet hoe opgewonden ik raak van jachtpartijen, vooral met jou,' mompelde hij en trok zich weer terug. 'Is het drankje een beetje te drinken?' Zijn hand gleed langs haar middel en zijn tong langs zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:36

Marise glimlachte speels. 'Ja dat weet ik..' zei ze verleidelijk en nam een slok. 'Het is heerlijk.' verzekerde ze hem en kuste hem zachtjes op zijn lippen. Ze wist wat er gebeurde na een jachtpartij. Een jachtpartij betekende heerlijke seks als afsluiter en daar zei Marise geen nee tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:41

Hij grinnikte en dronk zijn bier op. Al snel bestelde hij wat sterkers en besteedde er geen aandacht aan dat het nog maar vier uur 's middags was. Hij was tevreden over haar antwoord dat ze toch mee zou gaan en keek nu al uit naar de nacht. Dat was eigenlijk hun hele verhaal; ze hadden enkel fysiek contact, nooit eens een fatsoenlijk gesprek. Heel veel behoefte had hij er ook niet naar, maar hij wist niet hoe het bij Marise zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:49

Marise vond hun relatie op dit moment wel best. De seks was goed en er werd niet al te veel gepraat, hoewel ze wel nieuwsgierig was naar wat hij de afgelopen jaren had uitgespookt. Waar hij was geweest, wat hij had meegemaakt - wie hij was tegen gekomen. 'Zullen we vannacht, na de jachtpartij en na wat er daarna komt eens met elkaar praten? Gewoon, praten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:53

Tristan pakte haar aan haar schouders vast en hield haar zo op afstand, zodat hij haar echt recht in de ogen kon kijken. Toch kon hij geen enkel sprankje van ironie, sarcasme en spot in haar ogen vinden. Langzaam knikte hij en glimlachte toen half. 'Dat is prima,' zei hij en trok haar toen weer dichter naar hem toe. Even masseerde hij met zijn vingers de plekken waar hij haar zo hard had vastgegrepen en keek haar serieus aan. 'Ik dacht dat je met me spotte,' zei hij eerlijk en keek haar toen verontschuldigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph


Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:58

Marise grinnikte en schudde haar hoofd. 'Ik spot niet áltijd met dingen Tristan, soms meen ik het serieus.' Ze gaf toe dat ze vaak sarcastisch was, maar ze wilde nu eens écht weten wat er allemaal was gebeurd. 'Wees maar extra lief voor me vandaag, je brak zowat m'n schouder doormidden met die greep van je.' grapte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 21:01

Hij trok haar jasje een stuk van haar schouder af en drukte zijn lippen op de blote huid, waar de blauwe plekken al aan het weg trekken waren. Toch verontschuldigde hij zich niet. 'Ik zal extra lief doen, Marise, beloofd,' grinnikte hij en liet zijn lippen naar haar hals verplaatsen. Ze waren hoogstwaarschijnlijk een goed bekeken stel in het café, maar hij besteedde er geen aandacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 21:04

'Mooi,' zei ze met een glimlach en genoot van de kussen die hij haar gaf. Ze vond het heerlijk als hij haar zo beminde en het maakte haar vrij weinig uit dat ze in een openbare gelegenheid zaten. Als mensen wilde kijken, dan keken ze maar lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 21:17

Hij kreunde zacht tegen haar nek en verplaatste zijn lippen naar de hare, om deze hard en gretig te kussen. Hij had de mannen in het café zien staren en wilde ze laten zien dat zij van hém was; ondanks dat Tristan een vampier was, bleef hij boven alles toch een echte man. 'En, waar wil je over praten vannacht?' Hij keek haar nieuwsgierig aan en streek met een vinger over haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 21:20

'Over wat jij in je leven hebt gedaan. De avonturen die je hebt beleefd.' zei ze zwoel tegen zijn lippen aan en kuste deze daarna. 'Alles, ik wil alles weten.' fluisterde ze weer en glimlachte triomfantelijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Modern Myth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Modern Myth   Modern Myth - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Modern Myth
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Stad-
Ga naar: