Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Tristan Belikov

Ga naar beneden 
+2
Marise
Tristan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Huis van Tristan Belikov - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Tristan Belikov   Huis van Tristan Belikov - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 18:07

'Ik heb me alleen maar laten adviseren door de man in die winkel.' zei ze met een grijns en hield de twee glazen op zodat hij deze vol kon schenken. Marise had niet zoveel verstand van drank. Ze wist wat wat was, maar zodra het op soorten aankwam, had ze geen idee. 'Ik hoop maar dat ie een beetje lekker is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Huis van Tristan Belikov - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Tristan Belikov   Huis van Tristan Belikov - Pagina 12 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 19:08

Hij legde zijn vinger tegen haar lippen en grinnikte. 'Zeg dat nou niet, lieverd, nu verpest je alle pret.' Hij schonk de twee glazen in en nam er eentje van haar over. 'Want de wijn is echt erg goed. Je moet mij maar eens aan de beste man voorstellen.' Hij nam een nipje van de wijn en klinkte toen met de zijne tegen de hare. 'Op een mooie verjaardag,' fluisterde hij en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Tristan Belikov
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tristan Romanov
» Het huis van Kai
» Het huis van Jeremy
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: