Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Galabal

Ga naar beneden 
+16
Alex
Joseph
Lexi
Willy
Emma
Isobel
Kai
Tara
Woody
Thomas
Marise
Tristan
Elle
Florrie
Grace
Noah
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Galabal    Galabal  Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:33

Waar ze dansen, en drinken.

reageer maar wanneer je wilt (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 33

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:18

Grace arrangeerde nauwkeurig de plastic bekers over de dranktafel heen. Op dit soort avonden werd ze altijd erg productief en precies, omdat ze vond dat het er allemaal perfect uit moest zien. Inclusief haar eigen uiterlijk. Ze had al 3 keer haar lippen bijgestift, haar jurkje recht getrokken en haar ketting afgedaan en vervolgens weer om gedaan. Daarnaast praatte ze aan een stuk door tegen Florrie. 'Nee, maar ik zal je wel aan Noah voorstellen. Hij is een hele aardige man, net zoals jij. Jullie kunnen het vast goed vinden met elkaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Florrie

Florrie


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 32

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:24

Florrie drukte een eigenwijze pluk haar achter haar oor en keek Grace wanhopig aan. Ze had de hele avond niets anders gedaan dan kletsen en klagen. Florrie had enkel paar keer ja of nee kunnen zeggen. Het zorgde er wel voor dat ze hard werkte om alles klaar te krijgen. Door haar lengte kon ze gemakkelijk versiering ophangen, waar ze nu dan ook mee bezig was. 'Oh, echt waar? Ik heb leerlingen al over hem horen praten, de chleerleaders blijken dol op hem te zijn,' zei Florrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 33

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:28

'Die cheerleaders zijn dol op alle jonge leraren.' verzuchte Grace en liep al naar een andere dranktafel toe om daar de plastic glazen uit te stallen. Ze hadden champagne glazen, met alcolhol vrije champagne weliswaar, maar het zag er feestelijk uit. 'Had ik al gezegd dat je er echt geweldig uitziet?' Grace lachte naar Florrie en ging verder: 'Die jurk staat je echt goed met die mooie lange benen. Geen man die je nu nog kan weerstaan.' Florrie was precies datgene wat Grace niet was en misschien waren ze daarom wel vriendinnen geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florrie

Florrie


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 32

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:39

Ze hield een hand voor haar mond en giechelde. 'Ze vallen inderdaad op alle jonge leraren. Straks val ik nog op hem, na al die mooie praatjes van ze te hebben aangehoord.' Ze lachte en knikte. 'Dat heb je al heel vaak gezegd, maar toch heel erg bedankt.' Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk, maar kreeg steeds meer zelfvertrouwen door Grace. 'En jij ziet er ook geweldig uit, Grace! Wat een killerbody!' Ze glimlachte vrolijk en knuffelde even haar vriendin. Florrie was echt gek op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:37

Noah stond met zijn handen in zijn zakken te surveilleren. Hij verveelde zich dood, maar hij had nou eenmaal beloofd om te surveilleren. Noah had Elle nog niet gesproken sinds die dag bij het meer en ergens voelde hij zich schuldig tegenover haar. Hij had zelfs hun bijles van afgelopen week afgezegd, puur omdat hij het niet aan herinnerd wilde worden wat er was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:44

Elle keek over haar schouder en zag Noah staan. Snel wendde ze haar hoofd af en ging verder met de fontein vol punch proberen te laten werken. Niet dat dat lukte, ze had geen idee hoe dat ding werkte. Maar ze was te trots om hulp te vragen, en te verlegen, gezien er enkel alleen nog maar leraren waren. Ze rommelde wat af ermee, maar niets werkte. Ze zuchtte en legde haar hoofd in haar handen. Ze voelde zich nog slechter dan voorheen; nu had ze ook nog eens Noah die van haar geheim af wist en alle contacten met haar wilde vermijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:47

Natuurlijk was het Noah opgevallen dat Elle aan de andere kant van de zaal stond, maar hij probeerde haar zo min mogelijk aandacht te geven. Hij wilde er nog steeds niet aan herinnerd worden, maar ooit zou hij haar onder ogen moeten komen, want hij kon haar niet voor altijd negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:47

Tristan had voor de sier eens een echt merk pak aangetrokken en liep nu gearmd met Marise binnen. Afkeurend keek hij naar de zaal en de mensen die er rondliepen. 'Het is net een decor voor een kinderfeestje,' zuchtte hij en nam Marise mee naar binnen. Hij drukte even zijn neus in haar haren en fluisterde geamuseerd in haar oren: 'Je ziet er enorm sexy uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:52

Marise had speciaal voor vanavond een nieuwe jurk gekocht. Normaal was ze niet zo van de jurken, maar voor hem wilde ze wel een uitzondering maken. 'Jij ook, alleen ik prefereer je toch zonder pak.' fluisterde ze zoetjes in zijn oor. Ze was niet zo van de feesten, en dit zag er inderdaad uit als het decor van een kinderfeestje, maar ze was samen met Tristan - dus ze mocht gelukkig zijn van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:52

Toen ook nog eens de gymleraar binnenkwam met een of andere vrouw die dit alles overduidelijk afkeurde waar zij zo hard voor had gewerkt, hield ze het niet meer en vluchtte snel naar een andere zaal toe, die pas later geopend werd, omdat hier de optredens plaats zouden vinden. Ze leunde tegen de muur en zakte zo naar de grond toe. Niets en ook maar niets ging goed in haar leven, leek het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:55

Hij lachte oprecht om haar woorden en drukte een kus op haar wang. Zijn hand lag op haar heup en zo keek hij rond. Hij zag Grace staan, die ergens bezig mee leek te zijn, een nieuwe, hoogblonde lerares en een andere leraar, Noah, die hem wel oké leek, maar hij had nog niet met hem gesproken. Hij leek een beetje een watje in Tristans ogen. 'Wat denk je ervan, even ons gezicht laten zien, dan snel naar een bar toe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:57

Noah zag hoe Elle alle moed verloor en een andere zaal in vluchtte. Hij stond er voor een paar seconde, maar kon het toch niet laten om achter haar aan te gaan: niemand anders deed het en ze leek het nodig te hebben. Hij had geen idee of ze hem nu wel wilde zien, maar hij kon het tenslotte altijd probeerde. Noah duwde de deur van de tweede zaal open en sloot deze weer achter zich. 'Gaat het een beetje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 21:58

'Dat lijkt me inderdaad een heel goed idee.' zei ze en legde haar hand op zijn borstkas. Het was dat hij een leraar was en hij had gevraagd of ze meewilde, anders was ze hier nooit naartoe gegaan. Nooit was ze van de dansfeesten geweest, enkel alleen als er genoeg drank was: en dat was hier overduidelijk ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 22:01

Ze keek geschrokken op en zag Noah staan. Ze beet op haar lip, maar weerhield zichzelf ervan om te huilen, en schudde haar hoofd. 'Niet echt,' zei ze zachtjes en ging weer rechtop staan. Ze trok haar jurkje weer recht en keek beschaamd naar haar handen. Ze probeerde onder woorden te brengen hoe ze zich nu voelde en wat er aan de hand was, maar het lukte niet. Ze keek hem aan en slikte moeizaam. 'Noah, het spijt me zo van wat er is gebeurd. Ik heb je nu vast helemaal verward en bang gemaakt en weet ik wat. Ik... Het spijt me echt heel erg!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 22:04

Hij grinnikte toen hij de alcoholvrije drank zag staan en lachte nog harder toen hij besefte dat uit die fontein punch moest gaan stromen. 'Marise, ik denk dat we in een high school film zijn beland,' lachte hij hardop. Toen hij muziek hoorde, pakte hij haar handen vast en liet haar ronddraaien. Hij kon echt niet stil staan als hij muziek hoorde. 'Laat eens wat moves zien!' glimlachte hij. Hij werd altijd vrolijker en vriendelijker als hij muziek hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 33

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:00

Grace omhelsde Florrie met een big smile terug en gaf een vriendschappelijk kneepje in Florrie's hand. 'Nou, dan zal ik je aan je toekomstige man gaan voorstellen.' grapte Grace, maar zag op dat moment dat Noah de zaal verliet. Grace haalde onwillekeurig haar schouders op en herschikte een laatste papieren bloem toen de muziek aan ging. 'Zo, eerst maar dansen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:07

Noah keek haar aan en schudde zijn hoofd. 'Laten we het daar maar niet over hebben, ik weet dat het je spijt - maar het was niet geheel jou schuld. Laten we zeggen dat er wat... problemen zijn in de familie.' Ja, zo kon hij het het beste verwoorden. Hij glimlachte kort naar haar en stopte zijn handen weer in zijn zakken. 'De zalen zien er goed uit Elle, echt.' verzekerde hij haar om haar iets op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florrie

Florrie


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 32

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:07

Florrie gaf haar een plagerig, zacht duwtje en schudde ongelovig haar hoofd. 'Jij bent ook de enige die zoiets ooit zou zeggen,' lachte ze en keek toen naar de mensen die binnenkwamen. Ze spotte de gymleraar en keek Grace veelbetekenend aan. 'En hij dan? Een mogelijke future husband voor jou?' plaagde ze Grace en ging weer verder met spullen neerzetten. 'Zou jij eigenlijk ooit een relatie willen hebben met een andere leerkracht?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:10

Ze keek hem vragend aan bij de ''problemen'' in zijn familie waar hij het over had. Had hij... Zou hij ook het heksengen in zijn familie hebben zitten? Ze besloot om dat te laten rusten en het hem dat later te vragen. Haar mondhoeken gingen langzaam weer omhoog en hoopvol keek ze hem aan. 'Echt waar? Dankjewel,' zei ze verlegen en realiseerde zich toen opeens iets. 'Ben je niet deze week officieel leraar geworden? Gefeliciteerd!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Marise

Marise


Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 128

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:11

Marise draaide een rondje en sloot haar armen om zijn nek heen. Ze kon wel dansen, maar ze zou niet meteen alles vrijgeven. Hij moest er natuurlijk wel wat voor doen. Ze glimlachte naar hem en kuste hem teder. Ze hoorde twee leerkrachten die wat verderop stond wel praten over hem. Dat was vast de sterfelijke vrouw die hij had ontmoet, ze zou haar wel eens even laten zien dat hij niet vrij was. Teder en openlijk kuste ze hem op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:13

Noah knikte. 'Sinds gisteren.' vertelde hij haar en glimlachte. 'Bedankt. Nu ben ik officieel leraar.' herhaalde hij voor zichzelf. Het klonk zo leuk. 'Kom, zullen we weer terug gaan? Ik weet zeker dat ze je zullen missen en we moeten die punch bowl aan het werk zien te krijgen, niet waar?' Hij had haar wel zien kloten met dat ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:17

Ze glimlachte om zijn trotse blik. 'En, betekent dat nu dat ik bijles van een echte leraar heb, of moet ik iemand anders zoeken?' vroeg ze voorzichtig en knikte toen instemmend. 'Ja, dat rotding,' lachte ze en keek even naar de klok. Veel tijd hadden ze ook niet meer voordat het feest officieel begon. 'Heel erg bedankt voor het... Oppeppen,' glimlachte ze verlegen. Ze liep voor hem uit naar de punch fontein en keek er met een bedenkelijke blik naar. 'Ik zou niet weten hoe ik hem aan de praat krijg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 33

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:18

'Oh nee. Niet de gymleraar. Ik haat alles dat met sporten te maken heeft. Behalve jij, alhoewel ik cheerleaden niet echt een sport vind.' Grace kakelde maar over het hele onderwerp heen en hoopte dat Florrie het zou laten vallen. Ondertussen keek ze naar Tristan die innig met een of andere vrouw op de dansvloer stond. Ze wendde haar hoofd vlug af en probeerde iets anders te vinden om haar blik op te richten. Zoals Florrie's glitterende schoenen.


Laatst aangepast door Grace op di 11 dec 2012 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:20

Noah knikte. 'Nu heb je officieel bijles van een echte leraar.' zei hij met een lach en opende de deur om naar de andere zaal te lopen. Eenmaal bij de punchbowl stopte hij en keek er even aandachtig naar. Toen hij doorkreeg waarom hij het niet deed begon hij te lachen. 'Misschien is het een goed idee om de stekker in het stopcontact te steken?' lachte hij en pakte de losse stekker van de grond af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Galabal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Galabal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Galabal?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: Mystic Falls Highschool-
Ga naar: