Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Galabal

Ga naar beneden 
+16
Alex
Joseph
Lexi
Willy
Emma
Isobel
Kai
Tara
Woody
Thomas
Marise
Tristan
Elle
Florrie
Grace
Noah
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 9:55

Elle kreeg het benauwd van zijn handelingen en kusjes; dit was allemaal nog zo nieuw voor haar. Er vormde zich een bal in haar buik, gewoon van de spanning, een opeenstapeling van vlinders. Precies dat gevoel. Ze nam wat afstand en keek hem aan. 'Aha, ik heb dus al een idee wat er gaat gebeuren. Jammer joh, ik weet niet of ik nu nog wel wil komen,' plaagde ze hem en tikte op zijn neus. Bij zijn vraag blooste ze en keek ze naar haar voeten. 'Ik... Ik weet het niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:48

Thomas lachte om Elle haar reactie. 'Ik ben je maar een beetje aan het plagen, Elle.' Hierbij drukte hij een kus op haar wang en keek haar met een glimlach aan. 'We kunnen film kijken? Samen gamen? Ik leer je wel Call Of Duty of Assassin's Creed? Of jij kiest wat we doen op dat moment. Dat is nog beter.' Hij ging door haar haren. 'Je weet toch dat ik daarnet met je aan het dollen was hé?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:59

'Je plaagt me veel te veel, Thom,' lachte ze en legde haar hoofd weer op zijn borst. Met haar vinger maakte ze rondjes op de huid van zijn hals. 'Het lijkt me hartstikke leuk om Creed Duty of hoe die spellen ook mogen heten te leren.' Ze keek hem weer recht aan en giechelde. 'Ik zie het al voor me dat je ouders binnenkomen en wij aan het gamen zijn. En je ouders vragen dan van, wie is dat? En jij zegt dan: ja, mijn vriendin. Wij houden nogal van gamen, in plaats van romantisch een film kijken.' Ze lachte zacht om haar stomme grap en sloeg haar armen om zijn middel heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 18:35

Thomas glimlachte naar haar en voelde hoe zijn huid tintelde bij haar aanrakingen. Het maakte niet uit als haar ouders dan zouden binnenkomen. Dat was nooit een probleem geweest; zijn eigen ruimte te hebben en niet te veel bemoeizuchtigheid. Hij genoot van de aandacht die hij kreeg van haar. 'Je bent echt zo schattig hé, Elle.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 18:42

Ze giechelde en drukte een zachte kus op zijn wang. 'En jij bent niet schattig. Alhoewel, die kuiltjes hebben toch wel iets snoezigs,' plaagde ze hem. 'En vooral die krulletjes. Heb je dat van je vader of moeder?' Opeens werd de muziek uitgezet en hoorde ze haar naam omgeroepen worden. Ze keek Thomas verontschuldigend aan en streek haar jurk glad. Hopelijk had ze geen zuigzoenen of hoe ze ook ontstonden op haar hals zitten. 'Sorry, ik moet nu echt gaan,' fluisterde ze en drukte een kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 18:57

Thomas glimlachte naar haar. 'Van mijn moeder. Je zult het zelf wel merken.' Ook hij drukte zijn lippen terug op die van haar en streelde langs haar heup. Hierbij raakte haar vingers lichtjes de stof langs haar buik. 'Ik wacht hier op je,' Tenzij hij werd verkozen tot "Koning van het kerstbal" en om eerlijk te zijn hoopte hij van niet, want hij wou niet een dans doen met iemand anders. Hij wou weer dansen met Elle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Galabal  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Galabal    Galabal  - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Galabal
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Galabal?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: Mystic Falls Highschool-
Ga naar: