Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 SPAMMEN

Ga naar beneden 
+2
Marc
Admin
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 13-10-12

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:17

Ja, spammen of mededelingen plaatsen doe je hier en niet in een RPG topic

danku.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticfalls2.actieforum.com
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:32

Ja want hier krijg je altijd reacties en wordt het ook verteld dat er over een x aantal dagen een massameeting start of een x aantal uur of desnoods minuten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:33

Serieus mijn reactie verwijderen? Gosh geef dan op zijn minst eerst een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:35

Ga niet in de meet spammen omdat je nou eenmaal gefrustreerd bent
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:36

Nee stel je voor dat ik ook eens iets van me laat horen. Wat niet ik dan doen? Mijn mond dicht houden? Dat heeft duidelijk ook niets uitgemaakt de afgelopen, wat is het? Maand inmiddels?
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:37

Doe het gewoon in een normaal bericht wil je
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:41

Wat is er niet normaal dan? Behalve dat ik lichtelijk geïrriteerd ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:41

Ja, ik verwijderde je bericht omdat we daar RPG'en, en niet commentaar gaan leveren. De topic was er al twee dagen voordat we werkelijk waren begonnen, dus ga het niet op ons afreageren. Ik kan er toch ook niets aan doen dat jij nooit in de chat bent, moet je ons niet aan gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:53

Dat kan ik heel goed, ik kan je ook een hele waslijst geven aan waarom ik dacht dat er fucking beter was voor deze hele site en iedereen die er op zit om me in ieder geval grotendeels terug te trekken en het grootste deel is nu eenmaal de chat. Als ik zou stoppen met die twee à drie meets zou er namelijk niet eens een reden meer zijn om überhaupt nog in de chat te komen en die twee à drie meets zijn dat eigenlijk ook niet. Maar als ik doe dan ben ik weer de boosdoener en die rol ben ik een beetje zat. Dat is overigens een van de redenen waarom ik ook uit de chat blijf en niet honderd meets voor stel, maar goed hier heb ik geen zin in.

Mijn punt is; Er had best even een topic gemaakt kunnen worden of een bericht op dat andere topic geplaatst kunnen worden met "Hey we starten over 2 dagen met het gala". Zeker gezien jullie weten dat ik al vet lang niet in de chat ben geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:58

waarom maak je nou zo'n groot punt van helemaal niets je zegt dat je altijd de boosdoener bent (huh?) en dan maak je zelf ruzie ja inderdaad dan ben je dus een boosdoener. je logica klopt niet helemaal

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 19:01

Ik heb die Topic geopend en erbij gezet "reageer maar wanneer je wilt." ik heb tegen niemand gezegd dat we zouden gaan beginnen, ik heb het ook niet tegen Lau gezegd, niet tegen niemand - ik heb gezegd "begin wanneer je wilt" en iedereen is er ook achter gekomen dat het er was.

Ik ben er een beetje klaar mee, want er is altijd wel iets aan de hand en wij hebben altijd weer wat verkeerd gedaan en ik weet dat Lau en Iris niets doen en dat het allemaal aan Chris en mij ligt, maar ik ben het gewoon zat dat er altijd iets is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 19:35

Het was geen groot punt. Ik baalde er alleen van dat ik alleen wist dat er een gala ging komen doordat Lau (dacht ik of iemand anders idk) een topic aanmaakte over meets. (Ja, dat was Lau...) Daaruit ontstond één meet en nouja ik had eerder al aangegeven dat ik eigenlijk niets meer bij houd dus ik zag dat topic vanmorgen pas en toen zaten jullie al op pagina 5 en ik had nog steeds geen meet want Alex ging met Willy en sleepte Ruby mee oid en Thomas zou misschien een dansje met Ruby doen. Jessica en Marc hadden nog niets en nouja ik had een idee, maar dat had ik nog even in het midden gelaten en dat is dan mijn eigen schuld, à fijn.
Ja, mijn reactie was geïrriteerd, maar ik weet oprecht niet hoe ik er anders iets over had moeten zeggen. "Oh zijn jullie al begonnen? Wou iemand nog met Ruby, Jessica of Marc meeten?' ik denk niet dat er dan enthousiaste reacties waren. Correct me if I'm wrong, maar dat ben ik niet want de afgelopen keren heb ik alleen reacties gehad van Laura en Iris en daar was Ruby bewijs van spreken ook alleen een aanhangsel.
Zoveel was er niet mis met mijn logica overigens. Ik heb dat gevoel dus probeer ik me er zo veel mogelijk buiten te houden, plaats ik een wat geërgerde reactie - ben ik weer de boosdoener. Dat heeft er niets mee te maken dat ik dat niet wil zijn want ik had niet het idee toen ik de reactie plaatsten oh, nu komt er een hele discussie. Ruzie, whatever you like. En daarbij ontstond dit topic door dat ik reageerde op jou reactie Chris, daarvan kan ik niets anders zeggen dat dat ik die reactie als een behoorlijke bitchy reactie ervaar. "Je kan toch lezen? Je bent zelf continu afwezig." of iets in die trant. Het is geen citaat. Ja, ik kan lezen, maar ik had al eerder aangegeven dat ik dat niet meer deed en eigenlijk niets meer bijhield. (Als ik me niet vergis had je daar ook commentaar op Chris, dat ik zelf toch wel kon kijken waar er plek was voor een meet, iets in die richting als ik me niet vergis.)

Het probleem is niet dat er altijd iets is, het probleem is dat er nooit iets is. Dat er hoe har ik ook probeer nieuwe meets te starten ik geen reactie van noch jou (Iris) noch Chris krijg. Als ik wel een reactie krijg is het "Goh, ik heb het druk", "te veel meets", "geen zin in dat en dat personage" en wordt er niet gereageerd op oude meets en worden die meets niet door gezet. Maar wel op precies de zelfde locatie, met precies hetzelfde personage, in precies dezelfde week alleen dan met iemand anders. Of er zou dan nog wel een keer een nieuwe locatie gemaakt worden om verder te gaan met een meet (terwijl er al een afspraak gemaakt was op dat topic, maar die plek door iemand anders min of meer werd opgeëist en niet iedereen alles leest dus dat het daardoor niet gezien is) en dat als ik voorstel verder te gaan er niets gebeurd, vervolgens precies de benodigde plek wordt gemaakt, maar dan voor een hele andere meet. Kun je je voorstellen dat ik dat op een gegeven moment zat ben? Want ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen om wel een meet te starten. Een personage bijmaken heb ik geprobeerd, helpen herinneren aan meets heb ik geprobeerd en het enige wat ik niet gedaan heb is "Hey naam, wil je Jan en Piet laten meeten bij die en die plek of misschien Anna en Truus daar en daar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 19:39

Daarbij vind ik het ook een beetje Jammer dat er achter mijn rug om wordt gepraat in de chat en het dan verwijderd wordt. Ik weet dat dat in ieder geval twee keer is gebeurd, dat de chat wordt leeg gegooid. Heb het lef dan om het gewoon eerlijk tegen me te zeggen of het op zijn minst te laten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:15

je logica is wel raar, want enkel omdat wij zogenaamd je niet hebben ingelicht, krijgen we nu weer lappen kritiek te verdragen? Ander punt, jíj houdt dus niets bij. Kijk, ik ga geen meets met iemand starten die niet de moeite neemt om andermans werk te lezen of het verhaal te volgen. Dat is dus het punt dat ik geen zin meer heb om met je te RPG'en. En weet je, als Iris en ik altijd zo vervelend doen (ja, want wij zijn het altijd), zeg dan eens wat we anders moeten doen en geef ons niet lappen met onnozele preken.


Laatst aangepast door Willy op do 13 dec 2012 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:16

en wauw, jouw reacties waren niet bitchy ofzo? wat wil je nou zeggen met je bericht over mijn reactie? Chris doet weer vervelend? Ja, want ik ben altijd de slechterik my god
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:37

Nee, jij legde de schuld bij mij en bij een ruzie/discussie komt het van twee kanten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:41

't zal wel, ik heb het weer eens gedaan hoor je had ook gewoon bij de meet kunnen reageren, my god, bijna geen enkele personage heeft al eens dubbel gereageerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:42

Chris, je wou al geen meets met me toen ik wel alles las. Daarbij lezen Laura en Iris volgens mij ook niet alles en ik wil best alles volgen hoor, maar ik ben achter geraakt en het feit dat ik amper nog deelneem aan het RPG maakt ook dat ik me niet bepaald gemotiveerd voel om alles te gaan lezen en mijn best ervoor te doen.
En ja jullie zijn het altijd want met Laura en Iris kan ik rustig praten zonder verwijten en heb ik het idee dat ze me begrijpen. Daarbij zijn zij altijd degene die wél een meet willen starten
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:47

Wat had ik moeten zeggen "Ruby is er ook" en weer geen reactie net als bij het halloween feest dat echt nog wel zou lopen als ik er weer was. Tuurlijk Chris.

Het is niet mijn bedoeling jou de schuld te geven overigens. Ik geef alleen aan wat mijn punten zijn en dat jij daarbij als voorbeeld dient is puur toeval. Zowel jij als Iris hebben niet veel gereageerd op mijn topics en van Laura en andere Iris heb ik een voorbeelden. Can't help it either.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:52

Nou dan praat je toch lekker niet meer met Chris en mij als je daar gelukkig van wordt :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:53

Ja, ik ben er best wel klaar mee, om met je te praten of te RPG'en. Verwacht maar geen reacties meer van mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:57

Dat had ik al door Chris, al een paar maanden, fijn dat je het eindelijk gewoon zegt.

En in case you didn't notice, ik was amper nog in de chat en heb jullie dan ook amper gesproken. Ik moet zeggen dat het weinig verschil heeft gemaakt. Enige verschil is dat ik Iris en Lau mis, maar dat wisten ze al en oké, een tweede verschil is dat ik meer tijd heb en me niet eens meer druk maakte of het aan mij lag of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 20:58

Graag gedaan (; Iris en ik zijn vervelend gezelschap he, sorry daarvoor, sorry dat we de waarheid zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 21:03

Nee ik vind het fijn dat jullie eindelijk de waarheid zeggen, hoewel ik nu nog steeds niet precies begrijp waarom jullie in eens stopte met op mij reageren en met mij meets startte.

En ik zeg niet dat jullie vervelend gezelschap zijn want ik heb lang en met plezier met jullie gepraat, maar ik mis jullie niet meer, want het enige wat we nog hadden is ruzie, dat mis ik niet. Absoluut niet zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 21:03

Even een serieuze vraag: als je ons toch niet mag of wat dan ook, waarom maak je hier dan nog woorden aan vuil? En ja, ik reageer hierop want weet je wat er anders gebeurd? "Eeeeh Iris reageert nooit als ik een topic open." ja want dat zeg je, dus nu zeg ik er ook wat van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SPAMMEN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPAMMEN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: