Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 SPAMMEN

Ga naar beneden 
+2
Marc
Admin
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 21:13

Ik zeg niet dat ik jullie niet mag. Als ik jullie niet had gemogen had ik niet 5, 6 hoeveel zijn het er?, RPGs met jullie gedaan. Als ik jullie niet mocht was ik er al veel eerder mee gekapt. Ik heb geen hekel aan jullie oid, ik hb alleen niet zoveel meer met jullie door een minimum aan contact en een maximum aan ruzies tijdens dat contact. Ik maak er woorden aan vuil omdat ik gewoon wil aangeven wat ik vind en wat ik denk en wat ik voel in de hoop dat ik een eerlijk antwoord krijg in plaats van dat er achter mijn rug om wordt gepraat en dat er dingen worden geïnsinueerd die helemaal niet kloppen.
Ik vind het dan ook fijn dat je reageert, als je dat niet zou doen zou het geen nut hebben om iets te zeggen. En heb ik ongelijk? Heb je veel op mijn topics gereageerd? Je mag het zeggen hoor als je iets zegt dat in jou ogen niet klopt, doe ik tenslotte ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 21:17

insinuatie = zijdelingse verdachtmaking ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 21:20

Weet ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

SPAMMEN  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 174

SPAMMEN  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 22:50

Oh nog even: ik vind niet dat je mij kan aanrekenen dat ik niet alles gelezen heb. Er zijn meer dan 2500 berichten en ik heb daar er nog geen 200 van gepost en ik heb echt mijn best gedaan om mijn personages in het RPG te verwerken. Maar geloof me het is behoorlijk kut om te lezen hoe iedereen leuke personages heeft die allemaal vrienden en/of liefdes krijgen terwijl jij er niet eens in slaagt je personages gewoon veel mensen te laten ontmoeten. Dat is behoorlijk frustrerend. Zeker als je, wat ik altijd doe, honderden verlopen tussen personages verzint en je er niet in slaagt dat door te zetten omdat in de tijd dat die ene meet op pagina 2 zit dat personage bewijs van spreken al zes meets tussendoor geweest zijn waarin de tegenspeler al een date achter de rug heeft, vriendschap heeft gesloten met iemand en weet ik het wat heeft gedaan. Daardoor ben ik ook gestopt met lezen van alles, het is behoorlijk frustrerend als je dan vraagt om een meet te starten en er eigenlijk niemand een echt nieuwe meet wilt starten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SPAMMEN  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPAMMEN    SPAMMEN  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPAMMEN
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: