Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 1:23

Na een lange trip, opende Lexi de deur van het vakantiehuisje. Haar ouders gingen er wel eens naartoe om het wat te onderhouden, eens in de zoveel maanden, dus het zag er prima uit. De geur herinnerde Lexi altijd aan haar jeugd. Hoe zij, Thomas en Emma altijd in het meer speelde, of krekels en andere beestjes probeerde te vangen in de struiken. Het was heerlijk. 'En, wat vind je ervan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 19:50

Jay staarde naar het vakantie huisje. Het lag verder van Mystic Falls dan hij had verwacht. Om eerlijk te zijn wist hij helemaal niet wat hij er van had moeten verwachten, maar het huisje bleek weer erg gezellig te zijn. Het gevoel van de bossen bleef en de warmte. De McKenzie's waren werkelijk een familie om jaloers op te zijn. 'Volgens mij gaan we het hier erg leuk hebben.' grijnsde hij naar haar en zette hun koffers neer om haar zo in zijn armen te nemen. 'Het is perfect.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 19:55

'Dat denk ik ook,' beaamde ze en kuste hem. Het leek haar heerlijk om al die tijd samen met hem te zijn. Geen ouders, geen vervelende broers of zusjes, geen verplichtingen. Ze konden doen wat ze wilde, wanneer ze maar wilde en dat idee stond haar ontzettend aan. Haar ouders hadden er vrij direct mee ingestemd: ze wisten toch wel dat ze geen rare dingen zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:17

Zijn moeder was er eerst niet echt mee akkoord; ze wou geen kind binnen negen maanden. Echter had hij haar uitgelegt dat ze ook helemaal niet zo lichamelijk waren. Misschien dat het deze dagen kon veranderen tussen hen, maar hij vond er niet de nood toe. Zacht kuste hij haar terug. Zijn handen streelde door har haren waarna Jay haar meer tegen zich aan trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:20

'Mm, kan je het je voorstellen. We hebben de aankomende twee weken voor ons alleen. We kunnen doen wat we willen.' murmelde ze gelukzalig tegen zijn lippen aan en liet haar handen om zijn middel glijden. 'Zal ik je de rest laten zien? Er zijn boven slaapkamers en het meer is echt prachtig!' Al haar favoriete vakantieherinneringen waren hier gecreëerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 9:20

'Twee weken is een lange tijd, maar hij zal zo voorbij vliegen.' Instemmend knikte hij, tilde de koffers op en liep alvast naar boven. 'Dus jullie hebben dit huis al sinds jij klein was of hoe?' Hij vroeg zich af hoe vaak dit huisje dan ook gebruikt werd. Het leek ideaal voor een feestje. Enkel jammer dat het verder weg lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 22:45

'Niet lang genoeg.' Als het aan Lexi had gelegen, had hun vakantie nog veel langer geduurd. Helaas wilde haar ouders zelf ook nog naar het huisje toe, samen met wat vrienden. 'Ja, zolang als ik me al kan herinneren. We gingen er iedere zomer naartoe, en soms ook in andere vakanties. En als we er niet zijn, gaan mijn oma en opa ook wel eens, of andere vrienden van de familie.' vertelde ze hem en opende de deur naar de slaapkamer waar ze vroeger altijd met Thomas en Emma sliep. 'Hier sliepen ik, Thomas en Emma altijd.' grijnsde ze. De kamer was niet groot, en had twee stapelbedden staan, maar ze hadden altijd de grootste lol. 'Maar, wij slapen in een andere kamer.' Ze liep naar de andere kant van de hal en opende de grootste slaapkamer van het huisje. 'Tada!' Het had een tweepersoons hemelbed, en een groot raam dat uitkijk gaf over het hele meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 23:43

Jay staarde naar het bed en zette hun koffers neer. 'Wauw, het is prachtig.' Toch was het raar om te denken wat er niet allemaal in dat bed was gebeurd... De McKenzie kinderen waren ergens verwerkt en het leek hem waarschijnlijk dat dit bed één van die plaatsen kon zijn. Hij nam plaats op het uiteinde en trok haar weer naar zich toe. 'Kom eens hier jij,' grijnsde hij en keek haar aan. 'Deze twee weken worden sowieso onvergetelijk. Daar zorgen we wel voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 0:01

'Dat worden ze zeker.' Dat was één ding dat ze wist. Ze zouden hier een geweldige tijd hebben en ze hoopte dat dit hun relatie alleen maar zou versterken. Natuurlijk kon het ook fataal misgaan, maar daar ging ze niet van uit. Zij hield van Jay en hij van haar. Lexi legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. 'Ik hou van je, Jay.' zei ze gelukzalig en drukte een kus op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 0:07

Jay wist dat ze dat niet zomaar zou zeggen. Haar terughoudendheid op dat vlak was in tegenstelling tot bij hem veel groter. Hij was blij dat ze maar twee weken konden gaan; zo kon hij nog werken én was hij voor de volle maan weer terug thuis. Hij wist echt niet wat hij anders als excuus had moeten gebruiken. Lexi die de waarheid wist over hem, vond hij ook maar niks. 'Ik ook van jou, Lexi. Erg veel,' fluisterde hij waarbij hij een kus op haar haren gaf en zo zich dicht tegen zich aantrok. Hij had nu al zin om met haar in bed te kruipen en gewoon te knuffelen, te praten, zoals ze anders deden. Maar hij wist dat ze nog eten hadden om uit te pakken, kleren en een meer stond te wachten op hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 0:12

Lexi glimlachte bij zijn woorden en liet hem los. 'Nou, laten we eerst maar eens beginnen met uitpakken.' Ze had een hekel aan inpakken, maar uitpakken vond ze nog veel erger. Als ze thuis was, dumpte ze vaak alles meteen in de was - iets waar haar moeder niet erg blij mee was. 'Er zit een paar kilometer verderop een winkeltje waar we de rest kunnen halen, in het dorpje. We zitten hier serieus echt in de middle-of-nowhere.' Dat idee vond ze echter heerlijk: niemand die je kwam storen, gewoon rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 0:31

Jay glimlachte naar haar. 'Gelukkig heeft mama al wat voor vandaag wat meegegeven. Het is wel weer heerlijk, pittig en vooral Mexicaans, maar je zult het wel lekker vinden.' Zijn moeder was goed in koken. Dat was nu eenmaal een feit. Dat was ook wat een Mexicaanse vrouw moest zijn; een goede kokin. Hierbij deed hij zijn koffer open. Hij had eigenlijk veel minder bij dan Lexi, maar goed... Zij was dan ook een meisje. 'Emh...' Hij haalde de verpakking van condooms boven. 'Niet op letten. Van mijn moeder. Het moest.' Hij kon meteen beter eerlijk zijn voor dat Lexi ze ontdekte. 'Het was een voorwaarde, anders mocht ik niet mee.' Zijn hoofd liep zo rood aan als een tomaat. Ze hadden het nog nooit eerder gehad over seks. Of toch niet meer sinds toen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 0:36

Lexi begon te lachen toen hij het pak condooms omhoog hield. 'Maak je niet druk, ik heb ook een hele preek van éérst mijn moeder en toen mijn vader gehad. Het is er vrij goed ingestampt dat het áltijd veilig moet.' lachte ze en trok een pak uit haar eigen koffer. Ze moest giechelen om zijn rood aangelopen hoofd en liep naar hem toe. Ze vond het zo schattig als hij zo verlegen werd. 'Maar, alleen als we er beide klaar voor zijn,' verzekerde ze hem en gaf hem een klein kusje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 23:23

Jay kuste haar niet meteen terug, maar keek verbaasd naar het pakje condooms van haar. 'Wauw, hier komen we dan al zeker lang mee toe.' merkte hij erg droog op. Toch glimlachte hij. 'Klaar voor seks? Ik weet niet zeker wat klaar is, want jij krijgt me sowieso al zenuwachtig.' Hierbij haalde hij zijn schouders op. 'Ik vind niet dat het persé moet, maar eenmaal jij me daar krijgt, weet ik dat ik niet zal willen stoppen. Ik hou van ons, Lexi. Ik hou van jou. En je hebt geen idee wat die woorden betekenen voor me. Werkelijk niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 23:28

Lexi keek hem aan en begon te lachen. 'Ik denk dat we inderdaad wel genoeg hebben voor de aankomende twee weken ja.' grapte ze eveneens. 'We merken het vanzelf wel als we er klaar voor zijn.' zei ze schouderophalend en glimlachte bij zijn volgende woorden. 'Die woorden betekenen ook veel voor mij Jay. Echt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 23:47

Jay had ondertussen al zijn kleding op het bed gelegd en was ze nu in de kast aan het laden waarna hij de condooms in het nachtkastje opbergte. 'Dat denk ik ook,' stemde hij in. 'Dus als je zo klaar bent zullen we snel wat te eten halen? of kan het wachten tot morgen en gaan we meteen het meer in? Want dat heb je me nog niet laten zien.' Met een glimlach kwam hij dichterbij. De schaamte was weer overgewaaid waardoor hij Lexi weer kon aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 23:50

'We hebben genoeg eten bij om vandaag door te komen. Dus als we nou eens morgen naar de winkel gaan en vandaag gewoon lekker hier blijven?' Ze legde haar kleding in de kast en pakte een donkerblauw met wit gestreepte bikini uit haar tas. 'Dan lijkt het meer me een geweldig idee.' Ze trok haar shirt en broek uit en wisselde haar ondergoed om voor haar bikini. Schaamte kende ze niet voor Jay. Toen ze zich had omgekleed, sloeg ze haar armen om zijn nek heen en gaf ze hem een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 0:42

Jay keek enkel met grote ogen toe hoe Lexi zich opkleedde en begon stuntelig zichzelf uit te kleden. Zo stond hij nog maar in zijn boxer toen zij al aangekleed voor hem stond. 'Damn girl,' zei hij op een overdreven negerinnenstem. Zacht vonden zijn lippen die van haar, maar al snel had hij haar los om zijn ondergoed uit te doen en zijn zwemshort in de plaats aan te doen. 'Ik ben klaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 23:31

Toen ook hij omgekleed was, liet ze haar voeten in haar slippers glijden en nam ze hem mee naar beneden. Lexi opende de grote schuifpui, die naar een stuk tuin leidde, die aan het meer grensde. 'Welkom bij het befaamde meer.' lachte ze en draaide haar haren in een knot. Ze zouden waarschijnlijk toch wel nat worden, maar ach - voor het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 0:33

Jay lachte, gooide hun handdoeken weg opeen ligstoel en nam zo Lexi in zijn armen. 'Lieve schat, jij gaat zo nat worden dat douche echt wel moet na dit.' Met die woorden rende hij naar het meer en sprong erin met haar nog vast. Met een grijns kwam hij boven. Hij ging zich volledig openstellen aan Lexi deze twee weken. Ze wou hem en ze kreeg hem ook. Op zijn beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 18:23

Nog voor Lexi tijd had om ook maar een gil te geven, belandde ze al - in de armen van Jay - in het water. Toen ze weer boven kwam, spuugde ze het water dat in haar mond was gekomen uit en gaf ze hem een zachte duw. 'Nou Jay!' lachte ze, al vond ze het water stiekem echt overheerlijk. 'Ik krijg je wel terug vannacht.' grinnikte Lexi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 23:34

'Vannacht? Ik wil stiekem dan wel weten wat je allemaal van plan met me bent.' Met een jongensachtige grijns keek hij haar aan. Zacht vonden zijn lippen haar hals. Hij was aanhankelijk vandaag. De tijd die ze samen hadden wou hij nuttig gebruiken. Werkelijk hield hij van haar, maar zij leek er geen idee van te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 23:38

'Dat zul je vanzelf wel merken.' Ze glimlachte onheilspellend en sloeg haar armen om hem heen. Watertrappelend bleef ze met haar hoofd bovenwater en ze probeerde zo min mogelijk op hem te leunen. 'Weetje, ik vond het een goed idee van me om hier naartoe te gaan. We hebben het hele huisje voor ons alleen, geen druk hotel, geen regels waar we ons aan hoeven te houden. We kunnen doen wat we willen, het is echt heerlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:34

'Alsof we anders iets "erg" zouden uit steken...' lachte hij en keek haar in haar prachtige blauwe ogen (Geen idee welke kleur). 'Maar je hebt inderdaad prachtige ideeën. Ik vind het leuk dat we onze dagen kunnen plannen zonder rekening te houden met iemand anders. We zouden praktisch naakt kunnen bbq-en. Niet dat we dat gaan doen, maar het zou kunnen. Dus dat staat me inderdaad ook wel aan.' Hij keek haar plagend aan. Hij had geen idee hoe ze de dagen hier zouden volkrijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:53

Lexi moest lachen om zijn idee. 'Naakt barbeque'en? Klinkt echt geweldig man.' grapte ze en zwom naar de kant toe, waar ze op het gras ging zitten, haar voeten nog steeds in het water. 'Ik weet genoeg leuke plekken waar we nog naartoe kunnen gaan. Er zijn een paar leuke stadjes die het bekijken zeker waard zijn, met leuke cafeetjes. En we kunnen altijd de auto pakken en gaan rijden, we komen vanzelf wel ergens uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie McKenzie-Starling
» Lexi McKenzie-Starling
» Emmalin "Emma" McKenzie-Starling
» Thomas "Tom" Teoh McKenzie-Starling
» Het vakantiehuisje van Teoh

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: