Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ik ga jullie verlaten

Ga naar beneden 
+2
Elle
Jay
6 plaatsers
AuteurBericht
Jay

Jay

Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Ik ga jullie verlaten Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 11:40

HAH! Nu had je schrik hé? Mhuhahaha! Nee, nee, grapje.

Ik heb examens van 4 december tot en met 18 december. Daarbij moet ik volgend weekend nog gaan werken bij de bakker en voor de rest moet ik eigenlijk mijn tijd in leren steken. Ik denk dat ik mijn laptop ga inleveren bij mijn moeder. Het is niet enkel RPG-en... Maar als ik pauze heb dan wil ik altijd op de computer wat niet goed is. Dat kwartiertje wordt een halfuur en een halfuur...
Iets wat ik me eigenlijk niet kan permitteren omdat ik er echt slecht voorsta. Als ik zo blijf voort doen kan ik niet meer doen wat ik graag wil.
Jaag me dus weg als je me hier vindt! In loop van de volgende week heb ik nog school en zal vooral wel eens 's avonds komen of wel op mijn mobiel een keertje. Bij dat laatste dus niet op de chat.
Sorry dat zoveel meets gaan blijven openstaan... Maar ik moet echt nog meer inzet gaan tonen dan ik vooraf deed.

Alvast een fijne Sinterklaas en veel plezier/ succes met wat jullie allemaal gaan doen in die drie weken!

Kusjes en knuffels (enkel virtueel)

Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 11:42

serieus ik schrok me echt dood
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 11:43

I'll join you the coming weeks. So, guys, I leave too, but for a couple more weeks. Like... Till the half of Januari?
Jeremy

Jeremy

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 11:53

Elle schreef:
serieus ik schrok me echt dood

Haha! Die Chris toch. Big lovieeeee! ;D Echt mooi niet dat ik jullie gerust laat. Buiten dan die drie weken.
Ruby

Ruby

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 11:55

Succes Lau! Ook een fijne Sinterklaas en tot dan (:
Jeremy

Jeremy

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:02

Sinterklaas brengt voor mij een examen geschiedenis en esthetica. Niet zo'n leuk cadeautje dus. ;(
Marise

Marise

Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 18-11-12
Leeftijd : 129

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:02

succes iedereen met school en de rest!
Ruby

Ruby

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:07

Ahw ik zal aan je denken! Ik geef je wel een virtuele knuffel als Sinterklaas cadeau (:
Grace

Grace

Aantal berichten : 361
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:24

Ja guys heeeel veel succes allemaal! Het gaat vast keigoed (:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga jullie verlaten   Ik ga jullie verlaten Icon_minitime

Ik ga jullie verlaten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verlaten pad
» Waar zijn jullie?
» Zoals jullie vast wel door hebben

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Algemeen :: RANDOM-
Ga naar: