Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Peter's huis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Peter's huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peter's huis   Peter's huis - Pagina 3 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:05

'Wat is er gebeurd met: "We hebben de hele dag nog?" ?' lachte ze, maar knoopte het hemd los. Enkel deed ze deze niet uit. Haar lingerie had ze ook aangehoude deze avond. Tara glimlachte naar hem, maar nam zijn woorden nog eens in overleg. 'Ik heb jongens gehad voor je, Pete. Met geen van alle werkte een daadwerkelijke relatie. Ik wil het wel, maar verwacht niet dat ik het beste vriendinnetje ooit zal zijn. Ik heb het nooit echt gekend...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 97

Peter's huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peter's huis   Peter's huis - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 10:30

Peter gleed gretig met zijn handen onder het hemd en omarmde haar met een glimlach. 'Nou, we hebben ook nog een hele dag.' grinnikte hij. Hij luisterde naar haar woorden en overdacht ze kort. 'Geloof me, Tara, ik verwacht helemaal niets van je. Ik vind je leuk, ontzettend leuk en ik wil het gewoon proberen. Als jij dat ook wil natuurlijk. Want ik zal ook nooit perfect zijn.' Met zijn vingers streek hij voorzichtig over haar rug terwijl hij Tara ernstig aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Peter's huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peter's huis   Peter's huis - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:31

Tara lachte even. Zacht streelde ze over zijn wang. 'We hebben inderdaad heel de dag. Zullen we vanavond anders uit eten gaan?' Echter wist ze niet meteen wat ze moest doen of zeggen. 'Ik... Ik wil je niet kwetsen, Peter, maar ik wil ook niet gekwetst worden. Dan nog moet ik toch zeggen dat ik dit wil proberen.' Hierbij glimlachte ze, haar besluit stond vast waarbij ze hem nogmaals kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 97

Peter's huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peter's huis   Peter's huis - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 16:10

'Dat kunnen we wel doen. Misschien kunnen we de stad in gaan? Hier in het dorp zijn maar beperkte mogelijkheden.' Peter keek Tara teder aan en glimlachte terug naar haar. 'We hoeven elkaar niets te beloven alleen dat we ons best gaan doen, meer kunnen we niet van elkaar verwachten, toch?' Hij sprak met zachte stem, wat erg ongewoon was voor deze versie van hem. Hij kuste haar terug en trok haar zo mogelijk nog dichter tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Peter's huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peter's huis   Peter's huis - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 18:35

Tara knikte en glimlachte naar hem. Ze nestelde zich in zijn armen door deze helemaal over haar te leggen. 'Nee, Pete. Ik dacht nooit dat dit kon gebeuren. Dat je werkelijk meer in me zou zien dan een nachtje plezier om het zo te zeggen. Waarom deed je altijd toch zo rottig en zo gevoelloos?' Ze keek hem aan, maar glimlachte al snel weer om hem een zachte kus te geven en door zijn haar te strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Peter's huis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peter's huis   Peter's huis - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peter's huis
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Kai
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Het huis van Jeremy
» Het huis van Maia en Kate

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: