Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De tuin van Maia en Kate

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Maia en Kate   De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 20:59

Hij knikte instemmend op haar woorden. 'Ik bel je anders wel,' riep hij weer en keek toen om. Zijn zus leek veel plezier te hebben en Maia en Kate's moeder liepen naar binnen. 'Je moet maar even achter je zus en moeder aan gaan. Ik ga denk ik naar huis.' Hij was nogal een heethoofd als hij gedronken had en problemen geven wou hij echt niet. 'Het spijt me.' Verontschuldigend keek hij haar aan. Toch legde hij zijn hand op haar wang en drukte een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Maia en Kate   De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 21:21

Kate volgde zijn blik en zag ze eveneens naar binnen gaan. 'Ja-' Haar stem bleef steken en langzaam veranderde haar frons een in een kleine glimlach. 'Slaap lekker, Stephen.' De kus verraste haar nogal en met grote ogen keek ze hem aan. Kort bleef ze hem aanstaren, maar verdween toen tussen de mensen om naar binnen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Maia en Kate   De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 21:25

'Kate!' riep hij haar na, toen ze opeens weg liep na de kus. Toen ze niet om draaide, wreef hij vermoeid met zijn hand over zijn gezicht en draaide zich toen ook om. Eigenlijk had hij gehoopt dat ze hem terug had gekust en dat ze de hele nacht zo hadden kunnen staan en dat ze hem zijn woorden had vergeven en dat hij nooit zoveel had moeten drinken en en.... Zuchtend vertelde hij Sophie dat hij ging en stapte daarna in zijn auto om weg te rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Maia en Kate   De tuin van Maia en Kate - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tuin van Maia en Kate
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Maia en Kate
» De tuin van Sophie en Stephen.
» Kate Helen Miller
» Maia Annable Miller

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: