Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De tuin van Sophie en Stephen.

Ga naar beneden 
+9
Alex
Elle
Willy
Thomas
Woody
Kate
Isobel
Stephen
Sophie
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 23:54

Sophie keek hem zuur aan. 'Nou, je bent weer gezellig vanavond Thomas.' merkte ze open liep naar de tafel om een flesje bier voor hem te pakken. Deze overhandigde ze aan hem en keek om. Elle stond er inderdaad. 'Maar als ze daar staat, waarom ga je dan in vredesnaam niet naar haar toe? Als je niet met mij wilt dansen, dans dan in ieder geval met haar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 23:55

Isobel keek hen beide aan. 'Ik heb wel eens met Sophie gepraat, aardig meisje hoor.' vertelde ze hen. 'Dat we ze niet door en door kennen betekend niet dat ze een stelletje seriemoordenaars zijn. Kom op, laat je een beetje gaan, stijve harkjes van me.' grapte ze en gaf Woody een zacht stootje met haar elleboog. 'Daarbij is het gewoon een goed feest. Ze komen uit Los Angeles, mochten jullie dat nog niet weten, daar weten ze wel hoe je moet feesten volgens mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 23:55

Hij glimlachte dolgelukkig bij haar kus en drukte er eentje terug op haar lippen. Daarna trok hij haar mee de dansvloer op en begon te dansen. Hij had zo zijn eigen moves en bewegingen, die mensen misschien eigenaardig vonden, maar niemand kon hem dan ook nadoen. Hij was trots. Hij pakte Alex' handen vast en draaide haar zo vrolijk rond, zodat de mensen wel opzij moesten stappen. 'Ik haat schurende billen tegen mijn eigen billen aan,' lachte hij in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 0:00

Hij knikte bij haar woorden en glimlachte. 'Ik kan het je moeder zo horen zeggen, Kate,' zei hij vriendelijk. Daarna dronk hij ook zijn eigen glas in een teug op en pakte een nieuwe, om daar ook wat slokken uit te drinken. Hij had heel wat nodig om te kunnen dansen. 'Ja, klaar.' De woorden dat hij echt niet kon dansen was misschien niet geheel waar: hij kwam uiteindelijk uit Los Angeles - dan leerde je op een gegeven moment wel dansen. Hij pakte haar hand vast en nam haar mee de dansvloer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 1017
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 0:02

Nu ze al een aantal keer met Willy had gedanst, wist ze hoe zijn bewegingen er uit zagen. Ze kende ze en deed ze net zo enthousiast met hem mee en probeerde zo nu en dan iets nieuws te verzinnen. Toen ze rond werd gedraaid lachte ze vrolijk en hield haar haar uit haar gezicht. 'Zelfs als het die van mij zijn?' giechelde ze, verbaasd door haar eigen woorden. Willy had een invloed op haar en of die goed of slecht was, daar oordeelt niemand over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 0:07

Kate volgde Stephen naar de dansvloer. Ze vond het heerlijk als iedereen als Ă©Ă©n massa aan het dansen sloeg. Het was altijd leuker om met meerderen te dansen. Of gewoon specifiek met Ă©Ă©n persoon. Zeker als die persoon Stephen was. Een van zijn handen bleef ze vast houden zodat ze hem niet uit het oog verloor. De rest van haar lichaam bewoog mee op de muziek. Ze hadden voor goede nummers gezorgd. Erg dansbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 9:05

Thomas trok zijn wenkbrauwen op. 'Omdat ik mijn redenen heb. Sophie, je hebt me ontmoet toen ik veel problemen met haar had dus versta het alsjeblieft.' Hij zette het biertje weg. Ze stonden toch onopvallend en eigenlijk was het hier best donker. Thomas wist dat hij Sophie niet de dicht mocht laten komen. Het voelen van haar slagader zou genoeg zijn. Daardoor vonden zijn vingers de hare en trokken haar naar zich toe met wat afstand tussen van ee meter. 'Dus jij wou dansen? Laat me maar wat zien LA angel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 9:23

Haar lippen krulde zich op in een glimlach toen hij haar dichterbij trok. Ze zette nog Ă©Ă©n stap dichter naar hem toe. Zijn handen legde ze op haar heupen, die ritmisch mee bewogen met de muziek. Haar bovenlijf danste eveneens mee. Sophie had het altijd graag gedaan, dansen en zeker op gelegenheden als deze. Ze kon zich helemaal los laten gaan zonder dat iemand er ook maar iets op aanmerkte. 'En dat heb jij in huis, tough guy.' Hij was zo'n typisch populair typetje, dus een paar dansmoves had hij vast wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 10:13

Stephen glimlachte al snel toen hij zag hoeveel plezier Kate had in het dansen. Zelf danste hij ook maar wat, gewoon wat basis bewegingen, niets bijzonders, en bleef Kate bekijken. Hij boog na een tijdje naar haar oor toe. 'Kate, het zou echt zonde zijn als je niets met je danstalent zou doen,' riep hij boven de muziek uit en keek haar daarna serieus aan. Nog steeds spookte haar feest in zijn hoofd: hij had haar verteld dat hij haar leuk vond, maar nog steeds had hij geen reactie daarop gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:36

Elle trok haar wenkbrauwen op. 'Plaats van geboorte bepaalt echt niet hun vaardigheden om een feestje te geven. Het is eerder-' Ze had nerveus een heel referaat over geboorteplaatsen en vaardigheden gehouden, als ze Thomas niet had zien staan. Het was alsof ze ontwaakte uit een nachtmerrie, zo voelde ze zich toen ze Thomas zag. Ze voelde opluchting. Meteen glimlachte ze en wou ze op hem af lopen, tot ze opeens zag dat hij danste met iemand anders. Het zag er onschuldig uit, dus zei Elle er maar niets van. 'Ik-ik...' stotterde Elle besluiteloos in zichzelf en sloeg haar armen om haar middel heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:43

Kate luisterde met een glimlach naar Stephen. 'Ik wil ook niets liever dan er iets mee gaan doen.' vertelde ze. Sinds dit jaar was ze intensief bezig met het zoeken naar een geschikte vervolgopleiding die haar zou laten dansen. New York was nog altijd dé droom. Nu Stephen zo dicht bij haar was gekomen, bleef ze bij hem dansen. Ze had er een tijdje over na kunnen denken wat ze precies wilde en haar besluit probeerde ze nu aan hem duidelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:51

Hij glimlachte als reactie op haar antwoord en voelde hoe ze dichter en dichterbij kwam. Voorzichtig legde hij een hand op haar heup en streelde met zijn vingers over haar wang. De zin aan dansen was voorbij, vooral als ze zo dichtbij was. En er ook nog eens zo prachtig uit zag. Toch bewoog hij verder, maar bleef haar recht aan kijken. Misschien zou dit wel de avond worden waarvan hij had gehoopt dat haar feest zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 18:00

Kate legde haar hand op de zijne en hield zijn blik met haar ogen vast. Al snel hoorde ze de muziek niet meer of voelde ze de andere mensen die zo nu en dan tegen haar aankwamen niet. Stephen had haar volle aandacht en ze keek hem met een bewondering aan. Haar onderbuik verried haar gevoelens tegenover hem en met rode wangen legde ze haar armen rond zijn nek om zo verder te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Woody

Woody


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 18:06

Woody had Elle met een lach willen stoppen. Als ze eenmaal begon aan zo'n betoog, dan hield ze nooit meer op. Ze sloeg echter vanzelf al dicht. Hij fronste, maar besloot er niet te veel aandacht aan te besteden omdat hij bang was dat dat de stemming alleen maar erger zou maken. 'Izzy, ben jij wel eens in LA geweest dan?' vroeg hij om de spanning op te heffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 18:08

Ze kwam zo dichtbij dat hun voorhoofden elkaar bijna raakten en dat hij een perfect zicht had op haar lippen. Spontaan voelde hij hoe hij het heter en heter kreeg en zijn wangen rood werden. Zijn handen lagen bezitterig op haar heupen en terwijl hij haar nog dichter naar zich toe trok, raakte zijn neus de hare. 'Kate, ik meende wat ik tijdens je feest zei. Ik vind je echt leuk,' riep hij in haar oor, beschaamd dat hij het niet op de romantische, fluisterende manier had kunnen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isobel

Isobel


Aantal berichten : 821
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 18:14

'Nee, maar het is toch algemeen bekend.' lachte ze. LA was een feeststad. 'Kom Elle, niet naar om kijken. Aandacht vestigen op de leuke dingen. Willen jullie iets te drinken?' Ze vond het verschrikkelijk voor Elle, maar ze ging haar avond niet laten verpesten door Thomas en zijn stomme roekeloze gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 19:04

Kate zag de rode kleur van Stephens wangen, de stoppeltjes op zijn kaak en ieder ander detail. Ze danste minder en minder totdat ze ze stil tegen hem aan stond. Ze glimlachte verontschuldigend na zijn woorden. Ze had hem nooit een antwoord gegeven, ook al wist ze al die tijd al wat dat zou zijn geweest. 'Ik jou ook.' zei ze zacht. Ze wist dat hij het niet kon horen, maar woorden waren met die herrie toch niet nuttig. Zacht drukte ze haar lippen op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 19:14

Het was alsof een geluksbom (HAHA) ontplofte in zijn borst en zich verspreidde door zijn lichaam bij haar instemmende blik. Met een brede grijns keek hij haar aan, maar werd stil bij haar kus. Een hand verplaatste hij naar haar wang en met de ander trok hij haar nog iets dichter tegen hem aan. 'Kate, mag ik je alsjeblieft kussen?' vroeg hij een tikkeltje wanhopig en vol hoop keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 20:24

Kate moest lachen om Stephens grijns. Ze hield hem stevig vast met haar armen om zijn nek, maar liet haar grip voorzichtig gaan toen hij toestemming vroeg haar te kussen. Ze gaf geen antwoord, maar kuste hem zelf met een gelukzalig gevoel. Haar handen gleden naar zijn nek en schouder en bleven daar rusten. De adrenaline gierde door haar lijf. Ze voelde zich op dat moment op en top gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen

Stephen


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-05-13

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 20:55

Zijn hele lichaam reageerde op haar lippen. Een hand lag op haar wang en de ander om haar middel, zodat hij haar tegen hem aan kon houden. Teder kuste hij haar terug en na enkele seconden keek hij haar aan. Gelukzalig. 'Wauw,' glimlachte hij en pakte een hand van haar vast, om deze met elkaar te vervlechten. Ondertussen merkte hij dat enkele mensen rond hun heen waren gestopt met dansen en stonden te staren, dus besloot hij Kate mee te nemen naar de rand van de tuin. Daar was de muziek minder hard en was het erg rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 28-05-13
Leeftijd : 27

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 8:44

Kate opende langzaam haar ogen weer en een gegiechel verliet weliswaar haar mond. Ze kon haar ogen niet van Stephen afhouden en volgde hem naar de andere kant van de tuin. Daar wachtte ze geen seconde en kuste hem weer. Dat gevoel dat ze kreeg, vond ze heerlijk. Voorzichtig sloeg ze haar armen weer om zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 18:27

Thomas lachte naar Sophie en danste een beetje met haar. Hij had wel enkele pasjes, maar hij danste niet zo sensueel als hij daarvoor met meisjes had gedaan. Met Elle zelf eenmaal. Hij merkte dat ze keek en draaide daardoor Sophie een keertje rond. 'Lieve, lieve, Sophie, neem je het me niet kwalijk als ik zo even afscheid van je neem? Ik kom straks weer naar je toe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 18:32

Sophie keek om naar waar hij naar keek en zag Elle staan. 'Ik snap het al, je moet je vriendinnetje vermaken. Nou, kom op. Ik hou je niet tegen.' Ze draaide een rondje en stopte met dansen. Hij moest echt eens duidelijk maken wat hij nou wilde. In eerste instantie wilde hij niet naar zijn vriendin toe, toen wilde hij wel met Sophie dansen en nu wilde hij ineens naar Elle toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 18:42

Tara liep het feestje op, maar wist niet wat ze er eigenlijk van moest verwachten. De muziek was goed net zoals de sfeer. Aan de ene kant had ze zin om zich te vermaken. Ergens hoopte ze Willy tegen te komen, maar het liefste Peter. Het was fijn geweest om samen met hem haar verjaardag te spenderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 23:07

Riley had een zwart kleedje aan wat huid aan haar heupen zichtbaar liet. Haar haren waren los en haar zwarte hoedje stond op. Het was een hele tijd geleden dat ze Joseph nog gezien had. Om eerlijk te zijn moest ze toegeven dat ze hem miste. Ze miste het bij hem zijn. Hierbij nam ze dan ook nog maar wat bier en genoot van haar fris drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin van Sophie en Stephen.    De tuin van Sophie en Stephen.  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tuin van Sophie en Stephen.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Sophie en Stephen Harwell
» De tuin van Maia en Kate
» Stephen Harwell
» Sophie Harwell
» Sophie's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: