Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Sophie en Willy

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:18

Sophie kleedde zich snel om in de badkamer, borstelde haar haren en deed wat mascara op. 'Oh god, dat verzin jij ook altijd hè.' lachte ze, terwijl ze naar beneden toe liep. 'Waar zit je aan te denken?' Willy had altijd de meest originele ideeën van hen tweeën, dus liet ze dit soort werk meestal aan hem over. 'Weet je moeder het nog niet dan?' vroeg ze verbaast en keek hem aan. Ze had verwacht dat iedereen het inmiddels wel had geweten. 'En je zusje? Weet zij het wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:47

Willy krabde aan zijn kin en dacht diep na. 'Misschien dat we een foto door jouw broer laten maken, terwijl hij hem maakt, houden we stiekem een bord omhoog met ''wij gaan trouwen''. Dan laten we de foto aan jouw ouders zien, en dan ''bam'', verrassing!' Hij grinnikte en ging op de bank zitten, waarna Amigo al snel bij zijn benen kwam liggen. 'Ik heb het ze wel verteld, maar niet wanneer ik het zou vragen. Ze verwachten echt niet dat ik het nu al heb verteld!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 23:55

'Nee, dat verwachtte ik ook niet toen je gisteren aan me vroeg of ik ja zou zeggen als je me ten huwelijk zou vragen.' lachte ze en kroop op zijn schoot. Maar die foto kunnen we wel doen, Stephen vindt het vast leuk om te doen. Ik ben benieuwd wanneer hij Kate ten huwelijk gaat vragen...' Ze wist niet of Stephen ooit wel eens aan trouwen had gedacht, maar het leek haar wel leuk om Kate als officieel schoonzusje te hebben in de familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 12:28

Willy trok haar op zijn schoot en gleed met zijn hand door haar gladde, lange haren heen. 'Ik ben benieuwd of ze überhaupt gaan trouwen. Ik vind ze er totaal geen types voor, als ik eerlijk mag zijn,' gaf hij toe. Hij daarentegen was er wel weer echt een type voor. Hij hield van alle aandacht die ze samen zouden krijgen op hun huwelijksdag. Hij hield van elk soort aandacht. 'Anders dan houden we dat hele verhaal met de mogelijke zwangerschap maar tussen ons. Mijn moeder doet me nog iets aan als ze dat hoort,' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Sophie en Willy
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Willy's huis
» Sophie's huis
» Huis van Ruby en Willy Peterson
» Het huis van Sophie en Stephen Harwell
» Sophie Harwell

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: