Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Sophie en Willy

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:27

Willy kuste haar terug en hield haar stevig vast. Zo tilde hij haar uit de badkuip en nam hij haar weer mee naar de bank toe in de huiskamer. De haard brandde en het was de perfecte plek om weer even tot rust te komen. 'Zou je later eigenlijk kinderen willen hebben?' vroeg hij plotseling benieuwd. Zelf had hij zijn hele leven al geweten dat hij kinderen wilde hebben, maar van Sophie wist hij het eigenlijk niet. 'Kom, ik zal wel weer even wat koffie maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:32

Sophie haalde haar schouders op. 'Misschien later, maar nu niet. Het gaat net zo goed, we hebben alle twee een goede baan, ik zou het niet willen opgeven voor een kind. Tenminste niet op dit moment.' Misschien als ze een andere functie had, dit verdiende al goed, maar als hoofdredactrice of hoofd editor, verdiende ze veel beter. 'En daarbij moeten we een groter huis hebben. Het zou hier nooit passen.' merkte ze op en keek hem aan. 'Jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:47

Willy keek naar hun huis en knikte. Het was inderdaad een veel te klein huis. En met een kind zou hij in een leukere buurt willen wonen. 'Ik wil zeker weten kinderen. Nu natuurlijk nog niet, maar over paar jaar wel. Ik ben gek op kinderen,' gaf hij met een glimlach toe. 'Maar laten we het over leukere dingen gaan hebben. Zullen we vanavond iets leuks gaan doen? Misschien wat drinken in de stad, weer eens een avond uitgaan? Het is morgen toch zaterdag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 16:16

'Ja, laten we dat maar doen.' lachte ze en keek hem aan. 'Kunnen we niet gezellig een avondje thuis blijven? Je weet wel, dan nemen we een bad... en dan kijken we een leuk filmpje.' stelde ze met een glimlach voor en sloeg haar armen om zijn middel heen. 'Dan lopen we nog een grote ronde met Amigo, door het bos.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 16:35

Willy glimlachte zo breed als hij kon en streelde met zijn vingers over haar onderrug heen. 'Dat klinkt als een uitstekend plan. Ik wil anders Amigo nu wel even snel uitlaten, zodat we de hele avond voor elkaar hebben.' Hij streek één van haar mouwen opzij en drukte zijn lippen op haar blote schouder. De laatste dagen was hun werk zo druk geweest dat ze nauwelijks tijd voor elkaar hadden. Vooral Sophie's baan was erg druk en hij gunde haar dan ook wat rust en ontspanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 16:44

'Is goed, dan maak ik het bad alvast klaar!' zei ze met een glimlach en moet lachen bij zijn kussen. 'Bewaar dat maar voor strakjes!' riep ze hem nog na, toen hij de deur uitliep. Toen ze hem de hoek van de straat om zag gaan, liep ze snel naar boven toe en keek ze in één van de lades van de kast waar nog wat kaasjes lagen. In de badkamer zette ze het bad alvast aan en verspreidde de kaarsjes. Tevens voegde ze wat sop toe, zodat het bad lekker zou gaan schuimen. Uit de slaapkamer pakte ze nog een zak met rozenblaadjes, hoe ze eraan kwam wist ze al niet meer, maar ze had het ooit gekocht voor een gelegenheid als deze. Toen het bad vol was, zette ze hem uit en stak ze de kaarsjes aan. Snel kleedde ze zichzelf uit en ging in het bad liggen, wachtend tot Willy thuis zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 17:04

Ondanks dat Willy beloofde een snel rondje te maken, had Amigo hele andere ideeën en bleef hij maar rondrennen. Die hond had ook echt energie voor tien en het duurde dus iets langer voordat Willy weer thuis was. Eenmaal binnen pakte hij een groot bot en gaf dit aan Amigo, waarna hij zelf de trap op rende en de badkamer deur open deed. Het was er al heerlijk warm, de kaarsjes zorgde voor een heerlijke sfeer en Sophie lag zelfs al in bed. Snel kleedde hij zich ook uit en gebaarde dat ze iets naar voren moest, zodat hij achter haar kon zitten. Eenmaal in bed sloeg hij zijn armen om haar heen en drukte hij een kus op haar wang. 'Hier verlangde ik al de hele dag naar,' verzuchtte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 17:13

Sophie keek glimlachend op toen de deur openging en leunde tegen hem aan toen hij achter haar kwam zitten. 'Mmm, ja ik ook.' Ze liet haar hele lichaam ontspannen en liet zichzelf iets verder in het water zakken. 'Ik heb weer eens veel te hard gewerkt vandaag. Helaas kom ik er altijd te laat achter.' grinnikte ze. 's Avonds merkte ze pas hoe hard ze had gewerkt. Met haar vingers ging ze door het schuim heen en plaatste wat op Willy's kin. 'Het staat je beeldig zo'n sikje.' giechelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 17:22

'Misschien moet ik het maar weer eens laten groeien,' grapte hij, 'al zal er pas na een half jaar een echte baard ontstaan.' Zijn baardgroei was nogal traag en het kostte hem al moeite om een klein baardje te krijgen. Zelf pakte hij ook wat schuim en legde dat bovenop haar haren, zodat hij het er zelf vanaf kon blazen. Daarna plaatste hij zijn lippen in haar nek en plaatste vanaf daar richting haar lippen allerlei kusjes. 'Het is morgen gelukkig weekend,' verzuchtte hij. 'Ik heb ook echt weer wat rust nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 17:24

'Ahh, je bent zonder baard al knap zat hoor.' grapte ze en ging met haar hoofd onder water, zodat haar haren nat waren en knikte. 'Ik moet doorwerken, ik móet die artikelen echt afhebben voor het einde van het weekend, anders zijn ze niet blij met me. Maar als ik eerder klaar ben, gaan we samen ergens naar toe, goed?' Soms baalde ze ervan dat ze altijd zoveel werk had, maar aan de andere kant hield ze ontzettend van haar baan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 17:37

Willy keek zijn vriendin ietwat bezorgd aan. 'Moet je zelfs in het weekend werken?' vroeg hij fronsend. Haar baan was nog zwaarder dan dat het leek. 'Heb je nog wat hulp nodig? Ik kan desnoods een spellingscheck er doorheen halen, zodat je dat zelf niet hoeft te doen?!' Hij gleed met zijn hand langs haar heup en kuste opnieuw haar nek. 'Doordat je dit weekend niet zoveel ontspanning zal hebben, zal ik ervoor zorgen dat je vanavond optimaal geniet, lieverd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:17

Sophie moest lachen. 'Met jou geweldige gevoel voor fashion kan je zo alles schrijven voor me.' giechelde ze, misschien een tikkeltje sarcastisch, en knikte. 'Maar ik waardeer het wel heel erg, en als je de spelling check erdoor wilt halen, zou ik dat heel lief vinden.' Hij had alles voor haar over en ze waardeerde het ontzettend. 'Ik geniet altijd als ik samen met jou ben.' Ze draaide zich om, zodat ze hem kon kussen en voelde hoe ze weggleed in het bad. 'Oh god!' lachte ze en kroop weer omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:23

Hij lachte toen ze weg gleed en sloeg dus zijn armen om haar heen om haar overeind te houden en tegen hem aan te drukken. Liefdevol kuste hij haar lippen, terwijl hij met zijn hand langs haar rug streelde. Doordat hij zo lang was, kon hij zijn voeten tegen het bad aan zetten, zodat hij niet weg gleed. 'Geef toe, mijn gevoel voor mode is de laatste jaren gelukkig wel wat beter geworden. Toen ik tiener was, was het écht erg.' Hij deed nogmaals de kraan aan, zodat het water warm bleef, en kuste Sophie opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:32

'Godzijdank wel. Vroeger zag je er uit als een hippie.' lachte ze en knikte. 'Kom eens hier.' Ze kuste hem teder en vlijde haar lichaam tegen dat van hem aan. Het verbaasde haar soms zelfs nog steeds hoe gek ze op hem was. Er was een tijd geweest, toen ze net haar studie had afgerond en ze net bij elkaar waren ingetrokken, dat alles wat stroever verliep: ze waren ineens 24/7 bij elkaar en dat was best wennen. 'Ik hou van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:36

'Ik ook van jou,' murmelde hij tegen haar lippen aan, waarna hij opeens plagerig glimlachte. 'Wist je nog die keer dat we samen waren? Dat ik per ongeluk jouw slaapkamer in kwam en dat je je handdoek liet vallen?' Opnieuw moest hij hard lachen, maar werd al snel gesust door haar lippen. Hij werd opgewonden door haar lippen en lichaam en trok haar nog dichter tegen hem aan. Ondertussen had hij de kraan uitgezet, want het bad was al bijna vol, en door elke beweging die ze maakten, hoe klein dan ook, klotste er dus wat water over de rand heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:40

'Mm, ja dat weet ik nog wel.' lachte Sophie. 'Nu kijk je niet zo beschaamd meer als je binnenkomt en ik naakt ben.' murmelde ze tussen haar kussen door en liet haar handen op zijn borstkas liggen. Ze zag hoe het water over de rand heen klotste, maar besteedde er weinig aandacht aan: dat ruimde ze zo wel weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:47

Willy moest lachen en kuste haar terug. Het had nog best een tijd geduurd voordat ze beiden over hun schaamte heen waren gekomen. Hij had zich nog een hele tijd schuldig gevonden, maar gelukkig had Sophie die gevoelens al snel uit hem gepraat. Tussen de kussen door bekeek hij haar lichaam en verwonderde hij zich voor de zoveelste keer dat hij zo'n knappe, lieve en intelligente vriendin had gekregen. 'Wat zou je antwoorden als ik je binnenkort ten huwelijk zou vragen?' vroeg hij uit het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:57

Sophie stopte met hem kussen en keek hem even verbaasd aan. 'Wat denk je dat ik zou zeggen?' vroeg ze lachend en streek zijn natte haren uit zijn gezicht. 'Natuurlijk zou ik ja zeggen, wat denk jij nou. Ik kan zo'n handsome guy als jij toch niet zomaar aan me voorbij laten gaan, of wel dan?' Ze waren nu meer dan drie jaar samen en hoewel ze er nooit echt over na had gedacht om te trouwen, zou ze het dolgraag willen. Ze zag zichzelf al helemaal voor zich, in een prachtige witte jurk, lopend naar het altaar. Haar moeder zou haar getuigen worden, en Stephen zou haar weggeven: het contact met haar vader was inmiddels zo slecht dat ze hem niet eens zou uitnodigen. 'Hoezo? Zit je eraan te denken om me ten huwelijk te vragen dan?' vroeg ze nieuwsgierig en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 19:09

Hij legde zijn vinger tegen haar lippen aan, zodat ze niet verder zou vragen. 'Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. De verrassing gaat ervan af als je nog verder vraagt, lieve Sophie. Maar ik kan verklappen dat het tussen morgen en twee jaar een keer zal gebeuren,' vertelde hij met een plagerige blik. Hij had allang de perfecte dag uitgekozen, maar dat mocht zij natuurlijk niet weten. 'En ik wil nu uit bad en naar bed toe, want je maakt mij echt helemaal gek met dat lichaam van jou!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 19:14

Sophie keek hem zuur aan. 'Ha-ha, wat ben je toch weer hilarisch, Willy.' merkte ze op en spatte water zijn kant op. 'Die had je verdiend.' lachte ze en pakte een handdoek van het rek af, om deze om zich heen te slaan. 'Nou, waar wacht je nog op dan? Wel veilig, anders ben ik dadelijk als nog zwanger.' plaagde ze en stapte het bad uit, waar ze zichzelf begon af te drogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 19:21

Ook Willy klom het bad uit en pakte een grote handdoek om zichzelf af te drogen. 'Ik sta al klaar!' grinnikte hij, waarna hij zijn armen om Sophie en de handdoek sloeg en zo op tilde. 'Op naar het bed! En ja ja, het gaat veilig! Zoals altijd!' Hij kon er allemaal niet meer over nadenken, hij wou enkel haar tussen de lakens hebben. Hij liep snel naar hun slaapkamer toe en legde haar neer op bed, waarna hij de handdoek weg gooide de kamer in en haar vurig kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 23:19

Sophie begon te lachen om zijn opmerking en liet zich meevoeren naar de slaapkamer, waar ze hem gewillig kuste. Haar voet gleed langs zijn benen heen en haar armen vonden zich een weg om zijn bovenlichaam. 'Je bent wel heel gierig he.' gniffelde ze en stopte met kussen. 'De macht die een vrouw heeft.' giechelde ze vervolgens en trok de dekens over zich heen. De slaapkamer was een stuk kouder in vergelijking met het bad waar ze net nog in hadden gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 7:02

Willy moest lachen en kroop ook onder de dekens. Dat vond hij nou het grote nadeel van een bed, ondanks dat je huis lekker warm was, na een bad voelde alles koud aan. Met een pruillip keek hij haar aan en legde hij voorzichtig zijn hand op haar wang, om zo haar gezicht naar de zijne te draaien. 'Jullie vrouwen houden er gewoon van om jullie vriend te zien smeken,' grinnikte hij, waarna hij haar weer kuste en naar zich toe trok door haar heupen vast te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 8:46

Sophie moest lachen en knikte. 'Ja, dat is het gewoon.' gniffelde ze en vleide haar lichaam tegen dat van hem. 'Maar ik zal je niet langer strelend laten wachten, Willy.' Ook zij verlangde naar hem. Vurig en smachtend kuste ze hem, met haar handen pakte ze die vsn hem beet, die op haar heupen lagen, en liet ze naar beneden glijden op haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 19:24

Willy ademde scherp in, toen zijn handen over haar lichaam gleden, en met een verlangende blik keek hij Sophie aan. Al snel kuste hij haar weer en pas na een tijd draaide hij zich naar de rand van het bed toe. Hij rommelde wat in het nachtkastje, totdat hij een condoom vond: hij was alle consternatie van die middag nog niet vergeten en hij wilde niet eens weten wat er gebeurd zou zijn als er wél twee streepjes op het stokje waren geweest. Toen de beveiliging om was gedaan, draaide hij zich weer naar Sophie toe en ging hij boven haar hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sophie en Willy   Huis van Sophie en Willy - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Sophie en Willy
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Willy's huis
» Sophie's huis
» Huis van Ruby en Willy Peterson
» Het huis van Sophie en Stephen Harwell
» Noah's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: