Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Milkshakebar "Milkie-Milkie"

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 21:40

Lexi's ogen werden groot, terwijl ze hem aankeek. 'Nee!' riep ze lachend uit en gaf hem een vriendschappelijk klap op zijn rug. 'Sorry, ik had Elle daar nooit voor aangezien, tenminste niet zo snel. Ik gun het jullie wel, echt.' Nog steeds vond ze Elle af en toe een softie en totaal niet Thomas' zijn type, maar goed. 'Iets specifieks? Laat me eens nadenken.... Hoe was het? Ik wil alles weten!' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 22:31

'Hoe was het?' Thomas moest werkelijk hardop lachen. 'Niet zo romantisch in het begin... Elle had haar zinnen er nogal op gezet, denk ik... Ze wou het echt. Dus we hadden geen condooms en toen stelde ik het voor om op Woody zijn kamer te gaan zoeken. Na onze succesvolle condoomjacht ging het uitkleden verder van de gang tot weer in haar kamer. En ze begon te huilen toen ik in haar kwam... Je weet hoe hard ik het haat om meisjes zien te huilen... Het was verschrikkelijk. Dus ik deed echt zo zacht als ik nooit ben geweest en uiteindelijk vond ze het prettig... Toch aan haar kusjes te merken.' Hierbij grijnsde hij en keek naar zijn zus. Seks en Lexi... Altijd zo raar om het haar te vertellen, maar ze wist alles van dat van hem af en hij alles van dat van haar. Dat dacht hij toch. 'Dus jij en Jay? Daar al iets leuks tussen gebeurd of wacht je ermee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 22:39

Lexi begon te lachen. Als ze hem vroeg hoe het was, vertelde hij ook werkelijk álle details. Ze vond het niet raar, tenslotte wist hij ook alles over haar en haar vorige relaties. 'Ze begon te huilen? Ai...' Meestal was dat geen goed teken, maar bij hen was het blijkbaar toch nog goed gekomen. 'We doen het rustig aan. Hij wordt al zenuwachtig en nerveus als hij er alleen al aan denkt.' lachte ze. 'Hij is nogal verlegen, zelfs bij mij nog, maar ik vind het wel lief.' Ze glimlachte kort toen ze aan Jay dacht en dacht terug aan het feest. 'Weetje nog dat wij dat feest gaven? Ik nam hem mee naar boven, gewoon voor wat privacy en hij werd al helemaal nerveus en bang omdat hij dacht dat ik met hem naar bed wilde.' grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 23:03

Thomas was werkelijk hun aan het uitlachen. 'Zo gaat Jay nog janken!' proestte hij uit van het lachen. Het was verelend om te weten hoeveel jongens er hitsig achter zijn zus rondlipen. Emma had zelfs een paar bewonderaars, ook al was ze jonger. 'Ach, Jay valt wel mee. Neem je tijd gerust. Ik wou ook niet perse de lakens delen met Elle, maar het was wel fijn. Nu hopen dat ze niet te veel pijn heeft voorals we het nog eens een keertje wagen. Dus plezier gehad op dat feest van ons?' Weer dronk hij een slokje en staarde naar zijn zus. Zelfs hij wist niet wat hij moest vinden van haar en Jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 23:47

Lexi wilde een opmerking terugkaatsen dat Elle al had gejankt, maar ze hield zich in. Ze vond het absoluut geen leuke opmerking van Thomas, maar ze zei er niets over. 'Ja ik heb plezier gehad ja.' merkte ze op en likte wat van haar ijsje, terwijl ze naar de langslopende mensen keek. Thomas wist wat ze van Elle vond, maar dat betekende niet dat Lexi hen uitlachte of belachelijk maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:05

'Oh kom op, Lexi... Ik plaagde je maar een beetje. Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde. Ik heb je niet echt meer gezien nadat je met Jay naar boven bent gekropen. Toen vreesde hij dus dat je op meer uit was? Jay is een goede jongen, veel mensen denken van niet omwille van zijn familie. Omwille van zijn huidskleur... Het is goed dat hij jou heeft, Lexi. Maar buiten jou en Willy heeft hij ook niet veel mensen. Denk daaraan...' Hij zuchtte en dronk het laatste beetje van zijn milkshake op. 'Waarom zint jou het niet dat ik en Elle een stel zijn? Niet afkomen met het feit dat ze het tegenovergestelde is van me, want daar was ik al achter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:11

Lexi keek hem aan. 'Weet ik, maar dan hoef ik je opmerkingen nog niet leuk te vinden.' murmelde ze en haalde haar schouders op. 'Ik weet het niet oké, ze is gewoon zo anders. Ze heeft andere doelen en... soms heb ik het idee dat ze je daar in mee sleurt. Ik zeg niet dat dat slecht is, maar je bent veranderd.' Haar broer vast veel rustiger sinds dat hij iets met Elle had, dat was niet perse iets slechts, maar ze wilde niet dat hij zich gelimiteerd voelde doordat hij iets met Elle had. 'En misschien is dat wel helemaal niet zo en denk ik alleen maar dat het zo is... Ik weet het gewoon niet oké.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:51

'Veranderd als in dat ik niet meer zo achter de meisjes aanloop, niet zo veel meer feest als daarvoor en niet de footballdick uithang? Ik vind mijn veranderingen nog niet zo slecht en maak je geen zorgen. Ik ben inderdaad veranderd, maar nog niet op zo'n slechte manier.' Hij ging even voor zijn haar en keek weer naar zijn zus. Hij kreeg het gevoel dat hun gesprek echt aan het doodlopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Milkshakebar "Milkie-Milkie"    De Milkshakebar "Milkie-Milkie"  - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Milkshakebar "Milkie-Milkie"
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Stad-
Ga naar: