Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Kai

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Emma

Emma


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 19:18

'Nee, nee - nee dankje.' zei ze lachend. 'The Avengers! Ik heb gehoord dat ie echt zo gaaf is, ik heb alleen nooit de kans gehad om hem te zien. Zullen we die kijken? Als jij 't er mee eens bent hoor.' Ze was totaal niet van de meidenfilms. Ze had alleen maar jongens hobby's: voetballen, ze hield van actiefilms en nooit, maar dan ook nooit van haar leven had ze met barbies of poppen gespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 11:43

Hij pakte de DVD uit de kast en stopte hem in de televisie. Opeens realiseerde hij zich iets en draaide zich naar haar om. Hij voelde dat hij rood werd. 'Ehm Emma,' vroeg hij verlegen, 'heb je misschien zin om met mij samen naar het gala te gaan? Als, uhm, date?' Was hij ooit zo nerveus geweest? Zelfs spelen voor volle zalen vond hij minder erg dan dit. Hij was zo zenuwachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 12:13

Emma keek hem aan, wilde ja knikken, maar bedacht zich toen dat ze het al aan Jay had gevraagd. 'Het spijt me Kai, ik zou echt super graag met je naar het galabal gaan, maar - ik ga al met iemand anders. Het stelt niet veel voor hoor - gewoon als vrienden..' zei ze tegen hem en keek hem aan. 'Als ik niet met hem was gegaan, was ik zeker met je mee gegaan Kai!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 12:16

Het kostte hem moeite om zijn mondhoeken omhoog te houden. Het lukte hem redelijk, maar hij keerde zich maar snel om, zodat ze niet zijn teleurgestelde blik zag. Hij zette de film aan en ging weer naast haar zitten. 'Dat... Dat is niet erg,' zei hij snel en richtte zijn blik op de film. 'Dan ga ik denk ik maar alleen.' Hij wist geen andere meisjes die hij mee zou kunnen vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 12:23

'Kai, ik ga echt wel met je dansen hoor, wees niet bang.' zei ze met een grijns. 'Ik ga je echt niet de hele avond alleen laten.' verzekerde ze hem. Ze hoorde de teleurstelling wel in zijn stem en ze voelde zich schuldig dat ze niet met hem kon gaan. 'Anders kunnen we daarna nog iets doen?' vroeg ze aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 12:27

'Ehm, er is daarna een after party, en daar moet ik dan opnieuw optreden,' zei hij zachtjes en keek haar hoopvol aan. 'Wil je anders met mij daarnaartoe?' Hij glimlachte naar haar en wreef even door haar haren. 'Ik ga dus zeker weten echt wel met je dansen. Je weet toch dat ik op stijldanslessen moest van mijn ouders?' lachte hij. Eigenlijk waren die lessen best leuk geweest. Ondanks dat hij vrolijk deed, was hij nog steeds teleurgesteld. Hij had dáte gezegd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 18:47

'Ja, natuurlijk ga ik met je mee! Je denkt toch niet dat ik een kans ga afslaan om een avond gezellig met jou door te brengen.' Het was dat ze nou eenmaal Jay had gevraagd, die ze ook ontzettend aardig vond, maar anders was ze zeker met Kai gegaan. 'Ja, dat herinner ik me nog wel, dan kan je me tenminste dansmoves leren, want ik kan er echt helemaal niets van volgens mij.' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 23:04

Hij keek verlegen naar de film en toen weer naar haar. 'Wie... Met wie ga je eigenlijk?' vroeg hij nieuwsgierig, maar toch ook wel met tegenzin. Aan de ene kant wou hij het graag weten, maar aan de andere kant... Hij zou zo jaloers worden op die persoon. Misschien kende hij hem zelfs wel goed! Opgewonden keek hij haar aan en glimlachte breed. 'Dat is dan afgesproken!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 18:25

'Jay..' zei Emma. Ze had geen idee of Kai wist wie het was. 'You just got yourself a deal, sir.' zei ze met een grijns. 'Ik heb er echt zin in, ik ben zo benieuwd naar wat je gaat spelen!' Ze was altijd benieuwd naar de nummers van Kai, net als daarnet - ze vond het geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Kai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Kai   Het huis van Kai - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Kai
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Het Huis van Julian
» Het huis van Jeremy
» Het huis van de familie Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: