Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van de familie Greenheart

Ga naar beneden 
+8
Kai
Augustus
Maia
Tristan
Elle
Tara
Willy
Thomas
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] (tijdelijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:14

Spoiler:
Teoh had zijn gezicht gedeeltelijk onder zijn muts verstopt en liep de lange oprit van het huis van Eleanor op. Tara zat nu op school, dus kon hij mooi even langs Eleanor gaan. Al gauw stond hij bij de deur en klopte aan. Ondanks dat hij een huissleutel aan, genoot hij elke keer weer van het verraste gezicht van Eleanor als ze zag dat hij plotseling langs was gekomen. Hij deed de brievenbus open en gluurde erdoorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:27

Spoiler:
Eleanor had weer een moment voor zichzelf. Een dag dat ze niks te doen had. Heerlijk. In die tijd had ze wat gewinkeld; in plaats van voorbij dat ene jurkje te rijden, elke dag weer, had ze het gekocht. Daarbij wist ze dat ze er iemand anders mee gelukkig zou maken. Juist ja, aan de ene kant haar dochter die in haar kleren paste, maar vooral een zekere Teoh. Ze was net uit de douche, had haar haren gedroogd en stond met haar mobieltje in haar hand voor hem te bellen of de bel ging. Ge-ergert liep ze naar de deur en opende die half. 'Teoh?!' Verbaasd, maar meteen glimlachend bij het feit dat hij hier was, trok ze hem naar binnen. Meteen trok ze zijn muts af zodat ze hem weer kon bekijken. Het was niet eerlijk dat hij jong bleef. 'Hey jij,' fluisterde ze voordat ze hem een kusje gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:32

Hij genoot weer volop van haar verbaasde blik en nam haar in zijn armen toen ze eenmaal binnen stonden. 'Hey lieverd,' mompelde hij, terwijl hij haar kuste en mee nam naar de woonkamer. Daar deed hij zijn jas en schoenen uit en plofte samen met haar op de bank. Als Teoh eenmaal weer bij Eleanor was, liet hij haar die hele tijd niet los. 'Hoe gaat het met je? Hoe gaat het met Tara?' Hij glimlachte naar haar en knuffelde haar nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:40

Eleanor vleide zich weer tegen hem op. Ieder moment dat ze samen hadden was werkelijk kostbaar. Ze hield van het feit dat hij haar lief had op die momenten. Werkelijk dit liet merken en dit zei terwijl ze ook vaak onzinnig praatte en weer twee tieners leken. Ellie had het moeilijk gehad om Teoh te vertellen dat ze een kind wou. Het was moeilijk om te beseffen dat dit niet van hem kon komen. In dat opzichten was ze jaloers geweest op Alicia, maar hij had het geaccepteerd. 'Ik vind het zo stom dat je haar niet werkelijk kan ontmoeten zoals de manier waarop het zou moeten. Maar wat kan ik zeggen... Werkelijk druk met haar studies, maar shoppen of jongens nakijken kan ze zoals een echte Eleanor.' Hierbij grijnsde ze lichtjes naar hem. 'Met mij? Druk, vol stress, maar nu... Hmm, iets beter.' Haar hand streelde de stof rond zijn borstkas. 'En met jou? Met Willy en Ruby?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:45

Hij streelde met zijn handen door haar haren en drukte zachte kusjes in haar nek, terwijl ze sprak. Hij mompelde steeds begrijpelijk op haar woorden en keek toen een tikkeltje droevig op. 'Ik wou ook dat ik haar kon ontmoeten. Ik wou dat ik Willy kon ontmoeten.' Hij zuchtte en nam haar weer goed in zijn armen. 'Met mij gaat alles goed. Ik heb wat vrienden gevonden die me verder helpen met het vampier zijn en dergelijke. Met Ruby en Willy gaat alles perfect. Hij is nog steeds niet goed in football, maar toch kijk ik elke wedstrijd. Hij is echt geweldig. Tara kan trouwens geweldig cheerleaden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 17:52

Ze keek hem aan met die droevige glimlach die ze elkaar konden geven. Voor hen was het iets om troost uit te putten. Zacht streelde een hand zijn stoppeltjes die erop wezen dat hij zich van ochtend niet gescheerd had. 'Willy is echt grappig op het veld, maar dat voetballen... Misschien kan je hem wel eens "per ongeluk" enkele tips geven. Je hebt een gaven, Teoh. Of anders moet hij nog niet perse weten wie je bent. Als je dit zodanig wilt. Tara zou het niet erg vinden om zo'n bink als jij over de vloer te hebben,' fluisterde ze zacht en bemoedigend. In troosten was ze nog steeds slecht. Na al die jaren. Haar lippen kuste liefhebbend die van hem. Zorgen dat hij niet zoveel dacht kon ze wel. Voorzichtig kroop ze op hem en streelde met een hand door zijn haar. 'Ik heb je zo gemist,' klaagde ze lichtjes waarna ze hem weer kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 18:03

'Ja, hij is een grappenmaker, net als zijn vader,' glimlachte hij trots en ook een tikkeltje speels. Een hand gleed over haar been en zo keek hij weer in haar ogen. Bedenkelijk knikte hij. 'Dat is eigenlijk best een goed idee. En anders is het misschien ook eens tijd om Tara de waarheid te vertelllen... Enkel als jij dat wilt hoor!' Hij drukte een kus op haar lippen en moest lachen. 'O god, Tara is ook precies jou van vroeger he?' Hij drukte zoete kusjes op haar gezicht en eindigde bij haar mond. 'Ik jou ook. Echt enorm veel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 19 nov 2012 - 22:57

Ellie kust hem terug en grijnsde. 'Laten we hopen dat ze op mannen niet hetzelfde vlak is als ik. Of stel je voor: nog erger...' Speels grijnsde ze naar hem. 'Ik weet niet of ze er aan toe is. Wel dat je mijn vriend bent, degene waarvan ik erg veel van hou. Het feit dat ze nog niet aanvaard dat ze ee weerwolf is, het feit dat we niet kunnen liegen om het feit dat je er zo jong uitziet en ik hooguit in het midden van mijn leven zit. Bijna.' Ze speelde met zijn T-Shirt. 'Laten we nog een beetje wachten. Eerst Willy.' Hij kreeg nog een zoete kus van haar. 'Volgende week gaan we winkelen. Buiten de stad desnoods, maar Teoh...' Ze keek naar zijn oude shirt. In al die tijd kon hij vaak nog niet fatsoenlijk combineren of het kon hem niets schelen. 'Ik zou zeggen: doe het uit, maar dat is ook weer zo cliché. ' Speels ging ze recht zitten en staarde hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:28

Hij zuchtte en streek een pluk haar uit haar gezicht. 'Ik heb geen idee of ik het Willy ooit vertel. En als ik het zou willen vertellen, moet ik eerst ook nog de toestemming van Alicia krijgen. En ik geloof dat zij er echt tegen is.' Hij rolde met zijn ogen en pakte zijn shirt vast. 'Kom op, zo erg ziet hij er toch niet uit? Dit is vampiermode, Eleanor, daar weet je niets vanaf,' grinnikte hij en tikte op haar neus. 'Maar oké, we zullen samen wel gaan shoppen.' Iets harder nu drukte hij zijn lippen op de hare en keek toen met pretoogjes haar aan. 'Oh, ik ben nog geen vijf minuten binnen, en je wilt nu al dat ik me uitkleed. Dat moet een record zijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:47

Eleanor haar mond ging lichtjes open bij zijn laatste woorden. 'Wel, dit is dan ook de eerste keer dat je niet aanstalten maakt om mij uit te kleden. Zoals het meestal gaat,' fluisterde speels, maar hield een "spannende" afstand tussen hun twee. 'Stiekem geniet je wel van dit,' Ze schoof zijn shirt wat meer omhoog en drukte enkele kusjes op zijn borstkas. 'Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemen? Jij en ik. Weg. Geen kinderen. Niet letten op wat we doen. Buiten dat ik op een Cougar lijk, maar oké.' Hierbij grijnsde ze speels en streelde zijn lichaam lovend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:52

Hij grijnsde brutaal en beet op zijn lip. 'Ja, oké, daar heb je gelijk in,' murmelde hij grinnikend en drukte zijn lippen plagerig in haar nek. 'Dus vandaag doen we het eens helemaal anders. Ik heb geen plannen, jij hebt geen plannen, Tara komt nog langs niet thuis. We hebben alle tijd.' Hij genoot inderdaad van haar doen en laten en zakte in de kussens van de bank, terwijl hij haar mee trok. Hij maakte een goedkeurend geluid en keek haar aan. 'Klinkt als het paradijs,' zei hij eerlijk en hield haar bij haar middel vast, waardoor hij haar goed kon aan kijken. 'Ik stem voor zon.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 23:01

'Of juist een pakje sneeuw zodat we dicht bij elkaar kunnen aan kruipen voor een haardvuur met een glaasje champagne...? Hmm, maar laten we het even houden bij Eleanor en Teoh op de bank.' Speels keek ze hem aan, maar weer een beetje verlegen. Haar lichaam was ook veranderd. Na een Tara had ze het weer straks getraind en nog steeds deed ze aan sport, maar ze werd ouder... Dat deed Teoh niet en na een tijdje zou ze er vast afschuwelijk uit zien. 'Je realiseert je toch dat ik na enkele jaren echt er als een heks ga uit zien hé?' Ze trok zijn T-Shirt uit. 'Tien minuten,' grijnsde ze waarbij haar lippen verlangend op die van hem kwamen net zoals haar handen door zijn haar. Teoh deed haar niets goed door haar zo uit te dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:15

'Sounds like heaven to me,' murmelde hij in haar oor. Ook al zou ze naar Antartica gaan, hij zou haar overal en altijd volgen. Hij merkte haar verlegen blik op, maar zei er niets over. Zij dacht misschien dat hij ooit klaar zou zijn met haar, omdat ze ouder werd, maar niets was minder waar. Hij liet zijn shirt uittrekken en legde haar daarna liggend op de bank. Met een pruillip protesteerde hij. 'Tien minuten!?' waarna hij haar weer vol kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 12:53

Eleanor lachte kort, maar werd de mond gesnoerd door een hemelse kus. Zacht, liefhebbend kuste ze hem terug. Enkel veranderde die kus meer in een hebberig verlangen. Het was raar om te weten dat ze uiteindelijk ook belandde met haar jeugdliefde. Nou, één van de drie. Maar het was zoals Dan en Zoë in een opzicht. Enkel veel ingewikkelder. 'Jij houdt je handjes anders ook wel netjes thuis. Weet je nog die ene keer? Toen je de rits kapot trok van mijn kleedje. Dàt was nog eens iets om te lachen.' Het was gebeurd toen ze elkaar een lange tijd niet hadden gezien, normaal waren ze negentien en hij was naar de campus gekomen waar ze nog naar een feest waren gegaan. 'Teoh met drank is nooit een goede combinatie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 20:24

Hij rolde lachend met zijn ogen en drukte zijn lippen in haar hals. Met een snelle beweging had hij de rits van haar jurkje naar beneden gehaald en trok deze stukje bij stukje omlaag. 'Toen was ik héél dronken,' grinnikte hij en drukte zijn lippen op de hare. Hij bedacht zich meteen dat hij weer eens naar Daniel en Zoe toe moest gaan, want hij miste ze echt enorm erg. 'Zullen we anders omhoog gaan? Voor het geval dat Tara zometeen thuis is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 22:10

'Oh meneer!' Eleanor had zich niet verwacht op dàt. 'Dan heeft ze ook gelijk kennis gemaakt.' Zacht lachte ze, maar was vooral hem aan het plagen. Teoh had soms echt teveel zorgen als hij bij haar was. Hierbij kroop ze onder hem vandaan, nam haar jurkje en zijn shirt waarbij ze naar boven liep de trap op. Uiteindelijk was hij razend snel dus op hem moest ze niet wachten. Eenmaal boven liet ze zich op bed vallen. 'Ik wil je niet meer missen, Teoh.' fluisterde ze klagerig tegen zijn lippen aan en streelde over zijn wang. Hun ogen leken wel elkaar aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:21

Toen zij omhoog liep, ging Teoh nog snel naar de keuken en pakte daar een fles drank uit de koeling. In enkele secondes daarna stond hij naast Eleanors bed en liet zichzelf naast haar er ook op vallen. Hij zuchtte en draaide zich naar haar toe. 'Was ons leven maar makkelijker, nietwaar?' Zachtjes drukte hij zijn lippen op de hare en bewoog zich tot hij boven haar hing. 'Soms denk ik er weleens aan dat we het Tara gewoon moeten vertellen. Dat we niet meer stiekem hoeven te doen en dat ik gewoon bij je kan wonen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:32

Eleanor glimlachte bij de drank en streelde vleiend over zijn borstkas. Ook zij had er veel over getwijfeld. Zelf had ze het er altijd moeilijk mee gehad dat ze een weerwolf is. 'Misschien moeten we het haar binnenkort vertellen, voordat ze er zelf achterkomt dat ze niet het enige is.' Zacht gleden haar handen naar zijn hals en drukte ze enkele zachte kussen op zijn wang en hals. 'Geef toe dat je dat stiekem toch ergens spannend vindt,' fluisterde ze uitdagend bij zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimema 3 dec 2012 - 22:01

Hij streek met zijn lippen langs de hare en mompelde wat geluidjes. 'We zullen wel zien wat we gaan doen. Nu gaan we even helemaal niet meer nadenken.' Hij gleed met zijn handen over haar lichaam en keek haar met een speelse blik aan. 'Ik geef het toe dat dit wel spannend is,' mompelde hij glimlachend en een tikkeltje brutaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 12:00

Eleanor glimlachte waarbij ze hem aankeek. Kijken naar Teoh kon ze enkel op haar speciale manier. Het was gek hoe ze nog eens niet haar best moest doen, hoe hij haar aanvulde en haar altijd probeerde te begrijpen. Het was oneerlijk dat ze niet met hem alles had kunnen beleven; afstuderen, de voorstelling aan haar ouders, vakanties, laat staan het trouwen of kinderen krijgen àls ze dat dan ooit hadden gedaan. 'Teoh, als je geen vampier was geweest. Denk je dan dat we nog steeds samen zouden zijn? Kinderen zouden hebben of getrouwd zouden zijn? Ik vraag me het gewoon af of... Ik had je echt nooit meer mogen laten gaan na die nacht van Halloween. Ik had me moeten openstellen voor je.' Ze streelde door zijn haar. 'Sorry, het zal de leeftijd zijn dat ik me zo opeens begin te gedragen... Ik droomde er laatst over en nu... Ook al verpest het misschien dit moment is het een zekere troost... Ik weet niet hoe jij erover denkt en ik vraag het me af. Het kan wachten.' Dat laatste voegde ze er speels aan toe voordat ze op hem klauterde. Haar neus streelde over die van hem terwijl ze hem werkelijk gelukkig aankeek. Ellie en Teoh.
Haar lippen vonden de zijne om een alles zeggende kus te geven. Passioneel, liefdevol, gewillige, maar gelijk zacht en brandend van verlangen... Soms kon een kus meer zeggen dan zoveel woorden om de ander duidelijk te maken dat er iemand was, één iemand, die ontzettend veel van je hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 30

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 21:08

Spoiler:
Hij glimlachte naar haar en hield zijn hoofd bedenkelijk schuin. 'Wat een vragen op zo'n moment,' mompelde hij en kuste haar nek, terwijl hij luisterde naar haar gepraat. Hij dacht over haar woorden na en keek haar toen weer aan. 'Ik denk dat we samen waren geweest. Dat weet ik wel zeker, Ellie.' Hij kuste het topje van haar neus en grinnikte. 'Ik ben net zo oud als jij, El, dus ik begin ook zo na te denken. Maar ik denk, weet wel zeker, dat we samen waren geweest. En dan hadden we een heleboel kindjes gehad.' Hij hield haar vast en ging mee in de kus. Als hij zich niet had herinnerd dat zij natuurlijk adem nodig had, was hij nooit gestopt met de kus. Nu keek hij haar teder en liefdevol aan en rolde op haar. Zijn handen verplaatste zich naar haar rug en speelde zo met haar BH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 22:48

Spoiler:

Eleanor keek hem glimlachend aan na de kus waarbij ze kort gilde toen hij over rolde. Een rode kleur sierde haar wangen; deels om wat hij had gezegd en deels gegeneerd door haar gil. Hij liet geen ruimte voor denken door met haar lingerie te spelen. Ze legde zich beter en kuste zijn borstkas. 'Veel kinderen hé?' Toch giechelde ze kort bij dat idee. Zelf moeder... Dat idee was altijd onrealistisch geweest. 'Tara moet je ontmoeten,' besloot ze waarna ze hem aan keek. Haar vingers gleden naar de sluiting. Hierbij hielp ze hem een handje. 'Ik hou zoveel van je, Teoh.' Haar lippen vonden weer de zijne waarbij ze hem tegen zich aantrok. Liefde deed rare dingen met je, maar leven in spijt zou ze nooit doen. Nooit met hem.


Laatst aangepast door Tara op wo 5 dec 2012 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 12:10

Hij gooide de BH van het bed af en zocht haar lippen weer op. Hij trok haar tegen hem aan en trok de dekens over hen heen. 'Ik ook van jou, El,' fluisterde hij en keek haar serieus aan. 'Ik laat je echt nooit gaan.' Hij wist dat ze later moeilijk zou gaan doen, als ze écht oud was. Dat hij iemand anders moest zoeken, maar hij wist nu al dat hij nooit zou luisteren. 'Zal ik haar vanmiddag al ontmoeten of bereid je haar eerst nog even voor?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 12:21

Eleanor haar benen plooide zich rond hem heen terwijl haar vingers zijn broeksknoop en rits losmaakte. Hij hield zijn vraag onbeantwoord en kuste speels zijn hals. Eén hand streelde hierbij door zijn haar, de andere streelde zijn middel. Het was moeilijk om elkaar trouw te zweren. Dat wist Ellie ook. Zou de magie verdwijnen als ze elke dag bij elkaar doorbrachten? Nu was het genieten, hunkeren, naar elk moment dat ze elkaar konden zien. 'Nee, je moet hier blijven vannacht.' fluisterde ze zacht waarbij ze aangaf dat ze het straks Tara zouden vertellen als die thuiskwam. Ze wou weer wakker worden naast hem, in slaap vallen door in zijn ogen te kijken en 's morgens merken dat ze gelukkig was. Volgens haar was het weer een jaar geleden dat ze dat echt hadden gedaan; de nacht bij elkaar doorbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van de familie Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van de familie Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Lockwood
» Het huis van de familie Fernandez
» Het huis van de Familie Dane
» Huis van de familie Vaugh-Green

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: