Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 19:33

'Ik ben ook nog nooit met iemand naar bed geweest.' Haar vriendinnen vonden haar misschien ouderwets, of zeiden dat ze teveel zeurde, maar ze wilde de daad bewaren tot ze er echt klaar voor was én tot ze iemand had gevonden waar ze dat gevoel echt had willen delen. Er waren genoeg vriendjes in haar leven geweest, maar Jay was de eerste waar ze écht dat gevoel bij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 18:47

Jay keek haar aan met een voorzichtige glimlach. 'Volgens mij zijn we er dan wel klaar voor.' Hij voelde hoe het water langs zijn rug liep en over zijn lippen. Het was heerlijk warm hier na in het redelijk koude meer te springen. De zomer was al even bezig, maar hij wist dat dit een geweldig einde zou blazen in hun zomer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 18:53

'Dat denk ik ook,' zei ze lachend. 'We hebben niet voor niets al die condooms meegekregen van onze ouders.' grapte ze en omhelsde hem. 'Volgens mij wordt het maar eens tijd om onder die douche uit te komen,' Ze stonden er al zeker een kwartier onder, en het was zonde om al dat water te verbruiken. Ze kroop onder de douche vandaan en pakte een grote, crème kleurige handdoek van het rek af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 21:46

'Dat ook al,' lachte hij en omhelsde haar terug. Hij draaide de kraan dicht en stapte uit de douche om zich langs Lexi te reiken naar een handdoek. Ze stonden dicht bij elkaar waardoor Jay enkel kon grijnzen. Zijn zelfvertrouwen was een beetje meer geboosd doordat Lexi echt fantastisch tegen hem deed. Met deze droogde hij zich af waarna hij met de handdoek rond zijn middel naar de slaapkamer liep. Een joggingbroek of short, meer had hij niet nodig om deze avond nog door te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 21:51

Lexi bond, nadat ze zich had afgedroogd, de handdoek om en liep eveneens naar de slaapkamer, om hier haar ondergoed aan te doen. Ze trok een simpele, felroze tanktop aan, met daaronder een zwarte joggingbroek en begon hierna haar haren te borstelen. Toen alle klitten eruit waren, draaide ze het in een simpele knot en draaide ze zich terug om naar Jay. 'Een heerlijk avondje niets doen, lekker eten, misschien een filmpje pakken? Jij mag het zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 21:58

Jay had zich in een zwarte boxershort gehesen en had nu een grijze joggingbroek aan die breed was rond zijn bovenbenen. 'Klinkt maar al te best.' Met een glimlach staarde hij haar aan, nam haar handen vast en trok haar zo tegen zich aan. Zacht drukte hij zijn lippen in haar hals. 'Lexi, ik hou van je. Oké?' Hierna glimlachte hij naar haar en keek naar de deur. 'Zullen we maar het Mexicaans gerecht gaan op eten en die film kijken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:03

'Ik weet dat je van me houdt.' zei ze giechelend en drukte haar lippen kort op zijn neus. Er was altijd iets aan zijn neus dat ze schattig vond, wat wist ze zelf ook niet precies. 'Dat klinkt als een super idee.' Vrolijk liep ze het trappetje af naar beneden toe en eindigde in de keuken, waar de krat stond met het eten erin. Zijn moeder was zo lief geweest om Mexicaans voor hen klaar te maken, zodat ze de eerste avond niet zelf hoefde te koken. De auto had de hele weg heerlijk geroken en nu mochten ze eindelijk aantasten. Nadat ze alles in pannen had gedaan om op te warmen, zette ze het gasfornuis aan en klom ze op het aanrecht. 'Welke film zullen we zo opzetten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:22

Hij volgde haar en nam wat borden, bestek en glazen. Hij had het drinken al koud gezet, maar taste nu ook al de lekkernijen, en de rest van voedsel, weg in de kasten. 'Die keuze laat ik dan weer aan jou over. In het algemeen kijk ik alles wel graag. Zolang je me niet The Notebook of Titanic laat zien. Dat zijn zo van die films die je na 2 keer al weer beu bent...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:28

Lexi moest lachen om zijn opmerking. 'Hè, dat waren nou net de twee films die ik bij had.' grapte ze en kwam met een klein sprongetje van het aanrecht af. 'Ik heb in de aanbieding...' Ze opende de tas waar de films inzaten en pakte een klein stapeltje eruit. 'Gladiator - die is van Thom, en volgens hem was ie goed. Cast Away - iets met een eiland en Tom Hanks. Eh... The Eye - één of andere creepy horrorfilm. En ik heb ook nog the Grudge... Alhoewel, ik denk dat Thom die erin heeft gedaan, want hij weet dat ik twee weken niet slaap als ik die film kijk.' lachte ze. 'Ze zijn trouwens allemaal van Thomas, want mijn meisjesachtige filmsmaak is niets voor jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:33

'Jezus, je broer weet ook wat kiezen.' Hierbij lachte hij en keek haar aan. 'Leg The Grudge dan maar weg. Hoewel je natuurlijk dicht genoeg bij mij mag aankruipen 's avonds.' Hij schonk hun beiden wat te drinken in en keek naar het stapeltje. 'The Eye lijkt me wel wat? Of kijk je echt geen horror? Wel eerst eten en dan film kijken. Niet samen.' Jay haatte het om de onsmakelijke beelden te combineren met het heerlijk eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 22:36

'Ik kruip toch wel dicht tegen je aan, maak je daar maar geen zorgen om.' Ondertussen sprintte ze terug naar de keuken om door het eten te roeren en pakte uit de la wat onderzetters. 'The Eye is prima, ik waarschuw je wel alvast: ik kan hard gillen.' De onderzetters eindigde op de tafel en ze hupste weer terug naar de keuken om het gas uit te zetten. 'Volgens mij is alles wel warm zo.' Met twee hete pannen in haar hand, liep ze naar de eettafel toe en zette deze hier neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitimema 23 sep 2013 - 18:47

Jay volgde haar en streelde nog eens langs haar heupen. 'Ik vind het alles behalve erg dat je dicht tegen me zou aankruipen.' Hierbij glimlachte hij naar haar en nam plaats aan tafel. Als snel schepte hij hun borden vol. 'Ik hoop dat je het gaat lusten, maar slecht kan het niet zijn. Heb je melk? Dat past het beste bij zo'n pikant eten. Water is nutteloos...'
----
Sorry, niet veel tijd meer dankzij school!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie McKenzie-Starling
» Lexi McKenzie-Starling
» Emmalin "Emma" McKenzie-Starling
» Thomas "Tom" Teoh McKenzie-Starling
» Het vakantiehuisje van Teoh

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: