Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 22:51

Jay zwom enkele baandjes en keek haar aan terwijl hij verder dreef op zijn rug. 'Klinkt perfect Lex.' Hierbij kwam hij naar haar toe en legde zijn hoofd op haar schoot. 'Laten we morgen zoiets doen. Ik heb echt zin om op stap te gaan eigenlijk.' Het was heerlijk om niet in hetzelfde dorpje te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 22:58

Lexi knikte. 'Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Dan kunnen we vandaag nog lekker doen wat we willen. Lekker zwemmen, naakt barbecue'en.' grapte ze en liet zichzelf ook het water inglijden. 'We gaan twee fantastische weken hebben Jay, dat weet ik zeker.' Ze bleef trappelend boven water en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 23:07

Jay lachte en zwom verder. Hij lachte altijd sneller en luider als hij bij Lexi was. Hoewel zijn beste vriend, Willy, er ook wat van kon. 'Ik ga Willy wel missen in die weken. Ik hoop dat hij wat met Alex gaat doen. Maar,' zei hij en nam haar in zijn armen, alweer. 'Aan de ene kant ga ik zo blij zijn als ik met jou in mijn armen ga wakker worden.' Werkelijk wou hij Lexi maar al te graag. Ze had geen idee hoe en hoe hij er naar verlangde sinds de laatste keer dat hij was veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 21:50

'Ik weet zeker dat hij en Alex een leuke tijd gaan hebben. En anders zorgt hij er zelf wel voor dat het een leuke tijd wordt.' lachte ze. Met Willy móest je werkelijk wel lol hebben, anders was er iets goed mis. Die jongen maakte overal grapjes over. 'En heerlijk in elkaars armen in slaap vallen, je wilt niet weten hoe fijn ik dat vind.' In zijn armen voelde ze zich veilig, alsof niets haar kon overkomen en hij haar zou beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:09

'Laten we zo maar terug naar binnen gaan. Ik wil niet dat we koud vatten.' De zon scheen niet meer zo fel doordat het laat in de namiddag was. Ze waren laat vertrokken en het was toch een stukje rijden geweest eer ze hier waren. 'Stel je voor dat er een serial killer hier in de bosjes rond loopt. Dat zou pas eng zijn,' grinnikte hij, maar dacht verder aan zijn vriend. Willy zou zich inderdaad wel vermaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 23:17

'Er loopt hier geen seriemoordenaar rond, gekkie. En als dat wel zo is, dan heb ik een grote sterke man om me te beschermen.' grapte ze en duwde zichzelf tegen de kant aan omhoog. Ze kneep haar haren uit en bond deze in een knot op haar hoofd. Ze pakte een grote handdoek van het gras af en wikkelde deze om zich heen, een deel vrijlatend, zodat hij er ook naast kon kruipen als hij dat wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 11:02

Jay kwam ook uit het water omhoog. 'Groot en sterk? Welke man verstop jij dan hier zo.' Hij stak zijn tong uit en kwam naast haar staan in de handdoek. Al snel lagen zijn armen rond haar middel, de handdoek rond hun heen en kuste hij haar terwijl ze warm werden gehouden. Deze vakantie ging ongetwijfeld de beste tijd van hun leven worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 18:17

'Degene die in het nachtkastje zit.' lachte ze waggelde met de handdoek om haar heen richting het huisje. Nog voordat ze naar binnen toe liep, wrong ze haar haren uit en droogde ze haar voeten: haar ouders wilde het huisje graag schoon en netjes houden en ze had geen zin om alles helemaal schoon te moeten maken aan het einde. 'Een douche nemen?' stelde ze voor en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 0:33

Jay vond het echt nieuw om haar lichaam tegen dat van he te voelen, maar schrok even van haar vraag. Hij wist niet zeker of ze samen bedoelde. 'Emh ja, klinkt goed.' glimlachte hij en droogde zijn haren af aan de handdoek. 'Zolang we genoeg warm water hebben voor ons beiden, is het best.' Hierbij liep hijal richting de trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 17:32

'Natuurlijk is er genoeg, gekkie.' Ze sprintte de trap op - een oude gewoonte omdat ze altijd naar boven sprintte als ze met haar vader tikkertje speelde - en opende de deur naar de badkamer. Het was een simpele, maar mooie, badkamer in Lexi's ogen. Het fijnste vond ze nog dat ze een bad hadden, een heerlijk groot bad waar je languit in kon gaan liggen. Er was tevens een aparte douche, wc en twee wastafels. 'Of we gaan in bad.' stelde ze lachend voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 12:50

Jay liep haar achterna en keek zijn ogen uit toen hij de badkamer zag. Hierbij gooide hij de handdoek in de wasmand en nam al nieuwe uit de kast. 'Emh, kies jij maar.' bekende hij met rode wangen. 'Mij maakt het niet zoveel uit.' Hierbij ging hij toch op het bad zitten. Het zou gewoon raar zijn, wetend dat dit de eerste keer zou zijn dat hun naakte huid elkaar zou aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 19:28

'Als je niet wilt douchen mag je dat ook gewoon zeggen hoor.' Ze liep de douchecabine in en draaide de douche open, zodat deze alvast kon opwarmen. 'Ik wil je nergens toe dwingen, dat weet je toch?' Lexi ging naast hem op de rand van het bad zitten en keek hem aan. 'Anders douchen we beide apart, vind ik ook prima.' stelde ze nog voor en wachtte op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:01

Jay keek haar aan en glimlachte kort naar haar. 'Sorry maar ik blijf een jongen. Dus als ik kan kiezen om mijn vriendin naakt te zien of mezelf zitten te bekijken in de spiegel, weet ik wel wat kiezen.' plaagde hij en drukte lachend een kusje op haar wang. 'Ik ben gewoon nerveus... Je-weet-wel, ik ben gewoon zo, die Jay waar je op verliefd bent geworden, voor de rest vooral nerveus over mijn eigen lichaam. Dat denk ik toch. Maar misschien moet ik eens minder gaan denken...' Hierbij stond hij op en keek haar aan. 'Jij wilt het ook nog altijd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 21:33

Lexi trok hem omhoog van de badrand en klemde hem in tussen de muur en haarzelf. Hij was nog altijd een stuk groter dan dat zij was, dus moest ze iets omhoog kijken om zijn blik te vangen met de hare. 'Ik ga dit maar één keer zeggen. Jij hebt nergens om onzeker over te zijn, je bent lang, gespierd, knap... In mijn ogen ben je perfect Jay, en dat blijf je ook. Knoop dat goed in je oren.' Zacht zette ze haar lippen op die van hem en glimlachte. 'Natuurlijk wil ik ook nog steeds.' fluisterde ze er zachtjes achteraan en trok het touwtje van haar bikinitopje los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 22:28

Jay staarde kort naar haar lichaam en glimlachte. 'Jij hebt gemakkelijk praten. Je bent prachtig, Lexi.' Hierbij trok haar tegen zich aan en grijnsde. Zijn lippen vonden de hare weer, maar deze kus was verlangend naar haar. Ze was werkelijk zijn eerste liefde. Voorzichtig nam hij afstand en deed zijn zwemshort uit om zo onder de douche te gaan staan. 'Kom je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 10:41

Lexi moest lachen en kroop - nadat ze zich van haar bikini had ontdaan - ook onder de douche. De warme stralen maakte haar haren nat en zorgde ervoor dat deze tegen haar voorhoofd plakte. Ze grinnikte en sloeg haar armen om zijn middel heen om het zachtjes en verlangend te kussen. 'Zo erg is het toch niet hè.' grapte ze uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 19:56

Jay voelde hoe hij kriebels kreeg bij het aanraken van hun blote huid. 'Het is niet erg, nee. Wel raar. Een hele verandering,' glimlachte hij na haar terug te kussen. Zacht streelde hij van haar zij naar haar heupen op haar hierbij tegen zich aan te trekken. 'Dit was het geweldigste idee dat we tot nu toe hebben gehad, dit huisje. Dat weet ik nu al.' Met een grijns streelde hij met zijn neus langs de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 20:58

Lexi glimlachte bij de aanraking van zijn lippen op die van haar en knikte. 'Dat is het inderdaad.' stemde ze met hem mee in en genoot van de aanraking van hun huid. 'Het aller beste idee,' giechelde ze en keek hem kort aan. 'Mm, je wilt niet weten hoeveel ik van je hou.' murmelde ze tegen zijn lippen aan en liet de stralen over zich heenlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 22:26

Jay glimlachte en druke zijn lippen terug op die van haar terwijl hun lichamen elkaar vonden. 'Misschien wil ik dat wel. Wat nu?' fluisterde hij en beet speels, kort, op haar lip. Ze was prachtig. Werkelijk kon hij zijn ogen uitkijken op haar. Daarbij kon hij nooit genoeg van Lexi krijgen. Ze droeg veel pit met zich mee en het was heerlijk als ze dat liet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 18:14

'Dan hebben we nu een heel groot probleem...' zei ze dramatisch en begon te lachen. 'Je weet hoeveel ik van je hou Jay. Anders had ik nu niet hier met je gestaan. Niet in dit vakantiehuisje, niet onder deze douche... niet naakt.' grapte ze en prikte hem plagerig in zijn zij. 'Ik hou onvoorwaardelijk veel van je. En ik weet dat het dramatisch en over de top klinkt, maar het is gewoon zo. En niets of niemand kan dat gevoel veranderen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 18:32

Jay glimlachte naar Lexi en streelde over haar heupen. 'Ik hou ook onvoorwaardelijk veel van jou, liefste Lexi. Erg veel.' Hierbij drukte hij een kus op haar lippen. 'Daarbij is naakt staan onder de douche staan nog niet zo slecht. Of wel soms?' lachte hij en nam haar in zijn armen. Waarna hij een beetje zeep nam en deze over haar rug en schouderbladen streek.

-Gaan we soms verder met Riley en Joe op het feestje ofso?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 21:39

'Niet echt nee...' lachte ze en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. Keer op keer bleef het haar verbazen hoe breed hij wel niet was in vergelijking met haarzelf. Het was vast en zeker onzin, maar soms zou ze zweren dat hij nog breder was geworden dan de keer ervoor. 'Hoe denk jij eigenlijk over seks?' vroeg ze nieuwsgierig en keek hem aan. 'Sorry... als het onverwachts kwam en het is ook heel random, maar ik dacht er ineens aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 13:47

Jay keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Als ze er opeens aan dacht dan... Was ze er klaar voor? 'Ik... Ik weet het niet. Ik bedoel...' Hij glimlachte naar haar. 'Geen idee of ik me er wel toe kan aanzetten, of ik klaar ben daarvoor. Maar volgens mij weet niemand wanneer hij/ zij er klaar voor is tot werkelijk het moment daar is.' Hij ging door zijn haar. 'Lexi, je bent prachtig en ik hou van je. Liefde bedrijven is een daad van intimiteit en waarschijnlijk het mooiste in een relatie. Ergens. Hoe denk jij er dan over?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexi

Lexi


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:24

Hij sprak zo wijselijk erover, dat het haar toch liet nadenken. 'Ik weet niet, ik ben er denk ik wel klaar voor...' zei ze schouderophalend. 'maar ik wil het niet overhaasten of zoiets. Dus, enkel als we het beide willen én er beide klaar voor zijn.' Wachten was voor haar geen probleem, ze wilde het graag, maar enkel als hij het ook wilde: zo niet, dan hoefde het voor haar ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 12:03

'Ik heb nog nooit seks gehad, maagd tot in de kist, maar ik weet zeker dat ik met niemand die eerste keer zo graag zou delen dan met jou.' Hierbij drukte hij een kus op haar lippen die een tikkeltje verlangend was. Hij had een prachtig meisje gevonden met een pittig karakter. Jay had het gevoel dat dit niet snel over zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling   Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het vakantiehuisje van de familie McKenzie-Starling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie McKenzie-Starling
» Lexi McKenzie-Starling
» Emmalin "Emma" McKenzie-Starling
» Thomas "Tom" Teoh McKenzie-Starling
» Het vakantiehuisje van Teoh

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: