Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de familie Vaugh-Green

Ga naar beneden 
+7
Willy
Elle
Tara
Jeremy
Kai
Jay
Tristan
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 13:16

Igraine kleedde zich aan en drukte dankbaar haar lippen op de zijne toen hij hielp met haar BH. Ze giechelde en kuste hem nog voor een laatste keer. 'Jij slijmbal,' plaagde ze en duwde hem zachtjes naar de keuken. In een enkele seconde stond ze naast het bed van Lynn en boog ze zich over haar dochter heen om haar een kus te geven. 'Ga je eerst even douchen? Dan kunnen wij na jou.' Lynn, nog slaapdronken, stemde in en liep naar de douche toe. Igraine stond al snel weer beneden en sloeg van achteren haar armen om Sebastiaan heen. 'Nog hulp nodig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 19:39

Sebastiaan had ondertussen al snel een eitje kapot geklutst in een kommetje om daarna het brood te voorschijn te halen. Ze konden hier in de keuken eten. 'Eigenlijk wel, maar blijf zo maar staan.' Hierbij grinnikte hij en draaide hij zich even om. Zijn lippen kwamen weer op die van haar terecht en streelde door haar haren. 'Lynn is dus douche hé?' Hij nam haar mee naar de zetels aangezien alles klaar stond, legde zich daar neer en trok haar op hem. 'Ik heb dat intiem zijn enorm gemist, Iggie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 9:41

Ze giechelde en drukte haar lippen terug op de zijne. 'En je kent Lynn, die douchet heel erg lang.' Hierbij knipoogde ze, maar hij had de boodschap al begrepen en voordat ze het wist, lagen ze weer samen, of nou ja, op elkaar. Igraine drukte haar lippen op zijn hals en borst en keek hem daarna met een brede glimlach aan. 'Ik ook, Seb. Wat bezielde ons de laatste tijd?' Ze verstrengelde hun benen en zocht zijn lippen weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 11:31

Sebastiaan genoot van de kusjes en kreunde even zacht. Het kwam eruit vooral eer hij zich er van bewust van. Enkel zij kon dit uit hem halen. 'Ik weet het niet. Er is teveel slechte spanning tussen ons.' Gelukkig bestond er wat zoals goedmaakseks. Iets wat ze daarjuist min-of-meer hadden gedaan. 'Je bent werkelijk een beeldschine vrouw, Igraine. Ben je daar je verdomme wel bewust van? Die ogen... Als die niet iedere man opwinden dan weet uik het niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 18:21

Ze legde glimlachend haar vinger op zijn lippen en suste hem zachtjes tot stilte. Straks zou hun dochter hen nog horen. 'Slechte spanning... Dan moeten we zorgen dat die spanning voor eens en voor altijd weg is. Want dat van gisteren, dat wil ik nooit en nooit meer laten gebeuren.' Ze haalde haar vinger weg en kuste hem nu hard en liefdevol. Ze wist dat ze zo moesten stoppen als Lynn beneden kwam. 'Oh, Sebbie, heb je het zelf dan niet door? Dat, overal waar je komt, alle vrouwelijke ogen op jou gericht zijn? Je weet niet half hoe vaak ik jaloers ben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara

Tara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:22

Sebastiaan grinnikte tegen haar lippen aan. 'Alle ogen op mij? Sommige vrouwen zullen omkijken, maar het boeit me niet meer. Ik hou van jou en enkel van jou. Daarvoor hebben we niemand nodig, heb ik niemand nodig.' Zijn handen streelde over haar bovenbenen en drukte hier-en-daar enkele kusjes. Hij wist dat hij nu moest stoppen; Lynn was wakker en wou naar beneden komen. Hierbij schoot hij na een laatste kus naar de keuken voor een eitje te bakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 32

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:42

Ze schudde ongelovig haar hoofd. 'Je hebt geen idee wat voor effect je op mensen hebt. Wat voor effect je op mij hebt,' zei ze zachtjes en drukte haar lippen op de zijne. Ze schrok toen hij opeens wegging en realiseerde zich dat Lynn waarschijnlijk klaar was met douchen. Snel stond ze op en liep ook naar de keuken, om daar Sebastiaan weer aan te treffen. Ze ging naast hem op het aanrecht zitten en gleed zo eens met haar voet plagerig langs zijn been. 'Maar Sebbie, ik meende het wel, we moeten eens een goed gesprek hebben over die spanningen, oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 23:04

Sebastiaan keek zijn vrouw aan en nam haar voet met zijn vrije hand vast terwijl het eitje siste in de man. Zacht rukte ze een kus op haar voet en keek haar aan. 'Je vertelt me er nog maar over wat je wilt. We krijgen altijd ruzie bij die dingen... Ik maak altijd ruzie met je. Dat wil ik niet....' Hij wou er wel over praten maar zijn probleem was Arthue. Dat was niet eerlijk tegenover Igraine. 'Onze kleine pruts is bijna hier.' glimlachte hij naar haar. 'Gaan we wat doen vandaag?' Seb was gek op zijn twee vrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 16:01

'Ik wil inderdaad ook geen ruzie, Seb. We kijken wel hoe het vanaf nu gaat.' Ze trok hem weg van het eitje dat klaar was en sloeg haar benen om zijn middel. 'Zullen we Lynnie ziek melden of gaan we samen iets doen? Ik ben voor beide dingen in.' Ze kuste zijn borstkas en vervolgde haar weg naar zijn lippen, tot ze opeens Lynn beneden hoorde komen. Snel sprong Igraine van het aanrecht af en keek Sebastiaan met pretoogjes aan. 'Je ontbijtje is klaar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 16:32

'Jij kiest maar.' Sebastiaan glimlachte naar zijn vrouw en drukte een kusje terug. Hierbij draaide hij zich om. Wist dat hij er nog slaperig uitzag in deze boxershort en zijn haren in de war. Toch viel zijn blik op de keukentafel waar hij net nog liefde had bedrijft met Igraine. 'Alles staat op de eettafel in de woonkamer, liefste schatten. En eitje voor Lynn is onderweg.' Hierbij liep hij naar de tafel en legde het eitje op haar bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 436

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 21:41

Lynn had haar natte haren in een vlecht gedaan en kwam nu de woonkamer in, al volledig in kleding en klaar voor school. Ze rook haar eitje al en ging snel aan tafel zitten. 'Lekker pap!' zei ze, ze bulkte werkelijk van honger. Ze zuchtte toen ze zag dat haar ouders nog in hun ondergoed rondliepen; ook al was ze eraan gewend, het was niet het beste beeld dat je van je ouders wou zien.

Igraine ging ook aan de tafel zitten en keek haar dochter met een brede glimlach aan. 'Nou, Lynnie, we hadden een leuk plannetje. Wat nou als we je vandaag ziek melden en dan iets leuks gaan doen? Enkel als je niets belangrijks op school hebt vandaag, niet waar Sebastiaan?' Ze glimlachte naar hem en trok hem naast haar op een stoel. Ze drukte een kus op zijn schouder en keek hem aan. 'Weet jij iets wat we vandaag kunnen doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 0:06

Sebastiaan glimlachte en nam de hand van zijn vrouw vast. Bij de kus op zijn schouder drukte ze er eentje op Igraine haat voorhoofd. 'Shoppen? Lynn hier zat toch zo te zagen voor wat nieuws? Naar de bios en wat uit eten erna? Of beter; Kynn wat wil je doen vandaag als wij je meehelpen aan spijbelen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Vaugh-Green   Huis van de familie Vaugh-Green - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de familie Vaugh-Green
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie Dane
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Greenheart
» Het huis van de familie Lockwood
» Het huis van de familie Fernandez

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Huizen-
Ga naar: