Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Noah en Elle

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 21:51

Noah keek na toen ze naar de keuken liep en liet zijn hoofd naar achteren toe vallen. Hij vond het nog steeds moeilijk om dit alles te verwerken, maar hij deed zijn best om het niet te laten blijken: hij wilde haar niet ongelukkig maken met het idee dat hij niet achter haar stond, of aan haar twijfelde. 'Ik stel voor dat jij een leuke film uit kiest, en we dadelijk - nadat we een douche hebben genomen - lekker in bed kruipen en die film gaan kijken. En dan hebben we morgen weer genoeg tijd voor andere zaken, het is toch zaterdag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 22:13

Elle merkte zijn stemming nauwelijks op en knikte enthousiast, waarna ze hem een vluchtige kus gaf. 'Laten we dat doen,' glimlachte ze, waarna ze op stond en naar de manden liep waar al hun DVD's lagen. Ze had er al snel één gevonden, die ze naar boven bracht en alvast in de DVD speler deed. Daarna ontkleedde ze zichzelf, bedekte ze zichzelf met een handdoek en ging ze bovenaan de trap staan. 'Noah, ik stap alvast onder de douche, je kan er altijd bij komen,' riep ze, waarna ze zelf onder de douche stapte en alvast haar haren waste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 14:19

Toen hij Elle boven bezig hoorde, liet Noah zichzelf languit op de bank vallen en zuchtte hij diep in en uit. Elle was altijd zo onschuldig, ze had het nooit door als hij geïrriteerd was, of wat afstand van haar probeerde te nemen. Dat was misschien ook wel iets wat zo waardeerde aan haar. Na een tijdje trok hij zichzelf met moeite van de bank omhoog en liep hij naar de badkamer toe, waar hij - nadat hij zich had ontdaan van zijn kleding - naast Elle onder de douche stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 14:40

Elle keek ongerust naar de deur toen Noah zelfs na vijf minuten nog niet kwam. Misschien was er toch meer aan de hand dan ze aanvankelijk dacht. Toen ze ook klaar was met haar haren wassen, was ze er zeker van dat hij niet zou komen. Met een teleurgestelde blik was ze net van plan de douche uit te stappen, toen ze hem de badkamer in zag komen. Ze draaide de kraan wat kouder - ze wist dat hij liever iets koeler douchte dan zij - en keek toe hoe hij de douchecabine in stapte. Liefdevol legde ze haar handen op zijn wangen, terwijl ook zijn haren en lichaam nat werden door de water, en wreef met haar duimen over zijn korte stoppels. 'Laten we ook maar een grotere douchecabine nemen in ons nieuwe huis,' glimlachte ze. Hier pasten ze al nauwelijks samen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 16:58

Noah moest lachen en knikte. 'Ja dat lijkt me een goed idee.' Echt romantisch samen in de douche zat er niet in: je kon je niet omdraaien of je zat compleet tegen de ander aangeplakt. Snel waste hij zijn haren en glimlachte kort naar haar. Zelf was hij niet van het lange douchen, meestal deed hij alles snel. Het was zonde om al dat water te verspillen. Dus ook nu draaide hij de kraan uit en pakte hij een handdoek van het rek af, om zich af te drogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 17:11

Elle merkte al snel dat het - als het aan Noah lag - niet romantisch douchen zou worden, dus glipte ze al snel teleurgesteld uit de cabine en droogde ze zich af. In de slaapkamer deed ze een los shirt en een slipje aan en ging ze alvast in bed liggen. Nadat ze haar bril op had gedaan, liep ze naar de badkamer toe om haar tandenborstel te pakken, waar Noah zich ondertussen aan het afdrogen was. Eerst had ze gedacht dat er niets aan de hand was, maar nu verdacht ze Noah toch dat hij er meer moeite mee had dan dat hij liet zien. Ze voelde zich onzeker, omdat ze niet precies wist wát hem dwars lag, want misschien was zij wel het probleem. Ze bleef in de deuropening staan en bekeek hem zwijgend. 'Als je wilt slapen, in plaats van de film kijken, vind ik het niet erg,' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 17:26

Noah keek op toen Elle weer tegen hem begon te praten. 'Oh, nee zet de film maar alvast aan. Ik kom er zo aan.' verzekerde hij haar en maakte zijn haren droog. Hij trok zijn boxer aan en scheerde zich nog even voordat hij naar de slaapkamer liep. 'Welke film heb je eigenlijk uitgekozen?' Persoonlijk was hij niet zo'n gigantische film liefhebber, hij las liever boeken, maar af en toe was het gezellig om even in bed te liggen met een filmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 17:37

Elle glimlachte kort en knikte. 'Ik zal hem er vast in doen,' zei ze, waarna ze de badkamer deur sloot en heel zachtjes, maar snel de trap af rende. Ze had eerst een romantische film gekozen, maar switchte deze nu snel met de film Inception. Snel rende ze weer de trap op en ze was precies op tijd weer in de kamer toen Noah binnen kwam. Ze deed de film aan, sloot de gordijnen in de kamer en gooide wat extra kussens op hun bed. 'Inception,' zei ze, 'ik- ik heb die nog niet gezien.' Zelf kroop ze onder de dekens en keek Noah afwachtend aan, nog met een rood hoofd van het rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:27

'Heb je die nog niet gezien?' vroeg hij verbaast en ging naast haar in bed liggen. Hij was in de veronderstelling dat ze hem enkele maanden geleden gekeken hadden, maar dat kon hij natuurlijk ook verkeerd hebben. Het was heerlijk om zo even te ontspannen na een lange dag. Een film betekende ook dat hij niet veel hoefde te praten en dat kwam voor hem goed uit op dit moment. Hij wist niet wat hij tegen haar kon zeggen, of eerder wilde zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:34

Elle keek toe hoe hij ook in bed ging liggen en hoe geen van hen beiden naar elkaar toe schoof. Het leek wel alsof er een onzichtbare muur tussen hun was getrokken, waardoor ze ook geen van beiden wisten wat ze moesten doen en zeggen. Elle besloot om zich niets van die sfeer aan te trekken en uiteindelijk toch naar hem toe te schuiven, zodat ze haar armen om zijn middel kon slaan en haar hoofd op zijn schouder kon laten rusten. Toen ze paar minuten de film keken, besefte ze plotseling dat ze de film inderdaad had gezien. 'Dit was die film die je steeds aan mij moest uitleggen,' grinnikte ze, waarna ze een zachte kus op zijn gladde kaak drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:36

Noah keek op toen Elle naar hem toe schoof en sloeg zijn arm om haar heen. 'Hmm, ja hij is nogal verwarrend.' Als hij een film keek, keek hij vooral dit soort films, waar je goed bij na moest denken. De anderen waren zo voor de hand liggend. 'Met die dromen.' vervolgende hij zijn eerdere uitleg en keek haar kort, zijdelings aan. 'Ik wist wel dat we hem al eens hadden gekeken.' zei hij grijnzend en focuste zich weer op de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:44

Elle bekeek de film aandachtig, maar merkte dat haar blik ook vaak naar Noahs gezicht af gleed. Ze was blij dat ze in elk geval over de ongemakkelijke momenten heen waren dat het zo obvious was dat Noah ouder was dan Elle. Nu kon ze makkelijk om uitleg over iets vragen, maar dat was eerder erg moeilijk voor haar geweest, alsof ze het enkel wou benadrukken dat hij ouder was. Ze keek weer naar de film, maar voelde hoe er een vraag op haar lippen lag. 'Is er iets aan de hand?' vroeg ze uit het niets, middenin een actie scene. Ze vond het fijn als hij zou zeggen als er iets aan de hand was, dan kon ze het wellicht uitleggen of er iets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:47

Noah zette de film op pauze en keek haar even aan. 'Nee, er is niets.' verzekerde hij haar met een glimlach. 'Het was gewoon een erg lange dag.' Dat was ook zeker geweest wat er in eerste instantie aan de hand was geweest. Al die openbaringen van Elle hadden zich allemaal opgestapeld, bovenop zijn moeheid en irritatie van de gebeurtenissen op de school vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 20:55

Elle haalde opgelucht adem en streek met een bezorgde glimlach en haar vinger onder zijn ogen. 'Je ziet er ook moe uit,' murmelde ze zorgzaam, waarna ze een tedere kus op zijn voorhoofd duwde. Ze besefte dat haar geheimen misschien wel extra hard bij hem aan waren gekomen. Nadat zijn grootouders beiden waren overleden, was Elle zo ongeveer nog zijn enige familie. En als dan blijkt dat die persoon ook nog eens jarenlang tegen je loog... Elle slikte moeizaam en voelde hoe er een grote brok schuld in haar keel klem kwam te zitten. Dat gevoel moest voor Noah verschrikkelijk zijn geweest. Ze sloeg haar armen weer om hem heen en beet op haar lip. 'Ik gooi morgen al mijn spullen weg. Alles wat met... dat ene te maken had.' Misschien dat ze nog wat kleine dingen zou houden, zodat als ze ooit in problemen kwamen, dat Elle hen in elk geval kon beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:02

Net toen Noah de film weer aan wilde zetten, begon ze weer te praten. 'Elle.. Je hoeft niet alles voor me weg te gooien, ik weet best dat het altijd een deel van jou uit zal maken. En vroeg of laat, zal je er misschien toch weer gebruik van maken. Het enige wat ik vraag is of je niet meer tegen me wilt liegen over dat soort dingen. Ik kan je niet tegen houden, als jij magie wilt uitoefenen, is dat jou keuze... maar zeg het me dan gewoon eerlijk. Misschien vindt ik dat niet leuk, maar ik vind het minder erg dan dat je het voor me achterhoudt, oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:17

Toen Noah door bleef praten, liet Elle hem los en ging ze rechtop zitten, zodat ze hem beter kon bekijken. Zijn woorden waren oprecht en lief en even wist Elle niet wat ze moest zeggen. 'Oké,' zei Elle uiteindelijk zacht, waarna ze glimlachte. 'Zullen we dan nu alsjeblieft weer doen zoals we gisteren deden? Gewoon normaal?' Ze moest lachen en wees naar de televisie. 'Ik had een romantische film gekozen, maar ben daarna naar beneden gerend om deze te kiezen. Dat zou ik gisteren niet gedaan hebben.' Ze probeerde een grapje te maken om de sfeer weer normaal te krijgen. Al snel sloeg ze haar armen weer om hem heen en glimlachte ze breed. 'Vertel ik je wel vaak genoeg dat ik van je houd?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:21

'Je verteld me vaak genoeg dat je van me houdt.' verzekerde hij haar en glimlachte kort. Hij drukte zijn lippen op die van haar en bekeek haar even goed. 'En ik hou ook van jou, dat weet je.' Hij wilde niet dat ze dacht dat het niet zo was. Natuurlijk hield hij nog van haar en als het aan hem lag, zou dat ook niet veranderen. 'Ik ben gewoon erg moe en misschien ook nog wel gefrustreerd van werk, dus vergeef het me als ik chagrijnig over kom... maar ik kan het nu echt niet opbrengen om vrolijk te zijn.' Soms werd het allemaal te veel. 'Maar dat komt niet door jou, beloofd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:33

Elle gleed met haar hand over zijn wang en kuste hem terug. 'Dat weet ik. En het is niet erg dat je je zo voelt na zó'n dag. Ik weet trouwens precies wat je nu nodig hebt,' glimlachte ze, waarna ze de film weer aan zette en zelf uit bed klom. 'Ik ben zo terug!' Ze rende naar beneden, waarbij ze van de trap af was gevallen als ze geen magie had gebruikt, en ging rechtstreeks naar de keuken toe. De grootouders van Noah stuurden hen altijd cadeautjes vanuit Londen. Één van de laatste cadeaus waren paar pakje thee geweest, omdat ze wisten dat naast Noah ook Elle erg van thee hield. Omdat ze wist wat dit betekende voor Noah en hem hopelijk wat rust zou geven, maakte ze twee koppen thee met een zakje en liep hiermee naar boven. 'Een goed einde van de dag,' glimlachte ze, terwijl ze de thee op het nachtkastje zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:40

Noah pauzeerde de film toen Elle zichzelf haast naar beneden de trap af stortte. Hij had zelf nu al geen idee meer waar hij in de film zat. Hoewel hij er wel naar keek, kwam de informatie niet echt binnen. Hij was met zijn gedachten nog steeds bij honderdduizend andere zaken te vinden. Het zou vast niet lang meer duren voordat ze naar Washington zouden verhuizen en hier alles zouden achterlaten. Toen Elle terug kwam, glimlachte hij. De geur van de heerlijke thee, die hem altijd aan zijn jeugd deed denken, kwam hem tegemoet. 'Bedankt Elle.' zei hij met een brede glimlach. Dit was inderdaad precies wat hij nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:49

Elle gaf hem zijn kop thee aan en glimlachte vol geluk door zijn brede glimlach. Zelf pakte ze ook een kop en ging ze weer naast hem liggen. De film volgde ze al niet meer, dus keek ze er ook nauwelijks meer naar. Ze vond Noah veel interessanter. 'Ik ben blij dat ik jouw grootouders nog heb kunnen leren kennen,' zei ze met een glimlach. Beneden hadden ze allerlei foto's staan, van alleen zijn grootouders, Noah met zijn grootouders, een foto met ook Elle erbij, een foto met Elle, Noah en haar opa en oma... Het waren allemaal prachtige herinneringen van prachtige mensen. 'Ik ben heel benieuwd hoe mijn ouders op de verhuizing gaan reageren... Ze zullen het stiekem vast niet zo leuk vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 21:54

Noah knikte. 'Ik ook, en ze waren maar al te blij dat ik eindelijk iemand had. Volgens mij waren ze bang dat ik als eeuwige vrijgezel zou eindigen, die enkel zijn boeken had.' grinnikte hij. Toen hij jong was, had hij nooit echt interesse getoond in relaties, hij vond het veel leuker om lekker thuis te zijn en te lezen, dus hij gaf zijn grootouders geen ongelijk dat ze dat hadden verwacht. 'Ik weet zeker dat ze blij zijn voor jou dat je deze baan aangeboden hebt gekregen.' verzekerde hij haar, waarna hij een slok van de thee nam. 'Ze zullen je vast gaan missen, maar ik weet zeker dat ze trots zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:01

Elle moest ook lachen, terwijl ze probeerde niet haar thee over haar zelf te morsen. 'Nou, ik heb wel het idee dat ik je moet delen met al die boeken in huis,' grapte ze, terwijl ze hem een zachte por in zijn zij gaf, zodat hij ook niet zou morsen. 'Mijn grootouders waren ook blij toen ik met jou thuis kwam, na dat hele gedoe met Thomas...' Ze zuchtte en keek naar haar thee. Dat hoofdstuk was gelukkig afgesloten, nadat Thomas Mystic Falls om onbekende reden had verlaten. Ze moest glimlachen toen hij over haar ouders sprak. 'Ik denk ook dat ze heel trots zullen zijn, maar dat ze ons wel gaan missen. Vooral jou, want mijn moeder en oma vertrouwen alleen jouw mening als het om eten gaat,' giechelde ze, 'want als een Engelse hun eten goed keurt, dan moet het wel goed zijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:04

'Oh begin alsjeblieft niet over die jongen, ik kan hem z'n nek wel omdraaien.' Als student was Thomas al geen fijne jongen geweest, maar dat laatste jaar was hij al helemaal ondragelijk geworden. Hij was blij dat Thomas verhuist was. 'Maar we komen nog vaak genoeg terug. Tegen de tijd dat we daar even wonen, hebben we zoveel geld dat we met gemak een helikopter kunnen kopen. Haal ik m'n vliegbewijs, kunnen wel zelf hier naartoe komen.' gniffelde hij en zette zijn thee aan de kant. 'Vandaar dat ze mij altijd zo hoopvol aankijken als ik mijn eerste hap neem.' grapte Noah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:18

Elle zuchtte en knikte daarna ook. 'Ik ook,' gaf ze toe. Het voelde alsof hun relatie pas echt goed ging, nadat Thomas weg was gegaan. Hij probeerde constant tussen de relatie van Elle en Noah te komen en dat nam ze hem erg kwalijk. Elle zette ook haar thee weg en ging met een ongelovige glimlach bovenop zijn buik zitten. 'Dus jij laat mij maar gewoon werken voor al dat geld, profiteur!' plaagde ze hem, terwijl ze met haar handen op zijn borst leunde, 'al zou ik maar al te graag werken voor een persoonlijke piloot.' Ze glimlachte speels en prikte daarna lachend in zijn buik. 'Klopt. Mijn oma is eenmaal op vakantie geweest en dat was naar Engeland toe. Vandaar dat ze zo naar jou op kijkt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:27

'Als ze mijn zo'n salaris aan zouden bieden, zou ik er dubbel hard voor werken, misschien zelfs wel drie keer zo hard.' Hij zou met dat toekomstige salaris van Elle niet eens meer hoeven te werken, maar dat zou hij natuurlijk wel blijven doen: hij vond het veel te leuk. 'Ah, en toen heeft ze zeker onze culinaire hoogstandjes geproefd?' grapte hij. Het lekkerste vond hij nog steeds om gewoon lekker vis en chips te eten, bij een zaakje dat op de hoek zat van de straat waarin hij was opgegroeid. Geen enkele zaak kon het zo maken zoals zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Noah en Elle   Huis van Noah en Elle - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Noah en Elle
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Noah's huis
» Het huis van Noah Parker en Gracia Suarez
» Elle's kamer
» Willy's huis
» Sophie's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: