Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Kermis

Ga naar beneden 
+16
Tristan
Jeremy
Joseph
Riley
Peter
Alex
Jay
Thomas
Elle
Florrie
Isobel
Woody
Tara
Lexi
Julian
Maia
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Riley

Riley

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 28

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 1:44

Riley keek hem aan. 'Nee... Thuis is niemand. M'n oom heeft een date en hij bleef daar. Dus mij maakt het niet echt uit. Wil jij anders naar huis?' Ze glimlachte en keek in zijn ogen. Hij was niet de jongen waar ze normaal opvoel, maar hij had iets dat hem zo anders maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 31

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 13:08

'Nee, ik -' Hij dacht even na over wat hij wilde gaan zeggen. 'Laten we maar gewoon hier blijven.' zei hij met een glimlach en sloeg een arm om haar heen. 'Als je het koud krijgt moet je het zeggen hè,' Joe was niet iemand die het snel koud had, hij wist niet of dat het kwam door het weerwolven gen, of dat hij gewoon zo was.
Alex

Alex

Aantal berichten : 1017
Leeftijd : 27

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:57

Alex voelde zich belachelijk toen ze zag hoe Joe haar gewoonweg negeerde. Met een teneergeslagen blik draaide ze zich om om met Willy mee te gaan, maar hij was al weg. Ze slikte en keerde zich weer om. Alex liep recht op Joe en zijn vriendin af en glimlachte toen zwakjes naar hem. 'Hé Joe. Ik wist helemaal niet dat je kwam-' Ze staarde naar hem en durfde niet naar het meisje te kijken. Uiteindelijk schraapte ze haar keel en voegde toe: 'Heb je Elle of Woody toevallig gezien?'
Joseph

Joseph

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 19:03

Joe keek Alex aan en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik heb ze nog niet gezien, maar volgens mij is Isobel bij de ambulance, dus misschien is hij daar?' zei hij tegen haar, haar zoveel mogelijk proberend te negeren. Hij had geen idee wat ze van hem wilde, maar ze had het vrij duidelijk gemaakt dat ze niet naar hem keek, zoals hij naar haar keek.
Alex

Alex

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 19:43

Alex glimlach verdween al snel weer. Ongemakkelijk schuifde ze heen en weer en wreef haar handen over elkaar. 'Oh, oke.' Ze wist niet hoe ze zijn afstandelijke gedrag moest plaatsen. Misschien had het met dat meisje te maken. Alex kende haar vaag van school, maar ze had haar nog nooit samen met Joe gezien. Normaal vond ze het niet erg als Joe iets met zijn vrienden deed. Dat begreep ze altijd heel goed. Ze was 2 jaar jonger dan hem, wat moest hij nou altijd met haar? Maar nu knaagde er iets aan haar.
Joseph

Joseph

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 19:53

Joe knikte en keek naar Alex. 'Alles goed met je?' vroeg hij voor de zekerheid aan haar. Hij zou zich als nog vreselijk voelen als er iets met haar aan de hand zou zijn. Het was zo verwarrend, hij had geen idee wát zij nou precies wilde en wat ze met haar gedrag bedoelde.
Alex

Alex

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 19:57

Alex keek weer naar Joe en knikte. Ze stopte haar handen in haar zakken en beet op haar lip. 'Ik weet alleen niet hoe het met Elle-' Ze stopte haar woorden en keek ontzet. Ze was zojuist Elle voor enkele seconden vergeten. 'Sorry, ik moet Elle zoeken. Ik, eh, zie je wel op school?' Alex glimlachte nog kort naar hem en verdween toen vlug tussen de mensen. Het was een goed excuus om uit de ongemakkelijke situatie te geraken én ze moest echt haar zus snel vinden.
Jay

Jay

Aantal berichten : 320

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 22:53

'Ik heb het koud,' zei ze glimlachend, maar keek op toen een meisje sprak. Net op dat moment dat ze toevallig dichterbij was gaan zitten. Ze hield zich stil, maar bekeek het meisje. Ze herkende haar van school. Uiteindelijk ging ze weg en tikte ze onbewust Joe in zijn zijde. 'Dus dat was Ale- hé? Wat is het verhaal? Ik zag hoe je naar haar keek, Joe.'
Joseph

Joseph

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 22:58

Joe zuchtte uit en keek Riley aan. 'Ja, dat was Alex..' mompelde hij en trok zijn jas uit om deze over haar schouders heen te leggen. 'Zo beter?' vroeg hij met een glimlach, om te proberen om verder niet meer aan Alex te denken. 'Het is gewoon erg... ingewikkeld.' Hij wilde niet het hele verhaal wéér vertellen. Het was al lastig genoeg om het aan zijn eigen moeder te zeggen, die het natuurlijk allang door had gehad.
Riley

Riley

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 1:43

'Je bent verliefd op haar. Niet?' Ze gaf hem weer een speels duwtje, maar glimlachte. 'Wil je anders nog een film kijken of ozites bij mijn thuis? Of bij jou? Of gaan we gewoon in de auto zitten. Want hoe warm jij en die jas van je me willen houden; ik heb het zo koud opeens.' Ze was dan ook iemand die het veel te snel koud had. Zacht drukte ze een kusje tegen zijn wang, maar keek hem daarna aan. 'Of wil je achter haar aan? Ik geraak wel thuis hoor... En ik wil je kans op een echte Valentijn niet verpesten.'
Joseph

Joseph

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 9:05

Joe haalde zijn schouders op bij haar vraag, slikte een brok in zijn keel weg en knikte. 'Ik denk het,' mompelde hij haast onverstaanbaar. 'Nee, nee het is beter als ik niet achter haar aan ga, ik - nou ja, zoals ik al zei ligt alles gewoon erg ingewikkeld.' mompelde hij en stond op. 'Kom op,' zei hij zo vrolijk mogelijk en stak zijn hand uit zodat ze zich daaraan op kon trekken. 'Laten we naar een warmere plek gaan.' glimlachte hij.
Riley

Riley

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:04

Riley keek hem glimlachend aan. Het was schattig hoe hij gevoelens had voor Alex. Beiden leken ze erg verlegen. 'Misschien moeten we Alex wel duidelijk maken dat ik niet je date ben? Niet als potentiele liefde... En oké, ik hou mijn mond er nu over. Waar wil je heen?' voreg ze terwijl ze terug ging staan met zijn hulp. Weer haakte ze die arm in de zijne en lachte naar hem.
Thomas

Thomas

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:12

Thomas kuste Elle zacht terug, maar dit vluchtig. 'Wacht hier, oké?' Maar eenmaal hij zich wou omdraaien zag hij een bekende motor op zich afkomen. Jay en het meisje met de armen rond hem was ongetwijfeld Lexi. Hij knufelde haar terug. Het was zich druk maken om Elle, maar vanbinnen was hij stilletjes aan aan het doodgaan... Zolang hij niet wist dat met Lexi alles oké was, zou dat gevoel blijven. Nu leek het al stilletjes aan weg te drijven. 'Ja, alles is prima nu. Daarjuist niet. Verdomme, ik heb me zorgen gemaakt om je, blonde.'
Lexi

Lexi

Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 28-10-12
Leeftijd : 29

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:09

'En anders ik wel..' zei ze met een glimlach en ging met haar hand even langs zijn wang. 'Maar er is niets met me aan de hand. Ik ben helemaal veilig, Jay hier heeft zijn best wel gedaan om me te beschermen.' zei ze met een klein grijnsje op haar gezicht. 'Ik ben blij dat ik je heb gevonden, Thom.'
Joseph

Joseph

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:15

Joe schudde zijn hoofd. 'Laten we maar gewoon gaan, goed?' Hij wilde het niet meer over Alex hebben vanavond. 'Ik denk dat we het beste naar jou toe kunnen gaan? Als je dat goed vind tenminste. Ik heb nogal een bemoei zuchtige moeder die meteen van alles denkt als ik je mee naar huis breng.' lachte hij. Zijn moeder was een schat, ze was de liefste vrouw die hij kende, maar ze was wel een beetje overbezorgd en enthousiast af en toe.
Maia

Maia

Aantal berichten : 280

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 16:34

Maia glimlachte breed en kuste hem vurig terug. Haar benen wikkelden zich om zijn middel en zo trok ze hem dichter tegen haar aan. 'Ik krijg het een beetje koud,' loog ze met pretoogjes. 'Zullen we de auto in gaan?' Haar vingers streken over zijn wang en zacht liet ze haar lippen over de zijne strelen. Ondertussen ging ze met haar andere hand over zijn borst en plaagde hem zo lichtelijk.
Jeremy

Jeremy

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 35

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 16:45

Jeremy glimlachte naar haar en merkte de drukte opeens op, maar stelde er niet al te veel vragen bij. Ze stonden redelijk afgezonderd en rustig. Zijn hand streelde over haar benen naar haar middel terwijl een ander zich een weg vond door de bruine, prachtige lokken. Hij keek haar aan bij haar woorden. Meende ze dit? Zijn ogen werden groot waarna hij naar de auto keek. 'Emh?' Hij lachte en beetje op zijn lip. 'Als jij dat wilt, Maia. En zeker weet dat je wel in een auto durft met mij...' Hij glimlachte speels, hielp haar van de motorkap af en opende de deur van zijn jeep. (Ik denk aan een Stiles-auto voor Jeremy.)
Maia

Maia

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:09

Eenmaal in de auto kroop ze weer op hem en zocht al snel zijn lippen weer. Opeens kreeg ze een helder moment en keek hem met een verontschuldigende blik aan. 'O Jeremy, het... Het spijt me als ik te snel ga.' Ze werd rood en voelde hoe ze warm werd. 'Want ehm is dit wel een goed idee? Ik heb er niet zoveel problemen mee als het veilig gaat en we hierna zeker weer een keertje gaan afspreken.'
Jeremy

Jeremy

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:19

Jeremy kuste haar terug, maar lachte toen ze realiseerde wat ze aan het doen was. Zacht streelde hij over haar wang. 'Maia, ik vind je prachtig, sexy. Je bent zo aantrekkelijk en ik zou maar al te graag liefde bedrijven met je. Enkel weet ik niet of nu een juist moment is? Gaat het dingen verpesten tussen jou en mij? Want ik wil echt niet de man zijn die vrijt met een meisje om haar daarna nooit meer terug te zien. Of cliché-seks hebben. Zo ben ik gewoon...'
Maia

Maia

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:26

Ze zuchtte en knikte toen ook. 'Zo ben ik ook niet,' gaf ze toe en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. 'Zullen we zo snel mogelijk een keer afspreken? Een romantische date, misschien eindigen in een hotel kamer.' Ze giechelde plagerig en drukte weer haar lippen op de zijne. Haar armen wikkelden zich om zijn nek en ze moest moeite doen om haar verlangen niet de overhand te laten nemen.
Jeremy

Jeremy

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:33

Jeremy keek haar aan, maar verschoof haar lichtjes zodat ze op zijn benen zat in plaats van zo dicht dat ze bijna op zijn borstkas zat. 'Je stelt het je wel erg visueel voor. En waarom een hotelkamer? Ik woon alleen hoor, Maia.' plaagde hij haar en streelde over haar rug. 'Verdomme, je maakt het ons ook wel erg moeilijk hé?' Zijn lippen vonden weer de van haar.
Maia

Maia

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:37

'Een hotelkamer is romantisch,' giechelde ze. 'En daar heb je geen vervelende buren. Sorry, ik heb hele aparte ideeën over deze wereld.' Met een zacht gebaar legde ze haar hand op zijn wang en kuste weer zacht zijn lippen. 'Het spijt me, maar ik kan gewoon niet stoppen,' grapte ze en liet haar hand over zijn blote borstkas glijden onder zijn shirt. Dit was geen seks, dit kon vast nog wel.
Jeremy

Jeremy

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:42

Jeremy lachte, maar keek nam haar kin vast toen ze afgeleid was door haar hand die zijn spieren voelde. Hij glimlachte jongensachtig naar haar en trok zijn shirt uit. 'Zo lukt het je vast wat beter. En nee, voor de rest gaan er geen kleren uit. Dat hebben we elkaar zonet beloofd.' Zacht streelde hij haar bovenbeen onder het kleedje en keek haar toen aan. 'Wat ben jij allemaal van plan liefste, Maia? Laten we dat dan maar zo snel mogelijk door laten gaan.' grijnsde hij. 'Want echt... Het is moeilijk om het verlangen naar je te laten varen.
Maia

Maia

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:46

Ze liet haar vingers bewonderend over zijn borstkas gaan en zo keek ze hem weer aan. 'Wat dacht je ervan om nu naar je huis te gaan en wat leuks te doen?' Ze keek hem veelbetekenend aan en lachte toen speels. 'Zoals een filmpje kijken of gewoon kletsen, elkaar wat beter leren kennen?' Ze keek hem afwachtend aan en nam ondertussen weer zijn lippen in beslag.
Jeremy

Jeremy

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:57

Jeremy moest toegeven dat seks in de auto wel spannend leek, maar hij had helemaal niks hier liggen en hij wou geen onveilige seks met haar. Daarbij was het zo... Niet juist. Hij kuste haar vol verlangen terug dat zich ophoopte in zijn onderbuik. Vlinders, kriebels... Het was heerlijk. 'Jij bent de winnaar dus jij kiest wat we doen.' Glimlachend keek hij haar aan. 'Ja lijkt me een goed plan.' lachte hij en zette haar naast hem waarbij hij haar nogmaals kuste, liefelijk. De auto startte en naar zijn thuis reed voordat er nog dingen van kwamen...
Gesponsorde inhoud

Kermis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kermis   Kermis - Pagina 12 Icon_minitime

Kermis
Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: De Omgeving-
Ga naar: