Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Willy's huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 10:30

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 10:37

Sophie rekte zich uit en kroop dicht tegen een nog slapende Willy aan. Het was nog vroeg, maar de zon was al op en scheen door de gordijnen naar binnen toe. Het was een heerlijk gevoel om weer eens naast iemand wakker te worden, dat was één van de dingen die ze had gemist als single. Gelukkig waren de afgelopen paar maanden erg goed gegaan tussen haar en Willy. In het begin had het wat onwennig gevoeld, gewoon omdat ze elkaar al zolang kende voordat ze iets kregen, en ze beide in een lange en vaste relatie hadden gezeten. Maar die onwennigheid was inmiddels allang verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 10:42

Willy werd met een uitgerust gevoel langzaam wakker en keek in de open ogen van Sophie. Meteen krulden zijn lippen in een glimlach en trok hij haar nog wat steviger naar hem toe om dat beetje warmte nog te behouden. 'Goedemorgen, sunshine,' bromde hij nog slaperig en drukte een kus op haar lippen. De laatste maanden waren geweldig geweest: ze hadden een serieuze relatie gekregen en deden het beiden geweldig met hun studie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 10:46

'Wat klink je toch altijd zwoel zo 's ochtends vroeg.' grapte Sophie die een kus op zijn kaak plaatste. Haar voet gleed zachtjes langs zijn kuit heen en ook haar lippen krulde op in een glimlach. 'Heb je lekker geslapen?' Naast hem sliep ze altijd heerlijk - ja dat klonk cliché, maar het was gewoon de waarheid. Zelf rekte ze zich even goed uit, voordat ze weer tegen hem aan ging liggen. 'Het was geweldig gisterenavond.' Ze kon er niets aan doen, maar haar wangen kregen een lichte blos en ze begon zacht te giechelen. 'Dat mogen we wel vaker doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 10:57

Willy rekte zich ook uit en legde zijn hand toen weer op haar naakte onderrug. Vooral na een avond, zoals ze die gisteren hadden gehad, sliep hij geweldig. Ook zijn wangen werden warm en grinnikend drukte hij zijn lippen op de hare. 'Veel vaker. Ook in de ochtend?' Hij draaide haar op haar rug en ging plagerig boven haar hangen. 'Heb je al plannen voor vandaag? Want anders spendeer ik deze prachtige dag het liefst met deze prachtige dame!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 11:01

'Ochtend, middag, avond, nacht. Het klinkt allemaal perfect in mijn oren.' fluisterde ze zachtjes en plaatste een kusje op de huid vlak voor zijn oor. Ze boog zich weer naar zijn lippen toe en kuste deze teder voor ze antwoord gaf. 'Geen plannen, dus we kunnen de hele dag blijven liggen als we dat willen.' Ze liet haar vingers over de naakte huid van zijn rug glijden en stopte op zijn schouderbladen, om ze hier te laten rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 11:09

'Dat ik weer een hele dag met jou mag doorbrengen, dat klinkt pas als muziek in mijn oren,' glimlachte hij en kuste teder haar kaak en hals, terwijl zijn hand over haar heup streelde. Zijn moeder moest altijd al vroeg werken en Ruby studeerde, dus hadden ze het huis helemaal voor henzelf. 'Laten we gewoon een luie ochtend hebben en dan vanmiddag bijvoorbeeld het centrum ingaan? Een terrasje pakken?' stelde hij met een glimlach voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 11:13

'Klinkt als een prima idee.' stemde ze met hem in en rolde zich naast hem. Ze trok de lakens hoog op en rekte zich nogmaals uit. De zon scheen inmiddels fel naar binnen toe - zelfs door de gordijnen heen - maar dat stemde Sophie enkel vrolijk. De zon en de warmte deden haar denken aan LA, en aangezien de zon niet vaak scheen hier, moest ze ervan genieten nu het nog kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 22:35

Willy legde zijn arm om haar middel en drukte zachte kusjes op haar schouder, terwijl hij met zijn andere hand door haar haren ging. 'Zal ik eens een geweldig, overheerlijk ontbijt voor je klaarmaken?' stelde hij voor en keek zijn vriendin met afwachtende en pretoogjes aan. 'Dan kan je ondertussen even douchen, als je dat zou willen. En daarna duiken we gewoon weer in bed?' Hij drukte een kus op haar lippen en staarde toen uit het raam naar de zonnige hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 13:59

'Dat lijkt me nog eens een goed idee.' Ze rekte zich kort uit en krulde zich nog kort tegen hem op. 'Of je springt ook even snel onder de douche?' stelde ze voor en begon te lachen. 'Tenzij je dat natuurlijk niet wilt.' plaagde ze en kroop uit het bed, om zijn overhemd van de stoel af te pakken en deze aan te trekken, voordat ze naar de kast toeliep en daar haar eigen kleding voor vandaag begon uit te zoeken. Waarschijnlijk zouden ze de halve dag in bed doorbrengen, dus koos ze voor iets simpels: kort broekje met een simpel topje erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 15:47

Willy lachte om haar woorden en sprong ook uit bed. Haastig deed hij zijn boxer aan en liep toen naar haar toe, om van achteren zijn armen om haar heen te slaan. 'Breng me niet op ideeën, Sophie, want ik ben overal voor in,' murmelde hij met pretoogjes en drukte zijn lippen op haar nek. Zijn hand gleed onder haar overhemd en ondertussen drukte hij een kus op haar wang. 'In bed draag je weinig kleding, Sophie, dat zijn nou eenmaal bedregels,' plaagde hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 16:51

'Als het aan jou lag, liep ik volgens mij de hele dag naakt rond.' lachte Sophie en liep net haar stapeltje kleding naar de badkamer toe. 'Je bent gewoon af en toe een vulgair mannetje jij.' grapte ze en draaide de kraan van de douche open. Ze was altijd al jaloers op het feit dat Willy een bad thuis had en zij niet. Ze was altijd dol geweest op hun bad in LA, gewoon lekker liggen met een boek erbij, maar bij de verbouwing hier in Mystic Falls hadden haar ouders besloten dat ze geen bad meer wilde, helaas. 'En welke "bedregels" zijn er nog meer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 17:03

Willy moest lachen en volgde Sophie de badkamer in. 'Ik geloof dat dat het enige wat telt is in bed,' grapte hij en nam haar gezicht in zijn handen, om haar teder te kussen. Hij opende de bovenste knoopjes van haar - zijn - overhemd en keek haar glimlachend aan. Bij Alex had hij nooit zoveel initiatief durven nemen, ondanks dat hij zich wel totaal op zijn gemak had gevoeld bij haar. Maar na Sophie en zijn gênante middag schaamden zij zich ook niet meer voor elkaar. 'Ik ben niet vulgair!' wierp hij lachend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 17:22

'Wel een klein beetje.' glimlachte ze en kuste zijn lippen teder. Zelf knoopte ze de blouse verder open en pakte de rand van zijn boxer beet, om deze langzaam naar beneden te schuiven. De ruimte vulde zich langzaam met de warme stoom van de douche. 'Je moet je scheren.' merkte ze giechelend op toen ze de kus onderbrak. En deed haar slipje uit voor ze onder de heerlijke warme stralen van de douche stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 17:45

Al snel waren ze beiden verlost van hun kleding en Willy liet teder zijn blik over haar lichaam glijden. Bij haar opmerking werd hij uit zijn gestaar gehaald en moest hij hardop lachen. 'Laat ik dat maar eerst doen,' lachte hij en ging voor de spiegel staan, om zich te scheren. Toen zijn kaak weer glad was, stapte hij ook de douche in en drukte hij een kus op haar lippen. 'Je bent zo mooi,' murmelde hij verlangend tegen haar lippen aan en voelde ook hoe het water over zijn gezicht begon te druipen. Het was heerlijk om een luie ochtend zo te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 18:00

Sophie liet haar hand langs zijn gladde wang glijden. 'Dat is een stuk beter.' complimenteerde ze hem en pakte een spons van het rekje af, om zich compleet in de soppen met de heerlijk ruikende douchecrème die er stond. 'Ik ben niet de enige knapperd in deze douchecabine.' grapte Sophie en kuste hem teder. Het was heerlijk om zo lekker intiem met hem te zijn. Alles kon en mocht, er was geen schaamte of terughoudendheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 18:24

Willy pakte haar sponsje af en begon haar zelf in te zepen. Het was sensueel en opwindend en de tedere kus maakte het allemaal nog liefdevoller. Hij geloofde niet dat hij het nog warmer kon krijgen dan op dit moment. Hij gleed met zijn vingers door haar natte haren en legde zijn hand op haar heup. 'Ik ben zo blij dat we samen zijn,' zei hij serieus en legde zijn hand op haar wang. De band met zijn moeder en zus was veel minder geworden en eigenlijk had hij alleen nog Sophie als échte familie, naast Alex en Jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 18:30

Sophie glimlachte en boog zich naar hem toe om haar hoofd tegen zijn borstkas aan te leggen. 'Ik ook.' De stralen voelde nog steeds heerlijk aan op haar lichaam, maar dat was niet het enigste dat haar warm liet voelen. Altijd als ze bij hem was, voelde ze een warmte in zich - ze wist niet of ze het zich inbeeldde, of dat dát nou hetgeen was dat liefde genoemd werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 19:05

Willy sloeg zijn armen om Sophie heen en trok haar dicht tegen hem aan, terwijl hij zijn kin liet rusten op haar hoofd. 'Laten we zometeen maar weer onder de douche vandaan gaan,' fluisterde hij en drukte een kus op haar haren, terwijl hij met zijn hand haar rug streelde. 'Ik wil niet dat we kunnen flauw vallen van de hitte.' Hij deed de douche uit en bleef haar vasthouden, om de warmte te behouden. 'Ik hou van je,' zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 19:28

Sophie begon zacht te lachen om zijn opmerking. 'Dat lijkt me inderdaad niet echt een goed idee nee.' Toen de douche uitstond, pakte ze een handdoek van het rek af en wikkelde deze om zichzelf heen. 'Ik hou ook van jou.' zei ze, terwijl ze een handdoek naar hem toe wierp en zelf nog een andere handdoek pakte om deze om haar haren heen te wikkelen. 'Ontzettend veel zelfs.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 20:05

Willy ving de handdoek klunzig op en droogde zich er mee af. Daarna wikkelde hij hem om zijn middel en bloosde bij haar woorden. Het was niet niets om te horen dat iemand van je hield: hij kreeg het er spontaan weer heel erg warm van. 'Nou, ik trek weer een pyjama aan, want we hadden een bedochtend!' herinnerde hij haar en liep weer de slaapkamer in, om een boxer en shirt uit zijn kast te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 20:09

Voordat Sophie achter hem aan liep, pakte ze haar tandenborstel uit het bakje en begon ze met het poetsen van haar tanden. Nadat ze ook haar haren geborsteld had en haar handdoek nogmaals goed om had geslagen, liep ze de slaapkamer weer in en pakte ze een lingerie setje uit de kledingkast. 'Ik kan het ook gewoon hierbij laten?' glimlachte ze toen ze in de spiegel keek en zich terug naar hem draaide. 'Wat vind jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 20:20

Willy was inmiddels bezig zich aan te kleden en trok net zijn shirt over zijn hoofd, toen hij de lingerie in Sophie's handen zag. Hij grijnsde en trok een speelse blik. 'Nou, ja, daar kan je het zeker bij laten,' zei hij met een brede glimlach en liep naar haar toe, om opnieuw haar lippen vol liefde te kussen. 'Als jij dat nou aantrekt, dan maak ik even snel wat eten klaar!' Hij rende naar beneden en vulde twee glazen met sap. Daarna smeerde hij twee broodjes en rende weer snel naar boven met het eten en drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophie

Sophie


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 20:29

Sophie trok de lingerie die ze zojuist in haar handen had gehad aan en kroop weer onder de warme dekens van het bed. De gordijnen waren inmiddels open, dus de zon scheen heerlijk naar binnen toe. Nu ze hier zo lag, had ze pas tijd om na te denken. Het onderwerp "Robbie" verscheen gelijk in haar gedachten. Ze zat er nog steeds over in of ze het hem nou moest vertellen of niet. Ze wilde het hem wel vertellen, maar ze had geen idee hoe hij erop zou reageren... maar ze wilde ook niet dat hij het via via te weten zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willy

Willy


Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitimema 23 dec 2013 - 21:08

Willy liep met een brede glimlach de slaapkamer in en legde voorzichtig het dienblad met eten en drinken op het bed. Daarna ging hij snel ook onder de dekens zitten en drukte een kus op Sophie's lippen. 'Ontbijt is klaar!' glimlachte hij en stopte hongerig een broodje in zijn mond. Dat slikte hij door met enkele slokken sap en al snel nam hij weer een hap. Ondertussen staarde hij naar de lingerie en daarna in haar ogen. 'Goed dat je het daarbij hebt gelaten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Willy's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy's huis   Willy's huis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Willy's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Kai
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Noah's huis
» Sophie's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: