Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Noah's huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 20:14

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 22:25

Elle reed in haar auto naar het huis van Noah. Ze hadden hier afgesproken en ze zouden misschien iets leuks doen, maar misschien zouden ze ook wel op de bank belanden met een goede film. Het sneeuwde namelijk alweer een tijdje en Elle reed dan ook voorzichtig op de gladde wegen. Ze was opgelucht toen ze uiteindelijk veilig bij zijn huis aankwam. Ze belde aan en begon alvast haar sjaal af te doen. Ze verlangde naar de warmte van zijn huis, maar ook naar zijn gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 11:52

Noah zat aan de tafel de krant te lezen toen de bel ging. Hij las de laatste twee zinnen nog af, voordat hij opstond en naar de deur liep om deze open te doen voor Elle. Een glimlach sierde zijn gezicht toen hij haar zag en snel stapte hij opzij, zodat ze naar binnen toe kon: het was verschrikkelijk koud buiten. 'Kom snel binnen.' zei hij lachend. Zelf was hij niet echt een koukleum, maar dit weer was zelfs voor hem geen pretje, dus had hij de kachel hoog opgestookt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 15:41

Elle glimlachte toen ze Noah in de deuropening zag staan en ze ging snel naar binnen. Haastig deed ze haar koude jas, sjaal en muts af en schopte ze haar schoenen uit. Toen pas kon ze weer haar aandacht schenken aan Noah. 'Wat is het hier heerlijk warm!' zei ze opgelucht en drukte een kus op zijn wang, waarna ze zijn huis binnenliep. 'Waar was je mee bezig?' vroeg ze nieuwsgierig en plofte neer op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 15:43

Noah sloot de deur snel achter zich dicht en omhelsde haar stevig, om vervolgens ook een kus op haar wang te drukken. 'Niet veel bijzonders, ik was de krant aan het lezen.' zei hij lachend en liep naar de keuken toe. 'Wil je iets te drinken?' vroeg hij, terwijl hij de waterkoker aanzette, om in ieder geval voor zichzelf koffie te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 15:49

Elle stond op van de bank en liep met hem mee naar de keuken. 'Doe ook maar een koffie,' glimlachte ze en ging op zijn aanrecht zitten. Zijn huis was werkelijk prachtig en overal werd ze weer verrast door het meest mooie meubilair of spullen uit Engeland. En natuurlijk kon je overal boeken vinden. 'Gelukkig, dan heb ik je niet gestoord.' Ze haalde alvast wat melk uit de koelkast voor haar koffie en keek naar Noah, terwijl hij de koffie klaar maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 15:52

Hij wilde zeggen dat ze hem nooit stoorde, maar terwijl hij de zin in zijn hoofd afspeelde, hoorde hij hoe cliché het klonk dus hield hij zijn mond dicht. Toen het water klaar was met koken, schonk hij twee koppen in en pakte een lepeltje uit de lade voor Elle - zelf dronk hij zijn koffie altijd zwart. 'Heb je nog wat leuks gedaan de afgelopen dagen? Ondanks het weer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 15:57

Elle nam de koffie dankbaar aan en deed er wat melk in, waarna ze erin begon te roeren. 'Eigenlijk niet zoveel. Ik kon het niet laten en heb alvast mijn studieboeken voor het komende jaar uitgepakt voor politicologie. En ze zijn echt heel interessant!' Ze zweeg over het feit dat ze nog met Thomas had afgesproken, want ze twijfelde er nog over of ze hem dat überhaupt moest vertellen. 'En jij dan? Veel moeten werken?' Ze dronk van haar koffie en keek hem ondertussen aan. Doordat ze beiden moesten werken, hadden ze vaak maar weinig tijd om af te spreken. En als het aan Elle lag, dan zou ze hem zeker iedere dag opzoeken als ze meer tijd hadden gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:03

Zo ijverig als ze was op de middelbare, zo ijverig was ze nu met haar studie. Noah had altijd geweten dat ze een bikkel was als het neerkwam op studeren en dat werd nu nog maar eens bewezen. 'Ze hebben woensdag nog les gehad, maar gisteren en vandaag waren ze vrij. Woensdag kwam de helft al niet opdagen, dus Arthur besloot om het dan maar helemaal te sluiten, tot na het weekend dan in ieder geval.' Eigenlijk had hij het helemaal niet erg gevonden om niet te hoeven werken. Hij had nog genoeg na te kijken en voor te bereiden voor de lessen van vorige week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:10

'Dus, met al die vrije dagen, kan je je hopelijk een vrije avond met mij veroorloven?' vroeg ze hoopvol en drukte blozend een pluk achter haar oor. Ze hadden eigenlijk nog helemaal niet overlegd wat ze deze dag zouden doen. Maar omdat Elle overdag nog wat dingen moest regelen, hadden ze pas in de namiddag afgesproken. 'Hoe gaat het eigenlijk met Arthur?' vroeg ze benieuwd, terwijl ze naar de woonkamer liep en voor het haardvuur op het tapijt neerzakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:16

Noah moest lachen bij haar vraag. 'Natuurlijk kan ik me een vrije avond veroorloven met wat goed gezelschap.' zei hij en liep naar de woonkamer toe. 'Goed. Druk bezig, zoals altijd, maar voor zover ik weet gaat alles goed met hem.' Die man was werkelijk altijd wel ergens mee bezig, en op één of andere manier wist hij altijd wat er aan de hand was, met iedereen. Nadat hij ook was gaan zitten en hij een slok koffie had genomen keek hij haar aan. Het was nog steeds raar om te denken dat hij haar vroeger les had gegeven. Nu stonden ze weer tegenover elkaar, maar in een compleet andere context. Soms wist hij niet hoe hij daar mee om moest gaan, maar hij bleef altijd zeggen dat alles wel goed kwam als hij gewoon zichzelf was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:20

Elle moest lachen en keek Noah ook aan. Na de komst van Thomas was alles in haar hoofd op zijn kop gezet, maar nu ze weer oog in oog stond met Noah, wist ze dat ze de goede keuze had gemaakt. 'Gelukkig maar,' zei ze zachtjes en legde haar hand op zijn vrije. Na even getwijfeld te hebben, legde ze haar hoofd op zijn schouder en staarde zo naar het haardvuur. 'Thomas is trouwens weer thuis gekomen,' zei ze zachtjes en met tegenzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:23

Noah had zijn arm om haar heen gelegd, maar had daar spijt van toen ze over Thomas begon. Hij was bekend met hun geschiedenis - welke leraar was dat niet? - aangezien het de gossip in de complete school was destijds. Inmiddels was iedereen het weer vergeten, afgezien van Thomas en Elle dan. 'Oh, oké... En?' Hij wist niet goed wat hij hier mee aanmoest. Leuk vond hij het niet, dat was één ding dat duidelijk was, maar hij wilde er geen oordeel over vellen voordat hij wist of er überhaupt iets aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:28

Ze haalde haar schouders op en nam een slok van de koffie. 'En verder niets. Hij wil geen vrienden zijn en ondanks dat ik hem probeerde over te halen gewoon normaal tegen elkaar te doen, wilde hij het niet. Maar ik wou wel dat je weet dat hij er is. Anders zou het als een geheim voelen en dat is het natuurlijk niet.' Zijn arm voelde warm om haar heen en ze kroop nog wat dichter tegen hem aan. Ze was blij dat ze het gewoon gezegd had en dat ze op deze manier geen rare of geheime dingen tussen hun in hadden staan. Anders zou Noah opeens Thomas tegenkomen en zich afvragen waarom Elle er niets over had gezegd: dan zou hij pas achterdochtig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:47

Noah knikte. 'Oké dan. Ik ben blij dat je het me hebt verteld, en dat er verder niets aan de hand is.' zei hij oprecht en gaf haar een zacht kneepje in haar schouder. Het vuur voor hen knetterde en af en toe laaide er een grotere vlam op. De warmte die de kachel afgaf was heerlijk en hij kon dan ook niet ontkennen dat hij liever hier was dan op school, waar hij anders was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:51

Ze keek Noah aan en glimlachte dankbaar. 'Dus, wat zullen wij vanavond gaan doen? Ik dacht er eerst aan om iets in het centrum te gaan doen, maar als ik zo naar buiten kijk, denk ik dat het een beter idee is om binnen te blijven.' Het was weer begonnen met sneeuwen en er stond ook een flinke wind. 'Heb je nog een paar goede films?' plaagde ze hem en beet op haar lip, om daarna weer naar het vuur te kijken. Het was absurd om te bedenken dat ze al zoveel afspraakjes hadden gehad en er nog niets tussen hen gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:02

Noah maakte zich los van haar om de pook te pakken en hiermee wat in het haardvuur te porren, zodat het wat oplaaide. 'Ik denk dat het ook een beter idee is om lekker binnen te blijven, ik hoop dat je vanavond überhaupt nog thuis komt met dit weer.' grapte hij en knikte. 'Natuurlijk heb ik goede films, trek mijn geweldige filmsmaak niet in de twijfel Elle.' merkte hij sarcastisch op en begon te lachen. Persoonlijk had hij het - natuurlijk - meer op boeken dan op films, maar ook van die laatste had hij er best wel wat in huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:06

Toen ze Noah's warmte niet meer naast haar had, sloeg ze haar armen om haar benen heen en grinnikte ze om zijn woorden. 'Ik heb niet veel andere keus dan jouw gewéldige smaak te vertrouwen,' giechelde ze en legde toen haar kin op haar knieën. Ze keek met een angstige blik naar buiten: ze had inderdaad geen zin om met dit slechte weer te gaan rijden, maar ze wou ook niet Woody of Noah storen door te vragen of ze haar konden wegbrengen. 'Dus, waar kan ik de films vinden? En moet ik je trouwens nog helpen met het avondeten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:19

'Onderin de kast aan de linkerkant en de rest staat boven.' zei hij, terwijl hij de pook terug hing en ging staan om zijn benen te strekken. 'Oh, nee hoor. Ik dacht we gaan de pizzacoureur pesten en bellen om pizza te bestellen.' grapte hij en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik dacht we kunnen wel even naar de chinees op de hoek hier lopen. Ik had geen zin vanochtend om te koken.' zei hij met een grijns en pakte de twee lege kopjes koffie van de grond af, om deze in de keuken te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:42

'Pizza vind ik ook heerlijk hoor! Al zou ik het niet durven om zo'n jongen in dit weer hiernaartoe te laten sturen,' giechelde ze en dook in de kast, op zoek naar een geschikte DVD. Ze ging op de grond zitten en bekeek de DVD's één voor één. Als het aan haar lag, dan had ze natuurlijk een romantische film gekozen, maar... was dat niet veel te opdringerig? Peinzend beet ze op haar lip en keek ze hoe hij weg liep naar de keuken. Ze pakte uiteindelijk maar een stapeltje met enkele DVD's - actie, romantiek, spanning, komedie - en liep hiermee naar de keuken. 'Welke wil je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:21

'Ik denk dat we maar een tocht moeten gaan wagen naar het einde van de straat straks.' zei hij met een grijns. Het was ook wel erg zielig om zo'n jongen op een brommertje hier naartoe te sturen. Toen ze met de dvd's aan kwam lopen keek hij er kort naar. 'Om heel eerlijk te zijn heb ik ze alle vier nog niet gezien, dus jij mag kiezen. Jij ben tenslotte de gast.' Hij was niet zo moeilijk en alle vier de films leken hem wel oké.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 14:31

'Dan wordt het dus chinees vanavond,' glimlachte Elle en keek nogmaals naar de films. Ze ging het er maar gewoon op wagen: als ze zelf geen initiatief nam, dan zou er ook niets gebeuren. Terwijl ze sprak, liep ze alvast naar de woonkamer, zodat hij haar rode wangen niet kon zien. 'Dan wordt het de romantische film!' riep ze en stopte deze in de DVD-speler, om daarna op de bank neer te ploffen. Ze voelde hoe het warm werd in haar buik en dat het begon te kriebelen van de spanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 15:33

Noah moest gniffelen toen hij haar hoorde roepen dat ze een romantische film zouden kijken. Zijn gevoelens waren voor hemzelf nogal onduidelijk. Ja, hij vond haar een leuke meid, maar nog steeds knaagde het aan hem. Hij had haar les gegeven, en ondanks dat dat nu niet meer het geval was, voelde het alsnog vreemd aan. Daarbij was het alweer een tijdje geleden dat hij in een relatie had gezeten, dus misschien moest hij zich er maar gewoon voor open zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle


Aantal berichten : 1223
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 28

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 18:35

Toen Noah niet kwam, sloeg Elle nerveus haar armen om haar benen heen en leunde zo in de kussens, terwijl ze naar de deur bleef kijken waar Noah in verdwenen was. Misschien was ze wel té overduidelijk over haar gevoelens en voelde hij helemaal niet hetzelfde. 'We- we kunnen ook een andere kijken!' riep ze er snel en nerveus achteraan. Ze beet op haar lip en staarde naar de vlammen. Hoe zelfverzekerd ze de laatste jaren was geweest in het buitenland, hoe nerveus ze was in zulke situaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-10-12
Leeftijd : 34

Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 18:40

'Nee, ik kom eraan!' riep hij lachend en kwam met een warme quiltdeken de woonkamer in. 'Hier, tegen de kou.' zei hij met een glimlach en legde deze over haar schouders heen. Hoewel de kachel hoog stond, na een tijdje werd het altijd kouder. Zelf had hij er niet zoveel last van op dit moment, maar dat ze opgekropt voor de kachel zat, zei hem genoeg. 'Welke was het geworden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Noah's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah's huis   Noah's huis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Noah's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Kai
» Huis van opa Dallas
» Huis van Florrie
» Willy's huis
» Sophie's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls  :: Het RPG :: future-
Ga naar: