Aantal berichten : 89 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 3 dec 2012 - 19:37
Emma grijnsde. 'Dat zien wel wel weer als het je werkelijk gelukt is.' zei ze grijnzend. 'Nee, je gaat nooit winnen.' grapte ze. 'Zo geweldig ben ik nou ook weer niet hoor.' zei ze tegen hem en dronk het laatste beetje uit het glas.
Jay
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: De Mystic Grill di 4 dec 2012 - 23:15
'Jammer, motivatie had ik wel nodig,' grapte hij en keek haar nieuwsgierig aan. Eigenlijk maakte zijn hart een licht sprongetje. 'Ga je eigenlijk naar dat galabal?' Hij had nog geen date, maar het was eigenlijk ook niet het geval dat Jay haar zou durven meevragen terwijl hij dat maar al te graag zou doen. Waarschijnlijk zou ze toch hem laten zitten...
Emma
Onderwerp: Re: De Mystic Grill wo 5 dec 2012 - 17:43
Emma keek hem aan. 'Ik weet nog niet of ik naar het gala bal ga. Misschien wel, maar ik heb niemand om mee te gaan en - tja.' Ze haalde haar schouders op. Ze wilde wel gaan, maar aan de andere kant wilde ze ook graag met iemand er naartoe. 'Heb jij anders zin om met mij te gaan?' vroeg ze enthousiast.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill wo 5 dec 2012 - 23:47
Alejandro zijn mond zou zowat open vallen van verbazing; haar daad was zo impulsief, maar hij vond het best vleiend. 'Ja, dat zou me echt super lijken! Enkel ben ik wel een verschrikkelijke danser. Nou nee, maar ik kan het niet goed...' Het kwam er zo maar uit. Tot zijn verbazing erg enthousiast.
Emma
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 6 dec 2012 - 11:19
Emma glimlachte naar hem. 'Gezellig!' Eigenlijk was ze helemaal niet van plan geweest om te gaan. Ze had een verschrikkelijke hekel aan jurken, maar ze zou er nu dan toch maar aan moeten geloven. 'Oh geloof me, ik kan er ook niet veel van - dan kunnen we tenminste samen voor schut staan.'
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 9 dec 2012 - 22:17
Jay glimlachte naar haar. Hij besefte werkelijk dat zij had gevraagd aan hem om zijn date te zijn. Dat zorgde dat hij een vreugdedansje kon maken, ook al kon hij helemaal niet goed dansen. 'Maar ik beloof op zijn minst om met je te schuifelen of zoiets. Dat kan ik nog net!' lachte hij en bood haar wat van zijn cola aan. -- Sorry! Helemaal vergeten!
Emma
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 9 dec 2012 - 22:58
Emma begon te lachen. 'Godzijdank lukt dat nog.' grapte ze en nam dankbaar een slokje van zijn cola. Hoe erg ze ook van milkshakes hield: ze kreeg er altijd meer dorst van. 'Bedankt.' zei ze met een klein glimlachje en pakte een chipje uit het bakje. 'Werk je hier al lang?' vroeg ze nieuwsgierig en keek hem aan.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 10 dec 2012 - 6:56
'Emh, vanaf de zomer denk ik. Nog niet heel lang dus,m maar ik doe ht graag.' hierbij glimlachte hij naar haar en knikte. 'Graag gedaan.' Ook hij nam weer een slok cola waarna hij haar aankeek. Alsof hij nog ergens anders kon kijken... 'Dus wat zijn je plannen nog voor vandaag?
Emma
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 10 dec 2012 - 18:19
'Ik heb over een half uur voetbaltraining, alleen ik had geen zin om naar huis te gaan dus vandaar dat ik hier even zat.' zei ze met een glimlach rond haar mond en pakte nog een chipje. Slechte verslaving: als ze er eenmaal aan begon kon ze ook niet meer stoppen. 'En jij, wat ga jij doen vandaag?' vroeg ze nieuwsgierig.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 10 dec 2012 - 22:38
'Normaal zou ik werken, maar omdat het te rustig is lijkt het dat ik veel vroeger gedaan heb... Geen idee dus.' Hij nam een wat chips. 'Naar huis en me vervelen. Waarschijnlijk tekenen dan of naar Willy gaan. Om tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk geen zin heb in teken of dat Willy te tam is om wat te gaan doen...' Hij at vrolijk door. 'Succes met je training.
Emma
Onderwerp: Re: De Mystic Grill di 11 dec 2012 - 14:35
'Je kan naar de training komen kijken als je zin hebt? Ik waarschuw je wel, want op die tribune is het koud.' lachte ze. Ze vond het altijd leuk als er mensen kwamen kijken, dan had ze altijd het idee alsof ze een extra doel had. Ze vond het leuk om mensen te laten zien wat ze kon en dan vooral mensen buiten haar team en coach om.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill di 11 dec 2012 - 23:42
'Ja, misschien doe ik dat wel. Wil je dan een lift? Je kan wel achter op bij Julio.' Hij gebaarde naar zijn motor. Hij noemde Julio achter zijn opa en eigenlijk was deze van zijn broer geweest. Die had het dus een naam gegeven en hij draagde die traditie voort. 'Ik heb een helm voor je en je mag mijn jas wel als je wilt?'
-Gaan ze samen aankomen bij het bal of niet? En wie begint?
Emma
Onderwerp: Re: De Mystic Grill wo 12 dec 2012 - 18:09
Emma dacht even na en knikte toen. 'Ja, graag.' Ze was lopend gekomen omdat Lexi haar weer eens niet wilde brengen. Thomas en haar ouders waren niet thuis en de band van haar fiets was lek, dus dat schoot ook niet echt op. Emma glimlachte. 'Een helm zou inderdaad wel goed van pas komen ja, en trek die jas zelf maar aan - ik heb een stevig trainingsjack bij me.'
- ja is goed, ik reageer wel met Emma.
Lexi
Aantal berichten : 430 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 16:25
NEW
Lexi was naar de Mystic Grill gereden en had haar auto voor de deur geparkeerd. Jay's motor had ze nog niet gezien, dus ze besloot alvast naar binnen te gaan en een een tafeltje voor twee te gaan zitten. Ze had plaats genomen in het rustige gedeelte van the Grill, weg van de pooltafels en de herrie.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 16:53
Jay stapte wat later van zijn motor af. Zo te zien zat Lexi al binnen aan het raam. Hij deed de helm af, deed zijn haar beter en naar binnen wandelde. Daar trok hij zijn jas uit. 'Ik weet al wat ik wil. De hamburgers met frieten zijn hier heerlijk een een grote cola Zero. Ik trakteer, dus laat je gaan, Lexi.' Hij kon het zich nog wel net veroorloven om dit mooi meisje te trakteren. Werken in het weekend liet hem dat toe.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 17:10
Lexi moest lachen om zijn plotselinge woorden. 'Dan ga ik mee met jou keuze,' zei ze lachend. Ze was niet zo'n meisje dat alleen salades at om dun te blijven, of om niet raar aangekeken te worden door andere meiden. Als zij zin had in een hamburger, dan at ze er eentje; of het nou ongezond was of niet.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 18:47
Jay grijnsde en nam plaats. 'Dat is wel het minste wat ik nog kan doen voor je.' Hij gaf de bestelling door aan de man des huize en keek toen weer Lexi aan. Een glimlachje speelde om haar lippen. Het was raar hoe zij hem nooit zo was opgevallen. Emma was mooi, maar Lexi zag er volwassener uit. en om eerlijk te zijn werkelijk knapper. Ook pittig; niet op haar tong gevallen.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 19:04
'Ik wil wel een keertje achterop je motor zitten hoor.' zei Lexi lachend toen ze naar buiten keek. Het was een gaaf ding, niet helemaal haar persoonlijke smaak - maar ze zag zichzelf wel achterop zitten. 'De volgende keer zal ik trakteren.' Het idee dat alleen jongens mochten betalen stond haar absoluut niet aan.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 20:31
Jay glimlachte bij haar woorden, maar voelde zijn kaken een beetje rood. 'Je mag er altijd wel eens komen opzitten,' bekende hij met een verlegen glimlachje. 'Ach, ik moest niet zo kut doen daarnet...' Hierbij ging hij weer door zijn haar en keek haar aan.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 20:51
Lexi haalde haar schouders op. 'Het is oké.' zei ze met een glimlach. 'Iedereen heeft wel eens een slechte dag en daarbij was het misschien ook wel niet helemaal eerlijk dat ik over Emma was begonnen.' Het was helemaal niet eerlijk geweest.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 17 jan 2013 - 22:54
Jay glimlachte naar haar. 'Ach ja, laten we Emma voor wat ze is? Wij hebben het over boeken zoals Alice in Wonderland en Pride and Prejudice.' Hij wou echt niet aan haar zusje denken. Lexi was best leuk. Liever dan ze eruit zag. Hierbij nam hij een slokje van zijn cola en bleef haar aankijken.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill vr 18 jan 2013 - 18:23
Lexi grinnikte. 'Je vraagt me min of meer uit voor een date en dan ga je praten over boeken?' vroeg ze lachend en pakte haar cola beet om daar een slokje uit te nemen. 'Vertel eens iets over jezelf, dat is veel interessanter.' Lexi grijnsde naar hem en keek hem nieuwsgierig aan.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 19 jan 2013 - 1:25
Jay lachte even om haar grapje, maar realiseerde dat die woorden eigenlijk meer op de realiteit sloegen. 'Ik interessant? Dat weet ik nog zo niet. Wat wil je graag weten? Over jou praten zou nog leuker zijn.' Hij glimlachte naar haar en nam weer een slokje. Terwijl zijn maag gromde van de honger. 'Oeps.' Hij grijnsde en keek haar een beetje speels aan. Hij begon losser te komen. Lexi was inderdaad nog niet zo slecht.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 19 jan 2013 - 10:28
'Alles, alles wat je kwijt wilt tenminste.' zei ze lachend. 'En daarna zal ik wel wat over mezelf vertellen, al gaat dat je denk ik nog vies tegenvallen.' Ze was niet echt een interessant persoon om over te praten. 'Ik heb ook honger hoor.' lachte ze en keek om het hoekje, kijkend of het er al aan kwam, maar helaas - er was nog niets te zien.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 19 jan 2013 - 10:37
Jay keek haar aan. 'Wel... Ik ben zestien, wordt zeventien en zoals je ziet heb ik Mexicaanse routs. Ik woon hier dan ook met mijn moeder, het is zowat ons tegen de wereld. Ik werk hier, in de Mystic Grill, als bijbaantje. Voor de rest haat ik Wiskunde en haal ik zeer goede punten bij Spaans. Dus als je daar problemen mee moest hebben...' Hij gaf haar een klein knipoogje. 'Emh, ik football samen met je broer, aanvaller, en voor de rest houd ik van etekenen. Nog vragen?' Jay keek haar met een glimlachje aan. Meer had hij niet te vertellen. Kon hij niet echt vertellen, maar vragen beantwoorden ging altijd gemakkelijker.