Aantal berichten : 430 Registratiedatum : 28-10-12 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 19 jan 2013 - 10:42
Lexi keek hem nieuwsgierig aan toen hij begon te vertellen en glimlachte bij zijn knipoog. Ze schudde haar hoofd. 'Als ik nog vragen heb dan hoor je het.' lachte ze en dacht even na. 'Ik ben achttien (Ben ik net achter gekomen, ze waren op 3 december jarig xd) en wordt drie december negentien, ik heb een broer en een jonger zusje, ben niet echt het sportieve type, eh.. hobby's - laten we zeggen dat ik eens in de zoveel tijd wat nieuws uit probeer.' Ze had niet echt een hobby. 'Nog vragen?'
Jay
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 20 jan 2013 - 1:35
Jay glimlachte naar haar. 'Wauw, achttien. Dat is me nog eens een leuke leeftijd en ik maar tevreden zijn met mijn zestien. Opeens voel ik me echt een klein kind,' lachte hij. Hij was atletisch, groot genoeg en gedroeg zich naar het schijnt volwassen genoeg om niet meer door iedereen als een klein kind te worden beschouwd. 'Nee, niet echt. Buiten of je dit echt als date beschouwd? Zo ja, ik eet veel te graag hamburgers dus excuseer mij als ik zo eet als een holbewoner.' Zijn grapjes waren flauw. Willy was de beste in dat onderdeel van hen twee. 'En jij en Willy dus echt niet? Hmm, nieuw slachtoffer zoeken dus.'
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 20 jan 2013 - 10:50
Lexi moest lachen. 'Waarom zullen we dit niet zien als een date?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Wij samen, zonder andere - iets drinken en elkaar beter leren kennen. Dat klinkt in mijn oren als een date.' zei ze met een grijns en lachte. 'Ik zal niet op je prehistorische eetgedrag letten dan,' grapte ze en schudde haar hoofd. 'Ik ken Willy al sinds dat we in de zandbak zandkoekjes maakte, dus nee - enkel goede vrienden.'
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 21 jan 2013 - 23:17
Jay glimlachte naar haar met een lichtelijke blos. 'Waarom heeft hij ons dan nooit eerder aan elkaar voorgesteld?' Weer leek hij die blos over te schakelen in een rood hoofd. 'Lexi, ik wil dit maar al te graag als een date beschouwen als er geen andere aanbidder in die weide wereld is? Voordat ik nog problemen krijg. Wauw, ik ben weer grappig. Vergeef me!' Hij stak zijn handen dramatisch in de lucht alsof ze een geweer op hem had gericht. Hij glimlachte nog een keertje en keek toen weer naar zijn cola. Met vrouwen was hij helemaal niet goed.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 26 jan 2013 - 23:30
'Voor zover ik weet ben ik aanbidder-loos.' zei ze lachend. 'Dus maak je niet druk, dit kan je als een officiële date beschouwen.' Lexi was iemand die makkelijk praatte en ze flapte er dan ook snel dingen uit. Ze vond het lief dat zijn wangen af en toe rood kleurde en hij zo nu en dan beschaamd wegkeek.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 27 jan 2013 - 0:11
Jay glimlachte, maar wist niet meteen wat te zeggen. Gelukkig kwam net op dat moment hun eten eraan. Hij begroette het meisje dat opdiende. Sarah en hij werkte vaak samen in de weekends. Hierna nam hij een frietje en keek naar Lexi. 'Smakelijk en Lexie, het is een date! Dus emh... Nog eens een date dan? Misschien met het stuk dat ik je afsnauw overslaan?' Hij voelde weer hoe hij een beetje verlegen was, maar zette zich er meer over heen;
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 27 jan 2013 - 12:18
Lexi bedankte het meisje dat hun eten kwam brengen met een glimlach en at een patatje op. 'Dat lijkt me inderdaad een goed idee ja.' Het was een leuke jongen, ze kende hem verder niet ontzettend goed, maar ze wilde hem zeker beter leren kennen. Lexi nam een hap van de hamburger en toen ze haar mond leeg had lachte ze. 'Deze is inderdaad ontzettend goed.' zei ze met een grijns.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 27 jan 2013 - 22:36
Ook Jay begon met eten. Hij at op zijn gemak, maar hij had nu eenmaal veel honger. Dat kreeg je ervan. 'Enkel mag jij dan kiezen wat we gaan doen.' Hij zou zo suf zijn om voor te stellen om Pride & Prejuduice te kijken. 'Ach ja, ik promoot de zaak goed hé. Word ik voor betaalt,' grapte hij een beetje dom.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 28 jan 2013 - 22:45
'Ah, zeker voor iedere burger die iemand door jou besteld krijg je extra geld? Ja, ik heb je wel door.' zei ze lachend en nam nog een hap. 'Nee, maar serieus, ze zijn echt lekker.' Nadat ze een slok van haar cola had genomen dacht ze even na. 'Game je wel eens?' vroeg ze grijnzend. Thomas, Emma en zij deden dat constant en ze was er aardig goed in geworden, al deed ze het niet erg vaak. Het was meer iets van Emma en Thomas, maar de laatste tijd deed zij veel vaker mee.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 28 jan 2013 - 22:55
Jay knikte. Willy en hij gamde af-en-toe wel eens erop los. Een avondje niets anders dan pizza, films en gamen. De hele avond. Het was altijd fijn. 'Daag je me daar uit?' lachte hij en keek haar grojnzend aan. 'Ja, maar als ze nog eens drank en frietjes erbij bestllen krijg ik nog meer.'
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill ma 28 jan 2013 - 23:04
Lexi lachte en knikte. 'Misschien ben ik wel het eerste meisje dat je kan verslaan.' zei ze lachend en nam nog een hap. 'Bedoel je daar soms iets mee, hè?' grinnikte ze en at het laatste patatje op. 'Maar ik daag je uit tot een game avond, en moge de beste winnen.' lachte ze.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill di 29 jan 2013 - 22:00
Jay lachte even. 'Met dat iets meer? Ligt eraan wat jij me wilt geven, Lexi. Of wat had je in gedachten?' Hij lachte, maar bedoelde meer een salarisverhoging van zijn baas. Hoewel het een grapje was geweest. 'Game-avond? En wanneer zal die dan eens doorgaan?'
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill di 29 jan 2013 - 22:15
'Volgende week dinsdag?' stelde ze voor, zonder eigenlijk nog in te gaan op de woorden daarvoor. 'Of een andere door de weekse avond? Mijn ouders hebben besloten om volgend weekend een "familie-weekend" te houden, dus dan kan ik dus niet, maar door de week moet het eigenlijk geen probleem zijn.' Ze glimlachte naar hem en nam een slok van haar cola.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill di 29 jan 2013 - 23:56
Familieweekend. Bij hem was dat voor de buis zitten met zijn moeder. Dit met wat lekkers of uithaaleten en een film kijken die op televisie was of eentje op de laptop. 'Leuk dat jullie zo'm dingen doen, maar dinsdag moet wel lukken. Anders laat je me maar wat weten.' Hij at verder van de hamburger en keek even naar buiten waar hij Thomas fronsend zag staa. Shit. Gelukkig liep deze al snel door. Maar hoe lang had hij daar gestaan? (Klopt even bij het andere (; ) 'Welke game daag je m in uit, als ik vragen mag? En wat krijgt de winnaar?'
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 31 jan 2013 - 23:00
Lexi keek om naar het raam en zag Thomas nog net weglopen. Licht geërgerd rolde ze met haar ogen en keek weer terug naar Jay. 'Fijn..' mompelde ze en keek hem aan. 'Nu zal ik thuis wel een hele preek van hem krijgen waarom ik hier was met jou.' Niet dat het haar uitmaakte, en hij mocht best weten dat ze hier waren, maar ze wilde niet dat hij alles zou doorspelen naar Emma - daar zou weer zo'n drama van komen. 'Ik weet niet, zeg maar welke game je leuk vind en de prijs die zien we dan wel weer.' lachte ze.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 31 jan 2013 - 23:29
'Assencis Creed (Of hoe je het ook schrijft),' antwoorde hij wat lachend. Het was de beste manier om niet te denken aan haar blik van daarnet. Ze leek het niet erg bij hem te vinden. Jay zijn eten was zo goed als op toen zijn baas afkwam met een milkshake van het huis voor hen twee. Ze moesten dan ook delen... De man was vriendelijk ,maar het duurde lang voor zijn respect te winnen. Daarbij bracht hij deze met een speelse knipoog waardoor Jay meer als genoeg wist.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill do 31 jan 2013 - 23:36
Lexi lachte bij het aanzien van de twee rietjes in de milkshake die ze kregen en bedankte de man vriendelijk. 'Je hebt wel een gulle baas.' zei ze lachend toen hij weg was en knikte. 'Assassins Creed klinkt goed.' Ze hield wel van dat soort spelletjes, hoewel ze ze in het begin altijd vreselijk vond. Hoe meer ze het speelde, hoe meer ze ervan was gaan houden.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill vr 1 feb 2013 - 18:26
Jay wist dat hij enkel zo was omdat hij het moeilijk had. Hij haatte medelijden, maar deze man gaf zijn medelijden heel subtiel. 'Valt wel mee. Hij zoekt al een tijdje een vriendin voor me,' grapte Jay en keek hem aan. 'Blijkbaar ben je geschikt, toch goed gekeurd.'
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill vr 1 feb 2013 - 23:35
Lexi begon te lachen. 'Nou ik ben blij dat ik door de keuring van je baas heen ben gekomen,' zei ze en dronk wat van de milkshake. 'En ik moet zeggen dat ook de milkshake verbazingwekkend lekker is.' Zelf was ze altijd een beetje sceptisch geweest over de Mystic Grill, eigenlijk had ze het nooit echt een goede kans gegeven, maar het was veel lekkerder dan ze had verwacht.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 2 feb 2013 - 10:08
Jay keek haar vragend aan. 'Welkom bij de Mystic Grill, een van de leukste plaatsen in Mystic Falls. Wat dacht jij nu?' Grijnzend keek hij haar aan, maar raakte perongeluk haaar hand aan toen hij zijn mobiel wou nemen. Hij keek haar aan, maar excuseerde zich niet. Wel trok hij zijn hand een stukje terug.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill za 2 feb 2013 - 18:06
'Het scheelt natuurlijk wel dat jij hier werkt, dat maakt het hier een stuk leuker.' zei ze met een glimlach en keek naar hun handen. Ze snapten iet helemaal wat hij wilde, omdat hij zijn hand terugtrok en wilde zijn reactie zien toen zij zijn hand weer zachtjes beetpakte en glimlachte.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 3 feb 2013 - 0:06
Jay zijn vingers krulde voorzichtig om die van haar en hij keek met een glimlach op. 'Charmeur dat je bent,' glimlachte hij, maar keek van hun hand vragend in haar ogen. 'Jongens roddelen altijd in de kleedkamers over hoe knap je wel of niet bent of wat je deed, maar Lexi... Ik denk niet dat ze gelijk hadden in iets. Buiten dat je knap bent dan.' Zijn hoofd liep een beetje rood aan. Hij was zo slecht in flirten.
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 3 feb 2013 - 0:10
'Ik ben een charmeur?' vroeg Lexi lachend. 'Dan kan ik jou beter aankijken, met je sexy Mexicaanse roots.' Het verbaasde haar enigszins dat de jongens het in de kleedkamer over hadden en ze haalde haar schouders op. 'Ik weet niet wat ze zeggen, dus ik weet ook niet of er iets van waar is.' zei ze met een lach, maar werd er toch wel nieuwsgierig van.
Jay
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 3 feb 2013 - 17:01
Jay keek zowat zijn ogen uit. 'Ik? Sexy? Die twee woorden passen zo slecht bij elkaar zoals ik en Mexicaans zo goed bij elkaar passen.' Hij grijnsde erg gevleid. Het was lief van Lexi geweest om hem zo te noemen. Het was fijn om te weten dat ze misschien wel met hem flirtte. 'Best dat je het ook niet weet. Je wilt het ook nog eens niet weten.'
Lexi
Onderwerp: Re: De Mystic Grill zo 3 feb 2013 - 17:15
'Misschien wil ik het wel weten,' zei ze met een grijns. 'Tenzij het zó erg is dat ik er spontaan van in tranen ga uitbarsten, dan wil ik het inderdaad niet weten.' Zo erg kon het toch niet zijn wat ze over haar zeiden. Zo'n bijzonder groot feestbeest wat ze nou ook weer niet. Natuurlijk ging ze wel eens naar een feestje en ja daar kwam ze ook wel eens dronken van terug, maar dat was niet iets wekelijks.