Aantal berichten : 433 Registratiedatum : 20-11-12 Leeftijd : 437
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:25
Hij lachte geamuseerd en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Dat worden verhalen over meer dan vierhonderd jaar. Heb je wel zin om naar al die oude verhalen te luisteren? Je laat me dan oud voelen,' grinnikte hij en pakte haar hand vast. 'Wat dacht je ervan om dit café te verlaten en wat spullen voor je te kopen? Ik word er gek van dat je mijn handdoeken gebruikt.' Hij plaagde haar, maar meende het wel dat ze samen zouden winkelen. 'En iets speciaals voor vanavond misschien?' Hij keek haar zo onverschillig aan als mogelijk, maar knipoogde toen toch.
Marise
Aantal berichten : 268 Registratiedatum : 18-11-12 Leeftijd : 129
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:30
Marise knikte. 'Ik wil alles horen over deze sexy ridder.' glimlachte ze en stond op. 'Dat lijkt me een goed idee,' Ze deed haar jasje weer goed aan en legde wat geld op de bar neer. 'Je vind het niet erg dat ik onder de douche sta met jou, maar dan moet ik wel zelf handdoeken kopen? Flauw zeg.' grapte ze mee en knikte. 'Je zegt vast geen nee tegen een leuk setje lingerie.'
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:33
Hij nam haar de winkel mee uit en zag tot zijn goedkeuring dat het rustig was in het centrum. Hij had inmiddels ook weer zijn jas aan en had zijn arm om haar schouders geslagen. 'Daar heb je dan toch echt een punt,' gaf hij grinnikend toe en drukte een kus op haar wang. 'Waar wil je naartoe? Kledingwinkel, juwelier, spullen voor in huis, lingerie, whatever. Ik heb alle tijd, dis ik volg je.'
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:37
Marise keek hem bedenkelijk aan en begon toen te ratelen. Als het op winkelen aankwam was ze toch wel echt een vrouw. 'Je hebt nog kussens nodig voor op de bank, en misschien een leuk bijpassend plaid voor als we een film kijken. Oh en het kussen waar ik op lig is ook niet echt prettig dus die is ook hoognodig aan vervanging toe. Dan hebben we nog handdoeken nodig, nieuw setje lingerie en ik wilde nog even kijken voor een nieuwe pyjama want deze is veel te warm.' zei ze glimlachend en kuste hem op de wang.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:41
Met opgetrokken wenkbrauwen luisterde hij haar verhaal aan en had nu al spijt dat hij mee was gegaan. Toch had ze op bepaalde punten gelijk en heel wat dingen zouden ook in zijn voordeel werken; Marise in lingerie of een nóg dunnere pyjama was natuurlijk helemaal niet verkeerd. 'Eerst dan maar al die kussens?' Hij liep een woonwinkel in en boog zich naar haar oor. 'Al gezegd dat je er prachtig uit ziet?'
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:49
Marise glimlachte en knikte. Zijn huis was veel te kaal, ook al was ze zelf ook niet echt van de gezelligheid - het mocht er toch wel wat fleuriger uitzien. 'Nee, dat had je nog niet gezegd nee.' Al snel had ze haar oog laten vallen op een paar taupe kleurige kussens van verschillende texturen die mooi bij de crème kleurige bank paste. 'Wat vind je van deze?' vroeg ze nieuwsgierig en pakte de kussens vast.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:55
Hij bekeek vluchtig de kussens en keek haar aan. 'Als jij ze mooi vindt, vind ik ze ook mooi,' glimlachte hij en liep toen de winkel wat verder in. Hij zocht iemand die in de winkel werkte en verstand had van interieur. Hij had een idee in gedachte voor Marise, maar had geen zin om die zelf uit te voeren. En eigenlijk wou hij ook dat het perfect was. Hij zag een man staan en ging er snel naartoe, om zijn plan voor te leggen.
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 21:59
Al snel was Marise Tristan kwijt geraakt, maar het maakte haar niet zoveel uit. Nu kon ze rustig dingen inladen in het winkelwagentje wat ze duwde. Er zaten een paar kussens in, een plaid en een hoofdkussen voor zichzelf. Ook had ze nog wat kleine dingetjes zoals onderzetters, een paar kleine vaasjes en een mooie kandelaar.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:04
Hij keek de man ernstig aan en schudde zijn hand. 'Zorg dat het perfect wordt,' zei hij enkel en keerde zich toen om om Marise weer op te zoeken. Onderweg pakte hij nog wat spullen op en stopte die ook in het winkelwagentje. 'Is het zo genoeg?' Zonder haar antwoord reed hij het winkelwagentje naar de kassa en rekende af. Hij wou ze snel mogelijk hier weg, voordat een van de medewerkers het over zijn verrassing zou kunnen hebben.
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:06
Marise lachte bij zijn plotselinge drang om de winkel uit te gaan, maar had er verder geen moeite mee: ze was toch al klaar. 'Ja, het is prima zo.' zei ze met een glimlach en rekende af. 'En nu, waar wil je nu naartoe? Lingerie zaak?' vroeg ze speels toen ze hadden betaald en de winkel uitliepen.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:10
Hij stak een sigaret op en grinnikte. 'Lingeriewinkel is helemaal prima voor mij.' Een arm sloeg hij weer om haar middel en zo zocht hij naar de geschikte winkel. Al snel hadden ze hem gevonden en nam hij haar mee naar binnen. Hij hield wel van het gevoel dat alle vrouwelijke ogen in de winkel op hem gericht waren. 'Houd je vooral niet in,' zei hij nog voordat hij haar los liet.
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:18
'Je weet dat je dat niet tegen een vrouw moet zeggen.' merkte ze op en wat ze zei was waar. Aan het einde van de winkelsessie kwam ze terug met drie setjes lingerie en twee nacht hemdjes. 'En is het allemaal approved door mijn lovely boyfriend?' vroeg ze zich nieuwsgierig af. Pas nadat ze het hem had gevraagd realiseerde ze was ze had gezegd: ze had hem haar vriend genoemd, terwijl ze eigenlijk niet eens wist of dat wel waar was.
Grace
Aantal berichten : 361 Registratiedatum : 27-10-12 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:40
Grace slenterde door de lingerie winkel en ze vroeg zich af wat ze hier in hemelsnaam deed. Ten eerste had ze helemaal niemand voor wie ze het kon aantrekken. Ten tweede kon ze het helemaal niet betalen. Dat was al genoeg reden voor Grace om weer te vertrekken, maar tot haar schrik zag ze haar twee favoriete inwoners van Mystic Falls de winkel binnenkomen.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:44
Hij bekeek de verschillende setjes, de ene keer prijzend, de andere keer afkeurend. Sommige zagen er echt niet uit. Hij was blij dat Marise niet zo iemand was die uren stond te zoeken en luisterde dus met een glimlach naar haar woorden, tot hij versteende bij de laatste. Hij was niemands vriendje of man. Nooit. Toch was hij niet zo'n eikel om dat tegen haar te zeggen en glimlachte dus weer opnieuw. 'Helemaal goedgekeurd.' Vannacht konden ze er uren over praten. Opeens zag hij in zijn ooghoeken een bekend iemand en kon niets anders dan haar voor een seconde aanstaren. Snel pakte hij de setjes van haar over en liep naar de kassa toe.
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:47
Marise volgde Tristan's versteende blik en moest zich in houden om niet te gaan lachen toen ze Grace zag staan. Wat deed zij hier nu weer? Als uitdaging liep ze naar haar toe. 'Hey Grace, jij ook hier?' vroeg ze vermakelijk en keek met een glimlach om naar Tristan doe aan het afrekenen was. Het liep niet helemaal zoals ze had gehoopt, maar het kon nog interessant worden
Grace
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:51
Grace had Tristan maar kort aangekeken en toen meteen haar blik afgewend. Ze was blij te merken dat hij zich ook aan hun zogenaamde verbond hield om elkaar met rust te laten. Ze wilde net richting de uitgang gaan toen ze echter Marise hoorde spreken. 'Hallo, Marise. Wonder boven wonder wel, maar ik geloof dat ik de verkeerde winkel ben binnengelopen.' antwoordde ze minachtend en sloeg haar armen over elkaar.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:55
Hij had afgerekend, voor zijn mening veels te snel, en was dus verplicht om naar de beide dames te lopen. Hij knikte zakelijk naar Grace en drukte zijn lippen afwachtend op elkaar. Hij had geen idee wat hij moest zeggen, terwijl hij dat wel altijd wist bij de vrouwen individueel. 'Niets gekocht, Gracia? Zonde, anders moet je nog even kijken met Marise, ik wil best betalen. Het lijkt toch alsof jullie elkaar kennen.' Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek Marise strak aan. Wat had ze uitgespookt achter zijn rug om?
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 22:58
Marise keek triomfantelijk naar Grace en daarna naar Tristan. 'Wat een geweldig idee lieverd,' merkte ze op. 'Ik dacht dat Spaanse vrouwen altijd graag in lingerie rondliepen?' merkte ze scherp op. Grace was nog steeds niet iemand waar ze ten alle tijden vriendelijk tegen zou zijn, dat was ze tegen niemand eigenlijk.. Maar zeker niet tegen haar. Ze had wel gezegd dat Ze Tristan niet meer wilde zien, maar Marise voelde de spanning tussen hen wel. En Marise was niet de juiste persoon om mee te sollen.
Grace
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 23:03
Grace lachte schamper om de spanning die ze voelde te verbergen en schudde haar hoofd. 'Ik in lingerie? Hoe kom je erbij?' Ze sloeg haar hand voor haar lachende mond. 'Nou, ik moet bekennen dat ik alleen ondergoed geschikt voor mijn grootmoeder draag.' Haar lach verdween nadat ze dit had gezegd en ze keek naar de tas die Tristan vast hield. 'Spannende avond in de planning?' vroeg ze vervolgens spottend.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 23:12
Ondanks alles betrapte hij zich erop dat hij de beide dames in lingerie voor zich zag en ze met elkaar vergeleek. Snel stopte hij ermee en moest gemeend om Grace's woorden lachen. Niet te hard, niet spottend, maar gewoon lachen. Hij keek ook naar zijn tas en haalde zijn schouders op. 'Ik zie vrouwen toch liever zonder ondergoed, hoe groot of klein die mag zijn, maar ze zijn voor Marise. Nou, Marise, help Gracia eens om uit haar grootmoeders ondergoed lijdensweg te verlossen!' Hij merkte de spanning tussen de vrouwen en wilde weten hoe die in elkaar zat.
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 23:15
'Hele spannende plannen, hè schat.' zei ze serieus en sloeg een arm om Tristans middel heen. 'Rood zou je goed staan, of een felle kleur - dat kan je hebben omdat je een gebruinde huid hebt, of en kies niet iets te straks.' Ze keek haar met een - niet een al te gemeende - glimlach aan en keek vervolgens weer naar Tristan toe.
Grace
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 23:20
Grace rolde met haar ogen en probeerde het niet te verbergen. Hier had ze zo geen zin in op haar vrije dag. 'Sorry, mijn omaonderboeken zijn nog altijd te comfortabel om er afstand van te doen. En ze doen me denken aan mijn lieve abuela. En je weet wat ze zeggen over Spaanse mensen en hun families: daar moet je echt niet tussen komen.' Grace ratelde maar door en hoopte er zo onderuit te komen.
Tristan
Onderwerp: Re: Modern Myth wo 2 jan 2013 - 23:26
Hij knikte instemmend. 'Rood zou je inderdaad goed staan. Kleurt goed bij je vurige en altijd weer vrolijke karakter.' Kon ze nooit eens zijn goede bedoelingen aannemen? Hij ergerde zich aan haar en haatte hoe ze altijd tegen hem deed. Hij sloeg ook zijn arm om Marise heen en probeerde haar zo richting de uitgang te krijgen. 'Nou, Gracia, nog veel succes met winkelen,' zei hij enkel en wou weglopen, tot hij realiseerde dat hij zelf nog boxers nodig had. 'Fuck,' schold hij zacht en liep de winkel weer in.
Marise
Onderwerp: Re: Modern Myth do 3 jan 2013 - 11:11
'Ja, succes.' Marise glimlachte tevreden, maar deze verdween toen hij zich weer omdraaide. 'Ben je wat vergeten?' vroeg ze zich hardop af en pakte de tassen van hem over zodat hij kon kijken. In het begin was het nog leuk, maar nu was ze het zat en wilde ze weg. Ze wilde hier weg en wel nu.
Grace
Onderwerp: Re: Modern Myth vr 4 jan 2013 - 0:09
Grace zuchtte opgelucht toen ze eindelijk de winkel verlieten. Zelf bleef ze er nog rondhangen om vooral niet het idee te geven dat ze Tristan en Marise zou volgen. Met een verslagen blik liep ze tussen de rekken door en liet haar vingers over wat zijde zachte stofjes glijden. Grace hield niet eens van winkelen. En bij die gedachte draaide ze zich abrupt om en marcheerde de winkel uit waar ze helaas tegen Tristan en stuitte. En Marise. 'Verdomme, kunnen jullie me niet gewoon met rust laten?' vroeg ze rood aangelopen.