Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mystic Falls

The next generation

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het huis van de familie Greenheart

Ga naar beneden 
+8
Kai
Augustus
Maia
Tristan
Elle
Tara
Willy
Thomas
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Tara

Tara

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 27-10-12
Leeftijd : 29

Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 16:35

Spoiler:
Tevreden keek Tara hoe hij wegliep. Hij zou wel opgeven onder haar druk. Ze wou helemaal geen man bij haar moeder die alles nog ingewikkelder zou maken. Hij zette heel hun leven op z'n kop. Enkel keek haar moeder verslagen toe naar haar dochter. Eleanor wist hoe moeilijk Tara kon doen als ze een bepaald idee van perfectie in haar hoofd had. 'Nu tevreden, Tara?' Het klonk alsof ze kon huilen. Ze was niet boos, maar teleurgesteld. 'Hij ziet er misschien uit als een jongeman of is een vampier, maar dat maakt nog niet dat hij niet van me kan houden. Of van jou. Hij verheugde zich zo om jou te ontmoeten, kookt speciaal voor jou en is hier gebleven omdat hij echt je wilt leren kennen. Niet omdat ik het hem vroeg. Uiteindelijk heeft hij die keuzes gemaakt voor jou. En wat valt er te zeggen? We werden verliefd op elkaar toen we zeventien waren, onderdrukte gevoelens en tegen het begin van september van het jaar erna voelde we liefde voor elkaar. Enkel was hij veranderd door een ongelofelijke trut. Hij heeft er niet voor gekozen! En nee, het is niet zo als wij. Vampier word je door gebeten té worden. Onze relatie had zijn ups-en-downs. Ik besloot om in verwachting te geraken... Hoeveel pijn heeft hem dat niet gedaan om te weten dat ik niet zijn kind kon dragen? Nooit een kind van hem zou kunnen hebben? We kunnen nooit echt trouwen... Hij blijft jong, mijn huid zal verrimpelen tot ik uiteindelijk doodga. Ooit gedacht hoeveel aspecten er dan wegvallen? Ik kan niet zonder jou, Tara. Maar of je het nu leuk vindt of niet: Ik kan ook niet zonder hem.' Hierbij zette ze haar dochter op post bij de pasta, die haar woorden leek te overwegen waarna ze naar Teoh liep. 'Hey,' Ze stond voor hem, hurkte en nam zijn hoofd tussen haar handen. Ze wist dat hij heel haar preek had gehoord. Daar was geen twijfel mogelijk aan. 'Hou je nog van me?' plaagde ze hem lichtjes waarna ze met haar neus over de zijne streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle

Elle

Aantal berichten : 1223
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 16:55

Hij hoorde ademloos de discussie aan en wreef met zijn handen door zijn haar. Straks zouden zij nog ruzie krijgen door zijn toedoen, iets wat hij echt niet wou en zou vermijden. Net toen hij weer wou opstaan om naar binnen te gaan, zag hij Eleanor naar hem toe komen en voor hem hurken. 'Hey lieverd,' zei hij zachtjes en glimlachte naar haar. Hij legde zijn handen ook op haar wangen en kuste zacht haar lippen. 'Ik hou zo zielsveel van je. En Tara zal nog wel bijdraaien, ik schrok enkel bij het noemen van Willy.'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 17:02

Eleanor glimlachte breed naar hem. Telkens als hij zei dat ze van hem hield, kreeg ze vlinders en het warm. Ze nam plaats om zijn schoot en drukte haar lippen tegen die van hem. Ze was liefelijk en zacht terwijl ze weer zijn kapsel verpeste. 'Je hebt geen idee hoeveel ik van jou, hoewel je het daarnet hebt kunnen aanhoren... Misschien doet ze dat niet Teoh, maar ze heeft tijd en uitleg nodig bij wat je bent, maar vooral wie je bent. De man waarop ik verliefd ben geworden. Zodra ze ondervindt dat jij een goede vampie bent, die een geweldig karakter heeft, is ze ook de jouwe. Als je dat wilt. En Willy... Ik zal haar die laten uitnodigen als wij een dagje bij jouw thuis gaan spenderen.' Bij dat laatste keek ze hem speels aan. 'Misschien kan het goed zijn om hem te ontmoeten of misschien is het juist fout, maar zolang je dat niet hebt uitgevonden, verzinnen we er echt wel wat op. Ouderschap is inderdaad niet gemakkelijk hé?' Hierbij streelde ze weer langs zijn wang. 'Wat dacht je van verder koken?'
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 21:58

'Ouderschap is inderdaad niet gemakkelijk,' mompelde hij en drukte zijn lippen in haar nek. Hij wou eerst even volkomen tot rust komen, voordat hij weer naar binnen zou gaan. Zijn lippen vonden al snel de hare en verstrikte in een passionele, lange kus. Hij nam haar snel weer naar binnen, voordat iemand ze zou zien, en bleef zo kussend in de gang staan. 'We zien het inderdaad allemaal nog wel,' stemde hij in en liep de woonkamer weer in. Hij nam op de bank plaats naast Tara en keek haar aan. 'Wat wil je weten? Ik zal overal antwoord op geven.'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 23:06

Eleanor liet zich meenemen en streelde over zijn wang in de gang terwijl een been rond hem klemde. Toch liet zij hem veel te snel los in haar ogen en zo deden ze. Toch liep ze mee naar de woonkamer en streelde hierbij door zijn haren. Ze zou het later wel goedmaken met hem. Hierna ging ze zelf groenten snijden.
Tara had de televisie opgezet en keek naar een episode Game Of Thrones die ze had opgenomen. Enkel zette ze die op pauze bij Teoh zijn woorden. 'Waarom viel je op mijn moeder pas nadat je een vampier werd? Hoe zijn jullie bij elkaar gekomen en wie ben je? Kan je me vermoorden met een vampierbeet? Of zijn we natuurlijke vijanden. Vertel me wat. Ik weet niks, Teoh.' Hierbij keek ze hem min-of-meer vriendelijk aan.
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 22:58

'Nou, eigenlijk viel ik op haar voordat ik vampier werd. Het was halloween, we waren beiden nog jong en belandden samen in de jacuzzi. Toen sloeg voor beiden de vonk over, maar op de een of andere manier werd het niets. Precies een jaar later, toen ik wel een vampier was, gingen we weer de jacuzzi in. Toen pas realiseerden we ons dat... Dat er geen ander voor ons in het leven was dan elkaar.' Hierbij keek hij over zijn schouder naar Eleanor en glimlachte naar haar. 'Ik ben Teoh Gard. Zoon van de stiefmoeder van de moeder van Thomas, Lexi en Emma, die je vast kent. Geen broers of zussen.'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:19

Tara keek kritisch naar hem terwijl Eleanor glimlachte toen Teoh naar haar keek. Dus ze hadden liggen flikflooien. 'En in de tussentijd had ze een relatie met mijn biologieleerkracht? Wat? Voelde jullie helemaal niks? Voelde jij niks? Had je nog iemand anders?' Ze was verrast bij het horen dat hij de stiefbroer was van Zoë. Tara was haar metekind. 'Intressant. Zoë is mijn meter. En voor de rest? Wat doe je graag? Wat ben je van beroep?'
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 22:18

'Ja, met onze leraar. Prima man, ik had er nogal wat conflicten mee, maar verder prima. Werkt hij trouwens nog steeds hier op school?' vroeg hij, kijkend naar Eleanor. Daarna keek hij weer naar Tara met een flauwe glimlach. 'Ja, ik had een relatie met de vrouw die mij tot vampier heeft gemaakt. En met nog een andere vrouw.' Hij besefte dat het niet wijs was om over Alicia te vertellen en daardoor ook over Willy. 'Wat ik nu doe? Ehm, ik ben momenteel politieagent, maar dat kan ik niet meer voor heel lang blijven. Ze gaan merken dat ik niet ouder word.'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 22:30

Tara keek hem een beetje met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ga het eten maar terug maken, want je kan hét verhaal niet goed vertellen.' Het was meer plagend waarbij haar moeder ook nog eens lachte. 'Hallowwen is mijn favoriete feest vanaf toen en meer vertellen we je later. Ja, hij is nog steeds biologieleerkracht.' Tara keek hem aan en rekte zich uit. 'Ja, ik krijg les van hem. Hij is wel aardig. Best nog knap voor zo oud te zijn,' Ze was Teoh aan het plagen. Misschien wat pesterig, maar stond op om de tafel verder te dekken. 'Politie-agent is gaaf, trouwens.'
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 22:36

Hij schudde lachend zijn hoofd en wreef kort en zacht met zijn hand door Tara's haren. 'Je het me er ook wel eentje, hoor, Tara,' lachte hij en ging weer naar Eleanor toe. Hij drukte een zachte kus op haar lippen en bekeek toen het eten. 'Ik ga wel even wat groenten snijden,' zei hij en pakten de groenten er weer bij. 'Spreek je Arthur eigenlijk nog weleens?' vroeg hij benieuwd aan Eleanor. 'En is het niet raar voor hem om Tara les te geven?' Hierbij keerde hij zich weer naar Tara en glimlachte jongensachtig. 'Gaaf he?! Altijd al willen worden.'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 22:47

Tara protesteere luid en liep van hem weg. 'Ga weg, freak.' peste ze verder en deed haar plicht.Ze leek te wenen aan het idee dat deze twee niet meer uit elkaar waren te krijgen. Eleanor kuste hem terug en gaf hem het mes over. Enkel sloeg ze haar armen weer rond zijn middel en liet haar hoofd tegen zijn rug rusten. Ze wou hem knuffelen, maar wist dat het niet ging. 'Ik heb hem al lang niet meer gesproken, maar hij geeft Tara al de punten die ze verdiend, dus dan is het geen oorlog tussen ons twee.' Ze glimlachte, maar dat zou hij niet merken. Wat hij wel zou merken was dat ze erg aanhankelijk was vandaag. Ze had genoten van hin tijd samen. 'Ja, jij vangt de slechterikken en mam probeert ze op te sluiten. Teamwerk buiten jullie relatieuren zelf,' merkte Tara droog op.
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 7:39

Teoh lachte hard om haar laatste woorden en legde het mes op het aanrecht neer. 'Wauw, Tara, dat is zó waar, daar had ik niet eens aan gedacht.' Hij grinnikte nog wat na en draaide zich om naar Eleanor. Hij klemde haar tegen het aanrecht vast en drukte verlangend zijn lippen op de hare. Hij wou haar zo graag aanraken, beminnen, kussen, maar wist dat hij zich in moest houden nu Tara er bij zat. 'Ik ben blij dat hij niet een jarenlang wrok koestert,' grinnikte hij.
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 11:26

Eleanor glimlachte na hun kus. Ze hoorde Tara niet protesteren wat al een goed teken was. Weer gaf ze Teoh een speelse blik. Iets dat ze altijd al hadden gedaan om de ander iets duidelijk te maken. Zijn aantrekkingskracht was zo natuurlijk... 'Gelukkig doet hij dat inderdaad niet. Dat hoop ik toch tenminste.' Tara was ondertussen weer voor de televisie gaan zitten en was op een behoorlijke gehoorsafstand. 'Wauw, ik heb je blijkbaar echt gemist.' Speels fluisterde ze en trok ze aan zijn shirt.
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 12:18

Hij drukte zijn lippen verlangend in haar nek en drukte haar tegen hem aan. 'Oh Eleanor,' fluisterde hij vol verlangen en verkende met zijn handen haar lichaam. Tara lette toch niet op. 'Ik mis je warme lichaam nu al,' zei hij op dramatische toon en keek haar speels aan. 'Ik ben blij dat we het Tara hebben verteld en daardoor niet elkaar lang hoeven te missen.' Hij drukte zijn lippen gulzig op de hare en beet zacht op haar lip. 'Gaat Tara vanavond nog wel?' vroeg hij met een brutale blik.
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 12:28

Eleanor lachte en hield haar hoofd lichtelijk schuin zodat hij haar beter kon kussen. Haar handen speelde met zijn haar waarna ze zich tegen hem aandrukte. 'Ik hoop het,' zei ze redelijk schor van verlangen. 'En anders maak ik haar wel het huis verlaten.' Hierbij grijnsde ze speels, maar had haar lippen snel van de zijne weggehaald. Ze vertrouwde Teoh, maar het bijten was een mechanisme dat ze altijd afweerde. Toch kuste ze hem weer terug op zijn volle lippen en keek hem speels aan. 'Maak je pasta maar verder meneer. Ik blijf sowieso rond je hangen. Of je het nu leuk vindt of niet.'
Augustus

Augustus

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-12-12
Leeftijd : 33

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 16:32

Hij trok zichzelf terug, nadat zij dat ook had gedaan, en keek haar verontschuldigend aan. Soms liet hij zich te erg gaan, lette hij niet op. Dan gebeurde zulke dingen. 'Sorry,' fluisterde hij in haar haren en zocht al snel weer haar lippen op. Het leek alsof hun honger en verlangen maar niet gestild konden worden. 'Doe dat, want ik heb een heleboel plannen voor jou vanavond, Ellie,' plaagde hij brutaal. Zijn handen verkenden haar lichaam en zijn lippen zochten de hare weer op. Eleanor kon ze toch niet zien vanaf haar plek. 'Ik wil niet koken,' klaagde hij met een glimlach.
Thomas

Thomas

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 28-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:17

Eleanor giechelde zacht en keek over haar schouder waar Tara rustig televisie leek te kijken. Toen ze hem weer wou aankijken voelde ze zijn lippen weer op die van haar. Hij kon er niet aan doen dat het uit de hand liep en zo kon zij niet. Misschien was de reden dat ze zo deden er omdat ze niet altijd bij elkaar konden zijn. 'Klinkt veel beloven,' glimlachte ze speels. 'Dus stel me maar niet teleur hé. Kom, ik help je wel. Hoe sneller dit klaar is, hoe sneller we meer tijd hebben voor elkaar.'
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 22:43

'Ik zou het niet durven,' plaagde hij en drukte een laatste kus op haar lippen, om daarna zich weer bezig te houden met het eten. Nu ze het zo samen deden, ging het stukken sneller en al snel stonden de borden op de tafel en kon er gegeten worden. 'Tara, kom je eten?' vroeg hij en ging alvast zitten. Hij pakte even Eleanor hand vast en knipoogde naar haar. 'Bon appetit!'
Thomas

Thomas

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 23:07

Eleanor glimlachte naar hem en drukte een zachte kus op zijn hand. 'Bedankt, lieve schat.' Tara keek goedkeierend naar het eten, het zeg er in iedergeval al goed uit. 'Mam, en Teoh..., jullie vinden het vast toch niet erg dat ik naar Lynn ga? Voor een uurtje of twee. We hebben nog wat huiswerk en cheerleading om door te komen.' Ze at met pelzier van de pasta. Hij kon koken. 'Pluspuntje voor jou omdat je kan koken en nog eentje omdat je een cool beroep hebt,' Ze wees met haar vork naar Teoh terwijl haar moeder enkel hem afachtend aankeek. Zij zou niet toestemmen met Tara. Dat mocht hij doen.
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 17:51

Hij wachtte tot Eleanor met haar zou instemmen, maar toen dat niet gebeurde, keek hij op en zag de blik van Eleanor. Hij begreep het en knikte glimlachend naar Tara. 'Tuurlijk niet. Moet ik je naar haar toe brengen of je ophalen?' Hij keek Tara afwachtend aan en streek ondertussen stiekem met zijn hand over Eleanors been. Hij lachte om haar woorden en hief zijn handen in de lucht. 'YES! Ik ben geslaagd!'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 9:36

'Nee, moet niet. Ik kan zelf met de auto rijden hé. Zeventien... Maar ik ga toch naar het centrum met haar. Iets drinken waarschijnlijk en nog wat winkeltjes zien.' Tara rolde haar ogen toen hij zo blij deed terwijl Eleanor niets anders deed dan een giechel uit slaan. Ze nam terug wat pasta in haar mond en keek haar vriend veelbelovend aan. Ze waren echt gek.
'Volgens mij wil ik nog eens niet weten wat jullie gaan doen, hoewel ik er een tekeningetje bij kan maken.'
Kai

Kai

Aantal berichten : 90

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 18:12

Hij leunde zuchtend achterover in zijn stoel en keek Tara aan. 'Dat is natuurlijk waar ook. Heb je wel een veilige auto? Anders koop ik een goede voor je.' Hij begon zich nu al een vader te voelen, eentje die hij nooit voor Willy was geweest. Hij grinnikte en sloeg zijn arm om Eleanor heen. 'O nee, Tara, dat wil je écht niet weten,' waarschuwde hij haar plagerig en keek Eleanor aan. 'Dat wil jij ook écht niet weten.'
Tara

Tara

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 0:41

Eleanor lachte en drukte een kus op zijn lippen waarna ze zacht een klapje tegen zijn wang gaf. Hij zou het nauwelijks voelen waarna die hand onopgemerkt op zijn been belande. 'Hmm, ligt me later maar over de details in.' peste ze hen beiden. Tara leek te kunnen overgeven. 'Meen je dat serieus van die auto? Sorry Teoh, maar onze ''dochter-vader-relatie'' kan niet gekocht worden. Ik heb een goede auto van mam sinds ik vorig jaar. Hij lijkt nog net nieuw. Dus klagen kan ik niet. Ik wil nog eens niet weten wat jullie gaan doen. Het idee alleen is echt al filmsenario-achtig. American Pie gok ik. Niet Teoh?' Hierbij keek ze hen uitdagend en lacherig aan. 'Seks!' Eleanor lachte. 'Tara, gedraag je alsjeblieft een beetje. Gekkerd! Of is het tijd dat jij me wat gaat vertellen?' Hierbij haalde haar dochter met een glimlach de schouders op, keek hen aan en stak terwijl nog wat goddelijke pasta in haar mond.
Elle

Elle

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 11:16

Teoh fronste. 'Ik wil helemaal geen relatie kopen, maar ik weet dat je moeder een alleenstaande moeder is en ik wil haar financieel helpen nu jij over mij weet. Want je kent je moeder, ze is koppig en heeft nooit geld willen aannemen.' Hierbij kneep hij zacht in Eleanors hand en keek haar verontschuldigend aan. Hij wou haar echt helpen, al die tijd, maar ze nam het nooit aan. Hij keek opeens enthousiast op en gooide zijn armen in de lucht. 'American Pie! Dat was vroeger mijn lievelingsfilm!'
Thomas

Thomas

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 11:36

Eleanor haalde excuserend haar handen op. Teoh kocht haar soms een cadeau zoals een jurk of wat sieraden... Als ze gingen winkelen dat verwende hij haar luxueus. Dat was meer als genoeg. Ellie verdiende zelf goed geld met haar werk. Enkel was ze er dan ook zo vaak mee bezig of weg. Haar eten was op dus hierbij leunde haar hoofd tegen zijn schouder. 'Het was lekker. Dankjewel,' zei ze zacht en drukte een speels kusje tegen zijn hals. Hierna keek ze naar Tara.

Tara schudde enkel haar hoofd bij zijn uitleg. 'Bedankt Teoh, maar deze is veilig en goed genoeg hoor. Heb je mam haar slaris al eens bekeken? En opa heeft ons verleden week een jaccuzi cadeau gedaan. Mam stond echt op springen...' Ze lachte en stond op. 'Het was lekker, ja. Veel plezier dan. Bah, het is echt vies om te weten dat jullie het zo gaan doen... Voorzichtig met haar rug hé, Teoh!' peste ze hen nog wat voordat ze haar tas en jas nam. Nog snel drukte ze een kus op de wang van haar moeder. 'Dag Teoh.' En weg was ze.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het huis van de familie Greenheart   Het huis van de familie Greenheart - Pagina 3 Icon_minitime

Het huis van de familie Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Familie Dane
» Het huis van de Familie Yorke.
» Het huis van de familie Lockwood
» Het huis van de familie Fernandez
» Het huis van de familie Dallas Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum